quote:
Ow wat fout enzo,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:32 schreef engessa het volgende:
[..]
Doen.. nu snel.. Doenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:37 schreef Maanvis het volgende:
Hey Yv. Mag ik alsjeblieft ook een foto plaatsen? Je weet wel welke, want je hebt me er voor gebanned
indeedquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:43 schreef yvonne het volgende:
Ah, we're back in business.
Asl ik jou nu mijn adres geef... Schrijf je me dan een liefdesbrief?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:42 schreef Salvad0R het volgende:
Engessa.
ik vroeg om je adres.
Je snapte mn posts wel.
Het is een prequelquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
indeed
Niemand zegt me ook ff dat er een vervolg is he
Okay, is goed !quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Asl ik jou nu mijn adres geef... Schrijf je me dan een liefdesbrief?
En MUUS wilt met je zoenenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:45 schreef Vision het volgende:
ik zit vol met goede ideeen vandaag
Ik wil namelijk iemand jaloers maken en er vervolgens mee naar bed...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Okay, is goed !
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:46 schreef yvonne het volgende:
En MUUS wilt met je zoenen
Maar jij snapt die van mij nog steeds niet. Ik vraag je heel simpel uit te leggen waarom jij wel eventueel persoonlijke beledigingen mag posten en ik niet. Moet ik nu ook elke keer zo sneu als jij bent doet gaan reageren als iemand mij vertelt dat ik geen sociaal leven heb omdat ik dat niet heb? Of dat ik kanker kan krijgen omdat mijn opa aan kanker is overleden? Of dat ik een trein moet gaan koppen omdat ik een buurvrouw heb die vorig jaar zelfmoord heeft gepleegt door voor de wadloper te springen?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:42 schreef Salvad0R het volgende:
Engessa.
ik vroeg om je adres.
Je snapte mn posts wel.
Ja, supersubtiel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wil namelijk iemand jaloers maken en er vervolgens mee naar bed...
Subtiel he?
Mooi.. Je mag hem ook mailen... Dan print ik hem uit...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, supersubtiel.
best evil eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |