Das ook een slimme actie!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef brainiac11 het volgende:
de stad uitfietsen??? 10 km fietsen is wel ietsjes verder dan gewoon de stad uitfietsen...
maar iets ergers dan het water inlopen omdat ik d8 dat het kroost gras was is mij niet overkomen :p
dat zou het zijn geweest!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:29 schreef Bushmaster het volgende:
Je dacht: ik rijd nog even bij Bavaria langs?
Haha, dit heb ik ook ooit gedaan. En echt zeiknat en stinken, niet normaal. Stoned trouwens, niet zat.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef brainiac11 het volgende:
de stad uitfietsen??? 10 km fietsen is wel ietsjes verder dan gewoon de stad uitfietsen...
maar iets ergers dan het water inlopen omdat ik d8 dat het kroost gras was is mij niet overkomen :p
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:45 schreef Rublic het volgende:
Keertje geprobeerd de vangrails te koppen![]()
och och wat aanstellen. vanavond moet er alweer bier worden gedronken hoor. tis weekendquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:34 schreef hellmondunited het volgende:
hellmondunited heeft morgen avond weer feest, maar hoeft nu niet aan bier te denken![]()
Heb je een goede indruk achtergelatenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:17 schreef dyzrz het volgende:
Kmoest na het uitgaan 2 meisjes wegbrengen naar huis...
maar ze moesten dus mij wegbrengen naar huis bleek later
die is standaardquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:38 schreef Beach het volgende:
En dan vijf minuten aan je slot zitten te purren omdat het niet open wil, blijk je de verkeerde fiets voor je te hebben![]()
en hoe voelde het?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:47 schreef JPM01 het volgende:
nog een keer wat me boven komt drijven
ik had na een feesje aardig wat op, en deed een wedstrijdje met een vriend
alleen mijn remmen begaven het vloog ik recht door de bosjes in![]()
Dat zijn natuurlijk wel DE dronken acties bij uitstek waar je 's ochtends spijt van krijgt. Ben je in het trotse bezit van een sick mind?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word altijd heel emotioneel als ik veel gezopen heb![]()
Dan vertel ik echt ALLES tegen IEDEREEN.
Tot op heden valt het gelukkig wel meequote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:31 schreef MouseOver het volgende:
Dat zijn natuurlijk wel DE dronken acties bij uitstek waar je 's ochtends spijt van krijgt.
O niet? O nou, dan hallucineer ik zelf zekerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:58 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet drink en nooit dronken ben...
SNEU!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:58 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet drink en nooit dronken ben...
Ik drink meestal nooooit meer bier als ik dronken benquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:10 schreef Outckast het volgende:
IK drink meestal nog meer bier als ik dronken ben
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik word van (te veel bier) of heel erg depressief of juist heel erg vrolijk. Maar echt absurde dingen doe ik nooit. Teminste niet dat ik me kan herinneren.
Als jij achter het stuur zat ben je een debiel. Als je passagier was en je vriend had gezopen en je stapt bij hem in ben je ook niet slim bezigquote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:52 schreef Foo_niks het volgende:
Op zijn kop de Lek in na eerst een bushok en een bank te hebben weggevaagd(gelukkig auto van een vriend)
verder meestal thuis mailen hoe ik de avond en de mensen vond/valt niet altijd in goede aarde.
Whehehe... ik at een keertje bij de shoarma tent, kon daarna m'n fiets niet meer vinden. werd helemaal gek. begon bijna met hekken te gooien en probeerde een fiets te vinden om te stelen. loop ik naar het station om een taxi te nemen. loop ik langs de shoarma tent. staat m'n fiets daar...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:16 schreef El_Nino het volgende:
HHmm... ik ga ook altijd enorm ouwehoeren als ik bezopen ben. Het stomste verhaal...
Taxi genomen omdat mijn fiets gejat was. Afgezet door de taxichauffeur. Toen ik thuis was een grote schaar gepakt en weer gaan lopen. Wist dat er verderop een fiets stond die er al 4 maanden geparkeerd was. Fiets dus meegenomen. Bleek de volgende ochtend dat mijn fiets helemaal niet gejat was...
Ik werd ook nog opgelicht door de Taxidriver. Liet 2 euro tussen zijn benen vallen onder de stoel. Hij zo: Dat ga ik niet opzoeken. Ik: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:18 schreef Praag het volgende:
[..]
Whehehe... ik at een keertje bij de shoarma tent, kon daarna m'n fiets niet meer vinden. werd helemaal gek. begon bijna met hekken te gooien en probeerde een fiets te vinden om te stelen. loop ik naar het station om een taxi te nemen. loop ik langs de shoarma tent. staat m'n fiets daar...
ik heb een hekel aan taxi chauffeurs. in Praag neem ik ook nooit meer een taxi.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:25 schreef El_Nino het volgende:
[..]
Ik werd ook nog opgelicht door de Taxidriver. Liet 2 euro tussen zijn benen vallen onder de stoel. Hij zo: Dat ga ik niet opzoeken. Ik: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...
Hij: Het is heel moeilijk te vinden, dan moeten we de stoel er uithalen...
IK: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...
IK: Hier knul, heb je nog een euro...
Same here. Ze kunnen echt ALLES te weten komen als ik een beetje gedronken heb. Gewoon vragen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word altijd heel emotioneel als ik veel gezopen heb![]()
Dan vertel ik echt ALLES tegen IEDEREEN.
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:38 schreef Beach het volgende:
En dan vijf minuten aan je slot zitten te purren omdat het niet open wil, blijk je de verkeerde fiets voor je te hebben![]()
nee nee, of weet je dat niet meer?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:05 schreef Stuart het volgende:
Ik ben bijna nooit echt dronken eigenlijk![]()
Weet nog wel dat ik een keer zoveel op had, dat ik niet meer kon lopen. Ik moest toen een groot grasveld over (was nat), en over een stukje van 100 meter viel ik zéker 10 x op het natte gras![]()
Das ook lekker subtiel! zoiets van houdoe en bedankt he!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:44 schreef Praag het volgende:
ik heb een keer de keuken ondergekotst van wildvreemde mensen die mij in zatte toestand van de straat hadden geplukt. aardig dankjewel zou ik zeggen. enige keer dat ik ooit van alcohol heb gekotst. Alweer 6,5 jaar geleden.
Word ik vaak ookquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:57 schreef Nuek het volgende:
Ik word alleen maar knuffelig
nou, als het waar is dan zeg je geen rare dingen. toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef dujour het volgende:
bij je vriendin blijfen slapen als je dronken bent en toen zou ik gezegt hebben dat er een leppelaar, reiger en een olifant onder haar bed zat.
Lijkt me eigenlijk best klotequote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:26 schreef Keios het volgende:
[..]
Same here. Ze kunnen echt ALLES te weten komen als ik een beetje gedronken heb. Gewoon vragen...
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:53 schreef S-Two het volgende:
ik ben een keer gaan opdrukken midden op straat :S (hoorde ik een dag later)
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Aurelium het volgende:
Nou euh gisteren.
Kwas 10 euro kwijt geraakt aan het begin van de avond (zat in evelop in mn zak en was bedoelt als 'cadeau-tje' voor slagen) Maar goed envelop was uit mn zak gevallen ergens onderweg naar dat feest. Feest was geen klap aan, zijn we naar de stad gegaan en daar gaan zuipen. Goed uiteindelijk dan toch naar huis... kwam ik op het geniale idee om die envelop te gaan zoeken.
Het begon ook te regenen. Echt stromende regen gisteren. Heb er een uur over gedaan... maar kheb de envelop wonderbaarlijk genoeg met mn zatte kop toch weten te vinden
quote:Met oud en nieuw
Van mn fiets afgevallen en de man die me opraapte en met me mee liep wel 100 keer een gelukkig nieuwjaar gewenst. Daarna in slaap vallen in het brandgangetje omdat je het sleutelgat + sleutel niet gevonden krijgt. Na een half uur wakker worden en dan toch eindelijk de deur open krijgen. Naar binnen, slapen, wakker worden... heel mn bed onder gekots. Ook mn raam... had waarschijnlijk geprobeert uit mn raam te kotsen na de eerste golf, magoed het raam was gewoon dicht...
:')quote:Ennuh... als ik drank op heb vertel ik ook best veel... gisteren even in details verteld aan al mn vrienden wat ik en mn vriendin al wel niet gedaan hebben (tis 3 weken aan)
Zucht drank... en vanavond gaan we weer zuipen
leg dat dan maar eens aan haar uitquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:15 schreef S-Two het volgende:
tjah.. drank doet rare dingen met je.... het een keer de hele wc onder gekotst op het feest bij een meisje waar ik helemaal gek op was.... tjaaaaaaah
tjah ik heb het haar maar vertelt..... en ze vond het niet echt ergquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
leg dat dan maar eens aan haar uit![]()
In je kontzak?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Aurelium het volgende:
Nou euh gisteren.
Kwas 10 euro kwijt geraakt aan het begin van de avond (zat in evelop in mn zak en was bedoelt als 'cadeau-tje' voor slagen) Maar goed envelop was uit mn zak gevallen ergens onderweg naar dat feest. Feest was geen klap aan, zijn we naar de stad gegaan en daar gaan zuipen. Goed uiteindelijk dan toch naar huis... kwam ik op het geniale idee om die envelop te gaan zoeken.
Het begon ook te regenen. Echt stromende regen gisteren. Heb er een uur over gedaan... maar kheb de envelop wonderbaarlijk genoeg met mn zatte kop toch weten te vinden
nee het zat in mn jas zak, maar die is niet zo diep.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In je kontzak?
hahahahaha meesterlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Aurelium het volgende:
verhaaltje
Ennuh... als ik drank op heb vertel ik ook best veel... gisteren even in details verteld aan al mn vrienden wat ik en mn vriendin al wel niet gedaan hebben (tis 3 weken aan)
Zucht drank... en vanavond gaan we weer zuipen
whahaha, LOLquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:51 schreef Onderbroek het volgende:
Ooit met een meid in de friettent staan dansen
hahaha en dat meisje maar denken dat je een of andere verkrachter wasquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:19 schreef TerryD het volgende:
____________-
Andere keer. Zelfde discotheek. Vriend en ik gaan met de bus naar huis.
Aangekomen bij huis stap ik de bus uit, en loop achter mijn vriend aan richting huis.
Na een wandeling van 5 minuten, begint ie opeens keihard weg te rennen; dus ik ren er keihard achteraan. Stopt ie opeens, blijkt het een meisje te zijn die zegt: "Waarom volg je me nou!!!".
Achteraf is dus gebleken dat mijn vriend halverwege de busrit uit de bus was gevallen tijdens het uitstappen van andere feestgangers, en een nachtje heeft geslapen in het bushokje daar.
Ja, en probeer haar maar eens wijs te maken dat je dacht dat het een vriend van je was, die overigens ook totaal de verkeerde kant op liep..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:22 schreef hellmondunited het volgende:
hahaha en dat meisje maar denken dat je een of andere verkrachter was
haha denk inderdaad niet dat ze dat zal gelovenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:25 schreef TerryD het volgende:
[..]
Ja, en probeer haar maar eens wijs te maken dat je dacht dat het een vriend van je was, die overigens ook totaal de verkeerde kant op liep..![]()
nou ik werd over de bosjes heen geslingert bijna het water in wat daar lagquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en hoe voelde het?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Aurelium het volgende:
Ook mn raam... had waarschijnlijk geprobeert uit mn raam te kotsen na de eerste golf, magoed het raam was gewoon dicht...
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:00 schreef Andiyan het volgende:
Ik bestelde een keer drankjes aan de bar... En toen moest ik op eens.
Waren ze niet zo blij mee. [veeg de bar schoon en iedereen kan je zien]
Ben toen ook de kroeg uit gezet![]()
![]()
Dat heeft onze hond ook eens gedaan. Maar die was niet zat.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef brainiac11 het volgende:
das in ieder geval beter dan dat je je af gaat rukken midden op straatquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:53 schreef S-Two het volgende:
ik ben een keer gaan opdrukken midden op straat :S (hoorde ik een dag later)
ah nee, dat meen je niet???quote:Op zondag 11 juli 2004 14:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
das in ieder geval beter dan dat je je af gaat rukken midden op straat
*hier nog 1quote:Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef Tiemie het volgende:
Als ik dronken ben ga ik met mensen praten die ik niet ken en mensen waar ik normaal nog geen hoi tegen zou zeggen.
dan ga ik stomme vragen stellen en op een of andere manier kom ik dan altijd op een of andere "afterparty" (nouja, meestal bij iemand thuis of een pizzaria/shoarmatent) terecht, waar ik helemaal niemand ken.
ik kom trouwens wel altijd weer thuis. gek genoeg
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:55 schreef pimpin het volgende:
Ik weet niet hoe het kom maar ik ga altijd Duits praten, maar dan echt op een Hitler toon.
Situatie in shoarmatent: DREI BRODCHEN SHOARMA BITTE SCHNEL SCHNEL SCHNEL!!
breek-dancenquote:Op zondag 11 juli 2004 15:05 schreef Jaystified het volgende:
Ik ben een x gaan breakdancen midden op straat, en dat terwijl ik het dus tot dan nog nooit had gedaan.. heb het geweten ook, allemaal blauwe plekken & mooie bloederige kleren
Het is dat ik een lachbui heb, maar:quote:Op zondag 11 juli 2004 17:55 schreef pimpin het volgende:
Ik weet niet hoe het kom maar ik ga altijd Duits praten, maar dan echt op een Hitler toon.
Situatie in shoarmatent: DREI BRODCHEN SHOARMA BITTE SCHNEL SCHNEL SCHNEL!!
je komt uit 1983 en bent 17? hmmm, raarquote:Op zondag 11 juli 2004 18:39 schreef pimpin het volgende:
of met van die oude vrouwen knuffelen, jaar of 30. Ben zelf 17.
Hij loopt geestelijk wat achterquote:Op zondag 11 juli 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
je komt uit 1983 en bent 17? hmmm, raar
Vind je?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:52 schreef Beach het volgende:
Of een meisje naar huis brengen en haar op een bepaald punt afzetten en zeggen:"loop de rest maar , ik ga naar huis." Moest ze nog 10 km lopen.![]()
Best lullig van me![]()
hehehequote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef brainiac11 het volgende:
Ook een paar keer gehad :')quote:Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef Tiemie het volgende:
Als ik dronken ben ga ik met mensen praten die ik niet ken en mensen waar ik normaal nog geen hoi tegen zou zeggen.
dan ga ik stomme vragen stellen en op een of andere manier kom ik dan altijd op een of andere "afterparty" (nouja, meestal bij iemand thuis of een pizzaria/shoarmatent) terecht, waar ik helemaal niemand ken.
ik kom trouwens wel altijd weer thuis. gek genoeg
Ook erg bekend, soms stond de voordeur dan ook nog open, en alle muziek enzo aan. En liggen/staan de lege bierflessen tot in de wijde omgeving in de wijk :')quote:Op zondag 11 juli 2004 15:15 schreef Skv het volgende:
Keer bij een maat van me, totaal kapotgezopen, ik wou gaan slapen..
Ik lig in bed (eerste verdieping), voel ik een berg kots opkomen; ik doe het raam open en kots een metertje of 4 naar beneden. Alle kots klept over het terras, en een paar lieve pluizige stenen konijntjes
Daarna naar een andere kamer gelopen en daar in slaap gevallen in het bed van de moeder van die vriend van me. Die leek me dihter bij de plee voor als ik weer moest kotsen. Godzijdank kwam ze 's nachts niet meer thuis, anders was ik dood.
Was wel raar, volgende ochtend werd k wakker in het bed van die moeder, geen idee meer wat ik had gedaanvoel je je best ff kut.
Ook lullig als je 10 minuten later met een krabber de opgespetterde kots van de ramen beneden af staat te schrapen, en je er achter komt dat je 2 joints op het aanrecht hebt laten liggen..
heb dr achteraf (toen mn extreme kater over was) wel om kunnen lachen
Ja maar jij bent ook al oud en volwassenquote:Op zondag 11 juli 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
Dan pak ik nog een biertje, ik krijg geen excessen door dronkenschap. Ik word alleen wat vrolijker
Kan ook een kwestie zijn van nog niet dronken genoeg zijn. Ik kan heel wat hebben voor ik domme dingen begin te doen, waar het omslagpunt ligt kom ik echter pas altijd achter als ik eroverheen gaquote:Op zondag 11 juli 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
Dan pak ik nog een biertje, ik krijg geen excessen door dronkenschap. Ik word alleen wat vrolijker
tru truquote:Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie zijn van nog niet dronken genoeg zijn. Ik kan heel wat hebben voor ik domme dingen begin te doen, waar het omslagpunt ligt kom ik echter pas altijd achter als ik eroverheen ga.
quote:Op zondag 11 juli 2004 21:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ook een keer bij een politiebureau dat in een oude kerk in het centrum zat, twee van die kleine raampjes ingeslagen met m'n blote vuisten omdat ik kwaad was dat ik geflitst was.
Toen met een spoor van bloed een café ingelopen om een pleister te vragen:')
Klinkt bekend, alleen ligt die fiets bij mij altijd op mijn kamer. Zie je me al in een dronken bui een fiets 5 verdiepingen omhoog slepen. Wat ook een keer gebeurd is, denken dat ik een perfecte fiets gevonden had, 30 minuten op mijn nek mee naar huis gesleept...quote:Of 's ochtends wakker worden na het stappen en er lag weer eens een onbekende fiets in de tuin. Bleek die 's middags van de moeder van een maat van me te zijn die al helemaal in paniek was omdat ie was gepikt bij de bushalte :')
Whehehe geweldig! Fiets nog terug gekregen?quote:Op vakantie een keer na het stappen dat ik stond te pissen ergens achter een huis met nog een paar maten, en eentje had z'n fiets midden op straat laten liggen. Ineens een gegier van banden en wat gekletter, was er een surveillerende politiewagen op gereden.
Dat hebben we maar niet gevraagd, we zijn via een paar andere tuinen lopend verder gegaanquote:Op maandag 12 juli 2004 02:38 schreef El_Nino het volgende:
Whehehe geweldig! Fiets nog terug gekregen?
*Proest, vooral die fiets mee naar huis nemen...quote:Op maandag 12 juli 2004 02:38 schreef El_Nino het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Whehehe geweldig! Fiets nog terug gekregen?
haha dat is een goeie jaquote:Op maandag 12 juli 2004 03:47 schreef Libris het volgende:
[..]
*Proest, vooral die fiets mee naar huis nemen...
Ik val meestal gewoon in slaap, paar maanden geleden vaak afterparties bij een Amerikaan in zijn penthouse, meestal viel ik 'gewoon' in slaap op de bank om de volgende ochtend om 8:00 wakker te worden. Ik heb me toen echt een paar keer afgevraagd of er een schietpartij was geweest, overal lagen mensen op de grond, in de meest achtelijke posities. Gewoon zo zat dat iedereen een voor een in slaap was gevallen... Erg jammer dat ik geen foto's heb gemaakt, ik heb wel een keer een digitale videocam gepakt en alles opgenomen, alleen heb ik de tape niet
Vriend van me pas geleden, neemt een taxi naar huis, valt in slaap en kan niet meer wakker worden, taxi chauffeur weet niet waar ie woont, dus levert hem op het politiebureau af. Wordt die vriend 's ochtends tussen allemaal Singaporese politieagenten wakker die hem uitlachen
Ook een leuke van mezelf, was wel niet erg zat, maar een Australische stewardess (denk een jaar of 32-35) zat de hele tijd tegen me te zeggen: "You are gay", denk 5 minuten lang, was het zo zat dat ik 'r op haar bek pakte en weg ben gelopen, ze keek zeer vertwijfeld
jij mag mij wel een keer pijpen als je dronken bent (nuchter mag ook wel, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet)quote:Op maandag 12 juli 2004 13:27 schreef martinuhhh het volgende:
De eerste keer dat ik écht dronken was, schijn ik tegen iedereen gezegd te hebben dat ze eruitzagen alsof ze gebeft/gepijpt wilden worden![]()
![]()
.
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jij mag mij wel een keer pijpen als je dronken bent (nuchter mag ook wel, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet)
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]martinuhhh pijpt niet, en een beetje meer respect voor mijn stalkee
!
Nee, ik kan echt goed dronken zijn. Het domste wat ik gedaan was toen ik zat was was denk ik in een fontein staan springen....Ik ben een vrolijke drinker, geen depri-/Einstein-/luidruchtige- of stille drinker.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie zijn van nog niet dronken genoeg zijn. Ik kan heel wat hebben voor ik domme dingen begin te doen, waar het omslagpunt ligt kom ik echter pas altijd achter als ik eroverheen ga.
En hoogegaafd, aardig doch kritisch, ervaren doch inspiratievol en wat al niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook al oud en volwassen![]()
Wie zegt dat ik me profiel dinges goed invul?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
je komt uit 1983 en bent 17? hmmm, raar
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En hoogegaafd, aardig doch kritisch, ervaren doch inspiratievol en wat al niet.
Ik kan het allemaal zijn, hangt er echt helemaal vanaf, maar als ik echt helemaal toeter ben weet ik dus gewoon echt niet meer wat ik doe of wat ik gedaan heb. Dit is een niveau van dronkenschap wat ik overigens pas ongeveer de laatste 7 maanden ken. Weet niet of ik daar wel blij mee moet zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 14:24 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben een vrolijke drinker, geen depri-/Einstein-/luidruchtige- of stille drinker.
Ja, soms weet ik ook niet meer wat ik gedaan heb, maar er zijn altijd mensen die me het kunnen vertellen.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal zijn, hangt er echt helemaal vanaf, maar als ik echt helemaal toeter ben weet ik dus gewoon echt niet meer wat ik doe of wat ik gedaan heb. Dit is een niveau van dronkenschap wat ik overigens pas ongeveer de laatste 7 maanden ken. Weet niet of ik daar wel blij mee moet zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:08 schreef Asshole het volgende:
Eh was 2 maanden gelden zo zat dat ik mn toemalige vriendin belde en er ff vertelde dat ze best wel een dikke reet had :')
Dan krijg je dingen te horen zoals: "Hee, weet je eigenlijk wel dat je gewoon in de kroeg in een hoekje hebt staan pissen?"quote:Op maandag 12 juli 2004 15:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, soms weet ik ook niet meer wat ik gedaan heb, maar er zijn altijd mensen die me het kunnen vertellen.
Ja dat krijg je door de drank. Ook al heb ik veel gedronken, veel kan ik me altijd nog wel herinneren. Ook dingen die je beter niet had kunnen doen. Zoals plassen in een prullenbak in het centrum van het dorp waar ik woon. Daar heb ik best wel spijt van dat ik dat gedaan heb.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan krijg je dingen te horen zoals: "Hee, weet je eigenlijk wel dat je gewoon in de kroeg in een hoekje hebt staan pissen?"![]()
Ik word dan ook regelmatig wakker met zo'n gevoel van:"ohoh, ik hoop dat ik gisteren niks stoms heb gedaan...".
Je zou zo mijn tweelingbroer kunnen zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Als ik dronken ben loop ik echt om het kwartier naar de wc. Ik moet echt constant pissen. En ik loop ook de hele tijd te ontkennen dat ik dronken ben![]()
Iemand: Jij ben dronken!
Ik: Nee man, ik ben echt niet dronken. Weet je! Jij misschien wel, maar ikke echt niet hoor!
Nee dat kan niet, want ik heb alleen een zus.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou zo mijn tweelingbroer kunnen zijn, dit klinkt akelig bekend.
Zie je wel! Ik heb ook alleen een zus!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:21 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want ik heb alleen een zus.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:22 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb ook wel 's een politieagent omver gereden die midden op de straat stond om de fietsverlichting te controleren
Ik heb vrienden die dat ook roepen als ze volgens mij helemaal niet dronken kunnen zijn. Of ze moeten op een moment dat ik ze even uit het oog verlies een fles sterke drank achterover slaan, maar dat doen ze volgens mij ook niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef Praag het volgende:
Vriend van mij gaat altijd de hele avond 'ik ben echt zat!' roepen als 'ie dronken is. Dus dan kan er ook echt geen misverstand over zijn of 'ie dronken is of niet.
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef Praag het volgende:
Vriend van mij gaat altijd de hele avond 'ik ben echt zat!' roepen als 'ie dronken is. Dus dan kan er ook echt geen misverstand over zijn of 'ie dronken is of niet.
Gelukkig heeft die agent je niet herkend.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee.....gewoon doorgereden
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:55 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, hij lag namelijk op de grond....
Hm, die vind ik wel een beetje sloeberigquote:Op maandag 12 juli 2004 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Heb ik ook gedaan, in ieder geval, zoiets. Gewoon de kroeg aflopen op bier dat er maar staat. Als iemand niet kijkt.......hup die's van mij.
Goedkoop hè
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik ben meestal nogal bijdehand als ik dronken ben
Ik stond een keer tegen het stadhuis aan te pissen. Ik had de politiewagen wel zien staan, maar dacht ik ga wel onopvallend om de hoeken pissen. Blijkbaar was het niet zo onopvallend, want de agenten zagen het. Komen dus op mij af. Eerste agent: "zo wat zijn wij aan het doen?, wildplassen?" Ik terug: Ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik vind dat ik aardig rustig aan het plassen ben" Dat vonden hij en zijn collega niet grappig. Dus vroegen ze mij om identificatie. Natuurlijk had ik helemaal niks mee, alleen cash geld. Dus die agenten maar vragen of ik iets van identificatie had als paspoort, OV, of zelfs een bankpasje. Mijn antwoord was dus: "nee, maar ik heb wel 10 euro voor je". Dit kwam ook niet goed aan bij de agenten. Ik mocht dus met hun mee, ze zouden me naar huis brengen (erg aardig van ze). Alleen toen hadden ze dus wel mijn adres en naam en ik dus de bekeuring![]()
Zo ene heb ik er ook eens gehad. Stond het incheck poortje voor de militairen van de KMA onder te zeiken. Werd niet op prijs gesteld door de wouten.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
-knip-
Dat was dus ook mijn plan. Maar ik dacht, Rielekst een lift naar huisquote:Op maandag 12 juli 2004 19:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Was alleen nog niet ervaren genoeg om te liegen dat ik geen indentiteits bewijs bij had om vervolgens valse gegevens te kunnen geven...
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:51 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik ben meestal nogal bijdehand als ik dronken ben
Ik stond een keer tegen het stadhuis aan te pissen. Ik had de politiewagen wel zien staan, maar dacht ik ga wel onopvallend om de hoeken pissen. Blijkbaar was het niet zo onopvallend, want de agenten zagen het. Komen dus op mij af. Eerste agent: "zo wat zijn wij aan het doen?, wildplassen?" Ik terug: Ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik vind dat ik aardig rustig aan het plassen ben" Dat vonden hij en zijn collega niet grappig. Dus vroegen ze mij om identificatie. Natuurlijk had ik helemaal niks mee, alleen cash geld. Dus die agenten maar vragen of ik iets van identificatie had als paspoort, OV, of zelfs een bankpasje. Mijn antwoord was dus: "nee, maar ik heb wel 10 euro voor je". Dit kwam ook niet goed aan bij de agenten. Ik mocht dus met hun mee, ze zouden me naar huis brengen (erg aardig van ze). Alleen toen hadden ze dus wel mijn adres en naam en ik dus de bekeuring![]()
HAHAHA ik lag me kapotquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:19 schreef TerryD het volgende:
Andere keer. Zelfde discotheek. Vriend en ik gaan met de bus naar huis.
Aangekomen bij huis stap ik de bus uit, en loop achter mijn vriend aan richting huis.
Na een wandeling van 5 minuten, begint ie opeens keihard weg te rennen; dus ik ren er keihard achteraan. Stopt ie opeens, blijkt het een meisje te zijn die zegt: "Waarom volg je me nou!!!".
Achteraf is dus gebleken dat mijn vriend halverwege de busrit uit de bus was gevallen tijdens het uitstappen van andere feestgangers, en een nachtje heeft geslapen in het bushokje daar.
schiet raak voor ene knaakquote:Op maandag 12 juli 2004 22:57 schreef Mistix het volgende:
als ik lam ben knijp ik alle meisjes hun kont. incasseer ik klappen, lig ik dubbel om mn eigen grapjes & probeer ik iedereen te versieren door ze beet te pakken wat dan weer resulteert in een blauwtje
voorderest meoten de ruige verhalen nog komen
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:53 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Hm, die vind ik wel een beetje sloeberigAls je het nou nog krijgt...
is al 6 of 7 jaar geleden smartass.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:27 schreef Outckast het volgende:
jo, waar woon jij dat ze nog met guldens betalen?
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
Maar toch...gratis bier is altijd
hmm je bent 42.....quote:Op maandag 12 juli 2004 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Heb ik ook gedaan, in ieder geval, zoiets. Gewoon de kroeg aflopen op bier dat er maar staat. Als iemand niet kijkt.......hup die's van mij.
Goedkoop hè
Carolientje, ik WIL jequote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:47 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik doe nooit echt rare dingen, wel vertel ik altijd alles honderduizend keer....
GOEIE!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:56 schreef Rest het volgende:
Ik heb een keer de buurvrouw doodgereden met m'n zatte kop.
Geniaalquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:56 schreef Rest het volgende:
Ik heb een keer de buurvrouw doodgereden met m'n zatte kop.
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:13 schreef J-DOGG het volgende:
-te koop borden bij andere huizen in de tuin zetten.
-
je bent gewoon met een wildvreemde meegegaan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:29 schreef Debs het volgende:
Natuurlijk heb ik de welbekende domme acties zoals een sloot infietsen en proberen een andere fiets open te krijgenMaar afgelopen zaterdag was ook zo loos, vriendin en ik lopen om half 4 kroeg uit, komen we een jongen tegen, vraagt hij of we nog meegaan naar zijn huis om wat te drinken. Nou we zijn daar tot half 7 gebleven en ik zou echt zijn naam niet meer weten, maar volgens mij heb ik daar ook geeneens naar gevraagd
![]()
Jep! Samen met mijn beste vriendin. De kroeg ging dicht en we waren nog lang niet moe dus we hadden wel zin in een "afterparty"quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je bent gewoon met een wildvreemde meegegaan?
hahaha idiootquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:04 schreef Debs het volgende:
[..]
Jep! Samen met mijn beste vriendin. De kroeg ging dicht en we waren nog lang niet moe dus we hadden wel zin in een "afterparty"![]()
best linkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:29 schreef Debs het volgende:
Natuurlijk heb ik de welbekende domme acties zoals een sloot infietsen en proberen een andere fiets open te krijgenMaar afgelopen zaterdag was ook zo loos, vriendin en ik lopen om half 4 kroeg uit, komen we een jongen tegen, vraagt hij of we nog meegaan naar zijn huis om wat te drinken. Nou we zijn daar tot half 7 gebleven en ik zou echt zijn naam niet meer weten, maar volgens mij heb ik daar ook geeneens naar gevraagd
![]()
en is het bij een drankje geblevenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:04 schreef Debs het volgende:
[..]
Jep! Samen met mijn beste vriendin. De kroeg ging dicht en we waren nog lang niet moe dus we hadden wel zin in een "afterparty"![]()
Dat weet ze dus niet meerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
en is het bij een drankje gebleven?
geen blunder, maar wel leuk om te doen...:quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:32 schreef furanku het volgende:
Leuk verhaaltje over een kameraad van mij..
Die maat is een behoorlijke drinker en die avond had hij weer behoorlijk wat gehad. Dus hij komt naar me toe lopen en gaat naast me staan. We praten een klein beetje en hij haalt wat drinken. Naast ons zaten 2 dames ook wat te praten en mijn maat komt er weer aan met zijn drankjes. Struikelt hij over zijn eigen voeten en giet zo die drank bij 1 van die dame op schoot.
Wat doet die malloot. Gebruikt hij zijn mouw om alles op te vegen en wrijft hij behoorlijk hard over haar gevoelig plekjeen krijgt een mep in zijn gezicht
![]()
Nog steeds moet ik lachen als ik daaraan terugdenk.![]()
Volgens mij was je op weg naar een volgend vers biertje bij de Bavaria-fabriek:)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:34 schreef hellmondunited het volgende:
Je kent het wel, je hebt een leuk feest, drinkt flink wat en je raakt aangeschoten (of zat)
Zoiets had ik gisteren dus.. en achteraf vind ik me echt de grootste mongool die er op aarde rond loopt
hier mijn verhaaltje:
Ik had gisterenavond een examenfeest en uhm veel bier optoen moest ik iemand naar huis brengen in Helmond (waar ik zelf al woon) nadat ik diegene had afgezet fietste ik dus weer naar huis, maar ik wist de weg maar half daar.. op een gegeven moment kijk ik op een bordje Helmond 10 kilometer lieshout 4 kilometer. dus helemaal de stad uitgefietst! maar das nog niet het ergste.. ik koos om richting lieshout te fietsen omdat dat maar 4 kilometer was. WTF moet ik nou in lieshout?!
Ik had niet eens door dat ik zo achterlijk bezig was
Doen jullie ook van die rare dingen als je hebt gezopen? Gooi ze hier neer
hellmondunited heeft morgen avond weer feest, maar hoeft nu niet aan bier te denken![]()
We hebben wat gezoend en gestreeld, meer niet, gelukkigquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
en is het bij een drankje gebleven?
*herkent datquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:56 schreef Praag het volgende:
oh ja, ik vergeet ook bijna altijd namen van mensen die ik ontmoet op een avond. erg irritant kan dat zijn.
paultjuhhh is altijd dronkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:19 schreef paultjuhhh het volgende:
als ik dronken ben, fok ik met hellmondunited
haha jij spoort dus gewoon ECHT NIETquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:11 schreef popje het volgende:
allemaal leuke verhaaltjes
jij bent wel vaak zat aan al je verhalen te zien is t niet?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:28 schreef Praag het volgende:
handtastelijk doen en intiem dansen met vriendinnen zodat iedereen om ons heen zich steeds afvraagt of ik hun vriendje ben.
da deed ik dus op een sgoolfeest met een klasgenootje, da doe ik dus nooit meer. die verhalen de volgende dag op sgool. ik zou naderhand met der mee naar huis zijn geweest. ik zou der als vriendin willen. ik zou der aangerand hebben. weet ik veel.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:28 schreef Praag het volgende:
handtastelijk doen en intiem dansen met vriendinnen zodat iedereen om ons heen zich steeds afvraagt of ik hun vriendje ben.
mwoh, nuchter zou ik dat soort dingen ook wel doen hoor. soms. ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij bent wel vaak zat aan al je verhalen te zien is t niet?
gelukkig kwam je geen trein tegen, fiets maar eens achter dat lampje aanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:48 schreef pea4fun het volgende:
Een keer over de vossenbeemd achter een rood achterlichtje aan gefietst...totdat diegene opeens stopte, en ik er bovenop fietste
blijf dan wegquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:26 schreef Gubbe het volgende:
ik drink geen bier
ik lust geen alcohol
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:17 schreef ScudRaket het volgende:
Tijdens een napilsje in t Tramhuis in R'dam lijntjes coke van de pleebril afpissen, en dan gebons op de toiletdeur horen
Hmm was ik dan met jou in die discotheekquote:Op maandag 19 juli 2004 00:02 schreef Beach het volgende:
Gisteravond was ik bezopen in de discotheek en ik en een vriend gingen samen op een verhoging midden op de dansvloer ontzettend 'geil' tegen elkaar aan staan te rijen.
We hebben daar een kwartier ofzo tegen elkaar aangedanst.
Volgens een andere vriend stonden we echt voor lul en zat iedereen te kijken![]()
![]()
En ik bleef bij die vriend slapen, gingen we toen we terug kwamen patat bakken en ik scheen op de vloer te hebben gekotst.
En ik ben maar in het bed van zijn ouders gaan slapen (op vakantie) omdat de bank niet o lekker lag.
Zelfde meegemaakt?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hmm was ik dan met jou in die discotheek![]()
jep mezelf beetje voor lul gezet op Extrema volgens mij (voor in hoe ver dat daar kan)quote:Op maandag 19 juli 2004 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Zelfde meegemaakt?
whaaaaaaaaaaaaaatquote:Op maandag 19 juli 2004 00:47 schreef Massive het volgende:
Ik was een keer op een feestje van een vriend van me, en hij wou mij en m'n vriendin heel graag zijn nieuwe kamer later zien. Wij waren al ver heen, en hij laat ons zo zijn slaapkamer zien. Wij zo van "He, leuk! Een een stuiterbed!" Dus wij beginnen als idioten op dat bed te springen, tot dat ding (Met veel lawaai) compleet inzakt. Wij hebben nog een half uur op de grond gelegen van het lachen.
Wij daarna dus weer naar beneden toe, en ik laat een glas op de grond kapot vallen. Wij konden geen prullenbak vinden, dus gooiden we het glas en een zooi andere afval maar bij de buren in de tuin (Was toen heel logisch). Bleek die gozer de volgende dag nog dikke ruzie hebben gehad met zijn buren daarom. Hij vondt het dus minder geslaagd
.
Ook wel eens gehad dat ik en een vriend hadden besloten om een wedstrijdje 'cross-zo-hard-mogelijk-met-je-fiets-door-de-zandbak' te houden. Ik viel dus, natuurlijk, vol gas met m'n hoofd in het zand. Ik begin dan ook gewoon vrolijk zand te happen in plaats van op te staan. Dus ik helemaal het gevoel dat ik stikte, en flink misselijk daarna.
Mwah, viel wel meequote:Op maandag 19 juli 2004 00:48 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaaat![]()
wat had jij op man?
Stoned is kut, ik begon helemaal te trillen enzo en ik voelde allemaal 'stroompjes' door mn tanden gaan.quote:
Gelukkig niet, wel vaak de neiging gehad!(ook in dronken toestand). Maar ik ben sinds kort met blowen gekapt......voorlopig...........quote:
Hotel mama is idd erg handig daarinquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:07 schreef Intergalactrick het volgende:
Iets te eten maken , en het vervolgens smorgen weer onaangetast in de keuken te zien staan
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:07 schreef Intergalactrick het volgende:
Iets te eten maken , en het vervolgens smorgen weer onaangetast in de keuken te zien staan
Wel eens (meerdere keren) gehad dat ik een simpele bruine boterham met kaas klaarmaakte, m'n bed indook met al m'n kleren aan, 1 hap nam van die boterham en de volgende ochtend met diezelfde hap in m'n mond wakker werd. En dat smaakt ONGELOFELIJk GOOOOOORRRRRR!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:07 schreef Intergalactrick het volgende:
Zo is de situatie hier ongeveer ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 03:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
M'n broertje ligt al 2 uur dronken in de kamer beneden terwijl ik Snatch aan het kijken was, het is een dikke teringzooi (vetpan) en ik hang aan mijn toetsenbord....
That's the current statis....
Ik ook.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:39 schreef Slaapsmurf het volgende:
Ik word onzettend moe en val vrijwel direct in slaap
Haha ik ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:39 schreef cerror het volgende:
en beatboxen (don't ask)
en hoeveel heb je nu opquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:57 schreef Chasin het volgende:
-tering lang verhaal-
die Hellmondquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:41 schreef hellmondunited het volgende:
hmm afgelopen weekend heb ik blijkbaar de hele avond aan een meid gezeten
Vriendquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
die Hellmond![]()
TIJD NIET GESPROKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
da's scheelkijkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:45 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Te WAT?![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:29 schreef MuseMuse het volgende:
...., hij heeft iets "verkeerd" gegeten"...
ik dacht eerst dat er stond: "Fiets slooten"quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:14 schreef dagizmo het volgende:
-sloot fietsen
true true...en die dingen verlicht met blacklight zijn weer heel felquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:24 schreef Beach het volgende:
Ook een keer, in de discotheek, ik was al helemaal weg.
Ik loop opeens naar een meisje toe en pak dr meteen op de bek.
Tot mijn verbazing deed ze nog mee ook.
Maar ze stopte toen ik nogal hard in een van dr tieten begon te knijpen![]()
![]()
Later tegen vriendinnen van haar aanzeuren:"Waar is ze nou."
En dat met zon bezopen stem.
En hebben jullie dat ook, hoe meer je gedronken heb, hoe donkerder de omgeving lijkt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:32 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
uriformen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |