abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2004 @ 16:18:57 #76
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20552709
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:13 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

En ik snap niet waar dat op slaat Ook mensen zonder dikke buik of baarmoederjeuk (TM Vivi ) zijn hier welkom is ons verteld. Dat ze nou toevallig iets zegt waar je het niet mee eens bent is wat anders. Maar dan nog is er niks op tegen dat ze "hier wat komt doen".
Spindizzy, in een ander topic schreef je dit:
**In het kort mijn voorgeschiedenis: Al van kinds af aan wilde ik een groot gezin. Negen jaar geleden (op mijn 21ste) gestopt met de pil. Na 7 jaar niet zwanger worden in februari 2002 de adoptieformulieren op de post gedaan. Sinds ongeveer een maand staan we op de wachtlijst voor ons eerste adoptiekind (uit Suriname). Het kan nog wel 5 jaar duren voor we ons eerste kindje mogen ophalen.**

Dan snap ik niet waarom je om een woord als baarmoederjeuk moet lachen. Ik vind het een negatief geladen woord, maar dit terzijde.

Tuurlijk, iedereen mag hier komen, daar gaat het denk ik ook niet om, en of je het met elkaar eens bent ook niet. Het gaat erom dat Vivi zich schijnbaar geroepen voelde om zich beledigend tegenover iemand uit te laten, iemand die ze niet persoonlijk kent. In een topic als dit had ze dat beter anders kunnen formuleren denk ik.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  zondag 11 juli 2004 @ 16:21:44 #77
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20552744
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:18 schreef LittleWoodstock het volgende:

Dan snap ik niet waarom je om een woord als baarmoederjeuk moet lachen. Ik vind het een negatief geladen woord, maar dit terzijde.
Ik niet...Ik vind het net zo'n grappige uitdrukking als "rammelende eierstokken"en "broeds zijn". Ik snap totaal niet wat mijn voorgeschiedenis ermee te maken heeft? Omdat ik geen kinderen kan krijgen moet ik zielig in een hoekje gaan zitten en in huilen uitbarsten als iemand een niet gangbare uitdrukking gebruikt voor graag kinderen willen? Nee, zo ben ik niet.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zondag 11 juli 2004 @ 16:23:52 #78
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20552790
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:09 schreef nikky het volgende:
zullen we het maar afkappen mensen?

het heeft geen nut om erover door te gaan

nou hup zwanger worden jullie
Lijkt me een goed idee!

(want tjongejonge, even een paar nare posts en heel ons topic is verstoord en dat is niet de bedoeling. Elkaar laten weten wat we vinden is prima, maar laten we dat dan wel met een beetje respect doen graag)

Over tot de orde van de dag: zwanger worden.

LW

Voor wie door wil discussieren heeft Vivi zelf een topic geopend in R&P....
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  zondag 11 juli 2004 @ 16:25:44 #79
83461 Kylee
Nou en ?
pi_20552822
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze komt hier puur en alleen om Ingrid aan te vallen, in mijn ogen heb je hier dan niks te zoeken.
. Het stoort mij als vast lurker ook erg ik ben het volledig met Vivi eens. . Vivi heeft haar mond open gedaan geweldig dat ze dat kán en gedaan heeft. Toppie Vivi .

[ Bericht 0% gewijzigd door Kylee op 11-07-2004 16:34:24 ]
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_20552843
ben 't met spindizzy eens hoor. en het 'wanneer ben je aan kinderen toe'-onderwerp vind ik ook erg interessant. maar dat kan inmiddels ook in de andere 2 topics die daarover gaan. (1 hier, 1 in R&P).
  zondag 11 juli 2004 @ 16:28:03 #81
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20552876
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:25 schreef Kylee het volgende:

[..]

. Het stoort mij als vast lurker ook erg ik ben het voledig met Vivi eens. . Vivi heeft haar mond open gedaan geweldig dat ze dat kán en gedaan heeft. Toppie Vivi .
vivi had het op zijn minst iets vriendelijker kunnen brengen, ik ben het met sommige dingen ook eens van vivi zoals je in het ander topic kan lezen.
Het gaat er niet om aan welke kant ik sta aangezien ik niet aan een kant sta.
Het gaat er om dat iemand hier op een niet al te subtiele wijze wordt aangevallen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 11 juli 2004 @ 16:30:06 #82
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20552906
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:21 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik niet...Ik vind het net zo'n grappige uitdrukking als "rammelende eierstokken"en "broeds zijn". Ik snap totaal niet wat mijn voorgeschiedenis ermee te maken heeft? Omdat ik geen kinderen kan krijgen moet ik zielig in een hoekje gaan zitten en in huilen uitbarsten als iemand een niet gangbare uitdrukking gebruikt voor graag kinderen willen? Nee, zo ben ik niet.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet! Het siert je dat je niet zo bent. Ik nam ook niet aan dat je zo was...met of zonder de voorgeschiedenis.
Ik verschil alleen van mening met je in dat opzicht, ik vind het in dit topic gewoon niet zo gepast.
Een ander gebruikt dit soort uitdrukkingen ms wel juist, om te relativeren, maar zo ben ik weer niet.

Betse Spindizzy, het is niet de bedoeling om je te beledigen of iets dergelijks. Als dat toch het geval is mijn welgemeende excuses. Zullen we weer verder gaan met de leuke dingen des levens?
Heb je al nieuws uit Suriname bijvoorbeeld?
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 16:31:10 #83
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_20552922
******************************streep****************************

afgelopen nu

volgende post hierover worden verwijderd
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 11 juli 2004 @ 16:35:49 #84
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20553016
nou kylee als het je dan zo stoort net als alle andere lurkers dan lurk je toch niet meer mee??!
en omdat jij en nog een andere het hier niet ok vinden en zich storen moet dust alles maar draaien om de mening van jullie? toppie hoor!8)7
heb ook effe wat dingen gelezen, kan ik ook gaan zeggen dat ze zelf niet stabiel is, zonder haar te kennen en afgaande op haar posts maar dat doe ik niet.

respect voor ieder zijn mening hoor maar kijk wel even goed waar je hem plaatst. degenen die hier zijn, voelen zich hier veilig en op hun plek en dat moet wel zo blijven als ik mein een topic niet kan vinden post ik niets en ga ik verder kijken.

meiden: k hou erover op vind het niet nodig om hier nog langer op in te gaan jullie zijn er klaar voor en zonder test oid want wat maakt dat nu uit, alsof dat alles zegt? je bent met een kind krijgen of hebben niet zeker van je geschiktheid, als ouder, die titel moet je verdienen en het is maar net hoe je je er zelf voor inzet.
wat ik belangrijk vind is dat mn kind in liefde opgroeit in een geschikte omgeving en dat het zichzelf kan zijn en normen enwaarden leert kennen en belangrijkste daarvan is: respect!!!dat is voor iedereen anders, lijkt mij zo.

en trouwens zelfs als je er nu met je partner achterstaat, kan dat na een paar jaar ook anders zijn.
maar om dan geen kinderen te nemen vind ik niet reeel!

never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 16:38:03 #85
16000 nikky
pi_20553059
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:35 schreef justy_the_chipmunk het volgende:

*kuch*
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 11 juli 2004 @ 16:38:45 #86
98247 justy_the_chipmunk
pi_20553075
(hoezo die kuch??)
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 16:40:18 #87
16000 nikky
pi_20553100
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:38 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
(hoezo die kuch??)
zie de post boven je vorige post

als jullie er graag verder over willen discussiëren doe dat dan ff in het fb topic van ouders. anders sneeuwd dit topic zo onder
pi_20553136
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:09 schreef nikky het volgende:
zullen we het maar afkappen mensen?

het heeft geen nut om erover door te gaan

nou hup zwanger worden jullie
Dat vind ik een heel goed idee!

Denken jullie dat ik dit bruine (als ik niet echt ongi word) weer als ongi moet rekenen? Dan moet ik dus vanaf gisteren gaan rekenen voor mij eisprong.
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 16:43:33 #89
16000 nikky
pi_20553164
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:41 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dat vind ik een heel goed idee!

Denken jullie dat ik dit bruine (als ik niet echt ongo word) weer als ongi moet rekenen? Dan moet ik dus vanaf gisteren gaan rekenen voor mij eisprong.
zou ik wel doen

misschien dat je ( hoe zeg je dat? ) niet genoeg baarmoederslijmvlies aanmaakt... dat is toch in feite ongesteldheid? dat dat word afgebroken? en dat je daardoor niet zo giga ongi wordt
pi_20553283
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:43 schreef nikky het volgende:

[..]

zou ik wel doen

misschien dat je ( hoe zeg je dat? ) niet genoeg baarmoederslijmvlies aanmaakt... dat is toch in feite ongesteldheid? dat dat word afgebroken? en dat je daardoor niet zo giga ongi wordt
Hmm, dat zou best kunnen. Als het de volgende keer ook zo is, vraag ik het weleens aan de dokter.
pi_20553787
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:05 schreef justy_the_chipmunk het volgende:

ingrid: je bent een super meid echt waar en ik vind je juistgrappig overkomen,alsof ik altijd zo volwassen ben...
Dank je! Op bepaalde gebieden ben ik onzeker, maar wat betreft dit niet!
Alles goed verder? Ik heb nu wel vervelende buikkrampjes, dus miischien word ik nu 'echt' ongesteld.
  zondag 11 juli 2004 @ 17:18:40 #92
98247 justy_the_chipmunk
pi_20553826
nikky: ja dat had ik gelezen echter ik was mn post aan het typen en pas na plaatsing las ik wat jij had gepost...sorrrry......
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 17:21:11 #93
16000 nikky
pi_20553870
quote:
Op zondag 11 juli 2004 17:18 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
nikky: ja dat had ik gelezen echter ik was mn post aan het typen en pas na plaatsing las ik wat jij had gepost...sorrrry......
ja dat dacht ik al aan de lengte van je post te zien daarom heb ik hem ook niet weggehaald

maar goed.. als mensen er nog over door willen gaan mag dat in het fb topic van ouders

dan zien we hier weer rooie duivels en hopelijk wat tweede treepjes

waar is iedereen trouwens? het is hier normaal gesproken veel drukker
  zondag 11 juli 2004 @ 17:25:47 #94
98247 justy_the_chipmunk
pi_20553954
ingrid: ehm alsof iedereen altijd zo zeker van zichzelf is
ik tenminste niet zeker niet na alles wat er de laatste maanden gebeurt is maar ok dat maakt je niet minder als mens vind ik je leert er alleen maar van!
(al denken anderen er soms anders over)

en hoe het met mij gaat? ja t gaat wel erg moe en veel huilen en af en toe wat heibel met vriend maar het begint hem eindelijk te dagen dat het echt de hormonen enhet verdriet zijn die me zo " vervelend" maken op zijn tijd...das wel fijn dus...

en die buikkrampjes: kruip lekker op de bank met een warme kruik ofzo, en ja hoop t voor je misschien niet leuk maar maar ja...wel nodig.
( kweet niet goed hoe ik onder woorden moest brengen wak wou zeggen sorry als tverkeerd overkomt!!!)

xanthe, githa merisse en slaapmeisje: alles ok??
hoop het wel en met de rest ook natuurlijk!!!
  zondag 11 juli 2004 @ 17:27:11 #95
98247 justy_the_chipmunk
pi_20553988
dankje!!! en geen idee waar iedereen is misschien aanhet bijkomen??!!
pi_20554288
quote:
Op zondag 11 juli 2004 17:25 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid: ehm alsof iedereen altijd zo zeker van zichzelf is
ik tenminste niet zeker niet na alles wat er de laatste maanden gebeurt is maar ok dat maakt je niet minder als mens vind ik je leert er alleen maar van!
(al denken anderen er soms anders over)

en hoe het met mij gaat? ja t gaat wel erg moe en veel huilen en af en toe wat heibel met vriend maar het begint hem eindelijk te dagen dat het echt de hormonen enhet verdriet zijn die me zo " vervelend" maken op zijn tijd...das wel fijn dus...

en die buikkrampjes: kruip lekker op de bank met een warme kruik ofzo, en ja hoop t voor je misschien niet leuk maar maar ja...wel nodig.
( kweet niet goed hoe ik onder woorden moest brengen wak wou zeggen sorry als tverkeerd overkomt!!!)

xanthe, githa merisse en slaapmeisje: alles ok??
hoop het wel en met de rest ook natuurlijk!!!
Ik snap wat je bedoelt. Het bruine word steeds meer, dus ik denk dat alles nu op gang komt en hopelijk ben ik volgende maand zwanger of gewoon ongi.
pi_20554511
Ja hoor alles nog steeds ok hier...
pi_20556260
godver hak een heel verhaal geschreven.. drukte ik op invoeren (De pagina kan niet worden weergegeven.) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

nog maar ff over nieuw dan

Disney was echt SUPERGAAF, heb het echt naar mijn zin gehad. alleen zat het me de ochtend van vertrek niet echt mee. ik had een tas klaargezet met eten drinken, snoepjes en nog wat andere lekkere dingen.. bij breda wilde ik wat drinken.. is die tas er niet dus ik helemaal kwaad waarom ik zo stom kan zijn dat ik m was vergeten, en ergste nog is dat muh vriend zich geloofde te herinneren dat ik m wel mee naar buiten had genomen .. dus ik maar naar een pomp rijden om dan maar weer dingen te halen.. WAT DOE IK.. rij ik de verkeerde kant waar vrachtwagens tanken.. HOE STOM KEN JE ZIJN... dus keren was onmogelijk.. en lag ook zo'n lekkere hoge stoep .. ben dus maar kwaad uit de auto gestapt en heb muh vriend maar latuh rijden.. want ik had het wel ff gehad.. alles ging al mis met mij.

ik vond het een onwijs leuk hotel.. ik houd wel beetje van western achtig stijl en superleuke lamp op de kast. zo'n cowboy laars echt grappig.
we zijn meteen het park ingegaan.. en wat heb je daar lekkere cheeseburgers zeg in disney studio's plein .. haha wil meteen geen mac donalds eten.. we hebben dus lekker 2 dagen genoten van het park.. ik sta nog met mickey en pluto op de foto haha wat een schatjuh's zijn het.. pluto wilde me nie meer loslatuh hahaha

en we zijn gister om half 11 trug gereden.. duurde alleen wat langer dan verwacht aangezien de borden daaro zo lekker zijn aangegeven de helft waren niet verlicht.. dus we kwamen rond half 5 thuis..
vandaag lekker uitgeslapen hihihihi.. (ohja en die tas stond gelukkig binnen, dus die zijn we nie kwijt thank god)

ohja en heb nog geen ... ach jah was te verwachten.

verder heb ik nog niet veel bijgelezen hiero.. zag wel een discussie wat een gezeur zeg

Slaapmeisje wat een muts .. pff had een mooie voor mij geweest.. ik hoop dat het snel augustus word ... ennuh hoop dat je je inmiddels alweer iets beter voel na die nare dagen... knuffel voor joe..

ik ga nu ff eten meiden.. spreek jullie laters.. iedereen een BIG HUG...

dikke knuf en kus van shir
pi_20559220
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:18 schreef Girly het volgende:
godver hak een heel verhaal geschreven.. drukte ik op invoeren (De pagina kan niet worden weergegeven.) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

nog maar ff over nieuw dan

Disney was echt SUPERGAAF, heb het echt naar mijn zin gehad. alleen zat het me de ochtend van vertrek niet echt mee. ik had een tas klaargezet met eten drinken, snoepjes en nog wat andere lekkere dingen.. bij breda wilde ik wat drinken.. is die tas er niet dus ik helemaal kwaad waarom ik zo stom kan zijn dat ik m was vergeten, en ergste nog is dat muh vriend zich geloofde te herinneren dat ik m wel mee naar buiten had genomen .. dus ik maar naar een pomp rijden om dan maar weer dingen te halen.. WAT DOE IK.. rij ik de verkeerde kant waar vrachtwagens tanken.. HOE STOM KEN JE ZIJN... dus keren was onmogelijk.. en lag ook zo'n lekkere hoge stoep .. ben dus maar kwaad uit de auto gestapt en heb muh vriend maar latuh rijden.. want ik had het wel ff gehad.. alles ging al mis met mij.

ik vond het een onwijs leuk hotel.. ik houd wel beetje van western achtig stijl en superleuke lamp op de kast. zo'n cowboy laars echt grappig.
we zijn meteen het park ingegaan.. en wat heb je daar lekkere cheeseburgers zeg in disney studio's plein .. haha wil meteen geen mac donalds eten.. we hebben dus lekker 2 dagen genoten van het park.. ik sta nog met mickey en pluto op de foto haha wat een schatjuh's zijn het.. pluto wilde me nie meer loslatuh hahaha

en we zijn gister om half 11 trug gereden.. duurde alleen wat langer dan verwacht aangezien de borden daaro zo lekker zijn aangegeven de helft waren niet verlicht.. dus we kwamen rond half 5 thuis..
vandaag lekker uitgeslapen hihihihi.. (ohja en die tas stond gelukkig binnen, dus die zijn we nie kwijt thank god)

ohja en heb nog geen ... ach jah was te verwachten.

verder heb ik nog niet veel bijgelezen hiero.. zag wel een discussie wat een gezeur zeg

Slaapmeisje wat een muts .. pff had een mooie voor mij geweest.. ik hoop dat het snel augustus word ... ennuh hoop dat je je inmiddels alweer iets beter voel na die nare dagen... knuffel voor joe..

ik ga nu ff eten meiden.. spreek jullie laters.. iedereen een BIG HUG...

dikke knuf en kus van shir
Leuk om te lezen dat je hebt genoten in Disney. Ik ben er zelf ook eens geweest een paar jaar geleden, vond het ook errug leuk!
Jammer dat je nog geen hebt.

Groetjes Ingrid
pi_20560328
LW, je bent lief! (de andere dames natuurlijk ook hoor!!!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')