quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:27 schreef robh het volgende:
[..]
Moet je maar geen kuttopics openen met je eigen foto's erin![]()
Voor sommigen welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
Belangrijk he, Fok?
yeah, well, je bent een jaar of 16/17, je hebt een webcam... dan zijn de foto's in dit topic wel een goed voorbeeld van hoe dat soort foto's er gemiddeld uitzien.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maar goed.. Die foto's zijn het prototype van foto's van die bacoboys..
Ik moet er zelf ook heel hard om lachen.. Niet dat min foto's allemaal geweldig zijn...
Maar kijk nou nog eens 1 keer naar die foto en vergelijk ze dan eens op cu2...
Waar het om gaat is dat er zulke foto's worden geplaatst en jullie dan kwaad worden op de reacties.. Terwijl als het over anderen zouden gaan jullie waarschijnlijk even hard mee zouden doen..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
yeah, well, je bent een jaar of 16/17, je hebt een webcam... dan zijn de foto's in dit topic wel een goed voorbeeld van hoe dat soort foto's er gemiddeld uitzien.
btw, ze posten op Fok!, niet op CU2.
Wat is je punt?
Je hebt helemaal Nix bewezen stakker.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:33 schreef Xebrozius het volgende:
Jongens, ik zou graag nog door willen gaan.
Maar ik heb wel bewezen dat jullie niet tegen me opkunnen, mijn taak is volbracht.
Ik ga ff de stad in, heb een goede dag nog.
"we" worden niet kwaad om de reacties.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er zulke foto's worden geplaatst en jullie dan kwaad worden op de reacties.. Terwijl als het over anderen zouden gaan jullie waarschijnlijk even hard mee zouden doen..
Waarom dan al die doodsverwensingen?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"we" worden niet kwaad om de reacties.
"we" vinden het gewoon Triest van Knut, robh, Yvonne en de rest.
en nee, "we" zouden niet even hard meedoen als het over anderen zou gaan, sterker nog, waarschijnlijk zou ik t zelfde posten als ik hier doe.
Dus ga iemand anders uitschelden voor bacoboy, CU2user of hypocriet iemand, want bij mij komt t echt niet aan.
Yeah, als we hun die lol niet gunnen, waren de fotos allang offline, smartass.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Waarom dan al die doodsverwensingen?
Laat die gasten gewoon hun lol hebben.. Dan ben je er zo vanaf...
Ken jij Alberto? Zo waren ze ook bezig.. Die zag de lol ervan in en dat is een hele hype geweest.. Niemand die er over zeek of wat dan ook..
heus wel vent.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:42 schreef 9christensen het volgende:
He, jullie zijn die pijpjes Grolsch niet waard
Alberto IS een fokker... En je gunt hun hun lol maar er word aan alle kanten met doodsverwensingen gesmeten... Dus een beetje hypocriet...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Yeah, als we hun die lol niet gunnen, waren de fotos allang offline, smartass.
Alberto is een ander verhaal, daar het om een non-fokker ging, en er een duidelijke "toon" werd gezet in de topics.. het was meer grappig bedoelt, dit is gewoon, zoals de topictitel zegt, zogenaamd "leedvermaak".
gewoon triest.
Dus wees nou maar gewoon stil.
Ik ben lelijk en diep triest.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:04 schreef Salvad0R het volgende:
TS & consorten hebben allemaal geen leven. Daarbij komt dat jullie lelijk zijn.
eigenlijk zijn jullie maar een kansloos clubje stinknerds die denken dat ze een heus sociaal leven hebben, terwijl jullie allemaal van een Webite, jullie leven maken. Dat is gewoon diep triest.
Dat jullie dan zogenaamd lol hebben over de rug van deze mensen, zegt meer over jullie verachterlijke onbelangrijke kutleventjes dan over de mensen in kwestie.
Gewoon triest. Jullie allemaal.
het deed mij ook pijn jou met deze trieste bedoeling te zien meedoenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en diep triest.. En ik heb geen sociaal leven.
.
Dat doet pijn Salva..
Doe geen moeite, ik merkte je persoonlijke frustratie al sinds je 1e post in dit topic.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Alberto IS een fokker... En je gunt hun hun lol maar er word aan alle kanten met doodsverwensingen gesmeten... Dus een beetje hypocriet...
En doe nu iedereen maar een plezier en tief lekker op uit dit topic... Nu ben ik het zelfs zat..
Tuurlijk moet ik lachen om zulke foto's...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik merkte je persoonlijke frustratie al sinds je 1e post in dit topic.
Heb je misschien een probleem met jezelf.. dat je je zo uitlaat?
Enne, ga lekker dood met je gezeik over doodverwensingen.
Dat jij t onterecht vindt dat er wat teruggezegd wordt tegen mensen die als trieste nerds mensen gaan uitlachen, is Jouw probleem.
Dus tief Jij maar op uit dit topic.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en diep triest.. En ik heb geen sociaal leven.
.
Dat doet pijn Salva..
oja... inso, je bent niet lelijk en je hebt volgens mij ook wel een sociaal levenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
het deed mij ook pijn jou met deze trieste bedoeling te zien meedoen![]()
ik dacht van.. "ook gij, sexy moderatormevrouw ?"
Iedereen moet altijd stil zijn bij jou, maar in weze zijn ze stil als ze hier reageren.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Yeah, als we hun die lol niet gunnen, waren de fotos allang offline, smartass.
Alberto is een ander verhaal, daar het om een non-fokker ging, en er een duidelijke "toon" werd gezet in de topics.. het was meer grappig bedoelt, dit is gewoon, zoals de topictitel zegt, zogenaamd "leedvermaak".
gewoon triest.
Dus wees nou maar gewoon stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |