Dan krijg je dingen te horen zoals: "Hee, weet je eigenlijk wel dat je gewoon in de kroeg in een hoekje hebt staan pissen?"quote:Op maandag 12 juli 2004 15:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, soms weet ik ook niet meer wat ik gedaan heb, maar er zijn altijd mensen die me het kunnen vertellen.
Ja dat krijg je door de drank. Ook al heb ik veel gedronken, veel kan ik me altijd nog wel herinneren. Ook dingen die je beter niet had kunnen doen. Zoals plassen in een prullenbak in het centrum van het dorp waar ik woon. Daar heb ik best wel spijt van dat ik dat gedaan heb.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan krijg je dingen te horen zoals: "Hee, weet je eigenlijk wel dat je gewoon in de kroeg in een hoekje hebt staan pissen?"![]()
Ik word dan ook regelmatig wakker met zo'n gevoel van:"ohoh, ik hoop dat ik gisteren niks stoms heb gedaan...".
Je zou zo mijn tweelingbroer kunnen zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Als ik dronken ben loop ik echt om het kwartier naar de wc. Ik moet echt constant pissen. En ik loop ook de hele tijd te ontkennen dat ik dronken ben![]()
Iemand: Jij ben dronken!
Ik: Nee man, ik ben echt niet dronken. Weet je! Jij misschien wel, maar ikke echt niet hoor!
Nee dat kan niet, want ik heb alleen een zus.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou zo mijn tweelingbroer kunnen zijn, dit klinkt akelig bekend.
Zie je wel! Ik heb ook alleen een zus!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:21 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want ik heb alleen een zus.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:22 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb ook wel 's een politieagent omver gereden die midden op de straat stond om de fietsverlichting te controleren
Ik heb vrienden die dat ook roepen als ze volgens mij helemaal niet dronken kunnen zijn. Of ze moeten op een moment dat ik ze even uit het oog verlies een fles sterke drank achterover slaan, maar dat doen ze volgens mij ook niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef Praag het volgende:
Vriend van mij gaat altijd de hele avond 'ik ben echt zat!' roepen als 'ie dronken is. Dus dan kan er ook echt geen misverstand over zijn of 'ie dronken is of niet.
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef Praag het volgende:
Vriend van mij gaat altijd de hele avond 'ik ben echt zat!' roepen als 'ie dronken is. Dus dan kan er ook echt geen misverstand over zijn of 'ie dronken is of niet.
Gelukkig heeft die agent je niet herkend.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee.....gewoon doorgereden
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:55 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, hij lag namelijk op de grond....
Hm, die vind ik wel een beetje sloeberigquote:Op maandag 12 juli 2004 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Heb ik ook gedaan, in ieder geval, zoiets. Gewoon de kroeg aflopen op bier dat er maar staat. Als iemand niet kijkt.......hup die's van mij.
Goedkoop hè
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik ben meestal nogal bijdehand als ik dronken ben
Ik stond een keer tegen het stadhuis aan te pissen. Ik had de politiewagen wel zien staan, maar dacht ik ga wel onopvallend om de hoeken pissen. Blijkbaar was het niet zo onopvallend, want de agenten zagen het. Komen dus op mij af. Eerste agent: "zo wat zijn wij aan het doen?, wildplassen?" Ik terug: Ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik vind dat ik aardig rustig aan het plassen ben" Dat vonden hij en zijn collega niet grappig. Dus vroegen ze mij om identificatie. Natuurlijk had ik helemaal niks mee, alleen cash geld. Dus die agenten maar vragen of ik iets van identificatie had als paspoort, OV, of zelfs een bankpasje. Mijn antwoord was dus: "nee, maar ik heb wel 10 euro voor je". Dit kwam ook niet goed aan bij de agenten. Ik mocht dus met hun mee, ze zouden me naar huis brengen (erg aardig van ze). Alleen toen hadden ze dus wel mijn adres en naam en ik dus de bekeuring![]()
Zo ene heb ik er ook eens gehad. Stond het incheck poortje voor de militairen van de KMA onder te zeiken. Werd niet op prijs gesteld door de wouten.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
-knip-
Dat was dus ook mijn plan. Maar ik dacht, Rielekst een lift naar huisquote:Op maandag 12 juli 2004 19:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Was alleen nog niet ervaren genoeg om te liegen dat ik geen indentiteits bewijs bij had om vervolgens valse gegevens te kunnen geven...
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik ben meestal nogal bijdehand als ik dronken ben
Ik stond een keer tegen het stadhuis aan te pissen. Ik had de politiewagen wel zien staan, maar dacht ik ga wel onopvallend om de hoeken pissen. Blijkbaar was het niet zo onopvallend, want de agenten zagen het. Komen dus op mij af. Eerste agent: "zo wat zijn wij aan het doen?, wildplassen?" Ik terug: Ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik vind dat ik aardig rustig aan het plassen ben" Dat vonden hij en zijn collega niet grappig. Dus vroegen ze mij om identificatie. Natuurlijk had ik helemaal niks mee, alleen cash geld. Dus die agenten maar vragen of ik iets van identificatie had als paspoort, OV, of zelfs een bankpasje. Mijn antwoord was dus: "nee, maar ik heb wel 10 euro voor je". Dit kwam ook niet goed aan bij de agenten. Ik mocht dus met hun mee, ze zouden me naar huis brengen (erg aardig van ze). Alleen toen hadden ze dus wel mijn adres en naam en ik dus de bekeuring![]()
HAHAHA ik lag me kapotquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:19 schreef TerryD het volgende:
Andere keer. Zelfde discotheek. Vriend en ik gaan met de bus naar huis.
Aangekomen bij huis stap ik de bus uit, en loop achter mijn vriend aan richting huis.
Na een wandeling van 5 minuten, begint ie opeens keihard weg te rennen; dus ik ren er keihard achteraan. Stopt ie opeens, blijkt het een meisje te zijn die zegt: "Waarom volg je me nou!!!".
Achteraf is dus gebleken dat mijn vriend halverwege de busrit uit de bus was gevallen tijdens het uitstappen van andere feestgangers, en een nachtje heeft geslapen in het bushokje daar.
schiet raak voor ene knaakquote:Op maandag 12 juli 2004 22:57 schreef Mistix het volgende:
als ik lam ben knijp ik alle meisjes hun kont. incasseer ik klappen, lig ik dubbel om mn eigen grapjes & probeer ik iedereen te versieren door ze beet te pakken wat dan weer resulteert in een blauwtje
voorderest meoten de ruige verhalen nog komen
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:53 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Hm, die vind ik wel een beetje sloeberigAls je het nou nog krijgt...
is al 6 of 7 jaar geleden smartass.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:27 schreef Outckast het volgende:
jo, waar woon jij dat ze nog met guldens betalen?
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
Maar toch...gratis bier is altijd
hmm je bent 42.....quote:Op maandag 12 juli 2004 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Heb ik ook gedaan, in ieder geval, zoiets. Gewoon de kroeg aflopen op bier dat er maar staat. Als iemand niet kijkt.......hup die's van mij.
Goedkoop hè
Carolientje, ik WIL jequote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:47 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik doe nooit echt rare dingen, wel vertel ik altijd alles honderduizend keer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |