quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:04 schreef JMrules het volgende:
Wat voor pukkels zijn het dan. Hebben we het over jeugdpuistjes-achtige dingen of meer over aambeien? Waar zitten ze, op je kont of zo'n beetje in je anus?
Kunnen bijvoorbeeld ook ingegroeide kontharen (niet grappig bedoeld) zijn.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:14 schreef SirBenniMiles het volgende:
[..]![]()
Kan het nog ranziger. Ik zag die vieze dikke zwarte haren, met strontkorstjes en al aan de haartjes, onder de huid zitten.
![]()
werkt schuurpapier ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:43 schreef Nuek het volgende:
Klein tipje: met een ruwe handoek afdrogen. Helpt de doorbloeding en haalt oude huidcellen weg
het effect zal niet veel anders zijn, ik haat ruwe handdoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
werkt schuurpapier ook![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaa fijn... tandpasta op je reet, gaat ook helemaal niet branden ofzo.... je hoeft je niet meer druk te maken over rode pukkels want na deze tip is heel je reet rood... have fun!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tandpasta opsmeren , drogen ze vanzelf uit ...
Psstt.. TS is een meisjequote:Op maandag 12 juli 2004 15:33 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
eh.......gewoon nie zo druk over maken. Iedereen heeft wel iets. Wees blij da je ze nie op je l*l hebt. En als je je er nie zo druk over maakt gaan ze vanzelf weg. Meestal zit zoiets gewoon tussen je oren
Zoek gewoon een vriendje die het zelfde heeft, valt het niet meer zo op.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:37 schreef Lesha het volgende:
Ik heb het ook hoor.. Soms.. Het begon gewoon op m'n gezicht.. toen is het naar mn borst/schouders verplaatst.. Over m'n schouders heen steeds verder naar beneden bij m'n rug en nu zit het ook af en toe op mn billenIk stoor me er niet erg aan ofzo, gaat wel weer over.. Hoop ik..
Oh in dat geval is het toch geen probleem?!quote:Op maandag 12 juli 2004 17:44 schreef SirBenniMiles het volgende:
[..]
Psstt.. TS is een meisje
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:10 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Zoek gewoon een vriendje die het zelfde heeft, valt het niet meer zo op.En nee, ik heb geen pukkels.
![]()
Waarom?..ik zeg toch dat er een middel tegen is dat werkt?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:12 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Oh in dat geval is het toch geen probleem?!Vergeet ff dat feministische gedoe en blijf gewoon op je rug liggen als je genomen wordt. Niemand die het dan ziet.
![]()
Net of mijn oplossing niet werkt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[..]
Waarom?..ik zeg toch dat er een middel tegen is dat werkt?
Ook niet toevallig op je nek...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:10 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
En nee, ik heb geen pukkels.![]()
Wat maakt het uit of het er uit ziet. Alsof je met je neus voortdurend op een reet zit gedrukt. Als beide personen er geen last van hebben, dan zie ik geen probleem.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:53 schreef schapeFOKker het volgende:
wat doe je ertegen?
ziet er natuurlijk echt niet mooi uit he
en ja ik was me goed.
iemand tips??
Eh probeer het eens met antibacteriele zeep (uni cura oid) en laat de plastic (okay, synthetisch is het goede woord) onderbroeken achterwege. En broeken uit teflon en nylon en weet ik het. Daar gaat je kont in zweten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:53 schreef schapeFOKker het volgende:
wat doe je ertegen?
ziet er natuurlijk echt niet mooi uit he
en ja ik was me goed.
iemand tips??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |