abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20574290
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, soms weet ik ook niet meer wat ik gedaan heb, maar er zijn altijd mensen die me het kunnen vertellen.
Dan krijg je dingen te horen zoals: "Hee, weet je eigenlijk wel dat je gewoon in de kroeg in een hoekje hebt staan pissen?"

Ik word dan ook regelmatig wakker met zo'n gevoel van:"ohoh, ik hoop dat ik gisteren niks stoms heb gedaan...".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20574351
zondag wakker geworden met een enorm blauw oog, kweet alleen niet hoe!?

hihihh bier is evil
  maandag 12 juli 2004 @ 15:22:47 #153
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20574372
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan krijg je dingen te horen zoals: "Hee, weet je eigenlijk wel dat je gewoon in de kroeg in een hoekje hebt staan pissen?"

Ik word dan ook regelmatig wakker met zo'n gevoel van:"ohoh, ik hoop dat ik gisteren niks stoms heb gedaan...".
Ja dat krijg je door de drank. Ook al heb ik veel gedronken, veel kan ik me altijd nog wel herinneren. Ook dingen die je beter niet had kunnen doen. Zoals plassen in een prullenbak in het centrum van het dorp waar ik woon. Daar heb ik best wel spijt van dat ik dat gedaan heb.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20574461
Of een paar weken terug, na Nederland-Zweden. Ik zou de volgende dag met een vriend van mij naar graspop gaan, maar ik moest nog weten hoe laat hij mij op zou komen halen. Ik dus bellen met m'n dronken hoofd, verkeerde nummer gebeld, kreeg ik een vriendin van me aan de telefoon. Zij wist niet waar ik het over had en ik had niet door dat ik de verkeerde te pakken had, schijn ik keihard tegen haar uitgevallen te zijn.

Op een gegeven moment viel het kwartje dan toch, maar dan ben je best ver heen, als je niet meer merkt of je een vrouw of man aan de lijn hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20575568
Heerlijk topic... heb t met plezier gelezen..

Sta je in een discotheek beetje zuipen, beetje heel veel zuipen, en dan word ik op een gegeven moment geil. Schijnt dat ik een wijf heb staan versieren die bijna veertig bleek te zijn, en dat hoorde ik van een maat van me de volgende dag toen ik al met haar had gekust. Hij had gevraagd toen ik na de plee was hoe oud ze was...

Waren we met drie maten wezen stappen maar toen we na huis wilden fietsen bleek een van onze fietsen kapot, dus moest iemand die mee naar huis toe nemen en die maat ging dan bij mij achterop zitten. Alleen was ie zo zat dat ie de hele tijd van me fiets viel. Na 3 minuten fietsen kwamen we bij een plusmarkt aan waar de winkelwagentjes nog buiten stonden, ik had geen zin meer om mijn maat de hele tijd op te rapen. Heb ik 50 cent in zo'n karretje gedouwd en die maat in dat wagentje gemanouvreerd. Wagentje met snelbinders aan mijn fiets vast gemaakt en naar huis gefietst. Onderweg na huis is het wagentje maar twee keer omgeflikkerd.

En meestal ga ik duits praten en ben ook wel vaker in een zwembad geflikkerd op feestjes...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 12 juli 2004 @ 16:19:21 #156
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_20575773
Als ik dronken ben loop ik echt om het kwartier naar de wc. Ik moet echt constant pissen. En ik loop ook de hele tijd te ontkennen dat ik dronken ben

Iemand: Jij ben dronken!
Ik: Nee man, ik ben echt niet dronken. Weet je! Jij misschien wel, maar ikke echt niet hoor!

Edit: Geweldig topic is dit trouwens, prachtige verhalen
...drop it like it's hot...
pi_20575808
Oh ja, dat heb ik ook. Ontzettend veel pissen als ik zuip...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20575814
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Als ik dronken ben loop ik echt om het kwartier naar de wc. Ik moet echt constant pissen. En ik loop ook de hele tijd te ontkennen dat ik dronken ben

Iemand: Jij ben dronken!
Ik: Nee man, ik ben echt niet dronken. Weet je! Jij misschien wel, maar ikke echt niet hoor!
Je zou zo mijn tweelingbroer kunnen zijn , dit klinkt akelig bekend.
  maandag 12 juli 2004 @ 16:21:50 #159
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_20575836
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je zou zo mijn tweelingbroer kunnen zijn , dit klinkt akelig bekend.
Nee dat kan niet, want ik heb alleen een zus.
pi_20575846
Ik heb ook wel 's een politieagent omver gereden die midden op de straat stond om de fietsverlichting te controleren
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20575873
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:21 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Nee dat kan niet, want ik heb alleen een zus.
Zie je wel! Ik heb ook alleen een zus!
  maandag 12 juli 2004 @ 16:25:23 #162
44620 Praag
pi_20575906
Vriend van mij gaat altijd de hele avond 'ik ben echt zat!' roepen als 'ie dronken is. Dus dan kan er ook echt geen misverstand over zijn of 'ie dronken is of niet.
All good things must come to an end...
  maandag 12 juli 2004 @ 16:26:27 #163
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20575927
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:22 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb ook wel 's een politieagent omver gereden die midden op de straat stond om de fietsverlichting te controleren
die is goed, heb je een boete gehad?
  maandag 12 juli 2004 @ 16:27:35 #164
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_20575960
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef Praag het volgende:
Vriend van mij gaat altijd de hele avond 'ik ben echt zat!' roepen als 'ie dronken is. Dus dan kan er ook echt geen misverstand over zijn of 'ie dronken is of niet.
Ik heb vrienden die dat ook roepen als ze volgens mij helemaal niet dronken kunnen zijn. Of ze moeten op een moment dat ik ze even uit het oog verlies een fles sterke drank achterover slaan, maar dat doen ze volgens mij ook niet.
pi_20575964
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef Praag het volgende:
! Vriend van mij die gaat als ie zat is altijd over anderen zitten roepen:"Die is echt zat!". En als ie dat over mij roept ga ik dus luidkeels staan blèren dat dat niet zo is. Met een beetje geluk gooi ik dan ook nog wat bierglazen/flessen om.
pi_20576008
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:26 schreef Bos81 het volgende:

[..]

die is goed, heb je een boete gehad?
Nee.....gewoon doorgereden
  maandag 12 juli 2004 @ 16:32:49 #167
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20576091
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nee.....gewoon doorgereden
Gelukkig heeft die agent je niet herkend.
pi_20576666
Nee, hij lag namelijk op de grond....
  maandag 12 juli 2004 @ 17:06:38 #169
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20576966
goed weggekomen dus.
pi_20578626
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:55 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, hij lag namelijk op de grond....
pi_20578928
*Bij de plaatselijke shoarma boer maar blijven zeuren om knoflooksaus en dan de volgende dag op mijn werk in de kantine iedereen vergassen met mijn adem
*sloot infietsen
*vanuit het niets een ruit inschoppen, gelukkig had ik stevige schoenen aan
*Thuiskomen en dan gewoon nog verder drinken en dan de volgende dag gewoon niet uit je bed kunnen komen
  maandag 12 juli 2004 @ 19:01:30 #172
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20579451
vriend van me: in een boom klimmen (zown ding dat je in de voortuin kunt zetten, niet zown grote dus) op een tak gaan zitten, eruit donderen omdat dat veel te dunnen takje je niet houdt, keihard met je staartbot op de grond flikkeren en de volgende ochtend afgvragen waarom je reet zo pijn doet
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_20579577
- Ik fietsen, komen er 2 dames aan. Ik groet ze en kreeg iets terug van "die is vet bezopen", op hetzelfde moment voluit op mn plaat gegaan. Die avond nog een paar keer gevallen en de volgende dag had ik wonden op mn wangen, leuk op school

- Om de 10 minuten pissen

- Altijd tegen ruiten plassen

- Ik was bezopen en een vriend niet, ik ging af en toe op mn bek en hij zat dus de hele tijd van dat ik normaal moest doen. Ik heb hem de hele avond Papa genoemd. Zoals; "DOE FF NORMAAL ROBBERT" waarop ik antwoordde met "Ja papa" en dan weer flikkeren enz.
  maandag 12 juli 2004 @ 19:07:09 #174
98041 basscoop
RELLEN!!!!
pi_20579581
een keer flink zat geweest met een maat van mij (he niek :p) 3 zakken friet gehaald, en 2 laten vallen... hehe hoe dom tsss.
  maandag 12 juli 2004 @ 19:10:28 #175
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_20579667
altijd roepen "ZAT HAD"
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_20579738
Ook altijd proberen bier te krijgen van degene die naast me staat

* Ej
- Hoi
* Hoe heet je?
- Jeroen
*Vind je het leuk hier?
- Ja hoor
* Krijg ik bier van je

Soms lukt het ook nog, moeten jullie ook maar eens proberen. Een vriend van mij had het laatst weer voor elkaar, die gast zei "kom zo maar naar me toe dan krijg je wat". Komt die vriend van mij naar me toe "IK WEET NIET MEER HOE DIE ERUIT ZIET, WHEHHEE"

:|
pi_20580304
Heb ik ook gedaan, in ieder geval, zoiets. Gewoon de kroeg aflopen op bier dat er maar staat. Als iemand niet kijkt.......hup die's van mij.

Goedkoop hè
  maandag 12 juli 2004 @ 19:51:03 #178
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_20580731
Ik ben meestal nogal bijdehand als ik dronken ben

Ik stond een keer tegen het stadhuis aan te pissen. Ik had de politiewagen wel zien staan, maar dacht ik ga wel onopvallend om de hoeken pissen. Blijkbaar was het niet zo onopvallend, want de agenten zagen het. Komen dus op mij af. Eerste agent: "zo wat zijn wij aan het doen?, wildplassen?" Ik terug: Ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik vind dat ik aardig rustig aan het plassen ben" Dat vonden hij en zijn collega niet grappig. Dus vroegen ze mij om identificatie. Natuurlijk had ik helemaal niks mee, alleen cash geld. Dus die agenten maar vragen of ik iets van identificatie had als paspoort, OV, of zelfs een bankpasje. Mijn antwoord was dus: "nee, maar ik heb wel 10 euro voor je". Dit kwam ook niet goed aan bij de agenten. Ik mocht dus met hun mee, ze zouden me naar huis brengen (erg aardig van ze). Alleen toen hadden ze dus wel mijn adres en naam en ik dus de bekeuring
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_20580802
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Heb ik ook gedaan, in ieder geval, zoiets. Gewoon de kroeg aflopen op bier dat er maar staat. Als iemand niet kijkt.......hup die's van mij.

Goedkoop hè
Hm, die vind ik wel een beetje sloeberig Als je het nou nog krijgt...
pi_20580862
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:51 schreef Pistol_Pete het volgende:

Ik stond een keer tegen het stadhuis aan te pissen. Ik had de politiewagen wel zien staan, maar dacht ik ga wel onopvallend om de hoeken pissen. Blijkbaar was het niet zo onopvallend, want de agenten zagen het. Komen dus op mij af. Eerste agent: "zo wat zijn wij aan het doen?, wildplassen?" Ik terug: Ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik vind dat ik aardig rustig aan het plassen ben" Dat vonden hij en zijn collega niet grappig. Dus vroegen ze mij om identificatie. Natuurlijk had ik helemaal niks mee, alleen cash geld. Dus die agenten maar vragen of ik iets van identificatie had als paspoort, OV, of zelfs een bankpasje. Mijn antwoord was dus: "nee, maar ik heb wel 10 euro voor je". Dit kwam ook niet goed aan bij de agenten. Ik mocht dus met hun mee, ze zouden me naar huis brengen (erg aardig van ze). Alleen toen hadden ze dus wel mijn adres en naam en ik dus de bekeuring

Stelletje zeiksnorren Als ze gewoon die tien euro aangenomen hadden en jou netjes naar huis gebracht hadden
pi_20580969
quote:
-knip-
Zo ene heb ik er ook eens gehad. Stond het incheck poortje voor de militairen van de KMA onder te zeiken. Werd niet op prijs gesteld door de wouten.
Was alleen nog niet ervaren genoeg om te liegen dat ik geen indentiteits bewijs bij had om vervolgens valse gegevens te kunnen geven...
Jupiler is goed
  maandag 12 juli 2004 @ 20:12:10 #182
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_20581357
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:58 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Was alleen nog niet ervaren genoeg om te liegen dat ik geen indentiteits bewijs bij had om vervolgens valse gegevens te kunnen geven...
Dat was dus ook mijn plan. Maar ik dacht, Rielekst een lift naar huis Alleen jammer dat de plisie slimmer was dan ik. Maar dat kwam door de drank
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_20581740
Dat weet ik me vaak vrij matig te herinneren .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_20582905
Keertje op m'n bek gegaan met m'n fiets...halve wenkbrauw weg en een gescheurde sleutelbeen

Voor de rest ben ik wel gezellig als ik dronken ben
  maandag 12 juli 2004 @ 21:11:02 #185
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_20583035
quote:

Ga ik ook zeggen, de volgende keer als ik voor wildplassen word aangehouden.
"Agent, ik weet niet hoe jij zeikt, maar dit is aardig rustig voor mijn doen".

hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  maandag 12 juli 2004 @ 21:18:02 #186
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_20583199
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 18:19 schreef TerryD het volgende:
Andere keer. Zelfde discotheek. Vriend en ik gaan met de bus naar huis.
Aangekomen bij huis stap ik de bus uit, en loop achter mijn vriend aan richting huis.
Na een wandeling van 5 minuten, begint ie opeens keihard weg te rennen; dus ik ren er keihard achteraan. Stopt ie opeens, blijkt het een meisje te zijn die zegt: "Waarom volg je me nou!!!".

Achteraf is dus gebleken dat mijn vriend halverwege de busrit uit de bus was gevallen tijdens het uitstappen van andere feestgangers, en een nachtje heeft geslapen in het bushokje daar.
HAHAHA ik lag me kapot
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  maandag 12 juli 2004 @ 22:57:53 #187
45530 Mistix
Twenty Something
pi_20585585
als ik lam ben knijp ik alle meisjes hun kont. incasseer ik klappen, lig ik dubbel om mn eigen grapjes & probeer ik iedereen te versieren door ze beet te pakken wat dan weer resulteert in een blauwtje

voorderest meoten de ruige verhalen nog komen
  maandag 12 juli 2004 @ 23:15:05 #188
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20586024
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:57 schreef Mistix het volgende:
als ik lam ben knijp ik alle meisjes hun kont. incasseer ik klappen, lig ik dubbel om mn eigen grapjes & probeer ik iedereen te versieren door ze beet te pakken wat dan weer resulteert in een blauwtje

voorderest meoten de ruige verhalen nog komen
schiet raak voor ene knaak
ik heb de tijd, kom maar op met de ruige verhaaltjes ^^
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_20586121
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:53 schreef Robzilla het volgende:

[..]

Hm, die vind ik wel een beetje sloeberig Als je het nou nog krijgt...

Maar toch...gratis bier is altijd
pi_20586300
Idd, als ik lam ben probeer ik alle wijfen te versieren.
Dan loop ik er na toe en sla mn arm om ze heen en probeer ze op de bek te pakken.
Wat uiteraard niet lukt natuurlijk En de volgende dag van je vrienden horen wat je allemaal gedaan hebt.
En na het uitgaan naar de BP Pringles halen.
Na 20 meter ben ik altijd die bus alweer verloren.
En met wildplassen heb ik altijd geluk.
Was ik een keer tegen de kerk aan het pissen, komen er twee agenten aan.
kreeg ik slechts een waarschuwing
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:09:08 #191
44620 Praag
pi_20588078
Ook leuk in Luxemburg met 4 vrienden. Zitten met z'n 5'en in een taxi (wat eigenlijk al niet mag), rijdt die lul hartstikke om en zitten we te plannen om met z'n 5'en weg te rennen.

Laten we die taxi voor het juiste huis stoppen... D'oh!

Konden alleen nog de bosjes, het veld of de sloot in duiken.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:19:18 #192
44620 Praag
pi_20588205
Ook nog een leuke (matige) actie van een vriend:

Vriend: Voor 5 gulden lik ik een vrouw over haar wang.
Wij: Ok.
Vriend: Meisje, mag ik je over je wang likken?
Meisje: Nee!
Vriend: lik!
Meisje: Gatver!
Vriend: Mag ik ff vangen jongens?

Whehehe...
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:27:12 #193
99186 Outckast
Lachuh Toch
pi_20588287
jo, waar woon jij dat ze nog met guldens betalen?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:34:59 #194
44620 Praag
pi_20588362
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 01:27 schreef Outckast het volgende:
jo, waar woon jij dat ze nog met guldens betalen?
is al 6 of 7 jaar geleden smartass.
pi_20592648
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Maar toch...gratis bier is altijd
pi_20592741
Ik doe nooit echt rare dingen, wel vertel ik altijd alles honderduizend keer....
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:45:48 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_20594053
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:34 schreef RichardQuest het volgende:

Goedkoop hè
hmm je bent 42.....
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:51:35 #198
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_20594190
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:47 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik doe nooit echt rare dingen, wel vertel ik altijd alles honderduizend keer....
Carolientje, ik WIL je
pi_20594394
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

hmm je bent 42.....
Ja, ik ben de echte anchorman op CNN.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:42:54 #200
94481 Renmaestro
Kosmokrator
pi_20596987
Ik wilde dus geld gaan pinnen. Ik voer mijn pas en pincode in, krijg mijn geld maar mijn pinpas krijg ik dus niet terug. Dus ik een beetje panieken en die service bellen. Ik hoor niks van wat er gezegd wordt, want mijn telefoon stond wel heel erg zacht. En toen zocht ik het niet meer en deed het maar zonder mijn pinpas en zou mijn pinpas de volgende dag wel blokkeren. De volgende dag kijk ik thuis in mijn portomonnee en zie dat mijn pinpas gewoon in mijn portomonnee zat. Dus ik heb wel mijn pinpas teruggekregen uit de automaat alleen was ik het ter plekke weer vergeten of over het hoofd gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')