Ik moet altijd lachen hoe stukje dat hij naar de gast toeloopt steeds bizarder wordtquote:
inderdaad coole boekjes enzo erbijquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:04 schreef MuadDib het volgende:
Vandaag Astronome gekocht en net beluisterd: Een hele vette "Holy Fucking Shit" plaat!!!
Alleen astronome heeft echt artwork en dat is idd om te smullen. Maar beide albums/albiquote:Op maandag 13 november 2006 23:01 schreef Paradigm_shift het volgende:
Ik heb pas Bar Kokhba gescoord, heerlijke, laid back joodse kamermuziek met jazzy trekjes. Hen verder echt nog te veel Zorn/tzadik cd's op mn verlanglijstje staan: deel 1,2 en 6 van book of angels, the circle maker, Henry Kaiser / Charles K. Noyes / Sang Won Park - Invite the Spirit 2006, Rashanim - Shalosh, electric masada 50'th birthday celebrqation, moonchild, astronome etc.... Heb trouwens gehoord dat het Astronome / moonchild artwork om te smullen is, ben benieuwd!
jazeker dat komt denk ik ook door de beperking van de bezetting alleen drums en bas en zangquote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef Paradigm_shift het volgende:
Ja, heb er een paar sampletjes en een enkel heel nummer van gehoord, en dat klonk inderdaad indrukwekkend. Beetje in de stijl van Naked City, maar dan veel doordachter. Naked city heb ik nooit echt geweldig gevonden, vond het altijd wat te fragmentarisch, en dat is bij Moonchild/astronome veel minder het geval volgens mij.
die ga ik maar eens halen danquote:Op maandag 13 november 2006 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen astronome heeft echt artwork en dat is idd om te smullen. Maar beide albums/albiknallen er echt in. Heerlijke hysterische energetische muziek.
Toen ik Astronome ging halen, heb ik ook nog wat andere dingen gehaald.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
die ga ik maar eens halen dan
kunnen we geen studiereis (lees: bedevaart) organiseren naar de kelder van DMG in New York. Daar ligt namelijk het hele oevre van Tzadik op voorraad. En de eigenaar van DMG trok er een vies gezicht bij: het was zoveel (en het is zo'n klein winkeltje)....quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Er staat ook een solo plaat van mick barr op (gitarist van orthrelm) wat een gitaar partijen
Sowieso een schat aan geweldige muziek tzadik.
Ik heb pas 10 cds van het label maar dat gaan er nog meer worden
aankopen van Tzadik albums toch ook voor psychologen die iets met muziek onderzoeken? Niet dan Sebbo?quote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef Z het volgende:
Studiereizen zijn aftrekbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |