bier?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:06 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis iets.
Zie de finale,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTF heeft dit topic met Enschede te maken
Dat zal het zijn. Of gezond verstand.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:06 schreef Vision het volgende:
[..]
bier?
hoezo, zeelandtrauma?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met JOUW onverwerkte zeeland trauma....
Of, als dit een prequel is,
moet die nog komen?
Zie de postgeschiedenis van [bepaalde admins].quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:08 schreef Croupouque het volgende:
Oh, tóf. Een topic waar ik niks van snap.
Vrouw, ik ben net een half jaar uit roulatie met heel dat Fok! gebeurenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie de finale,
dit is de prequel,
mên, moet je hier alles uitleggen ofzo?
Dus kunnen we rustig gaan slapen en hoeft dat onderhoud ook pas in 1956quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:07 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoezo, zeelandtrauma?
het waait hier wel wat hard, maar de dijken zullen vast sterk genoeg zijn om al dat water tegen te houden, toch?
anders zouden ze vast wel een soort dam bouwen ofzo
de grande finale is al geweest, maar moet nog komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vrouw, ik ben net een half jaar uit roulatie met heel dat Fok! gebeuren
Ik snap al die incrowd jokes niet meer dus je moet me weer op de hoogte brengen![]()
Kom nu net weer een beetje rustig binnen rollen..
Leedvermaak is nooit grappigquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vrouw, ik ben net een half jaar uit roulatie met heel dat Fok! gebeuren
Ik snap al die incrowd jokes niet meer dus je moet me weer op de hoogte brengen![]()
Kom nu net weer een beetje rustig binnen rollen..
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus kunnen we rustig gaan slapen en hoeft dat onderhoud ook pas in 1956![]()
Leedvermaak is nooit grappigquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:08 schreef Croupouque het volgende:
Oh, tóf. Een topic waar ik niks van snap.
Goed idee !quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:10 schreef 9christensen het volgende:
ik pak dr een bakje bier bij
Doe rustig aan, van de veronderstelde hoofdrolspelers ligge er twee bij mammie op schoot uit te huilen en is er 1 bier brood halen :')quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:10 schreef 9christensen het volgende:
ik pak dr een bakje bier bij
ik wil mijn vinger ook wel eens in een dyke stekenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:12 schreef sir_dalord het volgende:
een of ander klojo heeft zijn vinger in een dijk gestoken..
de jeugd van tegenwoordig![]()
Nou ja, we willen nog steeds weten wie die geek uit dat vorige topic is,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:13 schreef Tessje het volgende:
Maar gaan we nu door met foto's afzeiken?
Oeh.. Babyfoto's zijn vaak schattig....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, we willen nog steeds weten wie die geek uit dat vorige topic is,
maat zoals dit topic nu verloopt, moettie nog geboren worden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |