Rapalje is het!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
nouja, rustig slapen
ik moet eerst ff iets regelen
een of ander klojo heeft zijn vinger in een dijk gestoken..
de jeugd van tegenwoordig![]()
De foto's... De foto'squote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:17 schreef jogy het volgende:
Ik heb een vermoeden dat mijn slotjes hier niet werken, dus doe ik maar geen moeite.
Wie vliegt wie naar de hals en gaat dit nog over de website?
Neeheeeeeeeee,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:17 schreef jogy het volgende:
Ik heb een vermoeden dat mijn slotjes hier niet werken, dus doe ik maar geen moeite.
Wie vliegt wie naar de hals en gaat dit nog over de website?
Waaah, ik ken die mensenquote:
Ja, die foto's zaten vol met *blingbling*. Ik bedoel, die website gaat vol met *blingbling* foto's staan a;s die kereltjes eindelijk de tijd hebben om uit de luier te kruipen en de website te gaan bouwen, ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
De foto's... De foto's![]()
Waar zijn de foto's.... Hehehehehehehe.. Wat is die link ookalweer naar die site met die leipo's met de auto's van hun broer?
Broodquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:18 schreef yvonne het volgende:
engessa terug is van bier halen.
Wat was de link dan ook al weer?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, die foto's zaten vol met *blingbling*. Ik bedoel, die website gaat vol met *blingbling* foto's staan a;s die kereltjes eindelijk de tijd hebben om uit de luier te kruipen en de website te gaan bouwen, ofzo
zo goed, yv?![]()
Tuukquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Brood![]()
VERTEL !!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waaah, ik ken die mensen
Euh, gaat staan, ver in de toekomstquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
VERTEL !!!!!!!!!
omg, omg,
je gaat niet vertellen dat jij ook op die foto's staat he
Je kunt het welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, die foto's zaten vol met *blingbling*. Ik bedoel, die website gaat vol met *blingbling* foto's staan a;s die kereltjes eindelijk de tijd hebben om uit de luier te kruipen en de website te gaan bouwen, ofzo
zo goed, yv?![]()
Dan kent hij die mensen straks pasquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh, gaat staan, ver in de toekomst
Het duurt me te lang. Ik ga in de zon bier drinken brood etenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk![]()
Denk je nou echt dat ik daar tussen staquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
VERTEL !!!!!!!!!
omg, omg,
je gaat niet vertellen dat jij ook op die foto's staat he
qua voedingswaarde staat 1 biertje voor 2 boterhammen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:21 schreef Snakey het volgende:
Brood![]()
Jippiequote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt het wel![]()
Stuur ze meteen je adresquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:27 schreef engessa het volgende:
Zo ik ben weer terug van het halen van mijn fiets, brood, aardappelschijfjes en Indische cake. Bier staat genoeg in de kelder en Groninger koek ligt genoeg in de kast.
Maar nog steeds geen Salvador en SKV?
Zal ze eens mailen..
Salvad0r is ook al in mijn fotoboek geweest. SKV trouwens ook maar die heeft geen lief berichtje achter gelaten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stuur ze meteen je adres
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rapalje is het!!
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Knalfuif SKV en Salvad0r loopt uit de hand.
Sorry. Moest ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |