quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:10 schreef Knut het volgende:
Laten we de naam van de reeks hetzelfde houden
Allebei wel aardige films. Nog 2 aanraders van Homescreen: Krámpack en Head On... (al is Head On wel een naargeestige harde film soms)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:52 schreef Cybart het volgende:
<knip>
dit zijn de eerste twee dvd's die over homosexualiteit onder jongeren gaan die ik bestelquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:55 schreef blublub het volgende:
lees je alleen maar homoboeken?
Ik wil net zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:55 schreef blublub het volgende:
lees je alleen maar homoboeken?
okay dan, nee maar ik vroeg t me gewoon afquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
dit zijn de eerste twee dvd's die over homosexualiteit onder jongeren gaan die ik bestel
ja die eerste heb ik ooit bij BNN gezien, was wel mooi...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Allebei wel aardige films. Nog 2 aanraders van Homescreen: Krámpack en Head On... (al is Head On wel een naargeestige harde film soms)
ik wordt dus als prototype homo die niks met heterodingen heeft hier aangezien???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:58 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen
da's waarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:59 schreef blublub het volgende:
[..]
en hoe kan ik nou zien dat t dvds zijn...![]()
Head On bevat vrij heftige scenes qua sex en soms ook drugs enzo... Gedeeltelijk Engelstalig, gedeeltelijk Griekstalig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja die eerste heb ik ooit bij BNN gezien, was wel mooi...
tweede heb ik nog nooit gezien...
ja die twee stonden ook op bol.com erbij, Head On is met "Nick Poulos"
ben ik wel benieuwd naar
(DVD komt toevallig nu net de deurmat al opploffen)
Wil je 'm lenen? Hij is geen moer aan namelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Als je nou ook nog even die dvd van Bavo Defurne bestelt, en een recensie maakt....
Volgende keer als blublub zegt dat ze iets gekocht heeft, vraag je gewoon of ze alleen maar hetero-dingen koopt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef Cybart het volgende:
ik wordt dus als prototype homo die niks met heterodingen heeft hier aangezien???
dacht dat het wel duidelijk was dat dat redelijk andersom was juist
correctie, tis alweer middagquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's waar
hoest verder met Blub deze ochtend?
Ik kom 'm wel een keer kijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
Wil je 'm lenen? Hij is geen moer aan namelijk.
die gaat toch die Egbert Jan Weeber / WOII / homo film doen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Als je nou ook nog even die dvd van Bavo Defurne bestelt, en een recensie maakt....
Spot on.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:04 schreef Cybart het volgende:
die gaat toch die Egbert Jan Weeber / WOII / homo film doen?
doe ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgende keer als blublub zegt dat ze iets gekocht heeft, vraag je gewoon of ze alleen maar hetero-dingen koopt..
ik zal wel eens kijken, tweede lijkt me hiervan het leukstquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Head On bevat vrij heftige scenes qua sex en soms ook drugs enzo... Gedeeltelijk Engelstalig, gedeeltelijk Griekstalig.
Krámpack is wel een leuke Spaanstalige film. Zit leuk in elkaar en is niet zo dramatisch als b.v. Beautiful Thing.
Dan heb je ook nog Like It Is. Ook wel ok. Gaat over een free-fight boxer die wat krijgt met een lokale platenbons... Ook een wat naargeestige film soms... Maar wel ok.
Mjah je moet het meer als 'kunst' zien... met mooie jongens haha.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kom 'm wel een keer kijken..
't Is meer bedoeld als 'kunst' geloof ik? Weinig/geen tekst enzo?
jah goeie vraagquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:04 schreef Marc_mga het volgende:
Wat zijn hetero dingen?
Ik snap wat je bedoelt hoor, het is moeilijk uit te leggen maar alsof je als je homo bent juist allemaal homo gedoe moet kopen ofzo, maarja, waar zijn die films anders voorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:05 schreef blublub het volgende:
[..]
doe ik ook
maar vroeg het me gewoon af, waarom zou iemand dat doen, alleen maar homo/hetero dingen kopen? was ik benieuwd naar, maar bart kan mij dus daar geen antwoord op geven
studeren...lekker?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:03 schreef blublub het volgende:
[..]
correctie, tis alweer middag
mwah t gaat, ben weer lekker aan t studeren![]()
en met Bartje?
'k Heb het sterke vermoeden dat homo's ook wel 'normale' boeken en 'normale' films kopen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:05 schreef blublub het volgende:
doe ik ook
maar vroeg het me gewoon af, waarom zou iemand dat doen, alleen maar homo/hetero dingen kopen? was ik benieuwd naar, maar bart kan mij dus daar geen antwoord op geven
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb het sterke vermoeden dat homo's ook wel 'normale' boeken en 'normale' films kopen...
Mja, ach...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:06 schreef Sunjammer het volgende:
Mjah je moet het meer als 'kunst' zien... met mooie jongens haha.
Dankjewel Gustaafquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:13 schreef stigchel het volgende:
beautiful thing is echt een geweldige film. Je moet wel even kijken of je hem bij play.com goedkoper kan krijgen
Dubbel Fris met schimmelvlokken ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
Blergh. Bedorven melk is niet lekker.
Dubbelfris schimmelt?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:04 schreef blublub het volgende:
[..]
Dubbel Fris met schimmelvlokken ook niet
jongen, alles schimmelt als je t maar buiten de koelkast bewaart en lang genoeg wachtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Dubbelfris schimmelt?
Ow, bij mij is dubbelfris altijd zo snel op dat het niet de kans krijgt buiten de ijskast te staanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:05 schreef blublub het volgende:
[..]
jongen, alles schimmelt als je t maar buiten de koelkast bewaart en lang genoeg wacht
Get Real is een leuke film jaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:52 schreef Cybart het volgende:
en deze was nog niet binnen en volgt volgende week ofzo
[afbeelding]
"Steven Carter heeft alleen nog maar aan zijn buurmeisje Linda durven vertellen dat hij op jongens valt. Net als alle meisjes op zijn school is Steve stevig onder de indruk van de knappe John Dixon, de populairste jongen van de school en een kampioen op de atletiekbaan. Hij zal, net als zijn vader, in Oxford gaan studeren en heeft verkering met het plaatselijke supermodel Christine. Groot is dan ook Stevens verbazing als hij John in het park tegenkomt op een plek waar gays elkaar ontmoeten. En nog groter als blijkt dat John ook best oog heeft voor Steven! Maar ondanks al zijn spieren is John zwakker dan Steven als het erop aankomt de waarheid over zichzelf onder ogen te zien."
Domo? tjah, alles schimmelt hequote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:10 schreef DennisMoore het volgende:
't Vreemde is, dat het gesteriliseerde melk was, die ik volgens mij nog niet zo heel veel weken geleden had gekocht.
Nee, gewoon cheape normale ouderwetse gesteriliseerde, met de gebruikelijke gesteriliseerde smaak. Voor m'n gevoel kun je die maandenlang goedhouden, ook geopend. Viel dus tegen bij dit exemplaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:13 schreef blublub het volgende:
D'Homo? tjah, alles schimmelt he
maar in of buiten de koelkast dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, gewoon cheape normale ouderwetse gesteriliseerde, met de gebruikelijke gesteriliseerde smaak. Voor m'n gevoel kun je die maandenlang goedhouden, ook geopend. Viel dus tegen bij dit exemplaar.
Ongeopend buiten de koelkast, geopend in de koelkast.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef blublub het volgende:
maar in of buiten de koelkast dan?
Mee opgegroeid. Mijn moeder kocht dozenvol pakken aldi-melk.quote:ik vind dat echt niet lekker, zulke melk
In die makkelijke pakken.... whoooo...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Domo? Da's met die zingende koeien
hmm apart, misschien was er wat mis gegaan in de fabriek met sterilliserenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ongeopend buiten de koelkast, geopend in de koelkast.
[..]
Mee opgegroeid. Mijn moeder kocht dozenvol pakken aldi-melk..
Ik zag dat jullie het net over homofilms hadden.quote:
de wattes?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:55 schreef Waxxer het volgende:warez
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:55 schreef Waxxer het volgende:warez
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:59 schreef Waxxer het volgende:warez
Die liefdesbrieven van Gerdoow gaan er ook op achteruit.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:04 schreef blublub het volgende:
<blaat>
Gerdow en ik schrijven geen liefdesbrieven aan elkaar, wij schrijven alleen liefdesbrieven (en ik adoratie, ik ben nog steeds wel heteroquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die liefdesbrieven van Gerdoow gaan er ook op achteruit..
Oh ja dat mag niet hequote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:14 schreef xman het volgende:
[..]
Ssttttt....
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:15 schreef Waxxer het volgende:
OHHHH NEEEEE!!!!!
Mijn huisgenote heeft haar broertje op bezoek!!! Die stond me eens te bespieden toen ik met mijn ex terugkwam van de bios en we naar de deur liepen. Tijd voor een homo-orgie om hem te shockeren dit weekend.Wie wil???
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
oeh! zwaaitopic
*meedoe*
D'r kan nog meeeeeeer bij!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:29 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, het is vergelijkbaar. Ken je die oude harmonium-orgels of hoe ze ook heten? Van die orgels waar je nog bij moet pompen!
Even zien... we zijn dus nu met z'n 3'en.... das nog geen orgie....
pffff de gedachte alleen al haha... op MIJN kamer....
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D'r kan nog meeeeeeer bij!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]Je weet waarvoor je zwaait??
*Bief noteer*
heeerrrrlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
zal ik vragen of JA ook mee wil doen?
M'n moeder komt straks ff langs. *Kijkt om zich heen*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:33 schreef Waxxer het volgende:
Waar gaaaaat dit eigenlijk over
Nou jongens, hoest met jullie vrijdagmiddag?
*ander onderwerp*
euhm..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:43 schreef xman het volgende:
[..]
M'n moeder komt straks ff langs. *Kijkt om zich heen*
Wie wil er langskomen voor een huisopruim-orgie?!
Je bent ook een echte man ook hè!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm..
Daar wordt vast een hoop bij gezogenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:43 schreef xman het volgende:
[..]
M'n moeder komt straks ff langs. *Kijkt om zich heen*
Wie wil er langskomen voor een huisopruim-orgie?!
De vis of een japanner die zo heet?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:51 schreef Jerruh het volgende:
goeienmiddag!!. *net trug uit eindhoven is*
I loooove sushi!!!!.
sushi is geen visquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:53 schreef xman het volgende:
[..]
De vis of een japanner die zo heet?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik lus dan ook alleen de visloze sushi
(ik eet niets uit de zee m.u.v. kroepoek)
Mijn "gebruinde" buikje verdraagt geen visquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
*eensch is*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik lus dan ook alleen de visloze sushi
(ik eet niets uit de zee m.u.v. kroepoek)
hahaha dan gaat buikje rommelen en doen en allesquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn "gebruinde" buikje verdraagt geen vis
Bovendien zou ik 't me nooit vergeven als ik per ongeluk de Kleine Zeemeermin zou oppeuzelen
O, maar er zijn nog tal van andere zaken waar jij naar hartelust van mag smikkelen hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:07 schreef Waxxer het volgende:
Dus van een lekkere makreel kan ik met jou niet smikkelen?
quote:Ik zat juist nog aan een vis-meeting te denken
ik lust wel vis hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, maar er zijn nog tal van andere zaken waar jij naar hartelust van mag smikkelen hoor
[..]Ik ben niet voor niets homo.... geen vis!
Ik ben ook ENORM carnivoor. Dikke vette chunk rode biefstuk, schnitzel die over je bordrand heenvalt.....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:40 schreef Jerruh het volgende:
vis is lekker
vis is gezond
tja
ik ben best een carnivoor.
* Weemz is jaloersquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Mijn lichaamsbouw past niet bij de bourgondische levensstijl, maar als je me 's avonds zou zien vreten dan zou je eigenlijk verwachten dat ik tonnetjerond zou zijn
de mijne ook nie heur, ik vreet me een slag in de rondte, alleen da maakt niks uitquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Mijn lichaamsbouw past niet bij de bourgondische levensstijl, maar als je me 's avonds zou zien vreten dan zou je eigenlijk verwachten dat ik tonnetjerond zou zijn
Ja ok, veel van lekker eten houden en lekker van veel eten houden is net wat andersquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
zit nog een gans verschil tussen (veel) eten en bourgondier zijn
Ergens anders over dan vis? Op fok?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:57 schreef enfantdecolere het volgende:
gaat het wel es ergens over hier op deze forum-site?
Uhuh, you should check out my chandelier!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:59 schreef Gerdo het volgende:
Whaa mêns, ik ben bij de Ikea geweest en heb zo een vette lamp gekocht! Kijk:
[afbeelding]
Zo vét! En ook nog een kastje, kijk:
[afbeelding]
Ikea is lievv!.
Die ene met die blauwige lichtjes die eigenlijk heel geen licht geeft? Die is cool!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhuh, you should check out my chandelier!
Yaerrúúúúhh!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:04 schreef Jerruh het volgende:
gerdoo!!! ik was woensdga bij ikea en ook een lamp gekocht hahahaha
een hele gave, met pictogrammetjes!
Doe eens niet zo enthousiast wil je?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:03 schreef ysklontje2000 het volgende:
Het kastje is niet onaardig.
Blubbie!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:19 schreef blublub het volgende:kiekeboeh!
Gerrie!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:20 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Blubbie!.
Hillaryquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:41 schreef Hillary het volgende:
Homo's
Het is wel te merken dat u geen republikein bent, Mrs Hillary.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:41 schreef Hillary het volgende:
Homo's
Republikeinenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is wel te merken dat u geen republikein bent, Mrs Hillary.![]()
Ja die ja, met die plaatjes die er aanhangen en die diodes d'rinquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:03 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Die ene met die blauwige lichtjes die eigenlijk heel geen licht geeft? Die is cool!.
En z'n vrouw maakt zo'n lekker ketchup ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:46 schreef Hillary het volgende:
[..]
Republikeinen!! Kerry!
Is dat die met die plaatjes die je ook weer kan verwisselen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:04 schreef Jerruh het volgende:
gerdoo!!! ik was woensdga bij ikea en ook een lamp gekocht hahahaha
een hele gave, met pictogrammetjes!
Ikea is echt goed! Ik ben gisteren ook weer even binnengelopen daar, maar niet met de auto, dus ik kon niks groots kopenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die ja, met die plaatjes die er aanhangen en die diodes d'rin
[afbeelding]
www.cybertarp.comquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:33 schreef blublub het volgende:waarom kan ik nou nooit fotos uploaden?
weet iemand een beter alternatief dan Picserver?![]()
Die wil ik stiekem ook nog steeds....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die met die plaatjes die je ook weer kan verwisselen?Die's leuk ja.
*herkent*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis een gevaarlijke winkel voor de portemonnee af en toe.
"Oeh, nie duur! Oeh mooi, en niet duur! Oe, ook niet duur".... en aan het einde is de totaalrekening toch ineens best wel weer duur
Heb je iets tegen gayniggers from outerspace ofzo?quote:
ehm nee, ik kan die nergens vinden!! hij is iig gaaf!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:05 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Yaerrúúúúhh!.
Ikea is echt supercool!.
Lamp met icoontjes? Pics?
die jah!!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die wil ik stiekem ook nog steeds....
[afbeelding]
SKUGGA!![]()
maar daar moet je voor betalenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
www.cybertarp.com
Giphart zeker?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:14 schreef Ang3l het volgende:
"Het lijkt me zo schrijnend om aan het sterfbed van bijvoorbeeld je oma te staan en dat je vraagt of ze vroeger wel eens zo geil was dat ze van haar minaar verlangde dat hij in haar mond urineerde, en dat je oma dan ja zegt en dat ze dan doodgaat. Dat lijkt me heel erg."
Ja ....... dat lijkt mij nou ook...
Vaag boek
Was it that obvious?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:56 schreef blublub het volgende:
[..]
Giphart zeker?
Philaine zegt sorry?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was it that obvious?
http://gallery.cybertarp.com/quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:45 schreef blublub het volgende:
[..]
maar daar moet je voor betalen![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:57 schreef blublub het volgende:
[..]
Philaine zegt sorry?
nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
http://gallery.cybertarp.com/
Is gratis
quote:Over the past several months, this free picture hosting service has grown tremendously. Unfortunately, the popularity has attracted many people set on abusing our services. Because of these unscrupulous people, we are very sorry to announce that we are unable to continue to run our free picture gallery.
ow.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:34 schreef blublub het volgende:
[..]
niet![]()
[..]
jahquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
er zit iets op je lip.
sourcy
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:00 schreef blublub het volgende:
[..]
jaheen kruimeltje brood, geen snor
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:05 schreef Gerdo het volgende:
Blubje, ik vind je nu nog steeds even lievv als dat je vroeger was!.
Womên, zo'n foto zegt toch alles!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:07 schreef blublub het volgende:
[..]
je weet toch heel niet hoe liev ik vroeger was mên![]()
he bah gerdoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:11 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Womên, zo'n foto zegt toch alles!.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:11 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Womên, zo'n foto zegt toch alles!.
Yaerrúúúhh!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
he bah gerdo.
Was toch op een heel andere manier bedoeld joh!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:12 schreef blublub het volgende:
[..]pedo!
![]()
![]()
jup hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Yaerrúúúhh!.
Weetje hé... Spreek jij je 2-1-heid maatje Tiz nog wel eens?.
Waarom heeft die fok! helemaal afgezworden ofzow?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup hoor.
nie vaak online enzo.
leg uit. hoe dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Was toch op een heel andere manier bedoeld joh!.
zo nu en dan is ie er nog heur..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:14 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Waarom heeft die fok! helemaal afgezworden ofzow?
Gewoon dat je toen al kon zien dat als je ouder en volwassen en volgroeid zou zijn je alle mannen om je duim zou winden!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:14 schreef blublub het volgende:
[..]
leg uit. hoe dan?
Maar waarom zie ik hem dan nooit meer?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zo nu en dan is ie er nog heur...
ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:21 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Maar waarom zie ik hem dan nooit meer?
Ik mis 'm!.
Och.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:21 schreef Gerdo het volgende:
Gewoon dat je toen al kon zien dat als je ouder en volwassen en volgroeid zou zijn je alle mannen om je duim zou winden!.
Als we nu heel hard gaan roepen hé, zou ie dan komen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och..
Ok ok, mij dan...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och..
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:32 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ok ok, mij dan....
Mijn ego, wat doe ik!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:32 schreef blublub het volgende:
[..]
je bent niet de enige heur![]()
ik snap m nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:33 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Mijn ego, wat doe ik!.
lama ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:34 schreef blublub het volgende:
[..]
ik snap m nietik bedoelde dat jij niet de enige bent die ik om mn vinger wind. ofzo
![]()
lama![]()
Hij leeft weer!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:41 schreef blublub het volgende:
mn msn is gesterfd!
ik kan reanimeren!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:43 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hij leeft weer!.
ik niet!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:48 schreef blublub het volgende:
[..]
ik kan reanimeren!echt!!
zo op een pop en dan komt er zon papiertje uit met een grafiekje van hoe hard je kan pompen en blazen. geneeskunde is echt een ranzige studie echtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:52 schreef Gerdo het volgende:
[..]
ik niet!. echt
pompen en blazen op poppen? das idd best ranzig ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:55 schreef blublub het volgende:
[..]
zo op een pop en dan komt er zon papiertje uit met een grafiekje van hoe hard je kan pompen en blazen. geneeskunde is echt een ranzige studie echt
Gerdoow, ik hoef geen info over je sexlevenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:59 schreef Gerdo het volgende:
[..]
pompen en blazen op poppen? das idd best ranzig ja!.
Ja mên, dat was Blub d'r seksleven weetje!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerdoow, ik hoef geen info over je sexleven
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:14 schreef Jerruh het volgende:
blublub: het zou wel wa voor je zijn om op te oefenen.
laat die pop dan ook es leven zeg!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:15 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben een feniks remember
dat doe ik toch ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laat die pop dan ook es leven zeg!.
Straks weet ze niet meer hoe het moetquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:14 schreef Jerruh het volgende:
blublub: het zou wel wa voor je zijn om op te oefenen.
Spinneweb!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Straks weet ze niet meer hoe het moet
tja, met 1 duidelijk gat moet het nie moeilijk zijn!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mn maagdenvlies is alweer dichtgegroeidquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OMG!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:20 schreef blublub het volgende:
[..]
mn maagdenvlies is alweer dichtgegroeid
Nah schat, dat gebeurt echt niet na een week al hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:20 schreef blublub het volgende:
[..]
mn maagdenvlies is alweer dichtgegroeid
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
OMG!
ik zie het al voor me!
di eicellekes hebben een muur gemetseld waar zelfs gerdos zaadjes nie doorheen kenne! een onneembare vesting, als een organische kuisheidsgordel bemuurt ie de baarmoeder.![]()
iehlquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
OMG!
ik zie het al voor me!
di eicellekes hebben een muur gemetseld waar zelfs gerdos zaadjes nie doorheen kenne! een onneembare vesting, als een organische kuisheidsgordel bemuurt ie de baarmoeder.![]()
Verbreed die horzion! :x.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Nou, homo topic he? Hier geen babbeltjes over flapjes waar hij tussen moet.... heb net gegeten
Maar je lust wel visquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Nou, homo topic he? Hier geen babbeltjes over flapjes waar hij tussen moet.... heb net gegeten
Ja Gerdoow, verbreed die horizonquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:28 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Verbreed die horzion! :x.
Ehm....kst!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja Gerdoow, verbreed die horizon
Heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je lust wel vis
ik heb t dan ook niet over een weekquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah schat, dat gebeurt echt niet na een week al hoor
ja klaar nu he met die vaginamonoloogquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:31 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb t dan ook niet over een week
afgelopen!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja klaar nu he met die vaginamonoloog
Mooi. Is een mooi homo boek....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:37 schreef Ruubje het volgende:
TIP: De dagen van de bluegrassliefde (schrijver: Edward van de Vendel.) is een mooie homo boek.
Ik kan het niet meer veranderen :Squote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:38 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Mooi. Is een mooi homo boek.....
Een Great Expectations Hetero.... Een gewaardeerde user op fok!. Ken je klassiekers!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:38 schreef Ruubje het volgende:
En wat is een G_E_ Hetero ¿?¿
*aai*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:38 schreef wizarddragon het volgende:
tis uiten ben misselijk.
Dat kun je wel...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:40 schreef Ruubje het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer veranderen :S
Nou jah. Het gaat wel. Ik heb wel een vriend bij alleen het voelt een beetje vaag aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:37 schreef Ruubje het volgende:
TIP: De dagen van de bluegrassliefde (schrijver: Edward van de Vendel.) is een mooi homo boek.
Je moet dat velletje papier met dat pennetje hebben...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:43 schreef Ruubje het volgende:
[..]
mjahquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou jah. Het gaat wel. Ik heb wel een vriend bij alleen het voelt een beetje vaag aan.
Klote voor je Wizquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:38 schreef wizarddragon het volgende:
tis uiten ben misselijk.
aaaaahhhhhquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:38 schreef wizarddragon het volgende:
tis uiten ben misselijk.
Hahaai!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Klote voor je Wiz
Sterkte ermee![]()
Thanx.. alleen het voelt gewoon raar aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Klote voor je Wiz
Sterkte ermee![]()
Ja ik kan het me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Thanx.. alleen het voelt gewoon raar aan.
Minder dan een maand...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:48 schreef Jerruh het volgende:
sterkte wiz. tis alleen wel snel zeg, hoe lang hadden jullie?
Nah eigenlijk niet. De afstand, maar we gingen eigenlijk elkaar meer als vrienden zien en dat wilden we niet verpesten. Dus we zijn eigenlijk als goede vriendjes uitelkaar gegaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja ik kan het me heel goed voorstellen
maar kwam het heel onverwachts dan?
klinkt hard maar wees blij dat het niet langer was, dan was het nog moeilijker geweest. ik hoop alleen dat het nu ff doorbijten is en nie te moeilijk wordt voor je.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Minder dan een maand...
Dat is opzich wel mooi!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah eigenlijk niet. De afstand, maar we gingen eigenlijk elkaar meer als vrienden zien en dat wilden we niet verpesten. Dus we zijn eigenlijk als goede vriendjes uitelkaar gegaan.
Hee Marcquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:07 schreef Marc_mga het volgende:
whehe, ga dan weg man! ga uit en zuip!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weer terug... *zucht*
Ik ben niet eens weggeweest... mgoed...
OMG ang3l goes ch!psquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:
Euy!
Thuis van laatste keer trainen voor de grote show
Ik mag Tisem op d'r kontje meppen
En Daphne kruipt onder me door
We hebben echt enorm freky dansjes gekregen vandaag nog, met hekken en helikopters en flying kicks
klinkt op zich wel cool!! alleen ik mis een beetje het freestyle gedeelte!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:48 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ja dat krijg je he.. die Bruce denk: Da's met 2 gelukt, nu met die andere 26!
Nee we hebben een beetje een freaky industriële setting, met hekken en grafiti, en we moeten zo in die spijlen van de hekken klimmen en zo... en dan vliegt er een helikopter langs (nou ja.. het geluid en het licht), en dan marcheren we door de hekken heen als soldaten en doen we ons "soldiers"-dansje van de Matrix.... het was ZO vet om het nu af te zien
Is gewoon kwestie van oefenen en ineens heb je't door. Ik dus VANDAAG pas.... 2 dagen voor de showquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:57 schreef Jerruh het volgende:
ik wil da ook kunnen
ik kan alleen wa turnoefeningen.
Ielh!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:22 schreef Ang3l het volgende:
Net Cold Creek Manor gekeken....
Wat een baggerfilm zeg
Enige leuke is het bezwete lijf van Stephen Dorf..........
[afbeelding]
DM, ga slapen mên!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:13 schreef DennisMoore het volgende:
Net "Latter Days" gezien. Best okay film. (Nee, geen seks.).
[afbeelding]
Trustuh!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay!.
(Stiekeme post tussendoor)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:13 schreef DennisMoore het volgende:
Net "Latter Days" gezien. Best okay film. (Nee, geen seks.).
[afbeelding]
`quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe, ga dan weg man! ga uit en zuip!.
Tjeuh, zo klef ken ik je helemaal niet...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:28 schreef Gerdo het volgende:
Trustuh!.
.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:03 schreef Ang3l het volgende:
"Rabbit... where'd you put the keys girl?"
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:![]()
.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:39 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nu heb ik Cornflake Girl weer in m'n hoofd
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik heb een bult in me hoofd, wilde net van de trap af springen en vergat dat ik al niet eens rechtop kan staan in de opkametr laat staan vanuit daar de trap af kan springen ..........
Hangin with the raisin girls?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:39 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nu heb ik Cornflake Girl weer in m'n hoofd
Ja ze dacht dat dat een goede oplossing wasquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hangin with the raisin girls?
A. of nr 2? of weer een ander?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:07 schreef blublub het volgende:
ik weet niet meer zo goed wat ik terugmoet esemesen
ander! ielh, ik ga nr 2 toch niet smsen, en A. zn nummer heb ik niet maar die zou ik ook niet smsen denk ikquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
A. of nr 2? of weer een ander?.
wat dan? Aan wie?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:25 schreef blublub het volgende:
ik wil wat vragen maar ik durf nie
"wil jij mijn maagdenvliesje verwijderen?"quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:25 schreef blublub het volgende:
ik wil wat vragen maar ik durf nie
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"wil jij mijn maagdenvliesje verwijderen?"
of niet.
GEWOON VRAGEN MUTS, WA VERLIES JE ER MEE!???
bifibeavie!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik vroeg t iets subtieler. stuurt ie niks terugquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"wil jij mijn maagdenvliesje verwijderen?"
of niet.
GEWOON VRAGEN MUTS, WA VERLIES JE ER MEE!???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |