*Kopie wilt*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:51 schreef Vision het volgende:
maaruh, jullie klinken allemaal als studenten. betekent dat jullie allemaal OV hebben dus kunnen jullie niet op neutraal terrein afspreken en het even (al dan niet) verbaal uitvechten?
Ik stel voor Eindhoven (is voor jullie allemaal een takke eind en kan de frustratie nog lekker een uurtje of 1 1/2 opbouwen), kom ik wel een video rapportage doen
Ik heb ook nog steeds nachtmerries van de Vuurwerkramp hoor! Bijna was de Grolsch fabriek helemaal weg geweest!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:52 schreef Vision het volgende:
overigens zijn er zaken waar je gewoon niet mee spot.
op zich.
Wel voor 16 juli, want daarna is het niet meer met OV reizen (wel met 40% korting ala)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:51 schreef Vision het volgende:
maaruh, jullie klinken allemaal als studenten. betekent dat jullie allemaal OV hebben dus kunnen jullie niet op neutraal terrein afspreken en het even (al dan niet) verbaal uitvechten?
Ik stel voor Eindhoven (is voor jullie allemaal een takke eind en kan de frustratie nog lekker een uurtje of 1 1/2 opbouwen), kom ik wel een video rapportage doen
Je onderschat me. Das altijd goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:48 schreef engessa het volgende:
[..]
Maar jij snapt die van mij nog steeds niet. Ik vraag je heel simpel uit te leggen waarom jij wel eventueel persoonlijke beledigingen mag posten en ik niet. Moet ik nu ook elke keer zo sneu als jij bent gaan reageren als iemand mij vertelt dat ik geen sociaal leven heb omdat ik dat niet heb? Of dat ik kanker kan krijgen omdat mijn opa aan kanker is overleden? Of dat ik een trein moet gaan koppen omdat ik een buurvrouw heb die vorig jaar zelfmoord heeft gepleegt door voor de wadloper te springen?
Als jij dat op een bevredigende manier gedaan hebt wil ik je best mijn adres geven. Het probleem is alleen dat ik op dit moment bij mijn ouders zit en die zitten niet echt te wachten op de blije doos, gratis condooms en proefmonsters Libresse. Want ik geloof er geen reet van dat jij en je kontkruipende vriendjes langs durven komen. En zelfs als jullie dat zouden durven betwijfel ik of jullie centjes genoeg hebben om een retourtje Enschede - Noord Groningen te betalen.
Oke.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds nachtmerries van de Vuurwerkramp hoor! Bijna was de Grolsch fabriek helemaal weg geweest!
Maar goed, ik verwacht niet dat ik nog een fatsoenlijk antwoord krijg van onze twee mannetjes-met-de-kleine-pikkies-waar-ik-kennelijk-iets-te-hard-op-ben-gaan-staan.
Ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:52 schreef Vision het volgende:
op zich.
Ik hoop dat je blindedarm explodeert terwijl je alleen op een landweggetje staat met een lekke band en je mobieltje geen bereik heeftquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds nachtmerries van de Vuurwerkramp hoor! Bijna was de Grolsch fabriek helemaal weg geweest!
Maar goed, ik verwacht niet dat ik nog een fatsoenlijk antwoord krijg van onze twee mannetjes-met-de-kleine-pikkies-waar-ik-kennelijk-iets-te-hard-op-ben-gaan-staan.
Name onequote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:52 schreef Vision het volgende:
op zich.
*proest*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je blindedarm explodeert terwijl je alleen op een landweggetje staat met een lekke band en je mobieltje geen bereik heeft.
I just didquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Name one
Ik geloof er geen reet van dat jij, met jouw intellect vermogen, al zover bent dat je recht op een OV hebt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je onderschat me. Das altijd goed.
Ik heb je in het vorige topic 2 x uitgelegd aan je wat precies het verschil tussen die opmerkingen is.
Blijkbaar dringt het niet in je lelijke kuthoofd door.
Wat knut zegt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Name one
Je mag met alles spotten, als je maar voor de consequenties instaat.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Name one
Mijn intellect vermogen of recht op een OV heeft er nix mee te maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:58 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat jij, met jouw intellect vermogen, al zover bent dat je recht op een OV hebt.
Misschien dat het dan inderdaad niet tot mijn kuthoofd doordringt maar jij kunt het mij ook niet goed uitleggen. Maar zoals ik al zei, de discussie begint herhalingen te vertonen.
Whahahahahahahahahahahahahahaha *rolt*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:00 schreef Croupouque het volgende:
Luister goed, ik heb een dikke huid. Maar zodra er IEMAND grappen denkt te kunnen maken over het chronische zwemmerseczeem van mijn doofstomme tante Gerry, dán is het hek van de dam, dán is wat mij betreft de grens bereikt en dán weet ik je huis te wonen.
En kan jij mij vertellen wat de consequentie is van hier thuis alleen achter mijn computer heel hard te zitten lachen om het plaatje dat engassa post met de opmerking over jullie feestje ?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je mag met alles spotten, als je maar voor de consequenties instaat.
Oeh, pas maar op, straks wil hij jouw adres ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:01 schreef Knut het volgende:
[..]
En kan jij mij vertellen wat de consequentie is van hier thuis alleen achter mijn computer heel hard te zitten lachen om het plaatje dat engassa post met de opmerking over jullie feestje ?
Door te lachen spot ik gewoon mee namelijk.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:00 schreef Croupouque het volgende:
Luister goed, ik heb een dikke huid. Maar zodra er IEMAND grappen denkt te kunnen maken over het chronische zwemmerseczeem van mijn doofstomme tante Gerry, dán is het hek van de dam, dán is wat mij betreft de grens bereikt en dán weet ik je huis te wonen.
Waarom denk jij toch dat je aan de hand van iemands posts op internet een analyse kan maken van iemands karakter en prive leven? Je moet je niet zo goed voelen, want dat ben je niet. Prutser.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:58 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat jij, met jouw intellect vermogen, al zover bent dat je recht op een OV hebt.
Misschien dat het dan inderdaad niet tot mijn kuthoofd doordringt maar jij kunt het mij ook niet goed uitleggen. Maar zoals ik al zei, de discussie begint herhalingen te vertonen.
Nou, de consequentie daarvan is terug te lezen in het vorige topic, waarin ik uitvoerig mijn mening over die gebeurtenis heb gepost.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:01 schreef Knut het volgende:
[..]
En kan jij mij vertellen wat de consequentie is van hier thuis alleen achter mijn computer heel hard te zitten lachen om het plaatje dat engassa post met de opmerking over jullie feestje ?
Door te lachen spot ik gewoon mee namelijk.
Waarom denk jij toch dat je aan de hand van iemands posts op internet een analyse kan maken van iemands karakter en prive leven?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:02 schreef Felix het volgende:
Je moet je niet zo goed voelen, want dat ben je niet. Prutser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |