abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:29:22 #251
67670 Skv
Cynist.
pi_20531315
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, we maken er een sociaal uitje van!
we huren een busje.. kopen wegwerpcamera's.. nemen thermoskannen koffie mee.. Gezellig
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dan neem ik mijn open dir ook mee
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_20531323
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:26 schreef engessa het volgende:

[..]

Daarom is het ook zo leuk.
[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik weet dat je t daarom doet, maar ik meen 't wel kerel.
Probeer je voor de grap eens voor te stellen als zoiets in jouw buurt gebeurde, en stel je dan ook 's voor hoe je je zou voelen als een familielid op de intensive care aan de beademing lag.
En dan, als je daarmee klaar bent, moet je es voorstellen als iemand als ik zoiets als jij net zei, in je gezicht zegt.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik serieus ben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20531328
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan neem ik mijn open dir ook mee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ghek, we maken gewoon 20 open dirs tijdens dat uitje.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:30:58 #254
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20531353
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:29 schreef Skv het volgende:
Fuck gewoon niet met die vuurwerkramp, zeik dan liever op mij
engessa, mijn respect voor jou is totaal weg..
Ik zal het missen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:31:28 #255
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_20531360
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:28 schreef engessa het volgende:

[..]

Zorg ik voor Groninger koek en bolletjes met kaas.
[..]

Grappen over mijn sociale leven (of het gebrek daaraan) zijn ook niet leuk.
Ach dat mogen ze bij mij ook wel doen hoor... Dat ik geen social life hebt.. Ik heb het al aanvaard
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_20531366
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:28 schreef engessa het volgende:

[..]

Zorg ik voor Groninger koek en bolletjes met kaas.
[..]

Grappen over mijn sociale leven (of het gebrek daaraan) zijn ook niet leuk.
ik denk dat "grapjes" over je sociale leven anders aankomen dan "grapjes" over iets heel lelijks, zoals bijvoorbeeld een vuurwerkramp.
  Admin zaterdag 10 juli 2004 @ 15:32:50 #257
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20531384
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:23 schreef engessa het volgende:

[..]

Oeh, dat heb je al vaker gezegd volgens mij. Maar doe dat! Evisu-Negers overrijden met mijn traktor is altijd leuk, neem je dan wel al je kneuzige vriendjes mee?
Gaan we naar Beverwijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:33:16 #258
67670 Skv
Cynist.
pi_20531397
Daar ouwehoer je niet mee.
Ik zal met plezier je nek ombreken
pi_20531405
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Probeer je voor de grap eens voor te stellen als zoiets in jouw buurt gebeurde, en stel je dan ook 's voor hoe je je zou voelen als een familielid op de intensive care aan de beademing lag.
En dan, als je daarmee klaar bent, moet je es voorstellen als iemand als ik zoiets als jij net zei, in je gezicht zegt.
Ik hoop dat je begrijpt dat is serieus ben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik snap hoe je je voelt

wij zeeuwen hebben ook een ramp meegemaakt waar we nog steeds van beduusd zijn natuurlijk..

die watersnoodramp man...ik kan er geeneens aan denken...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:34:08 #260
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20531415
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Probeer je voor de grap eens voor te stellen dat je een leven hebt zonder liefde, zonder aandacht. Iedereen loop gillend bij je weg omdat je stinkt/niet cool genoeg bent/geen evisu-broeken draagt/geen raybann-bril hebt. Je ouders hebben je uit het huis gezet, je hebt nog nooit een vrouw in het echt naakt gezien en je rukt je elke nacht huilend in slaap. Uitgaan is er niet bij en een "goed gesprek" heb je nog nooit gevoerd.
En dan, als je daarmee klaar bent, moet je es voorstellen als iemand als ik zoiets als "je hebt geen sociaal leven" in je gezicht zegt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:34:13 #261
67670 Skv
Cynist.
pi_20531418
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:30 schreef engessa het volgende:

[..]

Ik zal het missen.

[afbeelding]
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20531420
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:33 schreef Skv het volgende:
Daar ouwehoer je niet mee.
Ik zal met plezier je nek ombreken
dat dacht ik ook toen ik engessa's post las.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:34:54 #263
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20531430
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Gaan we naar Beverwijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Noord-Groningen. De lijken dumpen we in de waddenzee.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:36:20 #264
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20531454
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:34 schreef Skv het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Feestjes van de studievereniging. Als jij je diploma hebt mag je ze misschien ook ooit meemaken.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:36:35 #265
32814 Tessje
pi_20531463
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:34 schreef engessa het volgende:

[..]

Noord-Groningen. De lijken dumpen we in de waddenzee.
Goedendag, ik wil graag een zak cement, een stuk touw en een vluchtauto bestellen...

Ja ik wacht wel even...
*muziekje*
Geweldig wanneer kan ik de spullen op komen halen?
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
pi_20531466
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:34 schreef engessa het volgende:

[..]

Probeer je voor de grap eens voor te stellen dat je een leven hebt zonder liefde, zonder aandacht. Iedereen loop gillend bij je weg omdat je stinkt/niet cool genoeg bent/geen evisu-broeken draagt/geen raybann-bril hebt. Je ouders hebben je uit het huis gezet, je hebt nog nooit een vrouw in het echt naakt gezien en je rukt je elke nacht huilend in slaap. Uitgaan is er niet bij en een "goed gesprek" heb je nog nooit gevoerd.
En dan, als je daarmee klaar bent, moet je es voorstellen als iemand als ik zoiets als "je hebt geen sociaal leven" in je gezicht zegt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Oke, nerd, je hebt geen sociaal leven.
Das dan gewoon een Fuckin feit oke.. wees blij dat iemand dat dan tegen je zegt, dan kan je er wat aan doen, laffe stinktak.
Als jij dan, uit t niets, Superlelijke opmerkingen tegen mij maakt, met betrekking tot de vuurwerkramp, dan heb ik daar nix aan, dat bedoel je gewoon puur om mij te beledigen, je noemt geen feit, je Kwetst alleen maar.
Nou, als jij dat niet kan begrijpen dan trap ik nog fuckin na ook als je op de grond ligt te bloeden.
pi_20531486
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Das dan gewoon een Fuckin feit oke.. wees blij dat iemand dat dan tegen je zegt, dan kan je er wat aan doen, laffe stinktak.
Als jij dan, uit t niets, Superlelijke opmerkingen tegen mij maakt, met betrekking tot de vuurwerkramp, dan heb ik daar nix aan, dat bedoel je gewoon puur om met mij te Fucken.
Nou, als jij dat niet kan begrijpen dan trap ik nog fuckin na ook als je op de grond ligt te bloeden.
Dit hele topic is een fucktopic met SKV, of jou, of weet ik het, boeiend?
pi_20531503
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:37 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Dit hele topic is een fucktopic met SKV, of jou, of weet ik het, boeiend?
zoiets...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:39:05 #269
32814 Tessje
pi_20531513
waar neuken?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:39:19 #270
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20531517
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als jij dan, uit t niets, Superlelijke opmerkingen tegen mij maakt, met betrekking tot de vuurwerkramp, dan heb ik daar nix aan, dat bedoel je gewoon puur om mij te beledigen, je noemt geen feit, je Kwetst alleen maar.
Jij snapt het nog steeds niet helemaal hé? Hetgeen ik je duidelijk probeer te maken?
pi_20531523
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

zoiets...
Leg het naast je neer, hier maak je ze alleen maar blijer mee.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:40:04 #272
67670 Skv
Cynist.
pi_20531535
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:39 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Leg het naast je neer, hier maak je ze alleen maar blijer mee.
Sommige dingen leg je niet naast je neer..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20531549
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:39 schreef engessa het volgende:

[..]

Jij snapt het nog steeds niet helemaal hé? Hetgeen ik je duidelijk probeer te maken?
Ja is goed vent.
Wees nou maar gewoon stil.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:40:57 #274
32814 Tessje
pi_20531558
Dit word een reeks.. Ik voel het aan mijn wodka
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20531563
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:40 schreef Skv het volgende:

Sommige dingen leg je niet naast je neer..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
doe er dan iets aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop