Ik heb er geen 1 gevonden?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:31 schreef amsterdam19 het volgende:
ik vind t spel leuk maar dr zitten altijd rare foutjes in waardoor t spel weer niet klopt
Armstrong rond de 80% laten fietsen die andere 2 99%(Moet je geen Hincapie en Ekimov laten oen want die rijden hem er zeker af)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:07 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Hoe kan je nou dat bv Armstrong valt ik laat 2 wachten Armstrong weer naar de Peloton toe laten brengen?
bij mij gaan ze nog verder uit elkaar fietsen en gaat armstrong zelfs voorraan:s
Cycling Manager 4quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:07 schreef StephanL het volgende:
Wat kost originele?
Wat hij zeiquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:34 schreef AirRaid het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:14 schreef TIM-846 het volgende:
ik wil hem wel..
downloaden
kan welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:33 schreef Brainstorm4ever het volgende:
downloaden kan niet SF3:)
StarForce 3 is verdraair pittig ja, maar bij cym3 is hett toch ook gelukt.quote:Op zondag 11 juli 2004 10:19 schreef GotenSSJ het volgende:
StarForce 3 is haast niet te omzeilen.
Op internet is een handleiding te vinden voor CYM3 maar die ga ik uiteraard niet geven.
Als ik er op terug kijk, heb ik van Cycling Manager 1 het meeste plezier gehadquote:Op maandag 12 juli 2004 10:59 schreef mordradead het volgende:
ik heb een tjidje geleden cycling manager 1 gekocht voor 1 euro bij de dynabite
topspelquote:Op maandag 12 juli 2004 13:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Als ik er op terug kijk, heb ik van Cycling Manager 1 het meeste plezier gehad
In het Rechter schermpje van de 4 vierkantjes het rewchts onderste aanklikken dan zie je de groepen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:19 schreef forza22 het volgende:
ik heb de demo gespeeld uit de OP maar hoe kan je zien hoever je achter ligt op een kopgroep bijvoorbeeld?
thxquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In het Rechter schermpje van de 4 vierkantjes het rewchts onderste aanklikken dan zie je de groepen.
http://www.gamershell.com/download_6442.shtmlquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:42 schreef P4nic het volgende:
Ben het ook van plan om te kopen, is het aan te raden ? heb nu de demo al gespeeld maarja is bergetappe en Quickstep heeft niet echt de renners daarvoor om te winnen.
Hopelijk zijn die bugs vanuit Cym3 eruit ?
had ik al hoor :-) CSC is idd beter maar toch, mijn beste is 11de, toppers zijn altijd paar meter voor.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:31 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[..]
http://www.gamershell.com/download_6442.shtml
CSC
Gaan we eens proberen vanavond.quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:31 schreef Brainstorm4ever het volgende:
1 berg ervoor weg gaan met basso
Lukt niet volgens mij, ik kan enkel de maand januari rijden :'(quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:40 schreef Paradepaardje het volgende:
Weet iemand hoe je in die demo alleen heel de tour kunt rijden?
www.cyclingmanager.bequote:Op donderdag 15 juli 2004 20:27 schreef TIM-846 het volgende:
waar kan ik een patch voor cm3 vinden voor de goede namen?
en het schijnt gelukt te zijn, zo las op op FileForumsquote:Op zondag 11 juli 2004 11:05 schreef AirRaid het volgende:
[..]
StarForce 3 is verdraair pittig ja, maar bij cym3 is hett toch ook gelukt.
Lekker mezelf quotenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:50 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb hem lekker eerlijk gekocht
Wel een vraagje....af en toe knippert het grijze verticale balkje bij de naam van een renner rood of groen. Het is het balkje waarin staat in welk groepje hij rijdt. Wat betekend dit knipperen?
Ik dacht het wel ja...quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lekker mezelf quoten
Als hij rood knippert is je renner in de moeilijkheden, las ik in de handleiding. Maar er staat niets in over het groen knipperen. Zou hij dan sterk zijn? Klaar voor een demarrage?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:36 schreef Oldbie het volgende:
Wat een ontiegelijke nepspel
Ik had in de Catelaanse week in de laatste etappe een mooie aanval in gedachten: Boogerd en Leipheimer zouden meteen de sprong wagen...het was een vrij bergachtige rit dus succes zat erin.
Halverwege de etappe had ik ruim 11 minuten voorsprong. Zag er dus goed uit. De renners konden een beetje energie sparen....16km voor de finish had ik nog 4:38 voorsprong op de etappe en nog zeer frisse rijders. Ik zet hun inspanning op 99%. Kan niet meer missen denk je dan....Leipheimer zou de Catelaanse week gaan winnen. Wat denk je? Die 4:38 wordt dichtgereden in 16km..... Leipheimer wordt niet eerste....niet eens in de top 5.....weg doelstelling![]()
Nepspel !!! Onmogelijk om 4:38 in 16km dicht te rijden !!!!
Bekijk de etappe maar eens....het was vlakker dan vlak. Dan wordt 4:38 niet meer dichtgereden. Onmogelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Als het klimmen is kan je wel 4:38 dichtrijden in 16 Km hoor![]()
Heb ik al...of is er al een tweede patch?quote:Op zondag 25 juli 2004 10:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Installeer de patch ?
Welke ploeg ben je?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:01 schreef P4nic het volgende:
Net ronde van valencia gewonnen, 5 vd 5 ritten gewonnen met mijn team. Eerst rit met 6min voorsprong op het peloton geëindigd.
Fassa Bortoloquote:Op zondag 25 juli 2004 16:32 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Welke ploeg ben je?
Ik hoop dat ik hem morgen heb van play.com hij is dinsdag verstuurd:)
Hoelang duurde het ongeveer bij jou van versturen tot aankomst? Ik heb hem ook bij play besteld.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:32 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[..]
Welke ploeg ben je?
Ik hoop dat ik hem morgen heb van play.com hij is dinsdag verstuurd:)
Ahhh, ok, kan ik mee leven, maarre, kan je dan ook zo'n hele wedstrijd compleet over slaan? Ik zit er niet op te wachten een hele etappekoers te simuleren als ik er zelf verder niet aan mee doe, ik wil verder!quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:07 schreef Oldbie het volgende:
Je doet in carriere mode niet mee aan alle wedstrijden. Je kunt bij kalender bekijken aan welke wedstrijden je deelneemt. Als je een wedstrijd ziet waar je geen inschrijving voor hebt, kun je een inschrijving aanvragen. Dit kan ongeveer vanaf 4 weken voor start van de wedstrijd.
Als je niet meedoet aan een wedstrijd kun je inderdaad alleen maar simuleren.
Voor zover ik weet kan het niet. Je kunt wel zeggen "Simuleer een week" maar pas wel op dat je zelf geen wedstrijden hoeft te rijden in die week, want die worden dan ook gesimuleerd.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:36 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ahhh, ok, kan ik mee leven, maarre, kan je dan ook zo'n hele wedstrijd compleet over slaan? Ik zit er niet op te wachten een hele etappekoers te simuleren als ik er zelf verder niet aan mee doe, ik wil verder!
Yup, mag echter wel wat sneller...Kan soms zelf een Tour etappe gaan rijden tussen de simuleertijden doorquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan het niet. Je kunt wel zeggen "Simuleer een week" maar pas wel op dat je zelf geen wedstrijden hoeft te rijden in die week, want die worden dan ook gesimuleerd.
Ergens wel logisch dat alles gesimuleerd moet worden. Dit ivm de rankings van de renners enzo.
Ik w8 nu al 8 dagen ik heb play gemailed morgen sturen ze wel een mail die post ik hier welquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoelang duurde het ongeveer bij jou van versturen tot aankomst? Ik heb hem ook bij play besteld.
Waarom niet gewoon in de winkel gekocht? Betaal je misschien wel de hoofdprijs, maar heb je het spel meteen in handenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:09 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[..]
Ik w8 nu al 8 dagen ik heb play gemailed morgen sturen ze wel een mail die post ik hier wel
Ik had gehoopt vandaag maarja weer niet :s
Elke dag baal ik er meer van
Lijkt me simpel, vlak voor vlak, klim voor klim en een kader die op beide even sterk is voor de vlakke ritten met kleine bergjes (Wel bekend van de Tour)quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:55 schreef P4nic het volgende:
Je kan de wedstrijd sneller laten verlopen door linksonder naar x8 te zetten.
Ik heb hem besteld op het cycling manager.be, rechtstreeks bij cyanide: werd de donderdag gepost maandag zat hij al in mijn cd-rom drive :-)
Vraagje ivm met het materiaal
Je hebt een kader voor het vlakke, een kader voor de bergen en een kader die op alletwee de gebieden goed scoort,welk gebruiken jullie dan voor respectievelijk een vlakke,klimrit ?
vlak rit: kader voor de vlakke ritten
klimrit: kader voor de klimritten
of gewoon het kader dat alletwee aan kan en blijven gebruiken voor alles
zelf is van toepassing voor de wielen en helmen.
Allemaal tegen een truck geknalt tijdens een ploegentijdrit training?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Hmm
Zit ik te spelen zijn er opeens 6 tegelijk geblesseerd! Dezelfde dag...
En allemaal een botbreuk
jaja weet ik ook wel, dit bedoelde ik niet, maar laat maar, teveel typwerk om alles uit te leggen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:58 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Lijkt me simpel, vlak voor vlak, klim voor klim en een kader die op beide even sterk is voor de vlakke ritten met kleine bergjes (Wel bekend van de Tour)
Mjah idd was gewoon ff een krent:)quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:56 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in de winkel gekocht? Betaal je misschien wel de hoofdprijs, maar heb je het spel meteen in handen
Ik bestel van alles, maar games haal ik in de winkel, daar kan ik gewoon niet op wachten!
Mja, op hun site geven ze nu zelfs aan dat ie uitverkocht is...Lekkere tent daar...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Verdomme vandaag weer niks dit is de laatste keer dat ik iets daar weg koop.![]()
![]()
![]()
We aim to have all orders dispatched within 24 hours, most items then take 3-5 working days to arrive. Unfortunately we are not able to guarantee this as postal services do vary in each area.
It is our policy to allow 14 days from the postage date before we can declare an item lost in the post. If this occurs please contact us again (info@play.com) and we will investigate the matter further for you.
We hope that this information answers your query, please do not hesitate to contact us again if you have any further queries.
Kind regards,
Email Support Team
Play
Thomas Dekker lijkt wel de adu van Cym.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben in mijn 2de seizoen van mijn carriere mat Rabo
Aankopen : Rogers,Pecharroman,Knaven,Azevedo,Pagliariani,Renshaw
En wat gassies uit mijn scouting
Veld vulling dus
Had het niet over leeftijden, gewoon in CM4 is adu hét talent, en Cym lijkt dit Dekker te zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:14 schreef BGN het volgende:
Ze zijn ook allebei 20 jaar, alleen wordt van Adu gezegd dattie 14 is...
Ik heb hem zaterdag binnen gekregen en heb hem dinsdag besteld dus mischien heeft die postbode er nu idd plezier van.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:06 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Nu kan het niet eerder komen dan 13 dagen vandaag weer niet verdomme.
(of de postbode heeft nu plezier)
Heb ook gemerkt dat als die witte balk helemaal leeg is, je behalve niet meer kan aanvallen, je ook het tempo niet zo goed meer kunt volgen (Vooral bergop vlieg je dan gauw uit een groep) dus het is meer dan alleen een balk voor aanvallen. Uiteraard stort je renner helemaal in als z'n groene balk helemaal op isquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:43 schreef Mr_Brownstone het volgende:
De witte is de 'attack-punch' Als de witte balk helemaal weg is kun je niet meer aanvallen.
De rode balk werkt hetzelfde, maar dan voor sprinten. Deze balk is alleen aanzienlijk sneller leeg.
Groen is inderdaad het voedselpijl.
Is die patch toevallig al uit en kan ik hem al downloaden?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:43 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Ze gaan nu een patch maken met de AI dat ze ook om bolletjes en groene trui vechten. En nu kan de gele trui zoweg gaan maar dat gaan ze ook verbeteren dat bv armstrong weg sprint dat mensen als basso mayo etc etc ook meegaan.
En toen bleken ze hem niet te hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jij ook al. Is dat echt niet op de 1 of andere manier tegen te houden? Ik heb zelfs 3 co-sponsoren (met een groot tot zeer groot budget), en nog lijd ik zo'n 150.000 euro per maand verlies.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:27 schreef P4nic het volgende:
en langzaamaan ga ik ook failliet.
Doelstellingen halen, maar dat is ook geen vetpot. Veel winnen ivm de premies. (ook geen vetpot.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:36 schreef Butra het volgende:
[..]
Jij ook al. Is dat echt niet op de 1 of andere manier tegen te houden? Ik heb zelfs 3 co-sponsoren (met een groot tot zeer groot budget), en nog lijd ik zo'n 150.000 euro per maand verlies.
1 of 2 rondes, afhankelijk van het team dat ik ga nemen de Vuelta of de Giro. Tour is een must have.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nemen jullie met jullie ploeg (in mijn geval Rabobank) aan alle drie de grote rondes (Giro, Tour, Vuelta) of aan slechts 2 rondes?
Het werd 1 groot drama. Beloki en Millar waren niet in super vorm, maar ik dacht toch wel de top 5 te halen. Dat was ook noodzakelijk voor mn doelstellingen. Uiteindelijk werden ze 15e en 17e.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:19 schreef Butra het volgende:
De Tour moet dit jaar voor mij zijn.
Bijvoorbeeld dat in de 1.2 patch de Camera in het midden van het peloton blijft hangen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:06 schreef Fatality het volgende:
Dat ze wat meer naar Championship manager gaan kijken, dus de managementkant flink uitbreiden. En deze keer een grotendeels bugvrije versie...
Ik heb het ook al geprobeerd met Fassa en T-mobile.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:36 schreef Lortnoc het volgende:
Net de echte wereld dus waar Rabo het ook te duur vindt
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:56 schreef Aeroxie het volgende:
Heel leuk en aardig die demo, maar hoe uninstal je hem? Ik krijg dezelfde fout als met het instaleren op de normale manier. Ik krijg hem nu dus niet geuninstald.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:07 schreef Aeroxie het volgende:
Wat kost het spel bij de intertoys?
Ik gok op dezelfde prijs als bij de Dixons/E-plaza, 45 euro.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:44 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat ook en moest je het zinnetje of stukje tekst wat je bij het installeren moest gebruiken ook gebruiken bij het deinstalleren.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:58 schreef Aeroxie het volgende:
[Uninstall]
quote:Patch 1.3 fixes lijst
De lijst met bugfixes in patch 1.3 is bekend:
• (Database) Aanpassingen aan de reiskosten voor 3 wedstrijden (Ronde van de Vrede, Ronde van Romandie, Ronde van Zwitserland)
• (Database) Aanpassingen bij enkele rennerskarakteristieken
• (Individuele Tijdrit) Moeilijker voor een renner om een proloog of korte tijdrit te winnen.
• (Individuele Tijdrit) Makkelijker om een lange tijdrit te winnen.
• (Individuele Tijdrit) Verbeterde gameplay met ook een slider om de omwentelingssnelheid aan te passen. (Race) Mogelijkheid tot afstappen na een valpartij
• (Race) Betere gameplay voor de sprints: 3 km ipv 2 km bij vlakke ritten en 1.5 km ipv 1 km bij tussensprints
• (Management) Renners van 40 of ouder stoppen hun carrière.
• (Management) Mogelijkheid in het verminderen van de “Heuvel” attribuut als de renner ouder word.
• (Management) Renners wk bug is gefixt (dus nu zal je de echte grote kannonen zien)
• (Multiplayer) Rittenmodus, willekeurige teams, voor ritten na een rustdag => er was een bug met lege roosters.
AI tour
• Een renner zal niet meer sprinten als hij zeker is dat hij de punten zal nemen aan de tussensprint
• Betere co-leiderschap management bij AI teams.
• De beste outsiders hebben geen ploegmaat rol meer in de vlakke etappes
• Een ai leider die zich goed voelt (groen licht) zal geen kamikaze aanval meer plegen
• Correctie van de bug waar in sommige gevallen de leider op kop zou komen rijden.
• Als een team een numerieke meerderheid heeft in de ontsnapping dan zullen andere renners niet meer op kop willen komen.
• Het is moeilijker om in een vroege ontsnapping te zitten met een goede renner of leider
• Als een grote leider tijd heeft verloren in een rit en hij kan hierdoor niet meer meestrijden voor algemeen klassement dan zal hij nu een vrije positie krijgen ipv een gewone ploegmaat te zijn
• Het is moeilijker voor vroege ontsnappingen om een vlucht tot een goed einde te brengen.
• In de finale van vlakke etappes zullen de sprintersploegen een trein maken ipv het team van de leider als het pak nog gesloten is.
Moet je voor de gein eens dit topic lezen: http://www.cyclingmanager.be/forum/viewtopic.php?t=8984.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Welk bedrag moet ik ongeveer neertellen om bij Rabobank (leipheimer en rasmussen te behouden)? Als ik het salaris een beetje verhoog of net als bij Freire de startgelden zijn ze nog ontevreden. Met hoeveel moet ik verhogen of is dat afhankelijk van hoeveel ze gewonnen hebben in een seizoen?
Ik hoorde al klachten van een vriend van me over 1.3. Ik zal hem wel even vragen om te typen wat er mis is met die Patch in zijn ogen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Met die nieuwe patch is het dus totaal onmogelijk geworden om met een vroege kopgroep vooraan te blijven. Of lijkt dat maar?
\quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Over bugs gesproken:
[afbeelding]
Ik neem aan dat je PCM bedoelt? Ik had met mijn oude GeForce 4 MMX (toegegeven, 514x brakker dan jouw videokaart) ook altijd wat strubbelingen met PCM...heb je de laatste (1.5 iirc) patch?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:29 schreef Reddiablo het volgende:
schop - kan niets recenters vinden
ik heb CyMa 5 maar hij werkt niet :s
krijg steeds foutmeldingen als ik opstart, nu probeer ik het in minimaliseer modus en krijg ik de volgende foutmelding:
Failed to initialize the 3d engine. Please check your that your video and motherboard drivers are recent.
(ja, die spelfout zit er vanzichzelf in..)
Nu heb ik als het goed is gewoon mijn
A76X-X drives nieuw
en mijn Nvidia GeForce4 Ti 4200 met AGP8X als het goed is ook
![]()
Ja hoor, prima te doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:39 schreef Knoekie het volgende:
Is dit spel wat als je niet veel van wielrennen af weet?
(En ja ik ken best wel wat mensen)
Dude, it works!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef MrJonez het volgende:
He gast.
Cyanide heeft in patch 1.5 de starforce copy protectie zelf gesaboteert. Die doet het dus altijd zonder CD. Lijkt me wel een aanrader.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |