Lief beebje, vandaag zit je 40 weken en 2 dagen in m’n buik en ik mag eigenlijk niet klagen want dit is nog maar de 2de nacht dat ik en ook jij klaarwakker ben.
Toch zou ik je willen vragen even naar m’n gezeur te luisteren. Je zit nu dus 40 weken en 2 dagen in m’n buik en volgens mij zit je er prima. Ik vind het ook vanaf het begin af aan al prettig dat je er bent geweest, die gekke bewegingen die je op een gegeven moment ging maken, ik kan me haast niet meer voorstellen hoe het is zonder je getrappel en gemep. Toen het winter was zat je lekker warm in m’n buik en ik hoop dat je toen niet te veel hebt meegekregen van de negatieve reacties van andere mensen en mijn getwijfel. Je bent hartstikke welkom hoor. Meer dan dat zelfs, ik zou niet weten of daar wel een woord voor is.
Er staat een bedje voor je klaar in de slaapkamer, wat na 8 verschillende manieren opmaken eindelijk goed ligt en in de huiskamer staat een wiegje, in de gang staat een kinderwagen waarvan ik me afvraag of ie ook een airbag heeft, zo spacy ziet ie eruit. Er is een kast vol met kleren voor je, er is zelfs een broek bij die ik ook heb, alleen dan 40 maten kleiner
![]()
Er is een dozijn aan leuke knuffeltjes en andere zachte dingetjes waar je straks mee kan spelen. Het kan me niet meer schelen of ik dik wordt, al valt het allemaal best mee, ik heb er gewoon aan toegegeven. Eet gezond maar ook waar ik zin in heb, veel MacDonalds vooral
![]()
Borstvoeding geven ga ik gewoon proberen, ik twijfel er niet meer over, daar hebben we niks aan. Er is van de week al een leuk vriendinnetje voor je geboren en ik ben twee weken terug helemaal gestopt met werken. Al weken slapen ik op advies van het kdv met een gekke knuffel die ik voor je gekocht heb in bed, zodat ie straks goed naar mij ruikt en jij het lekker om je heen kan hebben. Ik heb een ton enge zwangerschapsverhalen gelezen, 3 namenboeken doorgespit, 7 kaartjes ontworpen en ga zo maar door. Maar nu, ik ben niet meer bang van de bevallingsverhalen, de juiste naam voor jou schoot me gewoon ineens te binnen en het kaartje is pas klaar als jij er echt bent….
![]()
Alleen, toen ik gisteravond m’n buik inwreef met die olie die zo lekker ruikt, begon je weer zo lief tegen m’n hand aan te draaien en ik vroeg me meteen af of je dat ook zou doen als je al geboren was…. Ik zou je zo graag even vast willen houden, kijken of je haar op je hoofd hebt en je huid voelen. Je hoeft niet per se vandaag geboren te worden, doe rustig aan, maar morgen of overmorgen zal best leuk zijn….Ik ben je nog lang niet zat hoor, in tegendeel zelfs, maar het lijkt me wel erg fijn als je nu gewoon geboren wordt. Dus bij deze wil ik je m’n oprechte excuses aanbieden voor het feit dat ik tijdens je innesteling met je naar een concert van Sean Paul geweest ben, want ik begrijp dat, dat de reden is waarom je zo goed en warm bent weggekropen daarbinnen, ik heb het nooit zo bedoeld………….beebje wordt je gauw geboren?
[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 12-07-2004 06:02:24 ]