Goeie vraag!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:43 schreef Knut het volgende:
Jamaar.
Wat is het nou ?
Man ? Vrouw ?
GEEPquote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:45 schreef robh het volgende:
[..]
Goeie vraag!
Ik zou het niet weten![]()
Mijn eerste gedachte: Tjernobyl.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:46 schreef Knut het volgende:
IS het een tussendoortje ?
Zoals kelly. Maar dan tussen 2 operaties in ?
Ik gok operatie !quote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:48 schreef robh het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: Tjernobyl.
Maarja, zo erg was dat ook weer niet, qua straling![]()
Een beetje zichzelfrespecterende plastische chirurg doet alle kanten hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:48 schreef Knut het volgende:
Ik gok operatie !
Maar welke kant er op geopereerd word is ook nog moeilijk...
Janeeja!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:49 schreef robh het volgende:
[..]
Een beetje zichzelfrespecterende plastische chirurg doet alle kanten hoor![]()
Ja, goh, Knut ...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:51 schreef Knut het volgende:
Janeeja!
Ik bedoel
IS het een man die vrouw wordt ?
of IS het een vrouw die man wordt?
Antwoord C.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Janeeja!
Ik bedoel
IS het een man die vrouw wordt ?
of IS het een vrouw die man wordt?
Antwoord C: U had op de kachel moeten mikken, dan was het met een sisser afgelopenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:53 schreef Insomaniac het volgende:
Antwoord C.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:51 schreef yvonne het volgende:
En door die gastjes ben ik tijden lang gestalked per mail
Met een mislukte mailbom,
1 per uur
Gekke playersquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:14 schreef ShaoliN het volgende:
Topic wordt pas leuk als het mannetje hem zelf ook ontdekt.
Heilig vergeleke met mijn kamer...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:18 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Ey, me moeder zeikt altijd da me kamer op moet ruime, maar ik doe tog niet wat die ho zegt.
Dat zal de mode wel zijn.......quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:49 schreef Vieske het volgende:
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of heeft die linker in zijn broek gepist?
Of is dat mode?
Hej, das mn broertjequote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:23 schreef Knut het volgende:
[afbeelding]
Zo'n vis was het man!
Zoooooooooo'n vis.
Enge film toch jaws.
drie maand banquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:51 schreef yvonne het volgende:
En door die gastjes ben ik tijden lang gestalked per mail
Met een mislukte mailbom,
1 per uur
Dat is nogal een baude bewering als je net de foto's hierboven hebt gezienquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:04 schreef Salvad0R het volgende:
TS & consorten hebben allemaal geen leven. Daarbij komt dat jullie lelijk zijn.
eigenlijk zijn jullie maar een kansloos clubje stinknerds die denken dat ze een heus sociaal leven hebben, terwijl jullie allemaal van een Webite, jullie leven maken. Dat is gewoon diep triest.
Dat jullie dan zogenaamd lol hebben over de rug van deze mensen, zegt meer over jullie verachterlijke onbelangrijke kutleventjes dan over de mensen in kwestie.
Gewoon triest. Jullie allemaal.
Net gedaanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:14 schreef ShaoliN het volgende:
Topic wordt pas leuk als het mannetje hem zelf ook ontdekt.
500 euro betalen voor een evisu broek en shirt en dan een feestje gaan vieren met je ouders in hun Ikea stulpje.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:04 schreef Salvad0R het volgende:
<blaat>
Netjes gezegdquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:04 schreef Salvad0R het volgende:
TS & consorten hebben allemaal geen leven. Daarbij komt dat jullie lelijk zijn.
eigenlijk zijn jullie maar een kansloos clubje stinknerds die denken dat ze een heus sociaal leven hebben, terwijl jullie allemaal van een Webite, jullie leven maken. Dat is gewoon diep triest.
Dat jullie dan zogenaamd lol hebben over de rug van deze mensen, zegt meer over jullie verachterlijke onbelangrijke kutleventjes dan over de mensen in kwestie.
Die foto's getuigen van het hebben van een sociaal leven.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:05 schreef robh het volgende:
[..]
Dat is nogal een baude bewering als je net de foto's hierboven hebt gezien![]()
Weten je ouders wel dat je rookt?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
Die foto's getuigen van het hebben van een sociaal leven.
Jullie gedrag en commetaar duidt op t feit dat jullie triest zijn.
En dat beweert iemand die practisch dag en nacht met Emmy camtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die foto's getuigen van het hebben van een sociaal leven.
Jullie gedrag en commetaar duidt op t feit dat jullie triest zijn.
whatever dude.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En dat beweert iemand die practisch dag en nacht met Emmy camt.
*kuch* homo *kuch*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En dat beweert iemand die practisch dag en nacht met Emmy camt.
ga dood zoals je bent... Lelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:08 schreef robh het volgende:
[..]
Weten je ouders wel dat je rookt?
Psst Emmy wacht op je, wat doe je hier op fok.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
whatever dude.
Jij denkt maar wat je denkt oke, ik weet wel beter.
Nee, ik heb stijl en klasse. Iets wat jij niet hebt met je meeloperige Evisu en ditem houding.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:10 schreef Skv het volgende:
[..]
*kuch* homo *kuch*
ik cam nauwelijks met haar.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Psst Emmy wacht op je, wat doe je hier op fok.
Als je een sociaal leven hebt, reken je daaronder ook camgesprekken?
Want dan heb je idd een leven
Met ons tweetjes?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:12 schreef Tessje het volgende:
*Weer droorrolt*
Pffffftttt....
Hey Xebro.... Feestje in mijn tuinhuisje...
Stijl en klasse?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, ik heb stijl en klasse. Iets wat jij niet hebt met je meeloperige Evisu en ditem houding.
Als je echt jezelf bent maakt het niet uit wat je draagt ipv met de grote massa mee te gaan.
En als je denkt dat dat een teken is van homofilie heb je een dusdanig groot probleem genaamd:
domheid
Ja, zodra je met engelse termen gaat gooien laat je blijken dat je weinig op internet komtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik cam nauwelijks met haar.
Waar praat je over? Ga tegen een suryoyo schelden en een mes met je ribbenkast vangen ofzo
Mijn sociale leven is rockceiling.
Met de ikea meubeltjesquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Met ons tweetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |