Veelbelovend! Uit in april.quote:John Zorn: Moonchild [#7357]
Zorn’s newest project is a hardcore song cycle scored for voice, bass and drums. This powerful rock unit features three of his most illustrious, longtime cohorts who have worked together in bands such as Naked City, Fantomas, Mr. Bungle and Electric Masada and are keenly in tune with Zorn’s language and aesthetic. Musicians are always at their best in Zorn projects and Moonchild is no exception. You have never heard these players as up front, on the edge or as inspired as they are here, raging through eleven pieces of terrifying intensity. Drawing on preverbal language and the primal power of rock music, this is Torture Garden with an alchemical twist—spontaneous, complex and evocative. Eleven new Zorn compositions executed with a ritualistic passion that will take your breath away.

Maldoror hebben ze niet, maar als je toch krap bij kas zit, zou ik die laten liggen, evenals de andere doorstreepte dingen, hoewel ze tof zijn, is er leuker werk te vinden. Weird Little Boy is evenals Maldoror dikke noise. Weird Little Boy wordt trouwens erg vaak aangeboden op Ebay. Naked City met Batman er op is het album John Zorn - Naked City, dus niet onder de gewone noemer Naked City.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
drums bass and voice .. lijkt mij wel interessant. Aangezien ik toch gauw een keer een bezoekje aan DMG ga brengen moet die ook maar op mn lijstje .... wordt duur
planning
-pranzo olzantrista
-adult themes for voice
-the gift
-naked city (iets ervan liefst iets vroegs met batman enzo erop)
-weird little boy
-the unknown masada
-moonchild
erm lijstje wordt lang zo ... zouden ze maldoror daar ook hebben ?

Die 2 solo patton dingen ken ik welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef Seborik het volgende:
[..]
Maldoror hebben ze niet, maar als je toch krap bij kas zit, zou ik die laten liggen, evenals de andere doorstreepte dingen, hoewel ze tof zijn, is er leuker werk te vinden. Weird Little Boy is evenals Maldoror dikke noise. Weird Little Boy wordt trouwens erg vaak aangeboden op Ebay. Naked City met Batman er op is het album John Zorn - Naked City, dus niet onder de gewone noemer Naked City.
Moonchild komt in april pas uit, maar ik kon geen precieze datum vinden, je kunt altijd DMG even mailen, want die gasten daar zijn heel tof en mailen heel graag terug.
Losse Tzadik-releases kosten op de webwinkel van DMG $14, dan kun je een beetje brekenen wat je kwijt bent. Weird Little Boy $25 wanneer je hem dan toch wil hebben.

Heb ik ook, dies echt geweldig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:09 schreef Paradigm_shift het volgende:
Zojuist besteld: Electric masada - at the mountains of madness

quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef Paradigm_shift het volgende:
Is het artwork in het echt zo mooi? Vind het er veelbelovend uitzien!

en daar komt moonchild nog bij als ik een keer weer in de stad benquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb inmiddels 3 john zorn cds
John Zorn Naked City 1989
John Zorn The Gift 2001
John Zorn The unknown masada 2003

ja ik vind the gift erg prettig beetje surf muziek achtig .. zorn speelt zelf niet mee ja 1 nummer of theremin geloof ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:53 schreef Paradigm_shift het volgende:
Unknown masada heb ik ook, leuke afwisselende cd. Die the gift, is die de moeite waard? Dat is toch Zorn's kijk op Easy listening? Mijn zorn collectie:
Masada vol. 3
masada vol. 6
unknown masada
Rituals
En dus binnenkort:
electric masada - at the mountains of madness
Koby Israelite - book of angels - Orobas

http://www.youtube.com/watch?v=2zu0GeuR8CE&search=john%20zornquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en daar komt moonchild nog bij als ik een keer weer in de stad ben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |