kijk eens in de openingspost van het vorige topic....quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
zooo, ff geen blokje, hoe mot da?.
en link naar vorig topic: [HOMO] - 969 - Adventure of the past, July 11th, Hofnar
Gewoon mijn foto neerzetten. Dat moet afschrikken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
zooo, ff geen blokje, hoe mot da?.
en link naar vorig topic: [HOMO] - 969 - Adventure of the past, July 11th, Hofnar
neuh, dat werkt niet, krijg je zelfs groupies van vrees ikquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Gewoon mijn foto neerzetten. Dat moet afschrikken.
Ik ben geen 18 meer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, dat werkt niet, krijg je zelfs groupies van vrees ik
life's over when you reach 18?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:42 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik ben geen 18 meer.
trusten Andy!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga zoetjes aan eens richting mijn bedje.
Truste alvast iedereen!
*dat gemist heb*quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Weemz het volgende:
Zo... tenminste wèl een stukje na/tijdens de aftiteling in Shrek 2... WOEI!
Goed he?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Weemz het volgende:
Zo... tenminste wèl een stukje na/tijdens de aftiteling in Shrek 2... WOEI!
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
*dat gemist heb*
was het leuk stukje?
Hahaaiquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hohooi
Heej Hoiquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hohooi
je blijkt indruk gemaakt te hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha jeeeetje, ik heb een nieuw gay.nl profiel waar op de foto's alleen mijn ogen staan, ik maak een opmerking naar mijn ex (die ik wekelijks nog zie) "hapje eten....?" (een jongen in 'onze' tijd vroeg dat vaak als hij weer eens uit eten wilde), krijg ik als antwoord: "ja goed maar wie ben je dan?"
Waxje doe die ogenfoto eens invoeren op http://www.gabitus.com/eng/analogia/2quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha jeeeetje, ik heb een nieuw gay.nl profiel waar op de foto's alleen mijn ogen staan, ik maak een opmerking naar mijn ex (die ik wekelijks nog zie) "hapje eten....?" (een jongen in 'onze' tijd vroeg dat vaak als hij weer eens uit eten wilde), krijg ik als antwoord: "ja goed maar wie ben je dan?"
Ik lijk op:quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje doe die ogenfoto eens invoeren op http://www.gabitus.com/eng/analogia/2
Ben benieuwd op welke celeb je lijkt![]()
En jij, en jij ???????????quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
naaahhh hij doet het niet, ik zet puntjes en daar bl;ijft het bijquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel submitten, en je geslacht neerzetten, en de puntjes goed neerzetten. Je moet JOU linkeroog kiezen... niet hoe anderen het zien.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naaahhh hij doet het niet, ik zet puntjes en daar bl;ijft het bijhoe moet het verder??
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wel submitten, en je geslacht neerzetten, en de puntjes goed neerzetten. Je moet JOU linkeroog kiezen... niet hoe anderen het zien.
Als je deed wat ik denk dat je deed, dan ben je niet de enige.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:37 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Adam Goldberg
[afbeelding]
Rutger Hauer
[afbeelding]
Dat lijkt erop![]()
* Idril-2 gaat slapen
welterusten allemaal en tot morgen, ofzo
George Clooney
Trustenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:40 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Komt het dichtst in de beurt ja, behalve de lippen danquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:37 schreef Waxxer het volgende:
George Clooney
Kheb geen scanner, maar hij en zijn sanex gedoe stond in de afgelopen Squeeze.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:42 schreef Weemz het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de foto van de reclame van Sanex met Martin Verkerk?? Ik wil hem verwerken in een achtergrond, maar ik kan hem nergens vinden![]()
Ik lijk op Kevin Costner Rutger Hauer en Sean Conneryquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:33 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
En jij, en jij ???????????
Je HEBT dus een foto voor in je fotoboekje....quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik lijk op Kevin Costner Rutger Hauer en Sean Connery.
Daar gaat mijn Beav-beeldquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik lijk eigenlijk als 2 druppels water op Jude Lawquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:21 schreef Timmah het volgende:
[..]
Daar gaat mijn Beav-beeld
Ja toch?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik lijk eigenlijk ls 2 druppels water op Jude Law
Ouwe sokquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eg wel!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
![]()
Nee Ralph Fiennes en Jim Carrey zijn 18 zullen we zeggen :')quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouwe sok
Neequote:Op donderdag 8 juli 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, iemand nog wat heftigs gedaan??
Ik zal Cuba Gooding Jr de groeten doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:54 schreef Waxxer het volgende:
timpie ook
verdwaalde vuurpijl.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
Zon..
grr waarom woon je nou in utrechtquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
verdwaalde vuurpijl.
Wie?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:35 schreef Jerruh het volgende:
grr waarom woon je nou in utrecht.
Niemand?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:42 schreef Weemz het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de foto van de reclame van Sanex met Martin Verkerk?? Ik wil hem verwerken in een achtergrond, maar ik kan hem nergens vinden![]()
Ik weet niet eens over welke foto je het hebtquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:01 schreef Weemz het volgende:
[..]
Niemand?![]()
mits bier?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
Squeeze is voor homo's.
quote:De artiesten die komen zijn namelijk:
100% Isis - Adam Beyer - Ben Sims - Benny Rodrigues - Billy Nasty - BK - Carl Cox - Chicks on Speed - Christian Smith - Christian Valera - Danny D - Darren Kay - Dave Clarke - David Caretta - Deep Dish - Dimitri - DJ Armin van Buren - DJ Eric de Man - DJ Erick E - DJ Jean - DJ Johan Gielen - Dj Joost van Bellen - DJ Lisa Lashes - dj Lucien Foort - DJ Marcella - DJ Markus Schultz - DJ Michel de Hey - Dj Per - DJ Remy - DJ Roog - DJ Sander - leinenberg - DJ Steve Hill - Don Diablo - Ed Real - Fausto - Flutlicht vs S.H.O.K.K - Guy Ornadel - Harry Lemon - Hybrid - Jack de Marseille - Jeff Mills - John Digweed - JP - Katana - Les Hemstock - M.I.K.E. - Marco V. - Markus Schulz - Matthew Dekay - Misja Helsloot - Miss Monica - Monika Kruse - Montana - Nobody Beats the Drum (NBTD) - Oxia - Pako & Frederik - Paul Glazby - Paul Oakenfold - PAV - Perry O'Neil - Phuture 303 - Plump DJ's - Proteus - Rank 1 - Rossi - Sasha - Scot Project - Secret Cinema - Spider - Technasia - Tom de Neef - Tom Harding - Umek - Yoji Biomehanika
Yaerrúúúúúhhh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:53 schreef Jerruh het volgende:
ja.
en hoi.
dus.
HEy jerruhquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:53 schreef Jerruh het volgende:
ja.
en hoi.
dus.
Alles goed mên!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:02 schreef Jerruh het volgende:
gerdooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
wazup!?!?!??!?!?
oeh ga je trouwens nog op vakantie!?
gaat zn gangetje he. dat is het zo'n beetje wel...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:34 schreef Jerruh het volgende:
alles goe bart!?
wanneer gaan we da vieren?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat zn gangetje he. dat is het zo'n beetje wel...
heb vandaag trouwens de officiele brief gehad dat ik aangenomen ben
(en gisteren dat ik geslaagd was)
Hoest met u?
(ff koffie drinken ben en cd fikken)
jearuuh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:45 schreef Jerruh het volgende:
blubbeeb!.,
ik heb nu onofficieel vakantie!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:49 schreef blublub het volgende:
[..]
jearuuh!
blubbeeb wil vakantie en óp vakantie
Ik wil ook!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb nu onofficieel vakantie!!!!!!!!!
week je of 2 denk ik....quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wanneer gaan we da vieren?.
das ook goedquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
week je of 2 denk ik....
of een keer overdag
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb nu onofficieel vakantie!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef Jerruh het volgende:
het onweert hier.!!!!!
grmbl, ik heb geen zin om straks weeeer doorweekt bij de sushibar aan te komen
ik was gister na 5 minuten lopen al zo nat da ik maar in de plassen was gaan springen enzo!
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:06 schreef Ang3l het volgende:
hey, NU is het droog
alle bazen zijn op vakantie
alle collega's zijn al naar huis
ik heb nog vrij veel overtijd staan
Denk jij wat ik denk?
op de lantaarnpaal, de paraplu en de zwart-witte setting na leek het precies op mijquote:
waarom dacht ik aan abseilen van de kennedytoren met een badmatje van de ikea en dan opgevangen worden door de cortenstalen tegels aan de voet van de toren!?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
Het zou nogal vreemd zijn om jezelf in te smeren met slagroom en copier-toner, en dan te gaan rollebollen door het hoogpolig tapijt, Ang3l..
Nee, dat doe ik niet meer. M'n oog won altijd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:32 schreef Jerruh het volgende:
ow, leek net of je aan het handje drukken was met je oog.
verveel ons daar niet mee.quote:
oog om oog hequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet meer. M'n oog won altijd.
Or else?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:38 schreef beaverhausen het volgende:
verveel ons daar niet mee..
Oog om hand in dit geval.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oog om oog he.
Was gewoon een verzoek.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Or else?.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:50 schreef Nouk het volgende:
JK flirt met iedereen, niet alleen met Skaai. En tussen Dirkh en stinkie loopt het tegenwoordig ook wel erg goed. Om nog maar niet te spreken over IBG en Wizarddragon dan.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:47 schreef beaverhausen het volgende:
Was gewoon een verzoek..
where to?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:54 schreef Markie-Mark het volgende:
eindelijk vakantie geboekt
100 meter naar rechts, bij het vierde kruispunt linksaf en dan tegenover de bakker.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Request... denied.
(Waar is 't gekkebekkentopic ook weer?)
wiz heeft toch al een ander neukertje?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik dacht al wat ruik ik?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Ang3l het volgende:Ben ik weer
*slagroom en toner afspoel*
Marmarisquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
where to?
sorry...quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik dacht al wat ruik ik?.
Succes alvast! Slechter dan ik kun je het niet doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef Weemz het volgende:
Jeej! 30 augustus rij-examen
liefde zeg je?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wiz heeft toch al een ander neukertje?!
althans, liefde heet dat!
Webcam webcam webcam!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Ang3l het volgende:Ben ik weer
*slagroom en toner afspoel*
You ain't seen nothing yetquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:57 schreef Jerruh het volgende:
en beaver op dreef!!!!!
OMG!
mijn woordenboek zegt ook niksquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
liefde zeg je?
*woordenboek pak*
*blader*
*lees*
Nee...zegt me niks.
Je moet ook je gewone woordenboek pakken, niet dat gay-dictionary geval!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
liefde zeg je?
*woordenboek pak*
*blader*
*lees*
Nee...zegt me niks.
Thnx!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:59 schreef Andyvie het volgende:
Succes alvast! Slechter dan ik kun je het niet doen
ja, ik ben zo'n gevaar op de weg die 5 keer heeft moeten afrijden
Oeh! Is dat net zoiets als Bubbles? Of een van die 80 andere namen die dat spelletje heeftquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ff Bustamoven
[afbeelding]
Daar was ik verslaafd aan!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is met die draakjes Bubble & BObble
stel je nie zo aan zegquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:03 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een niveau weer hier zeg
en dat gezeik over wizard begint ook een beetje vervelend te worden
Ik quote alleen maar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:03 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een niveau weer hier zeg
en dat gezeik over wizard begint ook een beetje vervelend te worden
weet ik, komt door de verhuizing van maandagquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Weemz het volgende:
He Beav, er klopt iets niet met je onderschrift...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |