I'd do himquote:
wehehequote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
I'd do him
*Giechel*
Ik heb vannacht al ziek op bed gelegen na het zien van deze foto's.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En terecht.
Zo goedkoop ben ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wehehe
kan zn msn wel regelen, 10 euro. bankrekeningnummer krijg je op verzoek.
Jammer dat je niet stierf vannacht. Het leek me leuk om te horen dat zo'n depressieve aidshoer als jij pijnlijk crepeerde.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:17 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al ziek op bed gelegen na het zien van deze foto's.
Ik ben nu ook van mening dat die vuurwerkramp niet genoeg van Enschede meegenomen heeft.
Smerige vuile klootzakquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:17 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al ziek op bed gelegen na het zien van deze foto's.
Ik ben nu ook van mening dat die vuurwerkramp niet genoeg van Enschede meegenomen heeft.
*proest*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jammer dat je niet stierf vannacht. Het leek me leuk om te horen dat zo'n depressieve aidshoer als jij pijnlijk crepeerde.
Jammer.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo goedkoop ben ik nu ook weer niet
zijn we weer vriendjes?![]()
Jij moet nog even oefenen met het maken van doodsverwensingen. Probeer nog eens, hier ben ik niet van onder de indruk.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Smerige vuile klootzak
denk na wat je zegt, stumper
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Smerige vuile klootzak
denk na wat je zegt, stumper
Giebel... Mooi dat we het weer eens eens zijn met elkaarquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jammer.
Ja, is goed Tessje, ik snap jouw punt ook wel beetje, maar dat betekent niet dat ik er begrip voor ga tonen
Sorry, ik had mijn Skype niet aan staan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jammer dat je niet stierf vannacht. Het leek me leuk om te horen dat zo'n depressieve aidshoer als jij pijnlijk crepeerde.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Giebel... Mooi dat we het weer eens eens zijn met elkaar
komt mooi uit, ik ook niet voor jou
Oeh, dat heb je al vaker gezegd volgens mij. Maar doe dat! Evisu-Negers overrijden met mijn traktor is altijd leuk, neem je dan wel al je kneuzige vriendjes mee?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mensen die dat soort dingen zeggen zijn serieus levensmoe. Serieus.
Wat ben je sexy als je intelligent praatquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:23 schreef Knut het volgende:
Mensen.
Het topic is gewoon leuk. Als je in GC een "kijk mij stoer doen met foto's" topic opent kan je er wel op rekenen dat er een soortgelijk topic de hoek om komt.
Het commentaar op mijn sociale leven leg ik even naast me neer en wil ook even kwijt dat de doodsverwensingen ook wel leuk zijn geweest zo.
Respect voor het laten staan van de foto's
ja, is goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Sorry, ik had mijn Skype niet aan staan.
okidoki mister Knut.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:23 schreef Knut het volgende:
Mensen.
Het topic is gewoon leuk. Als je in GC een "kijk mij stoer doen met foto's" topic opent kan je er wel op rekenen dat er een soortgelijk topic de hoek om komt.
Het commentaar op mijn sociale leven leg ik even naast me neer en wil ook even kwijt dat de doodsverwensingen ook wel leuk zijn geweest zo.
Respect voor het laten staan van de foto's
Daarom is het ook zo leuk.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja, is goed.
Maar ej, ff serieus, over de vuurwerkramp gelieve geen grapjes te maken, t ligt bij onder andere mij best persoonlijk.
quote:Als je zoiets in mijn gezicht zou zeggen lag je nu op de grond te bloeden.
Ja, we maken er een sociaal uitje van!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Oeh, dat heb je al vaker gezegd volgens mij. Maar doe dat! Evisu-Negers overrijden met mijn traktor is altijd leuk, neem je dan wel al je kneuzige vriendjes mee?
Garpjes over Enschade zijn 'not done'quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:26 schreef engessa het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk.
[..]
![]()
Zorg ik voor Groninger koek en bolletjes met kaas.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, we maken er een sociaal uitje van!
we huren een busje.. kopen wegwerpcamera's.. nemen thermoskannen koffie mee.. Gezellig
Grappen over mijn sociale leven (of het gebrek daaraan) zijn ook niet leuk.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Garpjes over Enschade zijn 'not done'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |