Hoeveel ken je er?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:56 schreef haaahaha het volgende:
Help me effe, wie is amalia?
Ja, er zijn zoveel toekomstige koninginnen in Nederland, je zou er bijna overheen kijken. N'est ce pasquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:07 schreef haaahaha het volgende:
Ik vind het frapant dat ik er nog nooit over heb gehoord.
Huh?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:10 schreef drelletje het volgende:
foto!
Misschien iets van de tv beelden ofzow. Van google word ik niet veel wijzer krijg ik allemaal zulke zooi:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:10 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Huh?
Ja, Balkenende ontkende alles.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:10 schreef Afhaalprijslijst het volgende:
trouwens volgens mij kunnen we telefoon krijgen van balkende of de RVD met dit onderwerp.
noem je dat zooiquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:13 schreef drelletje het volgende:
[..]
Misschien iets van de tv beelden ofzow. Van google word ik niet veel wijzer krijg ik allemaal zulke zooi: [afbeelding]
Ziet er inderdaad niet zo fris uit....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:13 schreef drelletje het volgende:
[..]
Misschien iets van de tv beelden ofzow. Van google word ik niet veel wijzer krijg ik allemaal zulke zooi: [afbeelding]
us prins had wel even mogen tandjes poetsen voordat hij met die smily op de foto gingquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.koninklijkhuis.nl/images/fotos/0402-a-groot.jpg
Schrik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |