quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:10 schreef Knut het volgende:
Laten we de naam van de reeks hetzelfde houden
Allebei wel aardige films. Nog 2 aanraders van Homescreen: Krámpack en Head On... (al is Head On wel een naargeestige harde film soms)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:52 schreef Cybart het volgende:
<knip>
dit zijn de eerste twee dvd's die over homosexualiteit onder jongeren gaan die ik bestelquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:55 schreef blublub het volgende:
lees je alleen maar homoboeken?
Ik wil net zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:55 schreef blublub het volgende:
lees je alleen maar homoboeken?
okay dan, nee maar ik vroeg t me gewoon afquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
dit zijn de eerste twee dvd's die over homosexualiteit onder jongeren gaan die ik bestel
ja die eerste heb ik ooit bij BNN gezien, was wel mooi...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Allebei wel aardige films. Nog 2 aanraders van Homescreen: Krámpack en Head On... (al is Head On wel een naargeestige harde film soms)
ik wordt dus als prototype homo die niks met heterodingen heeft hier aangezien???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:58 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen
da's waarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:59 schreef blublub het volgende:
[..]
en hoe kan ik nou zien dat t dvds zijn...![]()
Head On bevat vrij heftige scenes qua sex en soms ook drugs enzo... Gedeeltelijk Engelstalig, gedeeltelijk Griekstalig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja die eerste heb ik ooit bij BNN gezien, was wel mooi...
tweede heb ik nog nooit gezien...
ja die twee stonden ook op bol.com erbij, Head On is met "Nick Poulos"
ben ik wel benieuwd naar
(DVD komt toevallig nu net de deurmat al opploffen)
Wil je 'm lenen? Hij is geen moer aan namelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Als je nou ook nog even die dvd van Bavo Defurne bestelt, en een recensie maakt....
Volgende keer als blublub zegt dat ze iets gekocht heeft, vraag je gewoon of ze alleen maar hetero-dingen koopt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef Cybart het volgende:
ik wordt dus als prototype homo die niks met heterodingen heeft hier aangezien???
dacht dat het wel duidelijk was dat dat redelijk andersom was juist
correctie, tis alweer middagquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's waar
hoest verder met Blub deze ochtend?
Ik kom 'm wel een keer kijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
Wil je 'm lenen? Hij is geen moer aan namelijk.
die gaat toch die Egbert Jan Weeber / WOII / homo film doen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Als je nou ook nog even die dvd van Bavo Defurne bestelt, en een recensie maakt....
Spot on.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:04 schreef Cybart het volgende:
die gaat toch die Egbert Jan Weeber / WOII / homo film doen?
doe ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgende keer als blublub zegt dat ze iets gekocht heeft, vraag je gewoon of ze alleen maar hetero-dingen koopt..
ik zal wel eens kijken, tweede lijkt me hiervan het leukstquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Head On bevat vrij heftige scenes qua sex en soms ook drugs enzo... Gedeeltelijk Engelstalig, gedeeltelijk Griekstalig.
Krámpack is wel een leuke Spaanstalige film. Zit leuk in elkaar en is niet zo dramatisch als b.v. Beautiful Thing.
Dan heb je ook nog Like It Is. Ook wel ok. Gaat over een free-fight boxer die wat krijgt met een lokale platenbons... Ook een wat naargeestige film soms... Maar wel ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |