Castelen en Loovens zullen vast wel eens worden opgeroepen voor Oranje, maar vast krachten zullen ze nooit worden. Ze komen gewoon tekort.quote:Castelen is de toekomstige rechtsbuiten van Oranje, Loovens zal ook wel in het Nederlands Elftal komen, maar hij heeft Heitinga (Betere speler) voor zich, Ghaly kan zeker ook groot worden en als Leonardo twee seizoen achter elkaar op zijn niveau speelt is hij verkocht.
Alsof PSV zo'n geweldige selectie heeft!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:45 schreef yvette1982 het volgende:
ik verwacht weer weinig dit seizoen.
ze hebben een matige selectie. En volgens mij geen trainer die ze met het mes tussen hun tanden het veld op stuurt.
That's the spiritquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik verwacht niets, dan kan het nooit tegenvallen.
Ajax heeft een veel betere selectie ja. Degene die dat ontkent is gewoon blind. Wat ermee gebeurt onder leiding van Koeman is een andere.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:50 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof PSV zo'n geweldige selectie heeft!
Ik ga niet uit van het kampioenschap, maar die 2e plek is wel het minimale, vind ik.
Jullie hebben idd een betere selectie momenteel, maar dan moet het ook draaien en dat deed het vorig seizoen ook niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax heeft een veel betere selectie ja. Degene die dat ontkent is gewoon blind. Wat ermee gebeurt onder leiding van Koeman is een andere.
Wel ietsje beter dan die van Feyenoord..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:50 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof PSV zo'n geweldige selectie heeft!
Ik ga niet uit van het kampioenschap, maar die 2e plek is wel het minimale, vind ik.
Precies, ondanks het enige goede aan vorig seizoen is dat er in de lijst met jaartallen weer eentje bij is gekomen, want een seizoen als het vorige trek ik niet. Ik zou liegen als ik liever tweede zou worden met leuk voetbal, maar het komt er dicht bij in de buurt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:53 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jullie hebben idd een betere selectie momenteel, maar dan moet het ook draaien en dat deed het vorig seizoen ook niet.
Overigens heeft Feyenoord bijna altijd een mindere selectie, ook in de jaren dat ze kampioen werden. Die worden altijd op inzet kampioen.
quote:Op vrijdagavond 9 juli speelde Feyenoord in het kader van ASWH 75-jaar een wedstrijd tegen ASWH op het sportpark Schildman in Hendrik-Ido-Ambacht.
De Rotterdammers, die op maandag 5 juli waren gestart met hun eerste training, speelden onder leiding van hun nieuwe trainer Ruud Gullit de eerste oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen.
De 2.500 toeschouwers zagen 2 geheel verschillende helften.
Voor rust gaf ASWH prima partij aan Feyenoord dat aantrad met alle nieuwe aanwinsten: Bart Goor, Gabor Babos, Pascal Bosschaart, Glenn Loovens en Romeo Castelen.
Door een goal van Thomas Buffel met de hand (later toegegeven) kon Feyenoord nog net met een 0-1 voorsprong gaan rusten.
In de tweede helft kwam ASWH al binnen 3 minuten op een 0-3 achterstand, waarna Feyenoord gas gaf. Doordat ASWH steeds meer tweede elftal spelers inzette en Feyenoord veel beter ging spelen, werd de eindstand uiteindelijk bepaald op 0-9.
Dan is het niet zo'n afgang hè..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:05 schreef methodmich het volgende:
Ook dit nog, van de ASWH-site:
[Doordat ASWH steeds meer tweede elftal spelers inzette en Feyenoord veel beter ging spelen, werd de eindstand uiteindelijk bepaald op 0-9. ]
Smolarekquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:03 schreef methodmich het volgende:
Smolarek viel goed in en had in tegenstelling tot Castelen wel rendement.
Ach, ik vind alles onder de 10 op zich goed. Ze hadden nog amper getraind, gingen inderdaad veel wisselen (die jongens willen allemaal tegen Feyenoord ballen) en spelen tegen duurbetaalde profs. Tegen NAC Breda werd het vorig jaar 0-5, Feyenoord is iets beter dan NAC Breda, dus in die zin een vrij logische uitslag.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:09 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dan is het niet zo'n afgang hè..
Tegen profs kun je in mijn ogen al niet echt afgaan. Maar de manier hoe het er stond vond ik wel grapiig.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, ik vind alles onder de 10 op zich goed. Ze hadden nog amper getraind, gingen inderdaad veel wisselen (die jongens willen allemaal tegen Feyenoord ballen) en spelen tegen duurbetaalde profs. Tegen NAC Breda werd het vorig jaar 0-5, Feyenoord is iets beter dan NAC Breda, dus in die zin een vrij logische uitslag.
Het piekmoment ligt op de 31e, als FC Dordrecht op visite komt.
leonardo heeft niet eens meer een contract voor 2 jaar.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:49 schreef gras het volgende:
RedGuy in vorige topic;
[..]
Castelen en Loovens zullen vast wel eens worden opgeroepen voor Oranje, maar vast krachten zullen ze nooit worden. Ze komen gewoon tekort.
Ghaly, viel die niet door de mand tegen Ajax? Op zulke momenten moet hij er staan en hij was er niet. Leuk voor uit tegen Willem II.
Alsof er een club is die hem nu wilt hebben. Nauwelijks gespeeld en blessuregevoelig blijkbaar. Teveel risicio voor een club.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:52 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
leonardo heeft niet eens meer een contract voor 2 jaar.
Wat heeft ajax nou daadwerkelijk aan vd Vaart gehad, het afgelopen jaar?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef twi het volgende:
Waarom? Wat heeft Feyenoord nou daadwerkelijk aan 'm gehad?
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef RedGuy het volgende:
Hij heeft laten zien dat hij talent en een goede inzet heeft, en voor een tussenseizoen als vorig seizoen is dat goed, dit seizoen zal hij echt moeten bewijzen dat hij in de basis hoort, maar daar maak ik me geen zorgen over.
Maar Ghaly heeft al meer laten zien dan De Ridder, die volgens de neusjes al in Oranje moet.
Ik dacht altijd dat je voor Ajax wasquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:29 schreef RedGuy het volgende:
Ach, ik vind het niet erg dat Ajacieden hem niks vinden, ik juich wel als hij die kut indiaan Sneijder een gigantische trap geeft tijdens Feyenoord - Ajax.
Ik post al 3 jaar lang in de Feyenoord topics, en je denkt nog steeds dat ik een jood ben?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je voor Ajax was![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik post al 3 jaar lang in de Feyenoord topics, en je denkt nog steeds dat ik een jood ben?!
Pijnlijk, Pijnlijk, Pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je voor Ajax was![]()
Ik denk dat ik maar gewoon alleen maar berichten met kanker ga posten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
RedGuy komt als een kenner over, dat zal het zijn.
Acuna is gelukkig niet in elkaar geslagen, dus we hoeven niet te klagen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Overigens waren er wel aparte figuren op de wedstrijd afgekomen gisteren, maar geen gedoe zoals drie jaar geleden. Toen is de wedstrijd stilgelegd voor 10 min.
Wie niet?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Nee. Song liep wel voor mijn neus.
En je dacht dat dáár de goals gingen vallen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat wil zeggen: hij stond direct voor me. Stond ter hoogte van de Feyenoord-rechtsachterpositie, in beide helften.
Beetje pijnlijk om dat nou juist net aan een Feyenoorder te moeten uitleggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Wat heeft ajax nou daadwerkelijk aan vd Vaart gehad, het afgelopen jaar?
Op een geluksgoaltje tegen ons na heeft ie een zeer slecht seizoen achter de rug.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk om dat nou juist net aan een Feyenoorder te moeten uitleggen.
Ajacieden vergeten die goal nooit meer. Evenals die fantastische actie van Witschgequote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:34 schreef gras het volgende:
Zo'n 'geluksdoelpuntje' vergeten ze snel daar in Rotterdam. En al helemaal als dat gebeurd in een verloren wedstrijd van het seizoen.
Idd, tuig!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Je kan je kont niet keren of ze zitten hier te klieren he Ruud?
Ruud, laat ze. Ze pakken je alleen maar terugquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:57 schreef RuudGullit het volgende:
Rot is op, vervelende joden..
quote:Feyenoord haalt 'type Van Persie' bij Cruzeiro
10/7/2004 15:48
Gerson Magraõ is de naam van de laatste aanwinst van Feyenoord. De Braziliaan kwam zaterdagochtend tot een akkoord met de Rotterdamse club over een driejarig contract, dat hij 's middags ondertekende na een geslaagde medische keuring.
Gerson Magraõ is afkomstig van Cruzeiro, de club die onder meer doelman Heurelho Silva Gomes kwijtraakte aan PSV. Feyenoord hoeft geen transfersom te betalen voor de middenvelder. De Rotterdammers hebben een samenwerkingsverband met Americo Belo Horizonte en die club verstuurde als tegenprestatie aanvaller Fred naar Cruzeiro.
Technisch directeur Mark Wotte verklaarde tegenover VI.nl dat Feyenoord Gerson Magraõ al een jaar volgt en de laatste twee maanden bezig was met het afronden van deze transfer. Dankzij de transfer van Fred naar Cruzeiro lukte het de Rotterdammers om de deal af te ronden.
'Hij is een echte linkspoot', aldus Wotte, die Gerson Magraõ een type Van Persie noemt. 'Zijn dribbels en zijn loopvermogen zijn de sterke punten. Hij is erg talentvol en heeft veel mogelijkheden. Hij is niet direct een basisspeler, maar binnen een jaar moet hij er kunnen staan.'
Gerson Magraõ (volledig Alencar de Lima Junior) kwam nog niet voor de hoofdmacht van Cruzeiro in actie. Wel maakte hij deel uit van enkele Braziliaanse juegdselecties. Hij zal komende week met Feyenoord op trainingskamp gaan naar het Duitse Weiler.
Van wat gras zei. Noem me gewoon bij m'n naam, in plaats van dat ge-jood. Of "Ajacied", zonder enige verandering aan dat woord. Misschien dat ik dan overweeg te luisteren op dit openbare forum.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:57 schreef RuudGullit het volgende:
Rot is op, vervelende joden..
Twi, vervelende jood, rot op.quote:Op zondag 11 juli 2004 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Van wat gras zei. Noem me gewoon bij m'n naam, in plaats van dat ge-jood. Of "Ajacied", zonder enige verandering aan dat woord. Misschien dat ik dan overweeg te luisteren op dit openbare forum.
Ik mag hopen dat je niet dé Cesare Bovo van AS Roma bedoeld? Afgelopen seizoen verhuurd aan Lecce, maar toch echt zo onrealistich als wat. Okee, dromen mag, maar die komt dus echt nooit naar Rotterdam.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:47 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop echt dat Bovo komt, dat zou me toch een goede versterking zijn!
Precies. Hier stoor ik me nou ook altijd aan. Ik spreek de supporters van Feyenoord ook niet aan naar een zielig geleedpotig diertje uit de tropen.quote:Op zondag 11 juli 2004 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Van wat gras zei. Noem me gewoon bij m'n naam, in plaats van dat ge-jood. Of "Ajacied", zonder enige verandering aan dat woord. Misschien dat ik dan overweeg te luisteren op dit openbare forum.
Laatste als in nieuwste, of laatste als in er komt niemand meer?quote:Gerson Magraõ is de naam van de laatste aanwinst van Feyenoord
Volgens geruchten is dat de linksbenige verdediger die Feyenoord gaat bekijken op de OS, en inderdaad, dromen mag altijd.quote:Op zondag 11 juli 2004 10:17 schreef gras het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet dé Cesare Bovo van AS Roma bedoeld? Afgelopen seizoen verhuurd aan Lecce, maar toch echt zo onrealistich als wat. Okee, dromen mag, maar die komt dus echt nooit naar Rotterdam.
Hopelijk wilt hij heel graag onder Ruud Gullit voetballen, toch een held in Italië.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:50 schreef gras het volgende:
Heb die geruchten niet gezien. Maar deze Cesare verkast waarschijnlijk naar Parma in de deal met Matteo Ferrari. Beetje (kans)lo(o)ze actie.
Je moet blijven proberenquote:Op zondag 11 juli 2004 11:54 schreef gras het volgende:
Vond Laursen Ruudje ook geen held?
Inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2004 12:00 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Je moet blijven proberen![]()
kansloze, heb je de hele dag niks te doen?quote:Op zondag 11 juli 2004 12:06 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad.
Petra Pasanen mag weg bij Ajax. Misschien wil hij wel onder Ruud Gullit voetballen? Schijnt iets van 1 miljoen pond te kosten. Fins international. Gewoon, proberen jongens!
Jij begint een beetje naar de Ajax-kant te neigen, JP.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:34 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ruud, laat ze. Ze pakken je alleen maar terug.
Check die PI dan, chagerijn.quote:Op zondag 11 juli 2004 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of 'ie een paar kansen gaat krijgenquote:Op zondag 11 juli 2004 13:58 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft een nummer gekregen, dus hij zit er bij.
Is dit een grap?quote:Maikel Aerts, de door Feyenoord aan RBC verhuurde doelman, is door de Portugese stervoetballer Luis Figo uitgenodigd voor het spelen van een wedstrijd met de Allstars'04, een verzameling topvoetballers uit Europa die de strijd aanbindt met een elftal dat is samengesteld uit de beste Portugese voetballers van dit moment. De opbrengst van die wedstrijd is voor de Luis Figo Foundation, een organisatie die zich ondermeer inzet voor jonge talentvolle sporters.
Aerts zal onder meer in het veld komen te staan met Luis Figo, de Duitse stervoetballer Michael Ballack en de Formule 1-legende Michael Schumacher, die als gastspeler zal optreden. Het is de tweede keer in de geschiedenis dat een dergelijke wedstrijd wordt gespeeld. Vorig jaar kwamen onder anderen Van Nistelrooy, Ronaldo, Zidane, Shevchenko, Rui Costa, Makele, Campbell en Edgar Davids in actie. Aerts toonde zich blij verrast met de uitnodiging. ‘De organisatie van die wedstrijd was bij mijn zaakwaarnemer John Linse gekomen met de vraag of hij nog een keeper wist die zou kunnen meespelen. Hij heeft toen mijn naam genoemd. Zo kwam het dat ik plotseling een brief van Luis Figo kreeg, waarin ik werd uitgenodigd. Hartstikke leuk natuurlijk, ik ben erg benieuwd wat me daar te wachten staat’, zegt Aerts, die in eerste instantie nog een slag om de arm hield. ‘Ik ben nog niet zo lang in training en wilde dus eerst zeker weten dat ik er lichamelijk klaar voor was. Maar dat gaat wel lukken. Ik mag tenminste aannemen dat zo’n wedstrijdje niet op Champions League tempo wordt gespeeld. Bovendien vond ik deze kans te uniek om te laten liggen’
De gedachte al.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:48 schreef Sloggi het volgende:
Pasanen kan best een aardige speler voor Feyenoord zijn.
Sorry?quote:Op zondag 11 juli 2004 12:53 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
kansloze, heb je de hele dag niks te doen?
Je bent irritant, tyf op.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:21 schreef gras het volgende:
[..]
Sorry?
Applaus.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je bent irritant, tyf op.
Zo duidelijk.
quote:Op zondag 11 juli 2004 13:58 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jij begint een beetje naar de Ajax-kant te neigen, JP..
Voetbal = Oorlog!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Voetbal is voor de fun!
quote:Op zondag 11 juli 2004 16:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Kneus.
quote:Op zondag 11 juli 2004 16:18 schreef RuudGullit het volgende:
Goor wil ajax van de troon afstoten. Nu je woorden nog waarmaken, Bart!.
In de VI van deze week.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Waar heeft ie dat gezegd?
Dat is wel de goede spirit imho!
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zondag 11 juli 2004 16:03 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
, ik doe het alleen maar om die suffe sfeer weg te halen. Waarom zou je elkaar niet aardig mogen vinden als je niet fan bent van de zelfde club. Dat vind ik toch zo'n zielig en bekrompen idee.
Voetbal is voor de fun!
Idd! afschaffen die uitvakken, en laten wel allemaal gebroederlijk door elkaar gaan zitten op de tribunes!quote:Op zondag 11 juli 2004 17:36 schreef Cart_man het volgende:
Voetbal is fun.
Zelfde hier.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoorHet is vooral fun, al kan ik niet ontkennen dat ik af en toe hoop dat een paar Ajaxieden hun benen breken
Maar ik wens niet mensen de dood in ofzo, vind ik beetje ver gaan.
In het Ajax-topic hebben ze het erover in welke week ze kampioen gaan worden, en wanneer de CL-huldiging gepland moet worden.quote:In het Feyenoord topic wordt er verder ook alleen maar beetje gestookt heb ik het idee door AjaxiedenDe helft van wat er in staat zijn altijd discussies over joden en kakkerlakken. Ik weet niet of het hetzelfde is in het Ajax topic omdat ik daar nooit (2 keer iets gepost) kom maar als het daar rustig is mogen ze van mij wel ff'tjes oprotte
quote:Er staat hier mee troep in dan nieuwtjes/discussies.
Dat begrijp ik zeker wel, maar Feyenoord is ook meer dan alleen wedstrijden bezoeken natuurlijk. En mij intresseert het echt niet als hier mensen het over hun laatst bezochte wedstrijd hebben, maar als er daar meer over gepraat gaat worden dan over de selectie en resultaten, zeg ik er wat van ja.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:14 schreef Cart_man het volgende:
Jij gaat janken wanneer er een paar mensen zijn die vertellen over hun laatste bezoek van een (uit)-wedstrijd. Feijenoord is meer dan alleen de wedstrijden en de selectie. Schijn je nog steeds niet te begrijpen.
Wat vind jij een echte supporter dan, Altface?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:16 schreef altface het volgende:
Ja idd,sommige mensen weten niet wat 'voetbal' voor de echte supporters inhoud.![]()
Ik heet dan wel geen Altface, maar een echte supporter is iemand die zijn club altijd achterna reist en aanmoedigt, ook wanneer het kut gaat, en altijd blijft geloven in de club.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:23 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Wat vind jij een echte supporter dan, Altface?
alleen selectie en resultaten kan op feyenoord netwerk to ofzo. Over resultaten valt niet veel te ouwehoeren, over de selectiespelers is meest gesproken en de transferroddels word je ook niet vrolijk van. Beetje over alles rondom Feyenoord ouwehoere is tenminste beetje wat om te lezen.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:22 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeker wel, maar Feyenoord is ook meer dan alleen wedstrijden bezoeken natuurlijk. En mij intresseert het echt niet als hier mensen het over hun laatst bezochte wedstrijd hebben, maar als er daar meer over gepraat gaat worden dan over de selectie en resultaten, zeg ik er wat van ja.
Ben ik het opzich wel mee eens, maar iemand die z'n club altijd achterna reist, maar vervolgens gezellig café's gaat verbouwen en supporters van de tegenstander op gaat zoeken vind ik al heel wat minder supporter.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Altface, maar een echte supporter is iemand die zijn club altijd achterna reist en aanmoedigt, ook wanneer het kut gaat, en altijd blijft geloven in de club.
En ik vind de selectie en wedstrijden ook wel belangrijk, maar echt niet belangrijker dan de uitwedstrijden. Feyenoord is meer dan de selectie en wedstrijden.
Hopenlijk valt er het komende seizoen meer positiefs te bespreken over de spelers en de resultaten.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:31 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
alleen selectie en resultaten kan op feyenoord netwerk to ofzo. Over resultaten valt niet veel te ouwehoeren, over de selectiespelers is meest gesproken en de transferroddels word je ook niet vrolijk van. Beetje over alles rondom Feyenoord ouwehoere is tenminste beetje wat om te lezen.
Eens.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Altface, maar een echte supporter is iemand die zijn club altijd achterna reist en aanmoedigt, ook wanneer het kut gaat, en altijd blijft geloven in de club.
Ik niet hoor, ik heb niet de financieele mogelijkheden om de eerste seizoenshelft een seizoenskaart te kopen, dus daarom ga ik alleen de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:57 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben het ook wel beetje eens met die stelling van dat je altijd je club achterna gaat enzo.. en ook als het minder goed gaat.
Maar de meeste vinden hier iemand dus niet een supporter als die niet de financiele middelen heeft om wekelijks naar de Kuip te reizen en de uitwedstrijden die nog duurder zijn maar wel Feyenoord in z'n hart heeft zitten en ze altijd "steunt" (dan mischien niet in de vorm van aanwezigheid).
Dat lijkt me een feit.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:57 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben het ook wel beetje eens met die stelling van dat je altijd je club achterna gaat enzo.. en ook als het minder goed gaat.
Bij die groep hoor ik vooral. Gelukkig het afgelopen seizoen 7 keer naar de Kuip geweest, en nog naar 3 uitwedstrijden. Niet superveel (iig al vaker dan vorig seizoenquote:Maar de meeste vinden hier iemand dus niet een supporter als die niet de financiele middelen heeft om wekelijks naar de Kuip te reizen en de uitwedstrijden die nog duurder zijn maar wel Feyenoord in z'n hart heeft zitten en ze altijd "steunt" (dan mischien niet in de vorm van aanwezigheid).
Maar vind je jezelf geen echte supporter dan? Iets verderop zei je dat een echte supporter z'n club overal achterna gaat... ???quote:Op zondag 11 juli 2004 20:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb niet de financieele mogelijkheden om de eerste seizoenshelft een seizoenskaart te kopen, dus daarom ga ik alleen de tweede seizoenshelft.
Maar woon je in de buurt van Rttm?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:03 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat lijkt me een feit.
[..]
Bij die groep hoor ik vooral. Gelukkig het afgelopen seizoen 7 keer naar de Kuip geweest, en nog naar 3 uitwedstrijden. Niet superveel (iig al vaker dan vorig seizoen), maar ik doe m'n best om te gaan als het mogelijk is.
Ik vind Cart_man een 'echtere' supporter dan mezelf, maar als ik de mogelijkheden had, zou ik ook altijd gaan. Helaas is het niet zo simpel.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Maar vind je jezelf geen echte supporter dan? Iets verderop zei je dat een echte supporter z'n club overal achterna gaat... ???
Nee, in het oosten. Anders ging ik veel vaker.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Maar woon je in de buurt van Rttm?
Mij interesseert het niet of we met een pentrerende rechterback moeten voetballen of wie er de dooschuivende liberomoet zijn...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:22 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeker wel, maar Feyenoord is ook meer dan alleen wedstrijden bezoeken natuurlijk. En mij intresseert het echt niet als hier mensen het over hun laatst bezochte wedstrijd hebben, maar als er daar meer over gepraat gaat worden dan over de selectie en resultaten, zeg ik er wat van ja.
Ok, nu overdrijf je een beetje, maar je wilt toch weten waar je als supporter aan toe bent? Je gaat uiteindelijk toch voor het voetbal, en het team en dan wil je ook weten naar wie je kijkt en aanmoedigt?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Mij interesseert het niet of we met een pentrerende rechterback moeten voetballen of wie er de dooschuivende liberomoet zijn...
Zeg ik dan dat ik dat wil bepalen?quote:Wie ben jij om te bepalen waar hier over gepraat moet worden?
Goed opgezochtquote:Op zondag 11 juli 2004 20:17 schreef Erasmusch het volgende:
www.vandale.nl
sup·por·ter (de ~ (m.), ~s)
1 aanhanger van een sportvereniging, die wedstrijden bezoekt
Je moet verschil maken tussen supporters en aanhangers. Iemand die alle Feyenoord-koffiemokken en onderbroeken heeft zal best een enthousiaste fan zijn en zeker ook een Feyenoord-hart hebben, maar het woordt zegt het al: supporten = steunen, en dat gaat lastig vanuit de luie stoel.
En als je 1 x per maand gaat omdat je niet vaker kan?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:17 schreef Erasmusch het volgende:
www.vandale.nl
sup·por·ter (de ~ (m.), ~s)
1 aanhanger van een sportvereniging, die wedstrijden bezoekt
Je moet verschil maken tussen supporters en aanhangers. Iemand die alle Feyenoord-koffiemokken en onderbroeken heeft zal best een enthousiaste fan zijn en zeker ook een Feyenoord-hart hebben, maar het woordt zegt het al: supporten = steunen, en dat gaat lastig vanuit de luie stoel.
Dan ben je een halve supporterquote:Op zondag 11 juli 2004 20:23 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En als je 1 x per maand gaat omdat je niet vaker kan?
Beter een halve supporter dan helemaal geen supporter, toch?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:25 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dan ben je een halve supporteromdat je maar de helft van de thuiswedstrijden bezoekt
Wrijf het maar in.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:37 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Beter een halve supporter dan helemaal geen supporter, toch?.
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wrijf het maar in.![]()
Een fan?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:23 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En als je 1 x per maand gaat omdat je niet vaker kan?
Ik had er nog niets over gelezen hierzo. Zou het wat zijn. En nog een middenvelder derbij. Best leuk allemaal, maar wanneer komen die verdedigersquote:7-10-2004 | 11:22:00
FEYENOORD AKKOORD MET GERSON MAGRAÕ
Op voorwaarde van medische goedkeuring speelt de 19-jarige Gerson Magraõ (Alencar de Lima Junior) van het Braziliaanse Cruzeiro de komende drie seizoenen voor Feyenoord. De middenvelder kwam vanmorgen tot overeenstemming. Met Cruzeiro – de club die ook Maicon (Monaco), Gomes (PSV) en Defendi (Spurs) opleidde – had Feyenoord reeds een akkoord. Feyenoord heeft na drie seizoenen nog een optie van twee jaar op Gerson Magraõ.
Het ligt in de bedoeling van de technische staf van Feyenoord om Gerson Magraõ mee te nemen naar het Zuid-Duitse Weiler, waar met ingang van volgende week zaterdag het trainingskamp wordt opgeslagen en twee wedstrijden worden gespeeld. Feyenoord hoeft voor Gerson Magraõ geen transferbedrag te betalen. Zijn club Cruzeiro kocht van het Braziliaanse America Belo Horizonte de spits Fred, die vanwege het samenwerkingsverband tussen ABH en Feyenoord eigendom was van de Rotterdammers.
bron: www.feyenoord.nl
Pas 2 x gemeldt.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:02 schreef ViVe het volgende:
[..]
Ik had er nog niets over gelezen hierzo. Zou het wat zijn. En nog een middenvelder derbij.
Dat vraagt iedereen zich af ja. Maar wat ik me wel bedacht : de huidige verdediging is niet echt goed, maar toch kregen we de laatste 2 maanden bijna geen tegendoelpunten meer. Een van de weinige doelpunten die we wél tegenkregen (die van Ajax) was de schuld van een middenvelder.quote:Best leuk allemaal, maar wanneer komen die verdedigers![]()
Een 'fan' vindt ik weer te matige benaming voor mezelf. Das meer een beschrijving voor de gemiddelde Ajacied. Lekker keihard "Hup Ajaaaax" roepen omdat dat zo stoer staat, en het leuk vinden als je club wint, en als ze verliezen halen ze een keer hun schouders op.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:51 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Een fan?
En Bosschaart.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:05 schreef RuudGullit het volgende:
Misschien vindt Gullit het wel zo goed, met die Saidi erbij, en Loovens.
Nee, ga wel naar de Alpencup, heb met 6 man een huis gehuurd voor een week.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar het Newcastle of Sevillia toernooi?
En wanneer is de Fortis wedstrijd tegen Anderlecht?
Hmm ik denk dat hij toch wel een groot talent is die nu eens de kans zou moeten krijgen centraal achterin bij Feyenoord. Ik denk dat hij het niveau zeker aankan, en vooral op zijn opbouw zal moeten gaan trainen.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:30 schreef jojomen4 het volgende:
Loovens
Ik weet dat er een hoop voorstanders van hem zijn hier maar die vind ik zo knuddeWat een drama. Als we het daarmee moeten doen ben ik beetje teleurgesteld aangezien we een goeie zouden halen. Voor Excelsior is het leuk maar op de bank bij ons zie ik 100 liever Gyan.
Naja laten we nog ff 6 weken wachten voordat we oordelen![]()
Als je dat niet intressant vind dan lees je het maar niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:22 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En mij intresseert het echt niet als hier mensen het over hun laatst bezochte wedstrijd hebben, maar als er daar meer over gepraat gaat worden dan over de selectie en resultaten, zeg ik er wat van ja.
Ik hoop ook dat Loovens gewoon in de basis begint naast Paauwe, want vooral in de UEFA Cup heeft hij hele goede wedstrijden gespeeld. (Rangers uit.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat hij toch wel een groot talent is die nu eens de kans zou moeten krijgen centraal achterin bij Feyenoord. Ik denk dat hij het niveau zeker aankan, en vooral op zijn opbouw zal moeten gaan trainen.
Yep vorig jaar (is natuurlijk ander niveau), maar toch zelden onder de 8 gescoord. Hij haalde constant een hoog niveau, en eigenlijk net als met Buffel heeft nu ook iedereen het idee dat hij het bij Feyenoord wel gaat halen.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:55 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Loovens gewoon in de basis begint naast Paauwe, want vooral in de UEFA Cup heeft hij hele goede wedstrijden gespeeld. (Rangers uit.. )
quote:Please let me stay - begs Joey
By Lee Mclaughlan, Sunday Mercury
Iceland international Joey Gudjonsson fears being left in limbo this season.
The tough-tackling midfielder, who spent last season on loan at Wolves, had hoped to be snapped up by one of the clutch of clubs that showed an interest in him, including Black Country rivals Albion and Scottish giants Rangers.
And while Baggies are thought to have monitored the player's progress, Hawthorns sources say he is not among their top summer targets.
Instead, he poised to return to parent club Real Betis next week.
Wolves were expected to follow up their interest in taking the 24-year-old on a permanent deal from the Spanish club, but Gudjonsson has heard nothing since leaving Molineux.
This is grim news for the Icelander, who is surplus to requirements at Betis, despite the fact that he has three years left on his contract.
"If I can get out of my contract I have lots of options available," said Gudjonsson, whose first taste of English football was on loan at Aston Villa two seasons ago.
"There are clubs in Holland and Germany showing an interest as well as Rangers and clubs in both the Premiership and the first division. My first choice is still Wolves but I have not heard anything from them. There was a fee agreed when I went there on loan but I don't think they want to pay that amount.
"I think everyone is off for the summer but I am hoping that things will start happening in the next week and that I will start pre-season training with Wolves."
Wolves are due to return for pre-season training a week tomorrow, by which time manager Dave Jones plans to have his squad in place for an assault on an immediate return to the Premiership.
The Molineux club's decision to recruit the Icelander is likely to have been hit by Paul Ince's decision to sign on for another year, despite the fact that they have already lost the services of Alex Rae, who is understood to have played a part in Rangers' interest.
"The Paul Ince situation could have something to do with it," said Gudjonsson.
"But the club need a good squad because there are a lot of games coming up and the manager knows what I am capable of as I showed him last season."
It is believed Wolves would consider loaning the Icelandic ace for another season, although Betis would possibly accept a fee as low as £300,000 for a player they paid £3 million for just two years ago.
That price tag would comfortably fall within reach of the clubs who are apparently trailing Gudjonsson, including Rangers and Feyenoord, but there has been nothing concrete from them or any of the other overseas options.
"I have heard about the interest from these clubs but it is the same situation as it is with Wolves and that is no-one wants to put in an offer," said Gudjonsson, who played in the recent international against England along with his brothers Bjarni and Thordur.
"I feel that is quite strange - Betis are prepared to let me go for a small amount of money, because they have recouped some money from the loan deals.
"They're quite desperate to get rid of me." Betis return to pre-season training on July 18 but Gudjonsson is hoping that the club will settle his contract and allow him to leave on a free transfer rather than haggle over a transfer fee.
"I will just be staying in Iceland until the 18th but I'll be ready in case something happens before then," he said.
"I have three years left on my contract and under the agreement they owe me a lot of money. I'm realistic - I am hoping to get some kind of pay-off when I leave, but I don't know if it is going to happen or not.
"In an ideal world I could leave on a free but it's not that easy. I don't know what is going to happen."
Pittig statement, de Rangers kunnen zich volgens mij een heel stuk meer permitteren dan Feyenoord.quote:That price tag would comfortably fall within reach of the clubs who are apparently trailing Gudjonsson, including Rangers and Feyenoord, but there has been nothing concrete from them or any of the other overseas options.
`quote:Op maandag 12 juli 2004 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Pittig statement, de Rangers kunnen zich volgens mij een heel stuk meer permitteren dan Feyenoord.
Beter! Vakantie er aan vastgeplakt?quote:Op maandag 12 juli 2004 09:44 schreef Luni het volgende:
Nee, ga wel naar de Alpencup, heb met 6 man een huis gehuurd voor een week.
dan is de keuze dus snel gemaakt. De Schotse "topclubs" hebben wat dat aangaat een betere naam.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:14 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
`
Het gaat dan om het eerder genoemde bedrag (alinea daarvoor). En dan is het net wat hij zelf leuker vindt, de Rangers of Feyenoord.
Ja zou eigenlijk deze zomer niet op vakantie gaan, maar nu dus wel, en een weekje Newcastle is mij te prijzig, datzelfde geld voor Sevillaquote:Op maandag 12 juli 2004 11:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Beter! Vakantie er aan vastgeplakt?
Mijn NUFC collega had al van alles geregeld voor dat toernooi in Newcastle. Hij was vergeten dat ik op vakantie ben dan!
Op dit moment in ieder geval wel, want Feyenoord heeft bijna geen inkomsten gehad aan spelers-verkopen dit seizoen.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Pittig statement, de Rangers kunnen zich volgens mij een heel stuk meer permitteren dan Feyenoord.
Nee, de Nederlandse competitie is nog altijd beter dan de Schotse natuurlijk. En als speler zou ik sportief gezien liever naar Ajax of Feyenoord gaan dan naar de Rangers of Celtic.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan is de keuze dus snel gemaakt. De Schotse "topclubs" hebben wat dat aangaat een betere naam.
Sportief wel maar financieel denk ik niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:09 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse competitie is nog altijd beter dan de Schotse natuurlijk. En als speler zou ik sportief gezien liever naar Ajax of Feyenoord gaan dan naar de Rangers of Celtic.
en ook qua supporters kies je eerder voor Schotland.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sportief wel maar financieel denk ik niet.
Het is maar van wat voor soort supporters je houdt natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ook qua supporters kies je eerder voor Schotland.
daar kan jullie "legioen" echt niet tegen opquote:Op maandag 12 juli 2004 19:37 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Het is maar van wat voor soort supporters je houdt natuurlijk.
quote:Pieter Collen moet deze week alle trainingen van NAC Breda aan zich voorbij laten gaan. De Belgische back moet rust houden wegens een schouderblessure.
Collen liep de blessure op in het eerste oefenduel van NAC Breda, dat zaterdag met 6-0 won van het Eindhovense DBS. De aanvankelijk vrees dat de Belg zijn arm had gebroken bleek ongegrond. Er was sprake van een schouder uit de kom. Toch moet Collen minimaal een week absolute rust nemen, zo is maandag gebleken bij verder onderzoek.
Niet dat we ook maar iemand missen op deze manier..quote:Knieblessure kost Lurling deel voorbereiding
12/7/2004 18:40
Anthony Lurling dreigt het trainingskamp van Feyenoord in Duitsland te moeten missen. De aanvaller liep op de training een knieblessure op.
Op de training beschadigde Lurling zijn knie bij het blokken van de bal. De eerste oefenwedstrijd van Feyenoord moet de aanvaller aan zich voorbij laten gaan. Of hij zaterdag mee kan op trainingskamp is nog onbekend. De medische staf van de Rotterdammers kan dinsdag meer duidelijkheid verschaffen over hoelang Lurling aan de kant staat.
Voor de aanvaller zelf is de blessure sowieso een streep door de rekening. 'De voorbereiding is een slecht moment om geblesseerd te raken. Zeker nu ik rugnummer 29 heb gekregen, ben ik er juist op gebrand om te laten zien wat ik waard ben', zei Lurling op de website van Feyenoord.
Matig.quote:GERSON MAGRAO DEBUTEERT MET ZEGE
Feyenoord heeft ook zijn tweede oefenwedstrijd van dit seizoen gewonnen. In Ermelo werden de amateurs van eersteklasser DVS’33 met 0-5 verslagen. Kuyt (2x), Buffel, Paauwe en Castelen waren de doelpuntenmakers. In de tweede helft, toen trainer Ruud Gullit zeven nieuwe spelers in het veld bracht, maakte de Braziliaan Gerson Magrao zijn debuut voor Feyenoord.
Feyenoord begon in de volgende opstelling aan het treffen met de amateurs: Babos; Song, Loovens, Paauwe, Bosschaart; Smolarek, Ghaly, Ono, Goor; Buffel, Kuyt.
In de tweede helft speelde Feyenoord met: Malkowski; Gyan, Van den Berg Paauwe, Bosschaart; Castelen, Acuna, Magrao, Goor; Kalou, Kuyt.
Later meer.
Scoreverloop:
5 ‘ 0-1 Kuyt
23’ 0-2 Buffel
25’ 0-3 Paauwe
61’ 0-4 Kuyt
90’ 0-5 Castelen
Ik heb ook nog wel eens tegen DVS'33 gespeelt geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:36 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Matig.
Idd, en er missen ook nog wat spelers volgens mij...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:44 schreef DivineJester het volgende:
Gullit is gewoon de capaciteiten aan het testen van de diverse spelers, of, zoals Cruijff dat zo mooi zegt, de basiskwaliteiten.
Over hoe het elftal zal spelen (en scoren) is nu dus nog weinig te zeggen.
Kun je nagaan hoe slecht ze jullie supporters dan wel niet zouden vinden.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daar kan jullie "legioen" echt niet tegen op
Makkelijke grap.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:53 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ze jullie supporters dan wel niet zouden vinden..
Inkoppertjes zijn cool.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Makkelijke grap.
Maar die moeten ook gemaakt worden!![]()
Nationale elftal dacht ik.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:52 schreef DivineJester het volgende:
Waar is Saidie eigenlijk?
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:05 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Saidi zit thuis op z'n werkvergunning te wachten.
niet geheel onverwachtquote:Op maandag 12 juli 2004 23:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Makkelijke grap.
Maar die moeten ook gemaakt worden!![]()
Hij heeft ook veel potentie qua Rotterdamse mentaliteit; mouwen opstropen en raggen!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:25 schreef RuudGullit het volgende:
Het begint er steeds meer op te lijken dat Loovens een basisplaats gaat krijgen. Zeer goede zaak, want hij wordt steeds beter én we hebben weer een Nederlander erbij in de basis.
Idd.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel potentie qua Rotterdamse mentaliteit; mouwen opstropen en raggen!
MM, waar blijf je nou in het beste verdediger-topic...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:14 schreef methodmich het volgende:
0-5 is minder slecht als je meeneemt dat Feyenoord overdag gewoon had getraind.
quote:Karim Saidi, de 21-jarige verdediger die door Feyenoord is vastgelegd, heeft zich vandaag bij de selectie gevoegd. Om half één, precies een uur voordat de selectie poseerde voor de traditionele elftalfoto, reed de Tunesiër De Kuip binnen, met in zijn achterzak alle vereiste papieren om de komende vier seizoenen de kleuren van Feyenoord te verdedigen.
Saidi kwam begin juni al tot een akkoord met Feyenoord, maar moest in afwachting van zijn verblijfs- en werkvergunning de eerste trainingen in Rotterdam aan zich voorbij laten gaan. Gisteren verkreeg hij zijn laatste benodigde papier: de machtiging voorlopig verblijf, die hij bij de Nederlandse ambassade in Tunis kon ophalen. Vandaag, nog zonder een bal te hebben aangeraakt, poseerde hij al tussen z’n nieuwe teamgenoten voor de traditionele elftalfoto.
De 1.86 meter lange centrale verdediger is afkomstig van Club Africain de Tunis en speelt sinds 2002 voor het Tunesisch elftal. Op de komende Olympische Spelen in Athene zal Saidi ook voor zijn land uitkomen, waardoor de Tunesiër in elk geval de eerste wedstrijden van de Nederlandse competitie zal missen.
YES! eindelijk!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:25 schreef RuudGullit het volgende:
Het begint er steeds meer op te lijken dat Loovens een basisplaats gaat krijgen. Zeer goede zaak, want hij wordt steeds beter én we hebben weer een Nederlander erbij in de basis.
In eerste instantie zal Song daar wel spelen, met Gyan als eventuele vervanger.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:41 schreef ForzaRob het volgende:
feyenoord heb nog steeds een matige verdediging zolang die slome paauwe erin staat. En een nieuwe rechtsback zou ook niet overbodig zijn
Dat zegt ie, matige verdediging.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:23 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
In eerste instantie zal Song daar wel spelen, met Gyan als eventuele vervanger.
en wie niet springt die is een..........quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:20 schreef RuudGullit het volgende:. Ben benieuwd naar dat nummer dat ze gaan zingen.
Valt toch wel mee? Bosschaart, Saidi, Goor, Babos, Magraõ,Castelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:19 schreef F1Bas het volgende:
Volgens mij mogen ze dit keer wel 2 helikopters gebruiken met zoveel aankopen.
Bron; Feyenoord Netwerkquote:Allback bevestigt interesse van Feyenoord en PSV
Tegenover de officiele website van zijn huidige club bevestigde de Zweed Allback de interesse van Feyenoord en PSV voor zijn persoontje. Tot concrete aanbiedingen kwam het echter nog niet. Ook Crystal Palace heeft interesse getoond. De toekomst van Allback bij Aston Villa is ongewis aangezien de ploeg net Carlton Cole aantrok als extra spits.
Zal wel weer naar PSV gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Bron; Feyenoord Netwerk
De handelswijze van Feyenoord kennende wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal wel weer naar PSV gaan.![]()
PSV is gewoon bereid meer te betalen. Raar wat zij zijn de enige topclub in NL met een zware schuldenlast.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:41 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
De handelswijze van Feyenoord kennende wel..
die schuldenlast is met de laatste transfers anders aardig weggewerktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PSV is gewoon bereid meer te betalen. Raar wat zij zijn de enige topclub in NL met een zware schuldenlast.
In dit geval is deze aankoop niet echt hard nodig, maar als wij nog een goede spits echt nodig hadden gehad, moest Feyenoord de knip maar flink opentrekken, en anders maar meteen de supporters vertellen dat ze voor de 3e plek gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PSV is gewoon bereid meer te betalen.
Maar zei hebben net 35 miljoen euro aan transfers verdiend, dus die schuld is aardig weggewerkt, en ze kunnen nog wel een spits gebruiken.quote:Raar wat zij zijn de enige topclub in NL met een zware schuldenlast.
Idd. Als je wil winnen moet je scoren en een goede spits pakt altijd wel 20 goaltjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:48 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
In dit geval is deze aankoop niet echt hard nodig, maar als wij nog een goede spits echt nodig hadden gehad, moest Feyenoord de knip maar flink opentrekken, en anders maar meteen de supporters vertellen dat ze voor de 3e plek gaan.
Dat was me even ontschoten idd. Nu zullen ze inderdaad wel uit de brand zijn.quote:Maar zei hebben net 35 miljoen euro aan transfers verdiend, dus die schuld is aardig weggewerkt, en ze kunnen nog wel een spits gebruiken.
Ik vind het gewoon irritant dat wij het financieel altijd moeten afleggen als we tegen onze concurrenten moeten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:52 schreef RedGuy het volgende:
Jezus Loek, zeik nu eens niet zo met je 3e plek onzin.
als het zo makkelijk was, deden ploegen in heel Europa dat.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:00 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant dat wij het financieel altijd moeten afleggen als we tegen onze concurrenten moeten.
Mijn aanpak is meer : Koop een goede speler van 8 miljoen waarvan je bijna zeker weet dat ie een toekomst heeft >> je haalt CL-voetbal >> verkoopt speler voor 20 miljoen. Winst : 12 miljoen aan speler + minimaal 3 miljoen aan CL-inkomsten. Klinkt simpel, maar zo handelt PSV b.v. wel.
Niet dat Feyenoord PSV is, maar als je niet wil betalen, heb je ook geen succes.
Maar goed, in dit geval hebben we geen spits meer nodig, dus koop liever een verdediger.
Lazovic?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:00 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Mijn aanpak is meer : Koop een goede speler van 8 miljoen waarvan je bijna zeker weet dat ie een toekomst heeft
Doen veel ploegen ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als het zo makkelijk was, deden ploegen in heel Europa dat.
Maar het is ook vaak genoeg zeer goed gegaan natuurlijk. (Ik noem Ronaldo b.v.)quote:Hoe vaak is psv niet de boot ingegaan met jong 'talentvolle' spelers?
Misschien wordt dat wel zo'n speler ja. Maar dat moet ie het komende seizoen maar bewijzen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lazovic?
Onlangs nog met Kezman. De winst is minimaal geloof ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als het zo makkelijk was, deden ploegen in heel Europa dat.
Hoe vaak is psv niet de boot ingegaan met jong 'talentvolle' spelers?
Die is voor 10 miljoen verkocht toch? En voor hoeveel hebben ze hem gekocht? 1 of 2 miljoen ?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Onlangs nog met Kezman. De winst is minimaal geloof ik.
Robben hebben ze dan een flinke winst op, maar wat dacht je van die huntelaars en meer van dat soort spelers. Iedereen piste toen naast de boot, want psv had alle toptalenten vastgelegdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Onlangs nog met Kezman. De winst is minimaal geloof ik.
Wat zeur je dan dat Feyenoord dat ook moet doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:06 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Misschien wordt dat wel zo'n speler ja. Maar dat moet ie het komende seizoen maar bewijzen.
veel meerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:08 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En voor hoeveel hebben ze hem gekocht? 1 of 2 miljoen ?
Volgens mij is hij voor 8 miljoen Euro verkocht en voor 10 miljoen gulden gehaald. Dat geld is mede op tafel gelegd door een aantal rijke pieten die hun deel met rente terug hebben gekregen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:08 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Die is voor 10 miljoen verkocht toch? En voor hoeveel hebben ze hem gekocht? 1 of 2 miljoen ?
Ja, dat is 1 keer gedaan, en het is nog afwachten of Lazovic idd zoveel toekomst heeft als Baan dacht.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat zeur je dan dat Feyenoord dat ook moet doen.
Dat hebben ze toch gedaan?
Kuyt en Buffel waren vorig seizoen goed voor flink wat goals, dus waarom opeens Lazovic inzetten?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:29 schreef tong80 het volgende:
Vanwegen z'n naamgenoot waarschijnlijk die gaat met één spits spelen dus valt Lazovic buiten de boot.
Feijenoord 1 is groot, Feijenoord 1 is machtig, alle ajacieden in de gas....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
en wie niet springt die is een.......... [afbeelding]
Gelul.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:00 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Niet dat Feyenoord PSV is, maar als je niet wil betalen, heb je ook geen succes.
Of je moet een goede jeugd-opleiding hebben waar je grote spelers uit voortbrengt. Maar dat lukt ons blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gelul.![]()
Kritiek heet zoiets, zouden jullie misschien ook wat meer mogen hebben soms, in plaats van alleen te klagen over sfeer en mede-supporters.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:58 schreef Staanplaats het volgende:
En maar kankeren en maar kankeren
Doe ik ook, die kritiek die ik had was vooral op dingen die verkeerd gegaan zijn in het (nabije) verleden.quote:geef deze nieuwe technische staf de kans..
Klopt, maar Feyenoord mag wel eens wat minder zuinig doen.quote:Geld alleen is ook niet alles.
Mee eens, maar vaak merk ik niet echt dat ze dat doel voor ogen hebben. Vooral vorig jaar was het erg, met aankopen als Schreuder. Vandaar dat je als Feyenoord-supporter wat wantrouwig wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb genoeg kritiek, ook vaak genoeg geuit, het moet alleen wel draagvlak hebben. Waarom is het zo belangrijk om perse een Tsjech of een Griek te kopen, waarom moet er nu perse weer een speler van minimaal 8 milj. worden gehaald? Ik hoop gewoon op beleid waar een visie achter zit, dat hoeft niet automatisch te betekenen dat de knip open moet.
Ik ben het best eens dat Feijenoord soms van de kruideniermentaliteit moet afstappen, maar dan wel echt een doel voor ogen moeten hebben (á la Van Hooijdonk).
Het is niet zo dat ik de technische staf nu al geen kans geef, misschien pakken de aankopen zoals Goor en Saidi wel geweldig uit! Maar toch, dat wantrouwige blijft helaas in mij zitten en zal pas weg gaan als we een goed seizoen draaien.quote:Tot nu toe vind ik de kritiek nog weinig inhoudelijk, deze technische staf heeft nog nauwelijks de kans gehad zich te bewijzen, dus waarom zou ik gaan schreeuwen dat er zo nodig een speler moeten komen die een godsvermogen moet kosten en verdienen? Ik ben verlopig loyaal naar de technische staf, en kijk het een seizoenshelft aan. Misschien inderdaad te laat, en komt dan de kritiek achteraf...
De tijd zal het leren.
quote:De transfer van Fred van Feyenoord naar Cruzeiro is nog steeds niet rond. Openlijk heeft de voorzitter van Cruzeiro inmiddels zijn irritatie geuit over het verloop van de onderhandelingen. Volgens hem komt het management van de speler bij elk nieuw gesprek met nieuwe voorwaarden en is bij hem inmiddels de limiet bereikt. Zoals bekend was Feyenoord met Cruzeiro een deal overeengekomen waarbij Gerson Magrao werd geruild met Fred. De Braziliaanse aanvaller speelde bij satellietclub America-MG maar Feyenoord bezit het meerendeel van de transferrechten van de speler.
De voorzitter liet weten dat de deal met Feyenoord rond is en hij de transfer van Gerson Magrao niet in gevaar zal komen. Volgens hem zal Cruzeiro desnoods de transferrechten in handen krijgen en hem terug uitlenen aan America-MG en hem dan over laten komen op het moment dat de zaakwaarnemer (en broer) van Fred de carriere van de speler niet meer wil blokkeren.
kezman kostte fl. 25.000.000.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij is hij voor 8 miljoen Euro verkocht en voor 10 miljoen gulden gehaald. Dat geld is mede op tafel gelegd door een aantal rijke pieten die hun deel met rente terug hebben gekregen.
Dus zetten ze in op Sikora.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:14 schreef RuudGullit het volgende:
H'veen wil Lurling terug..
Verkopen voor een miljoentje die vent, daaaaag Anthony..
Helaas wil ie zelf niet..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dus zetten ze in op Sikora.
Daaaaag Sikora
Lurling is beter hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dus zetten ze in op Sikora.
Daaaaag Sikora
Vooral de laatste alinea is interessant natuurlijk.quote:Het Schotse The Herald meldt dat Celtic afziet van een bod op Marek Heinz. Een directeur van Banek Ostrava zou hebben laten weten een fax te hebben ontvangen van Celtic dat het de interesse voor Heinz niet zal concretiseren. Een vergelijkbaar verhaal meldt The Evening Times. Er zou alleen een bod liggen vanuit Moskou waarin Heinz geen interesse heeft. Vooralsnog gaat de Tsjechische ploeg er daarom vanuit dat Heinz dit seizoen blijft. Wotte liet eerder bij Studio Sportzomer doorschemeren interesse te hebben maar dat een transfer moeilijk zou liggen.
Ondertussen worden zowel in Schotland als in Roemenie zowel Celtic als Feyenoord ook in verband gebracht met Florentin Dumitru. De verdediger/middenvelder beschikt over een fluwelen pass en kan het tempo in de wedstrijd goed verdelen. Er zou een bod van 1 miljoen dollar van Feyenoord liggen volgens Pro Sport al is het maar geheel de vraag hoe gedateerd die vermeende interesse is.
Lurling wou zelf niet terug toch?quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:25 schreef RedGuy het volgende:
Ik lees net dat Heerenveen Lurling met Samaras wil ruilen, betekent dit dat Daggla straks Hand in Hand staat te zingen op de coolsingel?
Ik vrees dat Lurling weinig zal spelen dit seizoen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:27 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Lurling wou zelf niet terug toch?
Dat wantrouwen is gebasseerd op wat?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:32 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Mee eens, maar vaak merk ik niet echt dat ze dat doel voor ogen hebben. Vooral vorig jaar was het erg, met aankopen als Schreuder. Vandaar dat je als Feyenoord-supporter wat wantrouwig wordt.
[..]
Het is niet zo dat ik de technische staf nu al geen kans geef, misschien pakken de aankopen zoals Goor en Saidi wel geweldig uit! Maar toch, dat wantrouwige blijft helaas in mij zitten en zal pas weg gaan als we een goed seizoen draaien.
Op het feit dat we al 4 jaar lang 3e zijn geworden en door aankopen als Schreuder en vd Bergh.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat wantrouwen is gebasseerd op wat?
Op het feit dat ze geen speler van 10 miljoen euro hebben aangetrokken?
Zou best een goede ruil zijn. Samaras kan nog beter worden, Lurling niet echt meer.quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:25 schreef RedGuy het volgende:
Ik lees net dat Heerenveen Lurling met Samaras wil ruilen, betekent dit dat Daggla straks Hand in Hand staat te zingen op de coolsingel?
Is ook een kulreden aangezien er nu nieuwe mensen aan het roer staan. Mensen die net begonnen zijn en nog geen resultaten hebben behaald.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Op het feit dat we al 4 jaar lang 3e zijn geworden en door aankopen als Schreuder en vd Bergh..
Maar dat zeg ik, Gullit moet eerst laten zien wat ie kan, dán pas is het vertrouwen weer terug.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is ook een kulreden aangezien er nu nieuwe mensen aan het roer staan. Mensen die net begonnen zijn en nog geen resultaten hebben behaald.
Met van Marwijk werd het erger met de jaren. Was hij er nu nog geweest dan had ik ook (zoals de laatste 3 jaar) met wantrouwen gekeken naar de toekomst.
Ja klopt, hij is in Marokkoquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Gullit is trouwens nu op de Tros iets met straat kinderen uit afrika.
Doe eens verder naar boven kijken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:00 schreef Luni het volgende:
Geruchten over Heinz en Dumitru
[ Feyenoord-netwerk ]
Het Schotse The Herald
[...]
geheel de vraag hoe gedateerd die vermeende interesse is.
quote:15-07-2004: Argentijnse verdediger van Torino op proef
[Bron: FR-Fans.nl]
Mariano Antonio Fernandez, 26-jarige verdediger van het Italiaanse Torino, is twee dagen op proef bij Feyenoord. De Argentijn is transfervrij en is op zoek naar een nieuwe club.
Fernandez begon zijn loopbaan in zijn geboorteland Argentinië, voordat hij in 2001 de overstap naar Europa maakte. Hij kwam terecht in Oostenrijk, waar hij één seizoen voor Sturm Graz in actie kwam. Daarna volgde een transfer naar het Portugese Beira Mar.
Fernandez speelde het afgelopen seizoen 28 duels voor Torino, dat uikomt in de Serie B. De verdediger, zowel inzetbaar als linksback als centrale man, kwam 1 keer tot scoren. Hij is in het bezit van zowel een Argentijns als een Italiaans paspoort.
Feyenoord beslist vrijdag of Fernandez zaterdag meegaat op het trainingskamp in Duitsland.
Misschien wil de speler zijn contract niet verlengen, en is hij dus vrij om te gaan.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:49 schreef jojomen4 het volgende:
Ik begrijp niet dat spelers basis staan 1 seizoen en in de zomer transfervrij mogen vertrekken(Zoals Cocu en deze speler). Ik hoop dat het wat is![]()
Oh je verwacht dat de FKS ook nog daadwerkelijk service verleent? Als ze daar ook al aan moeten beginnen....quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het overigens compleet bezopen dat je dit jaar je SCC op moet halen in Rotterdam. Lekker makkelijk voor de mensen die niet in en rondom Rotterdam wonen. Kost je waarschijnlijk een extra ritje naar Rotterdam.
Dan kun je hem wel ophalen op de dag van de openingswedstrijd, maar dan kun je hem niet activeren op Internet, en heb je dus geen toegang tot de wedstrijd op je SCC.
Je kunt hem natuurlijk ook ophalen op de dag van de eerste competitiewedstrijd, maar ja dat is de goden verzoeken, geheid dat je daarna bij de poortjes staat, je pas werkt niet, en kun je nog stennis gaan lopen schoppen om binnen te komen.
Komt ook nog eens bij dat ik persoonlijk 28 juli op vakantie vetrek, en dus geen mogelijkheid zie om de pas tussentijds op te halen, aangezien ik door de week werk, en op zaterdag niet voor 13:00 uur in Rotterdam ga zijn.
Hulde
mja dat kan ookquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:58 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Misschien wil de speler zijn contract niet verlengen, en is hij dus vrij om te gaan.![]()
Dagje Rotterdam is altijd leuk...quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het overigens compleet bezopen dat je dit jaar je SCC op moet halen in Rotterdam. Lekker makkelijk voor de mensen die niet in en rondom Rotterdam wonen. Kost je waarschijnlijk een extra ritje naar Rotterdam.
Dan kun je hem wel ophalen op de dag van de openingswedstrijd, maar dan kun je hem niet activeren op Internet, en heb je dus geen toegang tot de wedstrijd op je SCC.
Je kunt hem natuurlijk ook ophalen op de dag van de eerste competitiewedstrijd, maar ja dat is de goden verzoeken, geheid dat je daarna bij de poortjes staat, je pas werkt niet, en kun je nog stennis gaan lopen schoppen om binnen te komen.
Komt ook nog eens bij dat ik persoonlijk 28 juli op vakantie vetrek, en dus geen mogelijkheid zie om de pas tussentijds op te halen, aangezien ik door de week werk, en op zaterdag niet voor 13:00 uur in Rotterdam ga zijn.
Hulde
Kun je niet naar iemand bellen als je daar bent en familie/vrienden hem laten activeren?quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Hulde
Ik denk dat je persoons bewijs nodig hebt, maar dat weet ik niet zo goed meer.quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:52 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Kun je niet naar iemand bellen als je daar bent en familie/vrienden hem laten activeren?
Is zeker leuk! Mits je er tijd voor hebt!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:01 schreef Cart_man het volgende:
Dagje Rotterdam is altijd leuk...
Dan laat je die luiwammes dus naar Rotterdam gaan voor de SCC. Of is dat niet mogelijk?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is zeker leuk! Mits je er tijd voor hebt!
En aangezien Vision naar de openingswedstrijd gaat i.p.v. moet de SCC voor die tijd geregeld zijn!
Staat er niks over z'n spel van vandaag?quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:55 schreef RuudGullit het volgende:
[afbeelding].
Hij mag voorlopig blijven. Ik vind hem nu al gaaf..
Ja hij speelde goed, maar Gullit vond het nog te kort om al een definitieve beslissing te nemen. Dat doet ie volgende week.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Staat er niks over z'n spel van vandaag?
Mooiquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:59 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ja hij speelde goed, maar Gullit vond het nog te kort om al een definitieve beslissing te nemen. Dat doet ie volgende week..
Zoals Ono en Acuna nu.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
MooiHebben we iig een bikkel
Kunnen we Paauwe ook nog op het middenveld gebruiken als dat nodig is als we blessures hebben.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:58 schreef jojomen4 het volgende:
Staat er niks over z'n spel van vandaag?
quote:15-07-2004: Stage Argentijn Fernandez verlengd
[Bron: FR-Fans.nl en Feyenoord.nl]
De stage van de Argentijn Fernandez wordt verlengd. Dit vooral omdat Ruud Gullit in het oefenduel tegen Katwijk nog weinig over hem kon zeggen. ‘Hij heeft niet al te veel te doen gekregen vandaag. Het is daardoor onmogelijk om hem nu al volledig te beoordelen. Dat zal moeten gebeuren tegen een sterkere tegenstander’. Eigenlijk zou de transfervrije verdediger morgen (vrijdag) al huiswaarts keren, maar de kans is groot dat Gullit besluit hem op te nemen in de groep van spelers die aanstaande zaterdag richting Duitsland vertrekt, waar Feyenoord z’n trainingskamp opslaat en deelneemt aan het toernooi om de Alpen Cup.
Fernandez had op de woensdagmiddag training al voldoende indruk gemaakt op Gullit om de trainer te doen besluiten de Argentijn bij de eerste de beste gelegenheid in te zetten. Op het trainingsveld sprong met name het meedogenloze karakter van zijn spel in het oog.
Ik wou idd ff bellen met de KS of iemand anders mijn SCC mag ophalen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:20 schreef Cart_man het volgende:
Dan laat je die luiwammes dus naar Rotterdam gaan voor de SCC. Of is dat niet mogelijk?
Ik heb die van mij al thuis liggen. Je moet gvd 3 jaar met dat ding doen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Hulde
Dat zeiden ze vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:31 schreef Luni het volgende:
Ik heb die van mij al thuis liggen. Je moet gvd 3 jaar met dat ding doen.
Nu opeens wel te kort dag om een beslissing te nemen? Vorige week kon zo'n jongen al na één training op het vliegtuig terug.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:59 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ja hij speelde goed, maar Gullit vond het nog te kort om al een definitieve beslissing te nemen. Dat doet ie volgende week..
Wellicht speelde die Braziliaan van vorige week zo bagger, dat ze al genoeg wisten na 1 training!?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:38 schreef gras het volgende:
Nu opeens wel te kort dag om een beslissing te nemen? Vorige week kon zo'n jongen al na één training op het vliegtuig terug.
Kwam die niet direct vanuit het vliegtuig op het veld te staan? Kan begrijpen dat het dan niet zo lekker loopt.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wellicht speelde die Braziliaan van vorige week zo bagger, dat ze al genoeg wisten na 1 training!?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook raar dat je na 1/2 dag al je conclussies klaar kunt hebben, maar goed het zij zo!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:43 schreef gras het volgende:
Kwam die niet direct vanuit het vliegtuig op het veld te staan? Kan begrijpen dat het dan niet zo lekker loopt.
Dat vond je ook al van het vorige gastje dat na een paar dagen afgeserveerd werd. Je gaat af op een fotootje en roept al "gaaf, hij moet blijven". En dan ben je nog verbaasd dat je een homo genoemd wordt ook ...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:55 schreef RuudGullit het volgende:
[afbeelding].
Hij mag voorlopig blijven. Ik vind hem nu al gaaf..
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:57 schreef Doc het volgende:
Dat vond je ook al van het vorige gastje dat na een paar dagen afgeserveerd werd. Je gaat af op een fotootje en roept al "gaaf, hij moet blijven". En dan ben je nog verbaasd dat je een homo genoemd wordt ook ...
Die jongen bleek gelogen te hebben over zijn kwaliteiten. Feijenoord zoekt een linksbenige centrale verdediger. Die Braziliaan deed Feijenoord doen geloven dat hij links was. Op de training voerde hij alle handelingen echter met rechts uit. En dat heeft Gullit en Wotte dus doen besluiten om hem al na 1 training weg te sturen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:38 schreef gras het volgende:
[..]
Nu opeens wel te kort dag om een beslissing te nemen? Vorige week kon zo'n jongen al na één training op het vliegtuig terug.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die jongen bleek gelogen te hebben over zijn kwaliteiten. Feijenoord zoekt een linksbenige centrale verdediger. Die Braziliaan deed Feijenoord doen geloven dat hij links was. Op de training voerde hij alle handelingen echter met zijn rechts uit. En dat heeft Gullit en Wotte dus doen besluiten om hem al na 1 training weg te sturen.
Dan is het wel te begrijpen. Zo zie je maar weer wat Zuid-Amerikaanse spelers over hebben om in Europa te voetballen. Wel vreemd dat ze die jongen niet voortijdig scouten in plaats van direct te laten overvliegen voor een stage.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die jongen bleek gelogen te hebben over zijn kwaliteiten. Feijenoord zoekt een linksbenige centrale verdediger. Die Braziliaan deed Feijenoord doen geloven dat hij links was. Op de training voerde hij alle handelingen echter met rechts uit. En dat heeft Gullit en Wotte dus doen besluiten om hem al na 1 training weg te sturen.
Zou dit de bikkelharde verdediger zijn, waar wij al heel lang op zitten te wachten? Het klinkt i.i.g. niet verkeerd, als hij zich gaat beperken tot het uitschakelen van de tegenpartij i.p.v. onze eigen spitsen.quote:Spijkerharde Fernandez langer bij Feyenoord
[Bron: Vi.nl]
Veel wijzer is Ruud Gullit nog niet geworden van Mariano Fernandez, maar zeer waarschijnlijk zal de coach van Feyenoord besluiten om de stageperiode van de Argentijnse verdediger te verlengen.
Donderdagavond maakte Fernandez zijn debuut als Feyenoorder in het oefenduel met Katwijk (5-1 winst). De 26-jarige linkspoot speelde de gehele tweede helft, maar ondervond weinig tegenstand van de zaterdag-amateurs. Hij had een stevige tackle en een gevaarlijke kopbal net naast het doel van Katwijk.
'Hij heeft niet al te veel te doen gekregen vandaag. Het is daardoor onmogelijk om hem nu al volledig te beoordelen. Dat zal moeten gebeuren tegen een sterkere tegenstander', verklaarde Gullit. Daarmee lijkt de trainer aan te geven dat Fernandez waarschijnlijk de komende dagen mee reist naar het trianingskamp in het Duitse Weiler, waar de Rotterdamse club deelneemt aan de Alpen Cup. Aanvankelijk zou hij vrijdag al vertrekken.
Tijdens zijn eerste training liet Fernandez direct een stevige indruk achter. Hij zette een 'meedogenloze' tackle in op Thomas Buffel, die zich daarbij dusdanig blesseerde dat hij ontbrak in de wedstrijd tegen Katwijk. Van opzet was geen sprake, meldt de website van Feyenoord. En volgens het Rotterdams Dagblad zou ook Ebi Smolarek na een ingreep van de Argentijn niet in staat zijn geweest mee te spelen tegen Katwijk.
Feyenoord hoopt in Fernandez versterking te hebben gevonden voor de positie van linker centrale verdediger. Momenteel komt alleen Patrick Paauwe voor die positie in aanmerking. De transfervrije Fernandez zou eventueel een oplossing kunnen zijn. Hij is afkomstig van Torino, dat uitkwam in de Serie B.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:49 schreef Cart_man het volgende:
Hebbuh!!!![]()
Bij Ajax staat al zo'n kerel op de loonlijst. Z'n naam, Abu Yakubu.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij staat al op de loonlijst van Ajax. Iemand die op de trainingen alle F'noorders kreupel schopt is inderdaad veel efectiever dan een Ajacied die dat meer twee of drie keer per jaarkan doen.
Ik ga voor: De Slager!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:03 schreef Erasmusch het volgende:
Past mooi bij ons uitshirt.
En een meedogenloze verdediger is nooit verkeerd. Moet ie alleen nog een mooie bijnaam hebben als Het Kapmes of De Botte Zaag...
Op z'n Spaans dan:quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:07 schreef Staanplaats het volgende:
Ik ga voor: De Slager!
Dadelijk begin je ineens met alle spitsen uit je 2e elftal, omdat je graag een felle verdediger wilt hebben..... handigquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zou dit de bikkelharde verdediger zijn, waar wij al heel lang op zitten te wachten? Het klinkt i.i.g. niet verkeerd, als hij zich gaat beperken tot het uitschakelen van de tegenpartij i.p.v. onze eigen spitsen.
Time will tell!
Je heb vorig jaar een kaart gekregen waar je 3 jaar mee moet doen, dus ik neem aan dat ze hem gewoon activeren als je betaald heb en het zelfde vak behoud.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vorig jaar ook.
Wordt je kaart gewoon ge-upgrade? Of krijg je echt een nieuwe?
Hij is nog niet "gekocht"quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Die Argentijn is een woeste. Kan nog leuk worden dus.
Zo ziet RuudGullit maar weer dat goede aankopen niet per definitie duur hoeven zijn.
Had je al van die kerel gehoord of niet? En was dat positief of niet?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Zo ziet RuudGullit maar weer dat goede aankopen niet per definitie duur hoeven zijn.
Kopen hoeft niet. Hij is transfervrij.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij is nog niet "gekocht"
Daarom staat het ook tussen "quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:23 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Kopen hoeft niet. Hij is transfervrij.
Of dit echt een goede aankoop is moet nog blijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat jij hier op zou rotten?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat vond je ook al van het vorige gastje dat na een paar dagen afgeserveerd werd. Je gaat af op een fotootje en roept al "gaaf, hij moet blijven". En dan ben je nog verbaasd dat je een homo genoemd wordt ook ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |