Uh... Jaquote:Op zondag 11 juli 2004 23:25 schreef speknek het volgende:
Houd jij hem goed vast ofzo?.
(Dat wil zeggen dat je handpalmen er helemaal omheen zitten en je duimen logischerwijs in het midden van de rondjes, die vierpuntdruktoets en knoppen, terecht komt)
Het gaat me niet eens om de kramp, het gaat me erom dat je de controller totaal verkeerd vasthoudt. Meer tussen duim en andere vingers dan met je handpalm zoals het was bedoeld. Die uitsteeksels aan de onderkant zijn zo goed als nutteloos, als ze die stickjes op een SNES controller hadden geplaatst hield je hem op dezelfde manier vast.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:! Tis wat overdreven maar je hebt een punt. Als je de pookjes gaat gebruiken moet je je hand een stuk laten zakken, en dan krijg je kramp.
Volgens mij niet. Ik dacht dat Sony eerder was.quote:Ik heb een vraag aan jullie, in 1995 kwam de Playstation uit met die controllers. Gravis had ook zo'n exacte controller voor de PC, ik geloof de Gravis Gamepad Pro. Zover ik kan herinneren kwam Gravis iets eerder dan Sony. Heb ik dit goed?
Dat is wel waar, maar het is wel zo dat je handen te dicht op elkaar zitten ofzo. Ik vind hem de minste Nintendo controller eigenlijk. Ook sluit het pookje te snelquote:Mijn voorkeur gaat uit naar de Nintendo64 controller. Deze is robuust en ligt erg goed in de hand. Ik vind van de N64 controller lekker dat als je de analoge pook bestuurt, hem zodanig vasthoud alsof het lijkt dat je je duim omhoog houdt.
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:44 schreef speknek het volgende:
Zie hier bij het vasthouden de ideale stand van hand, vingers en duim:.
En hier hoe de duim geplaatst moet worden om bij de linker analoge stick te komen:.
Met geen mogelijkheid kun je me wijsmaken dat dat een natuurlijke houding voor je duim is.
De N64 vind ik juist de grootste ontwerp-ramp voor games die ik ooit in m'n handen heb gehouden. Een controller die je op meerdere manieren vast kunt houden, wie bedenkt zoiets?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:59 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar de Nintendo64 controller. Deze is robuust en ligt erg goed in de hand. Ik vind van de N64 controller lekker dat als je de analoge pook bestuurt, hem zodanig vasthoud alsof het lijkt dat je je duim omhoog houdt.
Het idee an sich is niet verkeerd, maar het is wel verkeerd uitgewerkt.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:14 schreef twi het volgende:
[..]
De N64 vind ik juist de grootste ontwerp-ramp voor games die ik ooit in m'n handen heb gehouden. Een controller die je op meerdere manieren vast kunt houden, wie bedenkt zoiets?
Het heeft wel als voordeel dat de gameontwikkelaar echt moet nadenken voor een goede besturing, niet dat je de linkerachtertoets moet indrukken terwijl je met de analoge stick moet lopen.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:14 schreef twi het volgende:
[..]
De N64 vind ik juist de grootste ontwerp-ramp voor games die ik ooit in m'n handen heb gehouden. Een controller die je op meerdere manieren vast kunt houden, wie bedenkt zoiets?
Kijk, zo houd ik mijn controller vast...quote:Op maandag 12 juli 2004 03:58 schreef P-Style het volgende:Dan houd je'm duidelijk verkeerd vast! Ik zal morgen eens een foto posten van hoe ik 'm vasthoud.
jup dat doe ik dus...quote:Op maandag 12 juli 2004 13:32 schreef bugeye het volgende:
ik gebruik mijn middelvinger ook nooit
Volgens mij zijn er ook gamers die hun (linker en rechter) middelvinger gebruiken voor de L2 en R2 knoppen en hun wijsvinger op L1 en R1.
Ik gebruik alleen mijn wijsvinger
Dan hou je'm heel verkeerd vast en kan ik begrijpen dat je kramp krijgt.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:32 schreef bugeye het volgende:
ik gebruik mijn middelvinger ook nooit
Volgens mij zijn er ook gamers die hun (linker en rechter) middelvinger gebruiken voor de L2 en R2 knoppen en hun wijsvinger op L1 en R1.
Ik gebruik alleen mijn wijsvinger
fout!!! ik heb nooit kramp gehadquote:Op maandag 12 juli 2004 16:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan hou je'm heel verkeerd vast en kan ik begrijpen dat je kramp krijgt.Alle schouderknoppen moeten met de wijsvinger bediend worden.
Omdàt je alleen je wijsvinger gebruikt voor de schouderknoppen toch?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:59 schreef bugeye het volgende:
fout!!! ik heb nooit kramp gehad
oke, ik bedoelde niet nooit, maar als ik enkel L2 of R2 moet gebruiken, doe ik het toch automatisch met mijn wijsvinger.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Omdàt je alleen je wijsvinger gebruikt voor de schouderknoppen toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |