Is niet speciaal geopend. DIt is gewoon ter vervanging van het KLBfb topic die ze aan het vol etteren waren.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:35 schreef MUUS het volgende:
Je moet iemand spontaan affikken of niet.
Speciaal daarvoor geopende topics lopen nooit, aangezien iemand op commando affikken gewoon eigenlijk niet leuk is.
Weet ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is niet speciaal geopend. DIt is gewoon ter vervanging van het KLBfb topic die ze aan het vol etteren waren.
Ja, je kunt beter hebben dat die galbak andere topics verneukt dan deze natuurlijk... veel leukerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar de vaart en de lol is er wel uit nu.
ja iddquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:38 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter hebben dat die galbak andere topics verneukt dan deze natuurlijk... veel leuker![]()
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet ik.
ben jij het speeltje danquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:39 schreef Camoth het volgende:
Zoals ik gister ook al zei: je geeft het kind een speeltje en het laat het zo liggen...ondankbaar verwend kutjong.![]()
Maar dat snapt ze niet, zo helpt ze iedere leuke rel om zeep..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet ik.
Ja volgens mij is het niet goed begrepen; ik zei gister: kom maar op, scheld maar op mij, blijkbaar is dat lollig ofzo. Ik heb niet bepaald m'n best gedaan om "intilligent" terug te reageren ofzo hoor...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ben jij het speeltje dan
Jij noemt jezelf een speeltje?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:39 schreef Camoth het volgende:
Zoals ik gister ook al zei: je geeft het kind een speeltje en het laat het zo liggen...ondankbaar verwend kutjong.![]()
okquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het niet goed begrepen; ik zei gister: kom maar op, scheld maar op mij, blijkbaar is dat lollig ofzo. Ik heb niet bepaald m'n best gedaan om "intilligent" terug te reageren ofzo hoor...![]()
Gut, heb je dat figuur ook weer hoor. Kun jij niet even invallen voor meneer "ik ben te arrogant om in dit topic te posten" ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:41 schreef Xennia het volgende:
hoi camoth![]()
Doe eens wel dan! En trouwens ik heb je nergens uitgescholden hoor, dus trek je aanklacht maar weer in, zo bespaar je de politie weer tijdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het niet goed begrepen; ik zei gister: kom maar op, scheld maar op mij, blijkbaar is dat lollig ofzo. Ik heb niet bepaald m'n best gedaan om "intilligent" terug te reageren ofzo hoor...![]()
Klopt, minstens drie keer per week.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Maar dat snapt ze niet, zo helpt ze iedere leuke rel om zeep..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |