Hulp zoeken voor/met hem.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:14 schreef Soraya20 het volgende:
Dit probleem is te banaal voor woorden, en misschien klinkt het in jullie woorden als klinkklare onzin, maar helaas is dit maar al te serieus. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
Dat weet ik...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hulp zoeken voor/met hem.
Met alle respect, maar de voorkeur geven aan je eigen hand, terwijl je echtgenote ligt te smachten is ronduit ongezond.
V.
Hem doorsturen naar een psycholoog/seksuoloog.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:22 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Dat weet ik...
Maar ik kan moeilijk met hem naar de huisarts gaan. Wat gaat die huisarts er mee doen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hem doorsturen naar een psycholoog/seksuoloog.
V.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:23 schreef U-lerZzZ het volgende:
Cyaankali op z'n vingers smeren. Dat zal 'm leren. De schoft.
bij de dump vind je ze ook hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef LSS het volgende:
Hem dwingen tot sex! Koop handboeien bij de sexshop, keten hem vast aan het bed en laat hem zien wie er de baas is!
Toen ik trouwde met hem had ik er niets van gemerkt...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef de_priester het volgende:
jeempie. das opzich wel een beetje een kut probleem.
Heb je er voor je met hem trouwde niets van gemerkt?
Had je er toen geen last van?
Ik zou em echt vragen er mee op te houden, in ieder geval zo vaak.
Ben ook een tijdje verslaafd geweest, maar het is echt makkelijk terug te brengen naar 1x per dag of twee dagen, als je maar andere dingen gaat doen.
ALhoewel... verslaafd? Doet ie het bijv. ook op zijn werk? of alleen thuis?
Ik denk dat je zowiezo ff naar de huisarts moet, doe het desnoods zonder je vriend erbij te betrekken. Want met zon sexleven wordt niemand blij.
succes he!
Dikke lul voor hem!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:30 schreef Soraya20 het volgende:
Ik denk dat hij er nu niet meer over wil praten...
Hij zegt dat hij over mij fantaseerd...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef Plonz het volgende:
Het probleem is waarschijnlijk dat hij fantaseert over dingen die hij veel spannender/leuker vindt dan jou. En dat is verschrikkelijk. Vraag hem eens wat zijn gedachten/fantasieen zijn, misschien kan je er wat mee...![]()
Oei.. daar dacht ik ook al aan, maar durfde het eigenlijk niet te posten..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef Plonz het volgende:
Het probleem is waarschijnlijk dat hij fantaseert over dingen die hij veel spannender/leuker vindt dan jou. En dat is verschrikkelijk. Vraag hem eens wat zijn gedachten/fantasieen zijn, misschien kan je er wat mee...![]()
Yep...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef Plonz het volgende:
Neem van mij aan; als de intimiteit/sex weg is uit je relatie, dan is het einde in zicht....
Bang...dat was ook de reden dat mijn (inmiddels)ex vrouw en ik bij elkaar bleven. Angst om weer alleen te zijn. Maar goed, we hebben dus misschien wel 3 jaar weggegooid. Maar zonder intimiteit is het erg moeilijk om te blijven vechten voor je relatie. Het verschil tussen je partner en andere vrienden waar je dingen mee deelt is nou namelijk juist dat stukje intimiteit.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:37 schreef Soraya20 het volgende:
Daar ben ik ook bang voor!
Ik vind dit wel een goede tip...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:38 schreef Spideyman het volgende:
Wat ik denk, is dat hij een sexuele fantasie heeft die hij niet met jou durft of wil delen. Ik hoop voor je dat het geen fanatsien zijn over mannen, want dan ben je ver van huis. Ik zou het met hem eens over sex hebben en subtiel vragen wat zijn diepste fantasien zijn. Vertel ook je eigen fantasien, dat praat makkelijker voor hem.
dat geloof je toch zelf nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij over mij fantaseerd...
Ik weet het niet... Als hij al heeft toegegeven dat hij aan masturbatie verslaafd is, waarom zou hij dan daarover liegen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat geloof je toch zelf niet
Als hij jouw aandacht niet leuker vindt (en uit je woorden maak ik op dat je voor erg veel in bent) dan is het gewoon foute boel. Ik denk dat 99% van de mannen kei jaloers is op zo'n flexibele meid als jij.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:45 schreef Soraya20 het volgende:
Ik weet het niet... Als hij al heeft toegegeven dat hij aan masturbatie verslaafd is, waarom zou hij dan daarover liegen.
liljkt me meer een zoethoudertje voor jou. Misschien moeten jullie 's ochtends voor dat hij naar z'n werk of collega gaat nog even saampjes tot een hoogtepunt komen. Heb ooit ergens gelezen dat je om 8 uur 's ochtends de lekkerste orgasmes zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:45 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Als hij al heeft toegegeven dat hij aan masturbatie verslaafd is, waarom zou hij dan daarover liegen.
Het hek is al van de dam.
Hoe zie je dat voor je dan? O je bent homo, ik zal je steunen in deze moeilijke tijdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:41 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Zelfs homofilie niet. Natuurlijk zou ik dat heel erg vinden, maar ik zou hem zeker steunen indien dit zo was.
samen naar de darkroomquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? O je bent homo, ik zal je steunen in deze moeilijke tijd![]()
Mijn vriendin zegt altijd als ik seks wil en zij in 99% van de gevallen niet: je kan me niet dwingenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:52 schreef Edwhyn het volgende:
De keuze is aan jou, JIJ moet hem dwingen, dat is je recht als echtgenote!
Ik denk het wel...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? O je bent homo, ik zal je steunen in deze moeilijke tijd![]()
Ik bedoel niet dwingen tot seks hehe, mar dwingen hulp te zoeken... beetje ongelukkig getypt...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt altijd als ik seks wil en zij in 99% van de gevallen niet: je kan me niet dwingen
"Ik heb al die gaten toch ook?!? en anders koop ik wel een strapon hoor!"quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hahahahaha!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:56 schreef Roönaän het volgende:
[..]
"Ik heb al die gaten toch ook?!? en anders koop ik wel een strapon hoor!"
Ja dat had ik al door ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:55 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ik denk het wel...
Je moet begrijpen we zijn moslims, en zo makkelijk is het niet als je als moslimman homo bent, snap je?
Zeer zeker wel...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:52 schreef Edwhyn het volgende:
De keuze is aan jou, JIJ moet hem dwingen, dat is je recht als echtgenote!
Een kennis van mij werkt bij de politie en vertelde mij eens een verhaal over iemand die ook last had van dezelfde "verslaving". Hij en zijn collega's troffen deze zelfde man regelmatig masturberend aan in zijn auto! Gewoon op een parkeerterrein bij een supermarkt bijvoorbeeld. Ik wil niet zeggen dat jouw man dit doet, maar als hij het nu al op school en op zijn werk doet......
Ik zou me kapot schamen en niet graag met zo iemand geassocieerd worden.
Hahahaha!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:00 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door ja.
Wat ontzettend kut om met iemand te (moeten?) trouwen die je nauwelijks kent. Dan kan je je Moslim-zijn wel als excuus gebruiken, maar je zou ook kunnen zeggen dat Moslims op een hele verkeerde manier met dit soort dingen omgaan.
Hij zal daar toch overheen moeten komen al wil jij gelukkig getrouwd zij... Toch ben ik bang dat jij meer dan alleen vermoedt dat hij homo is...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:01 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Zeer zeker wel...
Maar het ligt allemaal nogal moeilijk en gevoelig. Het is vooral zijn gene die het vermoeilijkt...
Hahahahaha! Weet niet, ben nog nooit een manspersoon tegengekomen met een even grote libido als mij... Dus tjah...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:06 schreef Cappucino het volgende:
Wat een loser!!
Ik denk dat er genoeg mannen zijn die het jou wel naar je zin kunnen maken!
En toch schik je je volledig in de rol van gehoorzame echtgenote. Als blijkt dat je man homo is, is het enige wat je zegt: Ik zal hem steunen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:04 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Hahahaha!
Dit is een enorm vooroordeel... Ik ben heel erg vrij, ik heb voordat ik trouwde 3 jaar lang op mijzelf gewoond. Mijn man kende ik wel eens waar pas een half jaar alvorens ik met hem in het huwelijk trad, maar we hielden dan ook van elkaar, we passen heel erg goed bij elkaar, en qua omgang gaat ons huwelijk perfect.
Hmzzzzz, tja wat zal ik zeggen........quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:08 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Hahahahaha! Weet niet, ben nog nooit een manspersoon tegengekomen met een even grote libido als mij... Dus tjah...
Maar dit slaat ook weer alles.
Nee dat mag niet...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:07 schreef Viola_Holt het volgende:
mag je als moslim wel masturberen ?
Echtscheiding, onmiddelijk, maar waarom zou ik hem dan niet steunen daar in...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:09 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En toch schik je je volledig in de rol van gehoorzame echtgenote. Als blijkt dat je man homo is, is het enige wat je zegt: Ik zal hem steunen.
Heb je er weleens bij stilgestaan wat dat voor jou betekend?
en als je wat koranverzen of hadiths voorleest aan hem ? helpt dat ? of misschien moet hij met een imam gaan praten over z'n liefhebberijquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:11 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet...
Maar ach, mij hoor je over dat feit niet moeilijk doen, als ik er maar geen last mee heb.
kennelijk dus welquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:11 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet...
Maar ach, mij hoor je over dat feit niet moeilijk doen, als ik er maar geen last mee heb.
maar dan steun je hem in iets wat ook niet goed wordt gekeurd in de islam. is dat wel goed voor je zieleheil ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:13 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Echtscheiding, onmiddelijk, maar waarom zou ik hem dan niet steunen daar in...
Ik kan mijn eigen boontjes wel doppen hoor.![]()
Mooi he, liefde.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:13 schreef Soraya20 het volgende:
Echtscheiding, onmiddelijk, maar waarom zou ik hem dan niet steunen daar in...
Wat is dan je probleem eigenlijkquote:Ik kan mijn eigen boontjes wel doppen hoor.![]()
Hmmmh, nee... Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:14 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
en als je wat koranverzen of hadiths voorleest aan hem ? helpt dat ? of misschien moet hij met een imam gaan praten over z'n liefhebberij
het is dus gewoon veldwerk !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:18 schreef Soraya20 het volgende:
hij volgt immers een academische studie (biologie-aanverwant nog wel)... Hij zegt ook dat hij beter moet weten, maar ja...
Als je als moslimman homo bent, dan is dat best moeilijk om daarmee uit de kast te komen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Mooi he, liefde.
Steunen, op welk gebied? Als het zo moeilijk is voor een Moslim man om openlijk homo te zijn, hoe de neuk ga jij hem daarin steunen dan? Door hem te dumpen?
[..]
Wat is dan je probleem eigenlijk
natuurlijk, maar het zou wel handig zijn als dat zoeken naar oplossingen van beide kanten komt !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:23 schreef Soraya20 het volgende:
Ik ga niet zomaar van hem scheiden, als je getrouwd bent dien je verantwoordelijk te zijn en ook in moeilijke tijden naar oplossingen te zoeken.
Door zijn gene doet hij er weinig aan... Hij weet ook niet wat hij er aan moet doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:24 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
natuurlijk, maar het zou wel handig zijn als dat zoeken naar oplossingen van beide kanten komt !
En net zeg je nog:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:23 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Als je als moslimman homo bent, dan is dat best moeilijk om daarmee uit de kast te komen.
Het is niet gezegd dat hij dat is, maar goed, het zou kunnen toch? Hij gedraagt zich nogal verdacht, en er zijn bepaalde signalen die ik opvang... Intuitie...
Ik ga niet zomaar van hem scheiden, als je getrouwd bent dien je verantwoordelijk te zijn en ook in moeilijke tijden naar oplossingen te zoeken.
Maar goed, op het moment dat blijkt dat je man homo is, kan je zoeken naar oplossingen wat je wil. Wat voor oplossingen had je voor ogen?quote:Echtscheiding, onmiddelijk, maar waarom zou ik hem dan niet steunen daar in...
Voor de duidelijkheid:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En net zeg je nog:
[..]
Maar goed, op het moment dat blijkt dat je man homo is, kan je zoeken naar oplossingen wat je wil. Wat voor oplossingen had je voor ogen?
Offtopic:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:23 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ok duidelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:29 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
Alleen masturbatie probleem = Is samen oplossing zoeken.
Achterliggend probleem - homfilie = echtscheiding, maar dan steun ik hem als een vriend.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:48 schreef milagro het volgende:
Op de een of andere manier kom je een beetje ongeloofwaardig over, nie thet probleem an sich, maar jij.
Maar goed, aannemende dat jij waar bent, waarom maak je er eigenlijk grapjes over met hem
Geen wonder dat hij jouw probleem dan niet serieus neemt.
En waarom kijk je het zolang aan, met een vent die mij niet aanraakt zou ik niet samen meer willen zijn en aangezien hij uit zichzelf NIETS doet op iets aan de situatie te veranderen, zou ik hardere maatregelen nemen, want praten schijnt niet te helpen (zeker niet als je er jolig over blijft doen natuurlijk).
Oftewel ik zou zeggen of je doet er wat aan (therapie als hij uit zichzelf dit niet kan stoppen) of ik ben weg.
Ah, daar had ik overheen gelezen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:34 schreef Cappucino het volgende:
Hey,
maar als jij nou eens ongeneerd met jezelf gaat liggen spelen op het gekke af waar hij naast ligt.........wat gebeurt er dan?????
Dan moet je als man toch wel zin krijgen.........!!!!!!!!!
1 keer in de week is nog bedroevend weinig...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:35 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, als ie geen sex wil dan had ie maar vrienden met je moeten blijven en niet met je moeten trouwen.
Is het voor hem dan zo'n moeite om hem er minstens 1 keer in de week even in te hangen?Wat ie verder doet moet ie natuurlijk zelf weten, al geeft ie er 10 keer per dag een zwengel aan. Maar 1 keer in de week.... Dat moet toch lukken?
Als je wel 4x per dag kan rukken, maar wegloopt op het moment dat je vrouw met zichzelf ligt te spelen, is er maar 1 conclusie mogelijk ben ik bang.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:41 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd...
Hij loopt dan weg.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als je wel 4x per dag kan rukken, maar wegloopt op het moment dat je vrouw met zichzelf ligt te spelen, is er maar 1 conclusie mogelijk ben ik bang.
Doe eens een uitspraak!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als je wel 4x per dag kan rukken, maar wegloopt op het moment dat je vrouw met zichzelf ligt te spelen, is er maar 1 conclusie mogelijk ben ik bang.
Vooruit: Hij is homo, of hij gaat vreemd, of allebei.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:11 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Doe eens een uitspraak!
Het probleem is niet raar, ik geloof jou alleen nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:37 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ah, daar had ik overheen gelezen...
Bedankt voor je inbreng. Ik snap dat het wat raar overkomt, maar ik voel me ook opgelaten om hier over te schrijven.
Ik denk ook wel dat ik eisen kan stellen... Maar het is alleen al knap dat hij dit heeft durven te vertellen.
Mijn man en ik maken altijd overal grappen over, daarom hebben we een goede band met elkaar (veel humor)... Maar ik weet nu wel dat dit geen goed moment is, en heb er wat spijt van. Misschien moet ik maar eens serieus met hem gaan praten hier over.
en ook nog vandaag geregistreerd als Fokker ! het eerste topicquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:26 schreef milagro het volgende:
Kortom ik geloof er geen reet van.
ongezond(er) is het zeker niet;quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef Verbal het volgende:
Met alle respect, maar de voorkeur geven aan je eigen hand, terwijl je echtgenote ligt te smachten is ronduit ongezond.
Dat heeft met jouw hokjesdenkerij te maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Het probleem is niet raar, ik geloof jou alleen niet
Het komt allemaal erg tegenstrijdig over, wat je meldt, hier.
Je bent moslim, je bent vrij snel getrouwd, je man rukt zich alleen maar af, en jij maakt er grapjes over
Je hebt geen sex gehad voor het huwelijk, neem ik aan?
Maar je praat wel over kinky sex dat je daar wel voor te vinden bent
Nu loop je zogenaamd tegen dit probleem op en je onderneemt niet behalve wat suf lachen met hem erover.
Een vrouw die van (kinky) sex houdt en daar zonder blad voor de mond nemend voor uitkomt, is over het algemeen wat assertiever dan wat jij ons nu voorspiegelt.
Een vrouw die moslim is, zal, lijkt mij over het algemeen niet zo vrij praten over sex als jij dat doet
Kortom ik geloof er geen reet van.
volgens mij gaat een goede moslim naar de Imam...en niet naar Soraya van 20 die de regels aan haar laars laptquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:32 schreef Soraya20 het volgende:
Overigens ligt ik mijn vrienden en jongeren voor over seks, iedereen komt altijd naar mij toe als ze wat te vragen hebben over dit onderwerp, alleen heb ik nu zelf met een probleem te kampen waar ik niet uitkom zonder advies.
Kan toch?![]()
Ik gebruik mijn gebruikelijke nickname niet, omdat ik niet een bepaald een onbekende ben op het net.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
en ook nog vandaag geregistreerd als Fokker ! het eerste topic![]()
Maar hij heeft overdag al 4x gerukt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:31 schreef RM-rf het volgende:
Een andere oplossing kan zijn om eventuele 'sleur' ideeen te doorbreken, misschien is het een oplossing om aparte plekken op te zoeken voor de sex, juist weg van het alledaagse, weg van de 'sleur'.
Dankjewel... Hier heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ongezond(er) is het zeker niet;
ik denk dat het iets is dat voor _jou_ niet im frage komt, maar mensen zijn verschillend en hebben andere gevoelens en gedachtes; er bestaan ook vrouwen die frigide zijn, ook die hebben misschien wel sexuele gevoelens enkel kunnen deze niet op een ander projecteren.
Dat kan bij mannen evengoed een probleem zijn.
Ik geloof niet zo direkt in vermoedens over homo zijn, of vreemdgaan; althans dat is natuurlijk mogelijk, maar evengoed kunnen er andere oorzaken zijn:
Is de man in kwestie ook verder lichamelijk en emotioneel afstandelijk?
Is er mogelijk sprake van 'faal-angst', de angst zijn vrouw niet genoeg te kunnen bevredigen, vroeg klaarkomen.
Waarschijnlijk heeft het zeker zin om dit met een vertrouwensarts te bespreken en onderzoek te doen naar wat een mogelijke achterliggende reden is; misschien is het op te lossen door relatie-therapie, mogelijk kunnen ook medicijnen een oplossing zijn (alhoewel ik vermoed dat het probleem eerder emotioneel is, onzekerheid, maar zelfs dan kan het idee van een pilletje te hebben ervoor soms opeens een doorbraak betekenen, zelfs al is het slechts een placebo).
Een andere oplossing kan zijn om eventuele 'sleur' ideeen te doorbreken, misschien is het een oplossing om aparte plekken op te zoeken voor de sex, juist weg van het alledaagse, weg van de 'sleur'.
relatietherapeut was toch out of the questionquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:39 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Dankjewel... Hier heb ik wat aan!
Ik zal je posting uitprinten...
Nee ik ben niet super of wat dan ook...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:36 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
Maar hij heeft overdag al 4x gerukt.
Ik zou ook niet echt zin meer hebben hoor. Of Soraya moet echt een supervrouw zijn ! Foto's ?![]()
Weet niet...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:41 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
relatietherapeut was toch out of the question
was al eerder voorgesteld m.i. maar dan in kortere vorm.
of laat je man ook even op Fok registreren en een topic openen over hoe hij over de situatie denktquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:42 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Weet niet...
Ik denk toch wel dat ik hem moet proberen over te halen, ik ben er niet zeker van of dit mij gaat lukken, maar alles moet te overwegen zijn.
Als dit de enige concrete oplossing is...
Lol!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:44 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
of laat je man ook even op Fok registreren en een topic openen over hoe hij over de situatie denkt
Wat een drabber!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:41 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd...
Hij loopt dan weg.
Internet is juist de plek om anoniem je vragen te kunnen stellen, hoe gek ze soms ook zijn! Ik vind het eigenlijk best knap dat je er zo openlijk over durft te praten, ook al gaat het niet om jou.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:45 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Lol!
Denk niet dat hij dat doet, en hij mag dus echt niet van deze topic weten, had hem eigenlijk beloofd er met niemand over te praten...![]()
Mijn man heeft voor mij 3 andere vrouwen gehad, waaronder 1 callgirl (is dus vrij weinig).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Internet is juist de plek om anoniem je vragen te kunnen stellen, hoe gek ze soms ook zijn! Ik vind het eigenlijk best knap dat je er zo openlijk over durft te praten, ook al gaat het niet om jou.
Heeft hij al eens eerder een vriendin gehad? Heeft hij je wel eens verteld over zijn sexleven voor jou? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd waarom hij jou zo weinig aandacht geeft. Ik had het wel geweten....![]()
Bedankt voor de tip,quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
4 keer per dag aftrekken is niet normaal. Ik denk dat hij geen homo is of dat hij vreemdgaat. Ik denk dat hij sexverslaafd is. Dat bestaat echt en je komt er niet zomaar vanaf. Hij zal óf in therapie moeten óf jij zit hier de rest van je leven mee.
Ontzettend bedankt alvast!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:29 schreef erodome het volgende:
Nou daar zit je dan mooi mee meid...
Is het alleen dit, of merk je meer op dan alleen het vele rukken?
Je moet igg proberen met hem te praten hierover, probeer in de eerste instantie eens tot een compromis te komen, ipv 4 keer rukken per dag naar 2 keer rukken, de boel afbouwen dus, mits er geen ander onderliggend probleem zit die dit gedrag veroorzaakt...
Proffesionele hulp lijkt mij de meest verstandige beslissing, probeer hem duidelijk te maken dat dat echt geen schande is, dat hij zich daarover niet hoeft te schamen...
Nu moet ik even nadenken, er is een site waar je vragen aan sexuologen kan stellen, misschien heb je daar wat aan, momentje ik ga even opzoek...
De eerste weken hadden we heel veel seks met elkaar, maar dan bedoel ik echt dagelijks of zelfs een paar keer per dag...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:40 schreef GewoneMan het volgende:
maar je zegt in je post dat het meteen na de wittebroodsweken bergafwaards ging dus in de wittebroodsweken heb je niets gemerkt ? want als het een verslaving is kan je die niet zomaar een paar weken aan de kant zetten hoor en hoe was de sex voor het huwelijk ?
heb je ooit signalen gekregen dat hij de sex om wat voor een reden dan ook minder leuk, spannend of lekker vind ? mischien zijn het zelfs wel signalen die je niet zo opvielen maar die je nu zou kunnen linken aan het probleem ? hoe dan ook een lastige situatiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:44 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
De eerste weken hadden we heel veel seks met elkaar, maar dan bedoel ik echt dagelijks of zelfs een paar keer per dag...
En sindsdien werd het steeds minder frequent, en nu is het al sinds een half jaar zo dat we nauwelijks seks hebben...
Nee... Op geen enkele manier.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb je ooit signalen gekregen dat hij de sex om wat voor een reden dan ook minder leuk, spannend of lekker vind ? mischien zijn het zelfs wel signalen die je niet zo opvielen maar die je nu zou kunnen linken aan het probleem ? hoe dan ook een lastige situatie
het probleem kan ook van een andere aard zijn hé... het zou b.v. kunnen dat hij een fettish heeft waar hij niet over durft te praten met jou omdat hij bang is voor afwijzing van zijn voorkeur en dat hij daarom masturbeerd op b.v. filmmateriaal over zijn fettish ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:59 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Nee... Op geen enkele manier.
En overigens zorg ik er voor dat het geen sleur hoeft te worden, ik schaf dikwijls spannende lingerie aan, en ook verras ik hem door wat geks te doen (strippen, buikdansen, hem naakt opwachten als ie van zn werk 's nachts thuis komt).
Nee, ik ben niet verslaafd, indien ik geen seks met mijn man heb, masturbeer ik mijzelf niet of wat dan ook..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef Cappucino het volgende:
Euhmmmmm, ben je zelf niet verslaafd?
Misschien rare vraag, maar je had het over je hoge libido en in het begin meerdere keren per dag! (ik zeg niet dat dat fou tis hoor, meerdere keren per dag)
Ja... Wie weet...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het probleem kan ook van een andere aard zijn hé... het zou b.v. kunnen dat hij een fettish heeft waar hij niet over durft te praten met jou omdat hij bang is voor afwijzing van zijn voorkeur en dat hij daarom masturbeerd op b.v. filmmateriaal over zijn fettish ofzo
kotsen in een kut, is het mooiste wat er is...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:58 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ja... Wie weet...
Ik zou t niet zo erg vinden als dat het was, behalve als ie kickt op al te absurde dingen (denk aan dieren, kinderen, of kots, ofzo... Je ziet soms van die rare dingen op tv)
Haha! Hans Teeuwen!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:37 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
kotsen in een kut, is het mooiste wat er is...
althans, volgens Hans Teeuwen
Mijn idee is eerder dat hij misschien meer problemen heeft juist bij zo'n sexueel ontwikkelde en assertieve vrouw:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:58 schreef Soraya20 het volgende:
Ik zou t niet zo erg vinden als dat het was, behalve als ie kickt op al te absurde dingen (denk aan dieren, kinderen, of kots, ofzo... Je ziet soms van die rare dingen op tv)
Ja ok, maar als ik geen initiatief neem, dan heb ik direct 1x in de 2 jaar seks...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mijn idee is eerder dat hij misschien meer problemen heeft juist bij zo'n sexueel ontwikkelde en assertieve vrouw:
Misschien maakt juist dat hem onzeker, dat iemand anders het initiatief grijpt, misschien 'vrijer' is dan hij, en geen problemen heeft over dingen te praten, waarover hij misschien meer terughoudender is.
Het kan zijn dat hij zich bij jou niet genoeg 'man' voelt, hij in zijn zelfbeeld niet voldoet aan het idee van wat hij misschien vroeger gedacht heeft dat de positie van een man binnen het huwelijk is of zou moeten zijn.
Thanks!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:17 schreef lesley het volgende:
www.gayorders.com kijk eens serieus bij kuisheidskooien
kunnen gewoon onder de kleren, zie je niks van
met plastic slotjes kunnen ze zelfs door de metaaldetector heen.
het lijkt mij zelfs wel een geil idee,een week niks kunnen, er niet eens aan kunnen komen, en dan een gigantische ontlading.
maar als hij homo is kun je hem op die site natuurlijk ook een leuke film bestellen..... :-)
En als je dan al een keer sex heb, komt ie zeker ook binnen 2 minuten klaar?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:49 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als ik geen initiatief neem, dan heb ik direct 1x in de 2 jaar seks...
Ik word er nogal weemoedig van...
Het is waar dat hij een bekrompen seks-beeld heeft, hij vindt dat vrouwen met een korte rok hoeren zijn, dus heb ik een poos thuis steevast een minirok gedragen.
Ik vind pijpen niet lekker omdat hij dan vindt dat ik mij verlaag... En dat is ook iets wat hij niet gewoon is. Overigens kan hij niet eens tongzoenen, heb een aantal vergeefse verwoede pogingen gedaan hem dat te leren, maar hij vergeet gewoon adem te halen, het is gewoon hopeloos met hem.
Nee wel veel geruktquote:Op maandag 12 juli 2004 14:50 schreef nappel het volgende:
En?
Is er nog geneukt???
De waarheid die inderdaad opgaat voor IEDERE relatie.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef Plonz het volgende:
Neem van mij aan; als de intimiteit/sex weg is uit je relatie, dan is het einde in zicht....
Waarom ben je in godsnaam met zo'n narrow-minded, slechte-minnaar figuur getrouwd?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:49 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als ik geen initiatief neem, dan heb ik direct 1x in de 2 jaar seks...
Ik word er nogal weemoedig van...
Het is waar dat hij een bekrompen seks-beeld heeft, hij vindt dat vrouwen met een korte rok hoeren zijn, dus heb ik een poos thuis steevast een minirok gedragen.
Ik vind pijpen niet lekker omdat hij dan vindt dat ik mij verlaag... En dat is ook iets wat hij niet gewoon is. Overigens kan hij niet eens tongzoenen, heb een aantal vergeefse verwoede pogingen gedaan hem dat te leren, maar hij vergeet gewoon adem te halen, het is gewoon hopeloos met hem.
Jaja.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:14 schreef Soraya20 het volgende:
Een poos heb ik mij serieus afgevraagd of hij geen homo was.
Dit probleem is te anaal voor woorden, en misschien klinkt het in jullie woorden als klinkklare onzin, maar helaas is dit maar al te serieus. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
wat een bullshitquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef Plonz het volgende:
jij bent of vrijgezel, of je hebt een ernstig vreemd idee bij het woord relatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
wat een bullshit
wil je even nadenken voor je de pseudo shrink gaat uithangen
o bullshit? Als mijn vriendin echt nergens meer zin in zou hebben, of maar 1x in de maand ofzo dan raak ik alleen maar gefrustreerd en dan gaat het geheid de foute kant op... Ik vind het zeker wel een zeer belangrijk onderdeel in de relatie.. Niet dat alles er om draait, maar het hoort er voor mij zeker bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
wat een bullshit
In dit geval betreft het twee getrouwde mensen, en op het moment dat ze die keus maakten, kozen ze ook voor het delen van hun toekomst;quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:51 schreef inXs het volgende:
[..]
o bullshit? Als mijn vriendin echt nergens meer zin in zou hebben, of maar 1x in de maand ofzo dan raak ik alleen maar gefrustreerd en dan gaat het geheid de foute kant op... Ik vind het zeker wel een zeer belangrijk onderdeel in de relatie.. Niet dat alles er om draait, maar het hoort er voor mij zeker bij.
ehhh no offence intended maar defineer waarom het bullshit is... want als ik een relatie heb en de sex schiet ernstig tekort of is er helemaal niet meer dan wil ik dat wel opgelost zien worden zo niet einde relatie zeker weten...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
wat een bullshit
Zou jij het dan soms leuk vinden als een moslima met een strap-on je anus gaat oprekken? Ik duidelijk niet nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:06 schreef LSS het volgende:
Het schijnt dat veel mannen dat dus erg opwindend vinden, die voorbinddildo's. It's worth a try babe, en naturlijk wel gebruiken in combinatie met de door mij eerder genoemde handboeien he, want anders ontsnapt ie!
Age ain't nothing but a number.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:18 schreef SEX het volgende:
Damn, de T.S. is pas 20 jaar!![]()
on-topic: als hij masturbatie fijner vind dan het hebben van seks met jou zou ik toch enigzins gaan
twijfelen of je wel met de juiste man bent getrouwd aangezien je sekslaven alles behalve normaal is.
Een jaar is wel heel lang om dit probleem aan te kijken....quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:07 schreef Soraya20 het volgende:
Hij heeft beterschap beloofd, en ik geef hem daarin het voordeel van de twijvel.
In overeenstemming met mijn oma waar ik alles mee kan bespreken, heb ik besloten om het een jaar met hem aan te kijken... Als er dan geen verbetering in komt, dan komt er dan toch echt een dag dat ik hem zal moeten verlaten...
Dit is nu de stand van zaken.
Met al het respect van de wereld maar zo volwassen en verstandig vind ik je niet als je op jequote:Op woensdag 28 juli 2004 13:24 schreef Soraya20 het volgende:
Age ain't nothing but a number.
Ik ben volwassener dan de meeste twintigers.
www.shespot.nl, als ik thuis ben neem ik ns een kijkje, dank je wel!
Hij doet al zn best, en hij gaat wel wat voor uit, maar het is nog altijd niet wat je noemt "Je-van-het".quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:40 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Een jaar is wel heel lang om dit probleem aan te kijken....
Denk je dat het goed komt of hoop je dat alleen?
Ik bedoel hoe ging dat gesprek, want je hebt het er al eerder met hem over gehad.
Eigenlijk vind ik je probleem te gek voor woorden, zoals hier ook al eerder 'gezegd' als er geen intimiteit in een relatie is dan.....
lastig he toegeven dat ik gelijk heb, laat zien dat je nogquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:51 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Hij doet al zn best, en hij gaat wel wat voor uit, maar het is nog altijd niet wat je noemt "Je-van-het".
Sjah... En jaar aankijken, weet t ook niet. Ik hoop ergens ook wel dat het goed komt... Een scheiding is ook niet alles. Hij is een beste kerel, en we kunnen enorm goed met elkaar overweg.
Het is ook wel dubbel, soms heb ik t idee dat ik niet van hem hou en dat ik enorm heb overhaast... Heb niet al te lang geleden op het punt gestaan hem te verlaten en op mezelf te gaan. Mede dankzij dit probleem kent onze relatie veel ups & downs. Ik zit nog altijd met mijn gevoelens in de knoei, maar ik heb toch besloten om in december met hem ver weg op vakantie te gaan.
Zucht... Misschien heb je ook wel gelijk, maar je kunt niet zomaar terug.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:47 schreef SEX het volgende:
[..]
Met al het respect van de wereld maar zo volwassen en verstandig vind ik je niet als je op je
20ste al gaat trouwen, zoiets is gewoon een zeer domme move en waarschijnlijk impulsief.
en je mooie quote is van een girl afkomst die ook was getrouwd maar dan op
haar 17e jaar, vervolgens ging dit helemaal verkeerd en had ze er veel spijt van.
Dutroux had ook de quote 'age aint nothing but a number' in zijn hoofd zitten.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:53 schreef SEX het volgende:
[..]
lastig he toegeven dat ik gelijk heb, laat zien dat je nog
een kindje bent om je fouten niet toe te kunnen geven.
ik wens je heeeel erg veel succes....... het lijkt me heel lastig voor je.. a omdat je weinig sex heb.. en b omdat je je misschien door wat hij doet niet meer aantrekkelijk voeld....quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:51 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Hij doet al zn best, en hij gaat wel wat voor uit, maar het is nog altijd niet wat je noemt "Je-van-het".
Sjah... En jaar aankijken, weet t ook niet. Ik hoop ergens ook wel dat het goed komt... Een scheiding is ook niet alles. Hij is een beste kerel, en we kunnen enorm goed met elkaar overweg.
Het is ook wel dubbel, soms heb ik t idee dat ik niet van hem hou en dat ik enorm heb overhaast... Heb niet al te lang geleden op het punt gestaan hem te verlaten en op mezelf te gaan. Mede dankzij dit probleem kent onze relatie veel ups & downs. Ik zit nog altijd met mijn gevoelens in de knoei, maar ik heb toch besloten om in december met hem ver weg op vakantie te gaan.
Soraya, in relaties moet je compromies kunnen maken, ga desnoods een hele dag met je partnerquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:54 schreef Soraya20 het volgende:
Zucht... Misschien heb je ook wel gelijk, maar je kunt niet zomaar terug.
Soraya, ik zal me maar niet uitlaten over de wijze hoe ik over mensen zoals jou denk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:54 schreef Soraya20 het volgende:
Nu vind ik je mateloos irritant.
Dankjewel!quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:56 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
ik wens je heeeel erg veel succes....... het lijkt me heel lastig voor je.. a omdat je weinig sex heb.. en b omdat je je misschien door wat hij doet niet meer aantrekkelijk voeld....
ik hoop voor je dat alles goed komt! ook met je gevoelens!!!
Mmmhh, je doet maar, alsof ik daar van wakker lig.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:58 schreef SEX het volgende:
[..]
Soraya, ik zal me maar niet uitlaten over de wijze hoe ik over mensen zoals jou denk.
ik wil het niet opnemen voor ts... maar je kan door bepaalde omstandigheden in je verleden al jong volwassen zijn..... mijn eigen voorbeeld.. mijn pa was alchollist en sloeg alles kort en klein... hierdoor heb ik een andere jeugd gehad.. en ben op me 16e op mezelf gaan wonen....quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:53 schreef SEX het volgende:
[..]
lastig he toegeven dat ik gelijk heb, laat zien dat je nog
een kindje bent om je fouten niet toe te kunnen geven.
ik woon zelf 5 jaar samen... en mijn vriendin heeft door omstandigheden een jaar lang geen zin gehad in sex.. dus ik weet hoe kut dat is.. en dan heb ik niet alleen over het fysieke aspect...quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:58 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ja, ik weet het.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:57 schreef SEX het volgende:
[..]
Soraya, in relaties moet je compromies kunnen maken, ga desnoods een hele dag met je partner
praten totdat jullie eruit zijn gekomen wat de oplossing voor dit probleem kan zijn. Geloof me, je
houdt dit niet lang vol als er totaal geen oplossing of compromie zal komen. Je relatie zal dood
bloeden en dan zal je meteen een nare ervaring voor de rest van je leven meedragen.
Ik woon ook al vanaf mijn 16e niet meer bij mijn ouders...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:01 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
ik wil het niet opnemen voor ts... maar je kan door bepaalde omstandigheden in je verleden al jong volwassen zijn..... mijn eigen voorbeeld.. mijn pa was alchollist en sloeg alles kort en klein... hierdoor heb ik een andere jeugd gehad.. en ben op me 16e op mezelf gaan wonen....
hierdoor doorloop je zeeeer snel de puberteit... en ben je vroeg volwassen....
maar je moet zoiets meemaken wil je het begrijpen.... ik bedoel alleen probeerr niet snel te oordelen naar iemands leeftijd...(ik doe het zelf ook helaas nog regelmatig..onlangs mijn eigen ervaring.)
zelde als ik dus..... ik wilde het ook alleen maar aangeven... omdat sommige mensen altijd maar naar leeftijd kijken.. en daar hun conclusies uittrekken...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:07 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Ik woon ook al vanaf mijn 16e niet meer bij mijn ouders...
Een ander verhaal maar heb niet zoveel zin om jullie hier mee te vermoeien...
Ik weet hoe snel iemand volwassen kan worden maar begrijp wel dat als iemand nog erg jongquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:01 schreef pacandor_ het volgende:
ik wil het niet opnemen voor ts... maar je kan door bepaalde omstandigheden in je verleden al jong volwassen zijn..... mijn eigen voorbeeld.. mijn pa was alchollist en sloeg alles kort en klein... hierdoor heb ik een andere jeugd gehad.. en ben op me 16e op mezelf gaan wonen....
hierdoor doorloop je zeeeer snel de puberteit... en ben je vroeg volwassen....
maar je moet zoiets meemaken wil je het begrijpen.... ik bedoel alleen probeerr niet snel te oordelen naar iemands leeftijd...(ik doe het zelf ook helaas nog regelmatig..onlangs mijn eigen ervaring.)
hylarisch verhaalquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:14 schreef Soraya20 het volgende:
Beste Fok!-ers.
Ik zit met een probleem.
Mijn man en ik zijn nu een jaar getrouwd, en na de eerste wittebroods-maand is het bergafwaards gegaan met ons sexuele leven.
Hij heeft nooit zin in seks... En aan mij kan het zeer zeker niet liggen, ik ben absoluut niet passief, ik probeer hem altijd te verleiden en te verassen zodat het altijd leuk en spannend blijft. En als ik hem mag geloven voelt hij zich nog altijd ontzettend tot me aangetrokken.
Een poos heb ik mij serieus afgevraagd of hij geen homo was.
Met moeite weet ik hem aan te zetten om 1x in de twee weken seks met me te hebben. Op alle overige dagen geraakt hij wel in een staat van opwinding, maar toch zegt hij dat hij moe is of wat dan ook.
Eindelijk heeft hij dit weekend (na lang er over te moeten zeuren) verteld waarom hij nooit de liefde met me bedrijft... Zijn verklaring: Hij is verslaafd aan masturbatie.
Hij trekt zich als ik aan het werk ben per dag zo'n 3 a 4 keer af... Als ik thuis ben heeft hij dan dus geen zin meer. Hij zegt zich er enorm bij te generen, maar dat hij het niet kan laten.
Mijn man is 27 jaar, en we houden veel van elkaar.
Gewoon "niet doen" werkt niet voor hem.
Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Het enige wat ik weet is dat ik dit niet mijn hele leven zo karig seks wil hebben...
Ik heb hem voorgesteld om zich af te trekken waar ik bij ben, op 1 of andere manier denk ik dat dit misschien zou helpen, maar dit wil hij absoluut niet.
Dit probleem is te banaal voor woorden, en misschien klinkt het in jullie woorden als klinkklare onzin, maar helaas is dit maar al te serieus. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
Hylarisch dat kindjes zoals jouw leeftijd geen manieren hebben en dat je ouders falen om je een fatsoenlijke opvoeding te geven met normen en waarden zodat je opmerkingen zoals deze nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:17 schreef JoPiDo het volgende:
hylarisch verhaal
Dankjewel voor je advies, ik vind hem wel bruikbaar, sorry dat ik er niet uitgebreid op in kan gaan...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:02 schreef CL1 het volgende:
Uit het feit dat jullie in het begin heel veel sexten en later steeds minder, is op te maken dat:
1) Hij je in het begin beslist sexueel aantrekkelijk vond, anders was de frequentie van begin af aan al minder geweest. Hoewel de kans bestaat dat het een fantastische toneelspeler is, zou ik me er dus maar niet zo'n zorgen om maken dat hij homo is.
2) Nu jullie wat langer bij elkaar zijn, is zijn sexuele begeerte naar jou afgenomen. Dat komt volgens mij in verreweg de meeste relaties voor. Dat de frequentie waarmee jullie sex hebben kleiner is geworden, is dus op zich normaal.
3) Het aantal keren sex met elkaar neemt weliswaar af, maar de sexuele behoéfte neemt dikwijls niét af, wat je dan ziet is dat iemand wat meer gaat masturberen. Helaas is dat bij hem volledig doorgeslagen. En doordat hij zich zo vaak aftrekt, heeft-ie nog minder zin in jou, wat zijn gevoel weer bevestigt dat hij moet masturberen om aan zijn gerief te komen. Die cirkel moet dus doorbroken worden en dat kan maar op één manier: kappen met (zoveel) te rukken. Je zou het volgende wellicht eens kunnen proberen:
Spreek af dat hij twee vaste dagen per week overdag helemaal NIET masturbeert, en dat jij hém 's avonds afrukt, zonder dat hij wat hoeft terug te doen. Zo went hij weer aan het idee van sex met jou, en krijgt evt faalangst geen kans (want er wordt niks van hem verlangd). Bovendien kun je mooi checken of-ie niet stiekem toch weer gerukt heeft (grootte van het kwakkie).
Na enige tijd kun je dit gaan uitbreiden naar wederzijds masturberen en het uiteindelijke doel is uiteraard dat er uiteindelijk weer geneukt gaat worden en jij ook aan je trekken komt.
Bottom line is dat het voor hém weer "leuk" moet zijn om sex te hebben waar jij bij bent. Dus verwen 'm. Klinkt stom, omdat jij in wezen 'slachtoffer' bent in deze kwestie en dan moet je hém nog es gaan verwennen ook, maar het is m.i. heel belangrijk dat hij weer plezier krijgt in gezamelijke sex.
Ik vind wel dat je er verstandig en open minded mee omgaat tot nu toe. Succes!
Heb je bij Nederlands nooit geleerd dat je niet al te lange zinnen moet maken omdat dat dom overkomt?quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:21 schreef SEX het volgende:
[..]
Hylarisch dat kindjes zoals jouw leeftijd geen manieren hebben en dat je ouders falen om je een fatsoenlijke opvoeding te geven met normen en waarden zodat je opmerkingen zoals deze niet
zou maken en zou kunnen indenken dat het misschien heel erg dom kan overkomen. klein kindje.
Tja wat heb je nog op te merken op mijn scherpe analyse... Oh, je probeert mij te pakkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef JoPiDo het volgende:
Heb je bij Nederlands nooit geleerd dat je niet al te lange zinnen moet maken omdat dat dom overkomt?
op zich ben ik het wel met je eens.. maar het is ook zo dat dit net zo goed een ouder iemand had kunnen overkomen.....quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:17 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik weet hoe snel iemand volwassen kan worden maar begrijp wel dat als iemand nog erg jong
van leeftijd is je sommige dingen niet meer kunt terug draaien en je nogal grote fouten kunt maken
door nogal snel heel extreme stappen te maken die achteraf misschien te snel waren genomen.
Veel jongeren nemen te weinig tijd voor zichzelf om na te denken wat ze eigenlijk willen in het
leven. Trouwen op zeer jonge leeftijd lijkt in het begin leuk maar geeft iemand niet de kans om
zichzelf te ontplooien en vervolgens haar of zijn eigen karakter te kunnen ontdekken en deze
als nodig te veranderen of aan te passen. Impulsieve acties werpen vaak niet hun vruchten af.
Ik heb meer dan genoeg meegemaakt op jonge leeftijd om mezelf in een ander persoon van jonge
leeftijd te verplaatsen en te kunnen begrijpen waarom iemand te snel keuzes maakt, het heeft te
maken met het feit dat iemand al snel stabiliteit wil en de T.S. denkt dit te bereiken door de met in
haar ogen 'ideale' partner te gaan trouwen die ook meteen 7 jaar ouder is en duidelijk last heeft
van een psychologisch probleem, het is duidelijk dat ze haar partner verkeerd heeft ingeschat.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:27 schreef SEX het volgende:
[..]
Tja wat heb je nog op te merken op mijn scherpe analyse... Oh, je probeert mij te pakken
op een te lange zin die eigenlijk qua constructie perfect is zodat je er eigenlijk helemaal
niets over op kunt merken. Hmm, als ik jouw was zou ik een betere poging doen pubertje.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:27 schreef SEX het volgende:
[..]
Tja wat heb je nog op te merken op mijn scherpe analyse... Oh, je probeert mij te pakken
op een te lange zin die eigenlijk qua constructie perfect is zodat je er eigenlijk helemaal
niets over op kunt merken. Hmm, als ik jouw was zou ik een betere poging doen pubertje.
Inderdaad, zowel ouderen als jongeren maken vaak deze fout alleen hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:27 schreef pacandor_ het volgende:
op zich ben ik het wel met je eens.. maar het is ook zo dat dit net zo goed een ouder iemand had kunnen overkomen.....
en dat gebeurd ook regelmatig....
en hoevaak hoor je ook niet dat mensen soms jaren samenwonen wat goed gaat.... en dangaan ze trouwen en binnen een jaar liggen ze uitelkaar.... (de reden daarvan heb ik nooit begrepen...)
maar goed.. al met al hoop ik echt voro haar dat alles goedkomt......'
Geeft niet. Wat ik nog wel wil benadrukken, is dat je het m.i. de eerste tijd (bijv. een maand) echt zou moeten laten bij hem aftrekken. Niet toegeven aan verlangens naar meer, zowel niet bij jou als bij hem. Anders is er toch weer de kans dat bij hem de volgende keer het gevoel bestaat dat er een verwachtinspatroon is, en dat hij "moet presteren". Terwijl hij eerst weer moet leren genieten met jou samen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:21 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je advies, ik vind hem wel bruikbaar, sorry dat ik er niet uitgebreid op in kan gaan...
Mijn complimenten, ik wilde even kijken of je scherp kunt zijn en het is je gelukt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:28 schreef JoPiDo het volgende:
dat is zo.... alleen gedragen de ouderen zich vaak jeudigger dan de gemiddelde tiener.. zeker in dit soort dingen...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:30 schreef SEX het volgende:
[..]
Inderdaad, zowel ouderen als jongeren maken vaak deze fout alleen hebben
de mensen die al op leeftijd zijn dit volkomen aan zichzelf te wijten omdat ze
juist beter zouden moeten weten om op hun leeftijd weinig fouten te maken.
ook nog een affaire erbij!?(ik heb niet het hele topic gelezen...)quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:35 schreef Copycat het volgende:
Soraya, nogmaals: hoe denk je jouw affaire in te passen in je wil om je relatie met je man een tweede kans te geven?
een getrouwde vent van 26 die 3 à 4 keer per dag masturbeertquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:33 schreef SEX het volgende:
[..]
Mijn complimenten, ik wilde even kijken of je scherp kunt zijn en het is je gelukt.
Ja okay, ik moet je wel toegeven dat het best komisch klinkt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:39 schreef JoPiDo het volgende:
een getrouwde vent van 26 die 3 à 4 keer per dag masturbeert![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:42 schreef JoPiDo het volgende:
waarschijnlijk kijkt je vriendje ook porno, omdat hij jouw lichaam tegen vond vallen
en ik vond de eerste post al hilarisch hèquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:48 schreef CL1 het volgende:
Laat maar, mijn advies trouwens. Ik dacht dat je er echt voor wilde gaan met je man om je relatie met hem te redden. Wat ik op prijs stelde. Maar ik zie nu via die post van Copycat dat je hem al opgegeven hebt en elders aan het neuken bent. Nieuw advies: ga zo snel mogelijk scheiden van je vent.
en het vage is..... toch heb ik wel met haar te doen.....quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:11 schreef CL1 het volgende:
Hmm.. ik lees nu ook in een ander topic dat ze het heeft over een vorige relatie van 2,5 jaar die haar sloeg en ontrouw was enzo.. ze heeft al érg veel meegemaakt.
Nah ja, ben er in gestonken. De tyfus gewenst voor de TS, maar at least was het wel een geinig topic.
Ja precies!quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:16 schreef pacandor_ het volgende:
en het vage is..... toch heb ik wel met haar te doen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |