Hier is honselersdijk, ongeveer 15 KM onder Den Haag.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:42 schreef diesel_boy het volgende:
En waar is hier Evil-Cherry?? Hier in Boskoop is het nu ook flink bewolkt maar echt dreigende luchten zijn er nog niet
Wow!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Zomerfeesten en terrasweer in Nijmegen zojuist !!
[afbeelding]
Mijn man gaat nu zijn ouders bellen, die wonen in Zeeuws Vlaanderen, precies waar die zwarte vlek nu ligt... Ik laat jullie zo weten hoe de situatie daar is...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:08 schreef Oom_Agent het volgende:
Het wordt echt verschrikkelijk, vooral omgeving Zeeland/Zuid Holland. Mogelijk ook windhozen in die buien, als iemand familie heeft die daar nu gaan surfen, zwemmen of wat dan ook. Nu bellen................. echt.............
[afbeelding]
Zo ongeveer, het lijkt hier wel nacht zo donker en het waait ongelofelijk hardquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zijn der ook mensen die in zeeland wonen??
Holieshit!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:20 schreef Oom_Agent het volgende:
In west Vlaanderen is volgens het Belgische nieuws een rampenplan in werking gesteld. Veel schepen, recreatievaart en zeilbootjes zitten in problemen. <meer volgt>
Damn dat gaat goed dan :/quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:21 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
[..]
Zo ongeveer, het lijkt hier wel nacht zo donker en het waait ongelofelijk hard
super laat, ik vroeg me al af, waar is die waarschuwing???!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:25 schreef Oom_Agent het volgende:
KNMI heeft zojuist maar veel te laat een WEERALARM afgegeven !!!! Politiekorpsen worden nu ook allemaal ingelicht.
Paar min geleden gecheckt, was niks loos hmmz.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:25 schreef Oom_Agent het volgende:
Opgesteld op zaterdag 17 juli 2004, om 17:15 uur.
ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST
Een lijn met actieve, samengeklonterde onweersbuien trekt van zuidwest naar noordoost over ons land. Tijdens de buien komen hagel en zware windstoten voor. Tegen 20.00 lt ligt de lijn over het midden van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |