dat is Mooi voor niemand.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:15 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ach man, get over it..
Niemand neemt je serieus, niemand denkt dat je er wat mee gaat doen..
Doen we het zo, ik sta vanaf de 19e juli op Campzone. De eerste paar dagen schijnt er geen stroom te zijn dus heb ik tijd genoeg voor een vruchteloze discussie met jou. Als jij dus de 20e, 21e of 22e langs kunt komen in Biddinghuizen. Kun je nadat je me "in 3d duidelijk kan maken wat er precies mis is met zijn opmerking over een vuurwerkramp" ook nog gezellig in de achtbaan in Sixflags.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dat is geen optie.
ik heb geen FUCKIN zin mijn gedrag zogenaamd goed te praten
ik wacht op die motherfucker zn adres, zodat ik m op kan zoeken en hem in 3d duidelijk kan maken wat er precies mis is met zijn opmerking over een vuurwerkramp.
Persoonlijk denk ik dat je (Zoals je wel vaker gedaan hebt) het allemaal niet zo heel erg ver hebt willen laten komen en dat je nu om je trots te redden loopt te vertellen dat je hem gaat slaanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als je mn reacties zo terugleest he, wat denk je dan zelf?
Ik zit bij mijn ouders thuis. En zoals ik al aangaf, die hebben geen zin "de blije doos", gratis condooms of een proefpakketje Libresse.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:16 schreef Xebrozius het volgende:
Engessa, post je adres gerust.
Ik heb hem ook al tweemaal gepost toen Salvador er om vroeg.
Tot op heden wacht ik 'om neergestoken te worden in mijn crib'.
Oke.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
[..]
Doen we het zo, ik sta vanaf de 19e juli op Campzone. De eerste paar dagen schijnt er geen stroom te zijn dus heb ik tijd genoeg voor een vruchteloze discussie met jou. Als jij dus de 20e, 21e of 23e langs kunt komen in Biddinghuizen. Kun je nadat je me "in 3d duidelijk kan maken wat er precies mis is met zijn opmerking over een vuurwerkramp" ook nog gezellig in de achtbaan in Sixflags.
en dus moet een ander dat ook maar doenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:14 schreef Knut het volgende:
[..]
Neah. Maar ik denk dat ik meer naar het normale toesta dan Salvador. (in deze situatie iig)
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oke.
Als ik nix beters te doen heb, zie je me dan.
Dan komt heel de Provincie Groningen afschied nemen van ons, de slachtoffers van totaal zinloos geweld.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:17 schreef engessa het volgende:
Trouwens, als wij allebei sterven door de hand van Salvad0r: ik wil geen begrafenis tegelijk met jou.
Ik zeg nergens dat iemand iets moet doenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:18 schreef milagro het volgende:
[..]
en dus moet een ander dat ook maar doen
nu ja..whatever, grappig dat dit soort topics vaak op hetzelfde uitdraait
net een kinderpartijtje, eerst veel lol, dan worden ze steeds drukker en dan eindigt het met huilen
ook daar zijn oplossingen voor mister Knutquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:16 schreef Knut het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je (Zoals je wel vaker gedaan hebt) het allemaal niet zo heel erg ver hebt willen laten komen en dat je nu om je trots te redden loopt te vertellen dat je hem gaat slaan
Ik ben benieuwd.
Besef je wel dat het allemaal na te lezen is. Dus mocht je hem gaan slaan en hem serieus pijn doen jij ook daar de consuquenties van moet aanvaarden ?
Ja, moord de crew uit en venietig de beveiligde servers.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ook daar zijn oplossingen voor mister Knut
De mensen die die andere oplossingen regelen hebben wat beters te doen denk ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Owjee, je roeit heel FOK uitquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh, mogen ze daarna wel bij mij een sneeuwwitje drinkenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:16 schreef Xebrozius het volgende:
Engessa, post je adres gerust.
Ik heb hem ook al tweemaal gepost toen Salvador er om vroeg.
Tot op heden wacht ik 'om neergestoken te worden in mijn crib'.
Ik sta, samen met nog 19 anderen in twee grote legertenten (6 bij 16 en 5 bij 15) ergens op het terrein. Als het goed is hangen we een grote Piratenvlag, een Heinekenvlag en de Groningse vlag op. Je moet ons wel vinden. En anders gewoon mijn foto uitprinten en vragen naar Engessa of Mathijs. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oke.
Als ik nix beters te doen heb, zie je me dan.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
Ej knut, maar vertel es he.... is er ooit aangifte gedaan tegen Jouw praktijken???
Praat er eens over met Camoth, misschien heeft zij nog goede tips.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
Ej knut, maar vertel es he.... is er ooit aangifte gedaan tegen Jouw praktijken???
Ja Knut vertel eensquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
ja, iets met loszittende handjes .quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:21 schreef Knut het volgende:
[..]
WAT ?
Maar even ter mijn informatie. De hele afdeling SCHIC ook?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan komt heel de Provincie Groningen afschied nemen van ons, de slachtoffers van totaal zinloos geweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |