abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20505066
Beste Fok!-ers.

Ik zit met een probleem.
Mijn man en ik zijn nu een jaar getrouwd, en na de eerste wittebroods-maand is het bergafwaards gegaan met ons sexuele leven.

Hij heeft nooit zin in seks... En aan mij kan het zeer zeker niet liggen, ik ben absoluut niet passief, ik probeer hem altijd te verleiden en te verassen zodat het altijd leuk en spannend blijft. En als ik hem mag geloven voelt hij zich nog altijd ontzettend tot me aangetrokken.

Een poos heb ik mij serieus afgevraagd of hij geen homo was.

Met moeite weet ik hem aan te zetten om 1x in de twee weken seks met me te hebben. Op alle overige dagen geraakt hij wel in een staat van opwinding, maar toch zegt hij dat hij moe is of wat dan ook.

Eindelijk heeft hij dit weekend (na lang er over te moeten zeuren) verteld waarom hij nooit de liefde met me bedrijft... Zijn verklaring: Hij is verslaafd aan masturbatie.

Hij trekt zich als ik aan het werk ben per dag zo'n 3 a 4 keer af... Als ik thuis ben heeft hij dan dus geen zin meer. Hij zegt zich er enorm bij te generen, maar dat hij het niet kan laten.

Mijn man is 27 jaar, en we houden veel van elkaar.

Gewoon "niet doen" werkt niet voor hem.

Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Het enige wat ik weet is dat ik dit niet mijn hele leven zo karig seks wil hebben...

Ik heb hem voorgesteld om zich af te trekken waar ik bij ben, op 1 of andere manier denk ik dat dit misschien zou helpen, maar dit wil hij absoluut niet.

Dit probleem is te banaal voor woorden, en misschien klinkt het in jullie woorden als klinkklare onzin, maar helaas is dit maar al te serieus. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:18:50 #2
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_20505116
Wat een ongeloofelijk cliche-vernietigende situatie!
Gebakken ei met peperkoek!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:20:09 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_20505136
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:14 schreef Soraya20 het volgende:
Dit probleem is te banaal voor woorden, en misschien klinkt het in jullie woorden als klinkklare onzin, maar helaas is dit maar al te serieus. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
Hulp zoeken voor/met hem.

Met alle respect, maar de voorkeur geven aan je eigen hand, terwijl je echtgenote ligt te smachten is ronduit ongezond.

Nog afgezien van het feit dat het ook voor jou verschrikkelijk is.

Eerlijk gezegd vind ik het sowieso een lul die alleen maar met zijn eigen gevoelens bezig is en niet met de jouwe. Zo zijn jullie niet getrouwd! (pun intended)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:20:43 #4
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_20505140
jeempie. das opzich wel een beetje een kut probleem.
Heb je er voor je met hem trouwde niets van gemerkt?
Had je er toen geen last van?
Ik zou em echt vragen er mee op te houden, in ieder geval zo vaak.
Ben ook een tijdje verslaafd geweest, maar het is echt makkelijk terug te brengen naar 1x per dag of twee dagen, als je maar andere dingen gaat doen.
ALhoewel... verslaafd? Doet ie het bijv. ook op zijn werk? of alleen thuis?
Ik denk dat je zowiezo ff naar de huisarts moet, doe het desnoods zonder je vriend erbij te betrekken. Want met zon sexleven wordt niemand blij.

succes he!
Imperare sibi maximum imperium est
pi_20505162
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hulp zoeken voor/met hem.

Met alle respect, maar de voorkeur geven aan je eigen hand, terwijl je echtgenote ligt te smachten is ronduit ongezond.

V.
Dat weet ik...

Maar ik kan moeilijk met hem naar de huisarts gaan. Wat gaat die huisarts er mee doen?

Ik maak grappen er over met hem dat ik een kuisheidsgrodel aanschaf en die van het slot haal als ik thuis ben.
pi_20505172
hoe ging dat dan voordat jullie getrouwd waren ?
of was er geen sprake van sex voor het huwelijk ?
fokschaap
pi_20505174
Dat is dus 1 van de redenen waarom uithuwelijken volledig uit de tijd is
Big dick.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:23:34 #8
136 V.
pi_20505178
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:22 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Dat weet ik...

Maar ik kan moeilijk met hem naar de huisarts gaan. Wat gaat die huisarts er mee doen?
Hem doorsturen naar een psycholoog/seksuoloog.

En dan nog: 'hij zegt dat hij het niet kan laten'

Wat een ongelooflijk zeldzame kneus, zeg

Vertel hem dat hij het maar laat, en dat als je erachter komt dat hij ermee doorgaat je zijn klauwen eraf hakt. Dit soort kolder moet gewoon ophouden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_20505185
Cyaankali op z'n vingers smeren. Dat zal 'm leren. De schoft.
Wie?
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 09:25:36 #10
18653 crew  D.
pi_20505200
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hem doorsturen naar een psycholoog/seksuoloog.

V.
pi_20505211
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:23 schreef U-lerZzZ het volgende:
Cyaankali op z'n vingers smeren. Dat zal 'm leren. De schoft.
pi_20505241
Hem dwingen tot sex! Koop handboeien bij de sexshop, keten hem vast aan het bed en laat hem zien wie er de baas is!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:29:55 #13
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_20505247
Het probleem is waarschijnlijk dat hij fantaseert over dingen die hij veel spannender/leuker vindt dan jou. En dat is verschrikkelijk. Vraag hem eens wat zijn gedachten/fantasieen zijn, misschien kan je er wat mee...
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 09:30:22 #14
18653 crew  D.
pi_20505256
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef LSS het volgende:
Hem dwingen tot sex! Koop handboeien bij de sexshop, keten hem vast aan het bed en laat hem zien wie er de baas is!
bij de dump vind je ze ook hoor
pi_20505265
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef de_priester het volgende:
jeempie. das opzich wel een beetje een kut probleem.
Heb je er voor je met hem trouwde niets van gemerkt?
Had je er toen geen last van?
Ik zou em echt vragen er mee op te houden, in ieder geval zo vaak.
Ben ook een tijdje verslaafd geweest, maar het is echt makkelijk terug te brengen naar 1x per dag of twee dagen, als je maar andere dingen gaat doen.
ALhoewel... verslaafd? Doet ie het bijv. ook op zijn werk? of alleen thuis?
Ik denk dat je zowiezo ff naar de huisarts moet, doe het desnoods zonder je vriend erbij te betrekken. Want met zon sexleven wordt niemand blij.

succes he!
Toen ik trouwde met hem had ik er niets van gemerkt...

We zijn betrekkelijk snel getrouwd.

Hij doet het ook op zijn werk, en op school(college).

Ik denk dat hij er nu niet meer over wil praten... Ik heb wat gemenige grappen gemaakt omdat ik mij geen raad wist met de situatie. Ik zei dat ie moest gaan werken bij een Spermabank, dat zn gemasturbeer dan misschien nog ergens goed voor zou zijn, en dat het dan misschien nog wat op zou leveren.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:31:10 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20505269
Jij schrijft dat hij dit doet als jij aan het werkt bent. Ik concludeer hieruit dat hij dus thuis zit? Als dat zo is, raad ik aan om een zinvolle dagbesteding voor hem te vinden. Als hij voldoende andere activiteiten heeft, heeft hij ten eerste minder tijd om zich af te trekken, ten tweede zullen zijn gedachten meer bij zijn activiteiten zijn dan bij trekken. Verder sluit ik me aan bij anderen. Stap naar de huisarts, deze kan eventueel doorverwijzen naar professionele hulpverlening.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:32:13 #17
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20505281
Elke keer als ie zich wilt gaan rukken em jou laten bellen, jij gaat snel naar huis en dan kan hij zijn lust op jou botvieren!
Accept you're dead and start living
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:32:32 #18
17698 nappel
raar menneke..
pi_20505286
Ik vind 't eerlijk gezegd maar een slap excuus..
Je zou zelfs bijna zeggen dat ie getraind is vaak klaar te komen , dus kan die keer met jou 's avonds er ook nog wel van af..
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:34:30 #19
136 V.
pi_20505313
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:30 schreef Soraya20 het volgende:

Ik denk dat hij er nu niet meer over wil praten...
Dikke lul voor hem!

Hier MOETEN jullie over praten, want dit betreft jullie allebei. Sterker nog, volgens mij heb jij meer last van zijn handelen/niet handelen dan hij.

Dussssss.... praten en hij gaat maar wat dingen laten (en daarvoor in de plaats andere dingen doen).

Kijk, dat hij af en toe eens aan zijn jodocus gaat zitten trekken, prima. Maar 4 keer per dag en dan jou aan je lot overlaten? Lijkt mij niet.

JIJ moet dus gaan staan voor wat JIJ wilt in deze. JIJ moet hem duidelijk maken dat je dit niet pikt! En dat niet alleen... je moet het ook daadwerkelijk niet pikken. Punt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_20505322
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef Plonz het volgende:
Het probleem is waarschijnlijk dat hij fantaseert over dingen die hij veel spannender/leuker vindt dan jou. En dat is verschrikkelijk. Vraag hem eens wat zijn gedachten/fantasieen zijn, misschien kan je er wat mee...
Hij zegt dat hij over mij fantaseerd...

En verder... Vastbinden vind ik wel een leuke. Ik hou wel van een beetje kinky, maar denk niet dat hij er voor in is, hehe... Hij heeft niets te willen.

Maar dan gaat hij het met tegenzin doen (doet hij nu soms ook al) en dan als ik klaar ben gekomen, dan stopt hij er gelijk mee, en dan voel ik me heel erg verrot.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:35:44 #21
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_20505327
Neem van mij aan; als de intimiteit/sex weg is uit je relatie, dan is het einde in zicht....
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:35:50 #22
17698 nappel
raar menneke..
pi_20505328
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef Plonz het volgende:
Oei.. daar dacht ik ook al aan, maar durfde het eigenlijk niet te posten..
pi_20505346
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef Plonz het volgende:
Neem van mij aan; als de intimiteit/sex weg is uit je relatie, dan is het einde in zicht....
Yep...

Daar ben ik ook bang voor!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:38:15 #24
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20505351
Wat ik denk, is dat hij een sexuele fantasie heeft die hij niet met jou durft of wil delen. Ik hoop voor je dat het geen fanatsien zijn over mannen, want dan ben je ver van huis. Ik zou het met hem eens over sex hebben en subtiel vragen wat zijn diepste fantasien zijn. Vertel ook je eigen fantasien, dat praat makkelijker voor hem.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:39:05 #25
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_20505365
mwa nee. ik denk meer dat ie een beetje ziek is.
tijdens college??????????????????????????????????????????????
komaaan!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:40:10 #26
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_20505379
of hij heb zoiets van: nu zijn getrouwd en ben je van mij (sommigen denken dat!)
Daarom stopt ie met dingen doen omdat jullie nu toch al getrouwd zijn. ofzo.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:41:25 #27
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_20505397
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:37 schreef Soraya20 het volgende:
Daar ben ik ook bang voor!
Bang...dat was ook de reden dat mijn (inmiddels)ex vrouw en ik bij elkaar bleven. Angst om weer alleen te zijn. Maar goed, we hebben dus misschien wel 3 jaar weggegooid. Maar zonder intimiteit is het erg moeilijk om te blijven vechten voor je relatie. Het verschil tussen je partner en andere vrienden waar je dingen mee deelt is nou namelijk juist dat stukje intimiteit.
pi_20505402
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:38 schreef Spideyman het volgende:
Wat ik denk, is dat hij een sexuele fantasie heeft die hij niet met jou durft of wil delen. Ik hoop voor je dat het geen fanatsien zijn over mannen, want dan ben je ver van huis. Ik zou het met hem eens over sex hebben en subtiel vragen wat zijn diepste fantasien zijn. Vertel ook je eigen fantasien, dat praat makkelijker voor hem.
Ik vind dit wel een goede tip...

Ik ga gelijk vanavond met hem hier over praten. Ik praat overigens altijd heel open met hem, niets is bij mij taboe... Zelfs homofilie niet. Natuurlijk zou ik dat heel erg vinden, maar ik zou hem zeker steunen indien dit zo was.
pi_20505409
Uhm.. op het werk...op school! Jouw echtgenoot heeft met alle respect toch wel een serieus probleem. Hij zal hier hulp voor moeten zoeken, er is geen andere optie.
Je moet aan jezelf denken, ik neem aan dat je nog wel lang getrouwd wil blijven met deze man. Je moet hem voor het blok zetten dat hij er wat aan wil.moet gaan doen, anders vrees ik dat hij gewoon doorgaat. Als hij al zo obsessief ermee is dan zal hij waarschijnlijk niet eens inzien dat dit niet klopt.
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 09:43:44 #30
18653 crew  D.
pi_20505426
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij over mij fantaseerd...
dat geloof je toch zelf niet
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:45:08 #31
52962 drascovic
I really love my babe
pi_20505439
Zielig man! ik leef helemaal met je mee! ik zou naar de dokter stappen Soraya! Laat hem/haar je doorverwijzen.....

Succes!
Jesus is coming!
pi_20505440
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:43 schreef D.Rose het volgende:

[..]

dat geloof je toch zelf niet
Ik weet het niet... Als hij al heeft toegegeven dat hij aan masturbatie verslaafd is, waarom zou hij dan daarover liegen.

Het hek is al van de dam.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:47:08 #33
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_20505460
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:45 schreef Soraya20 het volgende:
Ik weet het niet... Als hij al heeft toegegeven dat hij aan masturbatie verslaafd is, waarom zou hij dan daarover liegen.
Als hij jouw aandacht niet leuker vindt (en uit je woorden maak ik op dat je voor erg veel in bent) dan is het gewoon foute boel. Ik denk dat 99% van de mannen kei jaloers is op zo'n flexibele meid als jij.
pi_20505477
Op de een of andere manier kom je een beetje ongeloofwaardig over, nie thet probleem an sich, maar jij.
Maar goed, aannemende dat jij waar bent, waarom maak je er eigenlijk grapjes over met hem
Geen wonder dat hij jouw probleem dan niet serieus neemt.

En waarom kijk je het zolang aan, met een vent die mij niet aanraakt zou ik niet samen meer willen zijn en aangezien hij uit zichzelf NIETS doet op iets aan de situatie te veranderen, zou ik hardere maatregelen nemen, want praten schijnt niet te helpen (zeker niet als je er jolig over blijft doen natuurlijk).

Oftewel ik zou zeggen of je doet er wat aan (therapie als hij uit zichzelf dit niet kan stoppen) of ik ben weg.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20505479
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:45 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Het hek is al van de dam.
liljkt me meer een zoethoudertje voor jou. Misschien moeten jullie 's ochtends voor dat hij naar z'n werk of collega gaat nog even saampjes tot een hoogtepunt komen. Heb ooit ergens gelezen dat je om 8 uur 's ochtends de lekkerste orgasmes zou moeten hebben
fokschaap
pi_20505500
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:41 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Zelfs homofilie niet. Natuurlijk zou ik dat heel erg vinden, maar ik zou hem zeker steunen indien dit zo was.
Hoe zie je dat voor je dan? O je bent homo, ik zal je steunen in deze moeilijke tijd
Big dick.
pi_20505508
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?
Misschien moet je zelf maar eens beginnen met masturberen waar hij bij is. Of hij vind het fantastisch en doet mee, of hij voelt zich aan de kant geschoven. Misschien begrijpt hij dan beter hoe jij je voelt.
WesopaWarriors.tk
pi_20505520
De keuze is aan jou, JIJ moet hem dwingen, dat is je recht als echtgenote!

Een kennis van mij werkt bij de politie en vertelde mij eens een verhaal over iemand die ook last had van dezelfde "verslaving". Hij en zijn collega's troffen deze zelfde man regelmatig masturberend aan in zijn auto! Gewoon op een parkeerterrein bij een supermarkt bijvoorbeeld. Ik wil niet zeggen dat jouw man dit doet, maar als hij het nu al op school en op zijn werk doet......
Ik zou me kapot schamen en niet graag met zo iemand geassocieerd worden.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:52:50 #39
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20505521
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:50 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan? O je bent homo, ik zal je steunen in deze moeilijke tijd
samen naar de darkroom
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:53:49 #40
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20505527
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:52 schreef Edwhyn het volgende:
Mijn vriendin zegt altijd als ik seks wil en zij in 99% van de gevallen niet: je kan me niet dwingen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20505545
quote:

[..]

Ik denk het wel...

Je moet begrijpen we zijn moslims, en zo makkelijk is het niet als je als moslimman homo bent, snap je?
pi_20505547
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:53 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Mijn vriendin zegt altijd als ik seks wil en zij in 99% van de gevallen niet: je kan me niet dwingen
Ik bedoel niet dwingen tot seks hehe, mar dwingen hulp te zoeken... beetje ongelukkig getypt...
pi_20505565
quote:

[..]

"Ik heb al die gaten toch ook?!? en anders koop ik wel een strapon hoor!"
pi_20505576
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:56 schreef Roönaän het volgende:

[..]

"Ik heb al die gaten toch ook?!? en anders koop ik wel een strapon hoor!"
Hahahahaha!
pi_20505630
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:55 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Ik denk het wel...

Je moet begrijpen we zijn moslims, en zo makkelijk is het niet als je als moslimman homo bent, snap je?
Ja dat had ik al door ja.

Wat ontzettend kut om met iemand te (moeten?) trouwen die je nauwelijks kent. Dan kan je je Moslim-zijn wel als excuus gebruiken, maar je zou ook kunnen zeggen dat Moslims op een hele verkeerde manier met dit soort dingen omgaan.
Big dick.
pi_20505642
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:52 schreef Edwhyn het volgende:

Een kennis van mij werkt bij de politie en vertelde mij eens een verhaal over iemand die ook last had van dezelfde "verslaving". Hij en zijn collega's troffen deze zelfde man regelmatig masturberend aan in zijn auto! Gewoon op een parkeerterrein bij een supermarkt bijvoorbeeld. Ik wil niet zeggen dat jouw man dit doet, maar als hij het nu al op school en op zijn werk doet......
Ik zou me kapot schamen en niet graag met zo iemand geassocieerd worden.
Zeer zeker wel...

Maar het ligt allemaal nogal moeilijk en gevoelig. Het is vooral zijn gene die het vermoeilijkt...
pi_20505670
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:00 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ja dat had ik al door ja.

Wat ontzettend kut om met iemand te (moeten?) trouwen die je nauwelijks kent. Dan kan je je Moslim-zijn wel als excuus gebruiken, maar je zou ook kunnen zeggen dat Moslims op een hele verkeerde manier met dit soort dingen omgaan.
Hahahaha!

Dit is een enorm vooroordeel... Ik ben heel erg vrij, ik heb voordat ik trouwde 3 jaar lang op mijzelf gewoond. Mijn man kende ik wel eens waar pas een half jaar alvorens ik met hem in het huwelijk trad, maar we hielden dan ook van elkaar, we passen heel erg goed bij elkaar, en qua omgang gaat ons huwelijk perfect.
pi_20505684
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:01 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Zeer zeker wel...

Maar het ligt allemaal nogal moeilijk en gevoelig. Het is vooral zijn gene die het vermoeilijkt...
Hij zal daar toch overheen moeten komen al wil jij gelukkig getrouwd zij... Toch ben ik bang dat jij meer dan alleen vermoedt dat hij homo is...
pi_20505696
Het schijnt dat veel mannen dat dus erg opwindend vinden, die voorbinddildo's. It's worth a try babe, en naturlijk wel gebruiken in combinatie met de door mij eerder genoemde handboeien he, want anders ontsnapt ie!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:06:32 #50
56967 Cappucino
Niet denken, maar doen!
pi_20505703
Wat een loser!!

Ik denk dat er genoeg mannen zijn die het jou wel naar je zin kunnen maken!
Cash is fact, profit is an opinion!!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:07:04 #51
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_20505714
Masturbatie (en de bijbehorende fantasieën), is blijkbaar leuker dan sex met jou.

Jammer dan
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_20505734
mag je als moslim wel masturberen ?
fokschaap
pi_20505742
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:06 schreef Cappucino het volgende:
Wat een loser!!

Ik denk dat er genoeg mannen zijn die het jou wel naar je zin kunnen maken!
Hahahahaha! Weet niet, ben nog nooit een manspersoon tegengekomen met een even grote libido als mij... Dus tjah...

Maar dit slaat ook weer alles.
pi_20505751
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:04 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Hahahaha!

Dit is een enorm vooroordeel... Ik ben heel erg vrij, ik heb voordat ik trouwde 3 jaar lang op mijzelf gewoond. Mijn man kende ik wel eens waar pas een half jaar alvorens ik met hem in het huwelijk trad, maar we hielden dan ook van elkaar, we passen heel erg goed bij elkaar, en qua omgang gaat ons huwelijk perfect.
En toch schik je je volledig in de rol van gehoorzame echtgenote. Als blijkt dat je man homo is, is het enige wat je zegt: Ik zal hem steunen.

Heb je er weleens bij stilgestaan wat dat voor jou betekend?
Big dick.
pi_20505757
[quote]Op vrijdag 9 juli 2004 10:07 schreef Viola_Holt het volgende:
[/quot]

Als Christene ook niet...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:10:21 #56
56967 Cappucino
Niet denken, maar doen!
pi_20505761
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:08 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Hahahahaha! Weet niet, ben nog nooit een manspersoon tegengekomen met een even grote libido als mij... Dus tjah...

Maar dit slaat ook weer alles.
Hmzzzzz, tja wat zal ik zeggen........
pi_20505775
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:07 schreef Viola_Holt het volgende:
Nee dat mag niet...

Maar ach, mij hoor je over dat feit niet moeilijk doen, als ik er maar geen last mee heb.
pi_20505800
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:09 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En toch schik je je volledig in de rol van gehoorzame echtgenote. Als blijkt dat je man homo is, is het enige wat je zegt: Ik zal hem steunen.

Heb je er weleens bij stilgestaan wat dat voor jou betekend?
Echtscheiding, onmiddelijk, maar waarom zou ik hem dan niet steunen daar in...

Ik kan mijn eigen boontjes wel doppen hoor.
pi_20505817
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:11 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Nee dat mag niet...

Maar ach, mij hoor je over dat feit niet moeilijk doen, als ik er maar geen last mee heb.
en als je wat koranverzen of hadiths voorleest aan hem ? helpt dat ? of misschien moet hij met een imam gaan praten over z'n liefhebberij
fokschaap
pi_20505855
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:11 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Nee dat mag niet...

kennelijk dus wel
pi_20505860
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:13 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

maar dan steun je hem in iets wat ook niet goed wordt gekeurd in de islam. is dat wel goed voor je zieleheil ?
fokschaap
pi_20505886
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:13 schreef Soraya20 het volgende:
Mooi he, liefde.

Steunen, op welk gebied? Als het zo moeilijk is voor een Moslim man om openlijk homo te zijn, hoe de neuk ga jij hem daarin steunen dan? Door hem te dumpen?
quote:
Wat is dan je probleem eigenlijk
Big dick.
pi_20505891
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:14 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

en als je wat koranverzen of hadiths voorleest aan hem ? helpt dat ? of misschien moet hij met een imam gaan praten over z'n liefhebberij
Hmmmh, nee... Alsjeblieft zeg.

Ik vind niet dat je t geloof overal bij moet betrekken, hij weet gerust wel dat wat hij doet verkeerd is, en het zit tussen zijn oren. Hij is erg intelligent, hij volgt immers een academische studie (biologie-aanverwant nog wel)... Hij zegt ook dat hij beter moet weten, maar ja...
pi_20505916
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:18 schreef Soraya20 het volgende:

hij volgt immers een academische studie (biologie-aanverwant nog wel)... Hij zegt ook dat hij beter moet weten, maar ja...
het is dus gewoon veldwerk !
fokschaap
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:22:58 #65
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_20505962
Ik zou met hem naar een relatietherapeut of seksuoloog gaan.

Een dergelijke situatie is toch behoorlijk vreemd en bij een professionele hulpverlener kunnen jullie er misschien achter komen wat de achterliggende redenen zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_20505965
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:18 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Mooi he, liefde.

Steunen, op welk gebied? Als het zo moeilijk is voor een Moslim man om openlijk homo te zijn, hoe de neuk ga jij hem daarin steunen dan? Door hem te dumpen?
[..]

Wat is dan je probleem eigenlijk
Als je als moslimman homo bent, dan is dat best moeilijk om daarmee uit de kast te komen.

Het is niet gezegd dat hij dat is, maar goed, het zou kunnen toch? Hij gedraagt zich nogal verdacht, en er zijn bepaalde signalen die ik opvang... Intuitie...

Ik ga niet zomaar van hem scheiden, als je getrouwd bent dien je verantwoordelijk te zijn en ook in moeilijke tijden naar oplossingen te zoeken.
pi_20505980
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:23 schreef Soraya20 het volgende:

Ik ga niet zomaar van hem scheiden, als je getrouwd bent dien je verantwoordelijk te zijn en ook in moeilijke tijden naar oplossingen te zoeken.
natuurlijk, maar het zou wel handig zijn als dat zoeken naar oplossingen van beide kanten komt !
fokschaap
pi_20505993
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:24 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

natuurlijk, maar het zou wel handig zijn als dat zoeken naar oplossingen van beide kanten komt !
Door zijn gene doet hij er weinig aan... Hij weet ook niet wat hij er aan moet doen.

Ik denk dat ik maar ga proberen om met potentiele oplossingen aan te dragen, en mijn best ga doen hem hier in mee te krijgen.
pi_20506003
quote:

[..]

Als je als moslimman homo bent, dan is dat best moeilijk om daarmee uit de kast te komen.

Het is niet gezegd dat hij dat is, maar goed, het zou kunnen toch? Hij gedraagt zich nogal verdacht, en er zijn bepaalde signalen die ik opvang... Intuitie...

En net zeg je nog:
quote:
Maar goed, op het moment dat blijkt dat je man homo is, kan je zoeken naar oplossingen wat je wil. Wat voor oplossingen had je voor ogen?
Big dick.
pi_20506065
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:26 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En net zeg je nog:
[..]

Maar goed, op het moment dat blijkt dat je man homo is, kan je zoeken naar oplossingen wat je wil. Wat voor oplossingen had je voor ogen?
Voor de duidelijkheid:

Alleen masturbatie probleem = Is samen oplossing zoeken.

Achterliggend probleem - homfilie = echtscheiding, maar dan steun ik hem als een vriend.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:32:36 #71
56967 Cappucino
Niet denken, maar doen!
pi_20506120
quote:

[..]
Offtopic:
Dan is nou nog eens een goede instelling. Topie!
Meer mensen zouden dat moeten hebben, want dan zou ook niet 1 op de 3 mensen scheiden!!!!!
pi_20506142
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:29 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid:

Alleen masturbatie probleem = Is samen oplossing zoeken.

Achterliggend probleem - homfilie = echtscheiding, maar dan steun ik hem als een vriend.
Ok duidelijk

En direct je antwoord: Samen. Maar aangezien hij dat kennelijk niet wil..
Big dick.
pi_20506146
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:48 schreef milagro het volgende:
Op de een of andere manier kom je een beetje ongeloofwaardig over, nie thet probleem an sich, maar jij.
Maar goed, aannemende dat jij waar bent, waarom maak je er eigenlijk grapjes over met hem
Geen wonder dat hij jouw probleem dan niet serieus neemt.

En waarom kijk je het zolang aan, met een vent die mij niet aanraakt zou ik niet samen meer willen zijn en aangezien hij uit zichzelf NIETS doet op iets aan de situatie te veranderen, zou ik hardere maatregelen nemen, want praten schijnt niet te helpen (zeker niet als je er jolig over blijft doen natuurlijk).

Oftewel ik zou zeggen of je doet er wat aan (therapie als hij uit zichzelf dit niet kan stoppen) of ik ben weg.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:34:15 #74
56967 Cappucino
Niet denken, maar doen!
pi_20506153
Hey,

maar als jij nou eens ongeneerd met jezelf gaat liggen spelen op het gekke af waar hij naast ligt.........wat gebeurt er dan?????

Dan moet je als man toch wel zin krijgen.........!!!!!!!!!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:35:50 #75
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_20506183
Hmmm, als ie geen sex wil dan had ie maar vrienden met je moeten blijven en niet met je moeten trouwen.

Is het voor hem dan zo'n moeite om hem er minstens 1 keer in de week even in te hangen? Wat ie verder doet moet ie natuurlijk zelf weten, al geeft ie er 10 keer per dag een zwengel aan. Maar 1 keer in de week.... Dat moet toch lukken?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_20506225
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:33 schreef milagro het volgende:

[..]
Ah, daar had ik overheen gelezen...

Bedankt voor je inbreng. Ik snap dat het wat raar overkomt, maar ik voel me ook opgelaten om hier over te schrijven.

Ik denk ook wel dat ik eisen kan stellen... Maar het is alleen al knap dat hij dit heeft durven te vertellen.

Mijn man en ik maken altijd overal grappen over, daarom hebben we een goede band met elkaar (veel humor)... Maar ik weet nu wel dat dit geen goed moment is, en heb er wat spijt van. Misschien moet ik maar eens serieus met hem gaan praten hier over.
pi_20506300
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:34 schreef Cappucino het volgende:
Hey,

maar als jij nou eens ongeneerd met jezelf gaat liggen spelen op het gekke af waar hij naast ligt.........wat gebeurt er dan?????

Dan moet je als man toch wel zin krijgen.........!!!!!!!!!
Weleens geprobeerd...

Hij loopt dan weg.
pi_20506342
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:35 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, als ie geen sex wil dan had ie maar vrienden met je moeten blijven en niet met je moeten trouwen.

Is het voor hem dan zo'n moeite om hem er minstens 1 keer in de week even in te hangen? Wat ie verder doet moet ie natuurlijk zelf weten, al geeft ie er 10 keer per dag een zwengel aan. Maar 1 keer in de week.... Dat moet toch lukken?
1 keer in de week is nog bedroevend weinig...

Om de dag minstens... Het liefst dagelijks.

Ik voel me soms net Peggy (de vrouw van al Bundy) van "Married with Children".
pi_20506649
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:41 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Weleens geprobeerd...

Hij loopt dan weg.
Als je wel 4x per dag kan rukken, maar wegloopt op het moment dat je vrouw met zichzelf ligt te spelen, is er maar 1 conclusie mogelijk ben ik bang.
Big dick.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:04:24 #80
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_20506695
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:01 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als je wel 4x per dag kan rukken, maar wegloopt op het moment dat je vrouw met zichzelf ligt te spelen, is er maar 1 conclusie mogelijk ben ik bang.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_20506828
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:01 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Doe eens een uitspraak!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:12:38 #82
99254 enigma70
Life is a jigsaw puzzle
pi_20506857
Ik was net van het roken af.......
Rage. Rage. Against the dying of the light
pi_20506938
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:11 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Doe eens een uitspraak!
Vooruit: Hij is homo, of hij gaat vreemd, of allebei.
Big dick.
pi_20507115
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:37 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Ah, daar had ik overheen gelezen...

Bedankt voor je inbreng. Ik snap dat het wat raar overkomt, maar ik voel me ook opgelaten om hier over te schrijven.

Ik denk ook wel dat ik eisen kan stellen... Maar het is alleen al knap dat hij dit heeft durven te vertellen.

Mijn man en ik maken altijd overal grappen over, daarom hebben we een goede band met elkaar (veel humor)... Maar ik weet nu wel dat dit geen goed moment is, en heb er wat spijt van. Misschien moet ik maar eens serieus met hem gaan praten hier over.
Het probleem is niet raar, ik geloof jou alleen niet
Het komt allemaal erg tegenstrijdig over, wat je meldt, hier.

Je bent moslim, je bent vrij snel getrouwd, je man rukt zich alleen maar af, en jij maakt er grapjes over
Je hebt geen sex gehad voor het huwelijk, neem ik aan?
Maar je praat wel over kinky sex dat je daar wel voor te vinden bent
Nu loop je zogenaamd tegen dit probleem op en je onderneemt niet behalve wat suf lachen met hem erover.

Een vrouw die van (kinky) sex houdt en daar zonder blad voor de mond nemend voor uitkomt, is over het algemeen wat assertiever dan wat jij ons nu voorspiegelt.
Een vrouw die moslim is, zal, lijkt mij over het algemeen niet zo vrij praten over sex als jij dat doet

Kortom ik geloof er geen reet van.
pi_20507169
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:26 schreef milagro het volgende:
en ook nog vandaag geregistreerd als Fokker ! het eerste topic
fokschaap
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:31:21 #86
33189 RM-rf
1/998001
pi_20507212
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef Verbal het volgende:

ongezond(er) is het zeker niet;
ik denk dat het iets is dat voor _jou_ niet im frage komt, maar mensen zijn verschillend en hebben andere gevoelens en gedachtes; er bestaan ook vrouwen die frigide zijn, ook die hebben misschien wel sexuele gevoelens enkel kunnen deze niet op een ander projecteren.
Dat kan bij mannen evengoed een probleem zijn.

Ik geloof niet zo direkt in vermoedens over homo zijn, of vreemdgaan; althans dat is natuurlijk mogelijk, maar evengoed kunnen er andere oorzaken zijn:
Is de man in kwestie ook verder lichamelijk en emotioneel afstandelijk?
Is er mogelijk sprake van 'faal-angst', de angst zijn vrouw niet genoeg te kunnen bevredigen, vroeg klaarkomen.

Waarschijnlijk heeft het zeker zin om dit met een vertrouwensarts te bespreken en onderzoek te doen naar wat een mogelijke achterliggende reden is; misschien is het op te lossen door relatie-therapie, mogelijk kunnen ook medicijnen een oplossing zijn (alhoewel ik vermoed dat het probleem eerder emotioneel is, onzekerheid, maar zelfs dan kan het idee van een pilletje te hebben ervoor soms opeens een doorbraak betekenen, zelfs al is het slechts een placebo).

Een andere oplossing kan zijn om eventuele 'sleur' ideeen te doorbreken, misschien is het een oplossing om aparte plekken op te zoeken voor de sex, juist weg van het alledaagse, weg van de 'sleur'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20507231
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Het probleem is niet raar, ik geloof jou alleen niet
Het komt allemaal erg tegenstrijdig over, wat je meldt, hier.

Je bent moslim, je bent vrij snel getrouwd, je man rukt zich alleen maar af, en jij maakt er grapjes over
Je hebt geen sex gehad voor het huwelijk, neem ik aan?
Maar je praat wel over kinky sex dat je daar wel voor te vinden bent
Nu loop je zogenaamd tegen dit probleem op en je onderneemt niet behalve wat suf lachen met hem erover.

Een vrouw die van (kinky) sex houdt en daar zonder blad voor de mond nemend voor uitkomt, is over het algemeen wat assertiever dan wat jij ons nu voorspiegelt.
Een vrouw die moslim is, zal, lijkt mij over het algemeen niet zo vrij praten over sex als jij dat doet

Dat heeft met jouw hokjesdenkerij te maken.

Omdat ik niet binnen 1 van je hokjes pas dan denk je dus dan maar dat ik niet geloofwaardig ben, dat is jouw probleem, en een serieuse ook.

Ik heb wel seks voor het huwelijk gehad..

Overigens ligt ik mijn vrienden en jongeren voor over seks, iedereen komt altijd naar mij toe als ze wat te vragen hebben over dit onderwerp, alleen heb ik nu zelf met een probleem te kampen waar ik niet uitkom zonder advies.

Kan toch?
pi_20507276
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:32 schreef Soraya20 het volgende:

Overigens ligt ik mijn vrienden en jongeren voor over seks, iedereen komt altijd naar mij toe als ze wat te vragen hebben over dit onderwerp, alleen heb ik nu zelf met een probleem te kampen waar ik niet uitkom zonder advies.

Kan toch?
volgens mij gaat een goede moslim naar de Imam...en niet naar Soraya van 20 die de regels aan haar laars lapt
fokschaap
pi_20507282
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

en ook nog vandaag geregistreerd als Fokker ! het eerste topic
Ik gebruik mijn gebruikelijke nickname niet, omdat ik niet een bepaald een onbekende ben op het net.

Dit is iets te privé.
pi_20507309
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:31 schreef RM-rf het volgende:

Een andere oplossing kan zijn om eventuele 'sleur' ideeen te doorbreken, misschien is het een oplossing om aparte plekken op te zoeken voor de sex, juist weg van het alledaagse, weg van de 'sleur'.
Maar hij heeft overdag al 4x gerukt.

Ik zou ook niet echt zin meer hebben hoor. Of Soraya moet echt een supervrouw zijn ! Foto's ?
fokschaap
pi_20507362
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ongezond(er) is het zeker niet;
ik denk dat het iets is dat voor _jou_ niet im frage komt, maar mensen zijn verschillend en hebben andere gevoelens en gedachtes; er bestaan ook vrouwen die frigide zijn, ook die hebben misschien wel sexuele gevoelens enkel kunnen deze niet op een ander projecteren.
Dat kan bij mannen evengoed een probleem zijn.

Ik geloof niet zo direkt in vermoedens over homo zijn, of vreemdgaan; althans dat is natuurlijk mogelijk, maar evengoed kunnen er andere oorzaken zijn:
Is de man in kwestie ook verder lichamelijk en emotioneel afstandelijk?
Is er mogelijk sprake van 'faal-angst', de angst zijn vrouw niet genoeg te kunnen bevredigen, vroeg klaarkomen.

Waarschijnlijk heeft het zeker zin om dit met een vertrouwensarts te bespreken en onderzoek te doen naar wat een mogelijke achterliggende reden is; misschien is het op te lossen door relatie-therapie, mogelijk kunnen ook medicijnen een oplossing zijn (alhoewel ik vermoed dat het probleem eerder emotioneel is, onzekerheid, maar zelfs dan kan het idee van een pilletje te hebben ervoor soms opeens een doorbraak betekenen, zelfs al is het slechts een placebo).

Dankjewel... Hier heb ik wat aan!

Ik zal je posting uitprinten...
pi_20507372
Als je verslaafd bent, moet je naar een afkickkliniek.
pi_20507388
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:39 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Dankjewel... Hier heb ik wat aan!

Ik zal je posting uitprinten...
relatietherapeut was toch out of the question

was al eerder voorgesteld m.i. maar dan in kortere vorm.
fokschaap
pi_20507394
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:36 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

Maar hij heeft overdag al 4x gerukt.

Ik zou ook niet echt zin meer hebben hoor. Of Soraya moet echt een supervrouw zijn ! Foto's ?
Nee ik ben niet super of wat dan ook...

I'm average... Maarik doe wel moeite om er goed uit te zien als ik met mijn man ben, enzo.
pi_20507420
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:41 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

relatietherapeut was toch out of the question

was al eerder voorgesteld m.i. maar dan in kortere vorm.
Weet niet...

Ik denk toch wel dat ik hem moet proberen over te halen, ik ben er niet zeker van of dit mij gaat lukken, maar alles moet te overwegen zijn.

Als dit de enige concrete oplossing is...
pi_20507447
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:42 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Weet niet...

Ik denk toch wel dat ik hem moet proberen over te halen, ik ben er niet zeker van of dit mij gaat lukken, maar alles moet te overwegen zijn.

Als dit de enige concrete oplossing is...
of laat je man ook even op Fok registreren en een topic openen over hoe hij over de situatie denkt
fokschaap
pi_20507463
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:44 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

of laat je man ook even op Fok registreren en een topic openen over hoe hij over de situatie denkt
Lol!

Denk niet dat hij dat doet, en hij mag dus echt niet van deze topic weten, had hem eigenlijk beloofd er met niemand over te praten...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:49:46 #98
56967 Cappucino
Niet denken, maar doen!
pi_20507552
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:41 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Weleens geprobeerd...

Hij loopt dan weg.
Wat een drabber!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:07:24 #99
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20507933
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:45 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Lol!

Denk niet dat hij dat doet, en hij mag dus echt niet van deze topic weten, had hem eigenlijk beloofd er met niemand over te praten...
Internet is juist de plek om anoniem je vragen te kunnen stellen, hoe gek ze soms ook zijn! Ik vind het eigenlijk best knap dat je er zo openlijk over durft te praten, ook al gaat het niet om jou.

Heeft hij al eens eerder een vriendin gehad? Heeft hij je wel eens verteld over zijn sexleven voor jou? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd waarom hij jou zo weinig aandacht geeft. Ik had het wel geweten....
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20508048
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:07 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Internet is juist de plek om anoniem je vragen te kunnen stellen, hoe gek ze soms ook zijn! Ik vind het eigenlijk best knap dat je er zo openlijk over durft te praten, ook al gaat het niet om jou.

Heeft hij al eens eerder een vriendin gehad? Heeft hij je wel eens verteld over zijn sexleven voor jou? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd waarom hij jou zo weinig aandacht geeft. Ik had het wel geweten....
Mijn man heeft voor mij 3 andere vrouwen gehad, waaronder 1 callgirl (is dus vrij weinig).

Bij alle drie was het iets eenmaligs...
pi_20508279
4 keer per dag aftrekken is niet normaal. Ik denk dat hij geen homo is of dat hij vreemdgaat. Ik denk dat hij sexverslaafd is. Dat bestaat echt en je komt er niet zomaar vanaf. Hij zal óf in therapie moeten óf jij zit hier de rest van je leven mee.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_20508405
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
4 keer per dag aftrekken is niet normaal. Ik denk dat hij geen homo is of dat hij vreemdgaat. Ik denk dat hij sexverslaafd is. Dat bestaat echt en je komt er niet zomaar vanaf. Hij zal óf in therapie moeten óf jij zit hier de rest van je leven mee.
Bedankt voor de tip,

Ik ga eens wat nadere info zoeken over dit gegeven (seksverslaving).
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:29:40 #103
37769 erodome
Zweefteef
pi_20508407
Nou daar zit je dan mooi mee meid...

Is het alleen dit, of merk je meer op dan alleen het vele rukken?

Je moet igg proberen met hem te praten hierover, probeer in de eerste instantie eens tot een compromis te komen, ipv 4 keer rukken per dag naar 2 keer rukken, de boel afbouwen dus, mits er geen ander onderliggend probleem zit die dit gedrag veroorzaakt...
Proffesionele hulp lijkt mij de meest verstandige beslissing, probeer hem duidelijk te maken dat dat echt geen schande is, dat hij zich daarover niet hoeft te schamen...

Nu moet ik even nadenken, er is een site waar je vragen aan sexuologen kan stellen, misschien heb je daar wat aan, momentje ik ga even opzoek...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:32:32 #104
37769 erodome
Zweefteef
pi_20508461
http://www.seksualiteit.nl/?consult/

Er zitten wel kosten aan verbonden, maar omdat je igg in de eerste instantie het via mail kan doen is het misschien wat makkelijker voor hem en voor jou...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20508464
er moet haast wel een andere reden voor zijn lijkt me... maar hoe dan ook een vervelend probleem, maar ik denk toch dat er gepraat moet worden met of zonder sexuologe dit gaat niet zomaar ophouden en alles heeft een reden dus ook dit
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20508485
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:29 schreef erodome het volgende:
Nou daar zit je dan mooi mee meid...

Is het alleen dit, of merk je meer op dan alleen het vele rukken?

Je moet igg proberen met hem te praten hierover, probeer in de eerste instantie eens tot een compromis te komen, ipv 4 keer rukken per dag naar 2 keer rukken, de boel afbouwen dus, mits er geen ander onderliggend probleem zit die dit gedrag veroorzaakt...
Proffesionele hulp lijkt mij de meest verstandige beslissing, probeer hem duidelijk te maken dat dat echt geen schande is, dat hij zich daarover niet hoeft te schamen...

Nu moet ik even nadenken, er is een site waar je vragen aan sexuologen kan stellen, misschien heb je daar wat aan, momentje ik ga even opzoek...
Ontzettend bedankt alvast!

Ik kan dat echt waarderen, die behulpzaamheid... Dankjewel!
pi_20508633
maar je zegt in je post dat het meteen na de wittebroodsweken bergafwaards ging dus in de wittebroodsweken heb je niets gemerkt ? want als het een verslaving is kan je die niet zomaar een paar weken aan de kant zetten hoor en hoe was de sex voor het huwelijk ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20508749
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:40 schreef GewoneMan het volgende:
maar je zegt in je post dat het meteen na de wittebroodsweken bergafwaards ging dus in de wittebroodsweken heb je niets gemerkt ? want als het een verslaving is kan je die niet zomaar een paar weken aan de kant zetten hoor en hoe was de sex voor het huwelijk ?
De eerste weken hadden we heel veel seks met elkaar, maar dan bedoel ik echt dagelijks of zelfs een paar keer per dag...

En sindsdien werd het steeds minder frequent, en nu is het al sinds een half jaar zo dat we nauwelijks seks hebben...
pi_20508985
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:44 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

De eerste weken hadden we heel veel seks met elkaar, maar dan bedoel ik echt dagelijks of zelfs een paar keer per dag...

En sindsdien werd het steeds minder frequent, en nu is het al sinds een half jaar zo dat we nauwelijks seks hebben...
heb je ooit signalen gekregen dat hij de sex om wat voor een reden dan ook minder leuk, spannend of lekker vind ? mischien zijn het zelfs wel signalen die je niet zo opvielen maar die je nu zou kunnen linken aan het probleem ? hoe dan ook een lastige situatie
pi_20509141
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:54 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heb je ooit signalen gekregen dat hij de sex om wat voor een reden dan ook minder leuk, spannend of lekker vind ? mischien zijn het zelfs wel signalen die je niet zo opvielen maar die je nu zou kunnen linken aan het probleem ? hoe dan ook een lastige situatie
Nee... Op geen enkele manier.

En overigens zorg ik er voor dat het geen sleur hoeft te worden, ik schaf dikwijls spannende lingerie aan, en ook verras ik hem door wat geks te doen (strippen, buikdansen, hem naakt opwachten als ie van zn werk 's nachts thuis komt).
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:17:33 #111
56967 Cappucino
Niet denken, maar doen!
pi_20509591
Euhmmmmm, ben je zelf niet verslaafd?

Misschien rare vraag, maar je had het over je hoge libido en in het begin meerdere keren per dag! (ik zeg niet dat dat fou tis hoor, meerdere keren per dag)
pi_20509593
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:59 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Nee... Op geen enkele manier.

En overigens zorg ik er voor dat het geen sleur hoeft te worden, ik schaf dikwijls spannende lingerie aan, en ook verras ik hem door wat geks te doen (strippen, buikdansen, hem naakt opwachten als ie van zn werk 's nachts thuis komt).
het probleem kan ook van een andere aard zijn hé... het zou b.v. kunnen dat hij een fettish heeft waar hij niet over durft te praten met jou omdat hij bang is voor afwijzing van zijn voorkeur en dat hij daarom masturbeerd op b.v. filmmateriaal over zijn fettish ofzo
pi_20510295
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef Cappucino het volgende:
Euhmmmmm, ben je zelf niet verslaafd?

Misschien rare vraag, maar je had het over je hoge libido en in het begin meerdere keren per dag! (ik zeg niet dat dat fou tis hoor, meerdere keren per dag)
Nee, ik ben niet verslaafd, indien ik geen seks met mijn man heb, masturbeer ik mijzelf niet of wat dan ook..
pi_20510604
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het probleem kan ook van een andere aard zijn hé... het zou b.v. kunnen dat hij een fettish heeft waar hij niet over durft te praten met jou omdat hij bang is voor afwijzing van zijn voorkeur en dat hij daarom masturbeerd op b.v. filmmateriaal over zijn fettish ofzo
Ja... Wie weet...

Ik zou t niet zo erg vinden als dat het was, behalve als ie kickt op al te absurde dingen (denk aan dieren, kinderen, of kots, ofzo... Je ziet soms van die rare dingen op tv)
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:37:38 #115
44849 Viola_Holt
Lola rennt
pi_20511449
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:58 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Ja... Wie weet...

Ik zou t niet zo erg vinden als dat het was, behalve als ie kickt op al te absurde dingen (denk aan dieren, kinderen, of kots, ofzo... Je ziet soms van die rare dingen op tv)
kotsen in een kut, is het mooiste wat er is...

althans, volgens Hans Teeuwen
fokschaap
pi_20511475
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:37 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

kotsen in een kut, is het mooiste wat er is...

althans, volgens Hans Teeuwen
Haha! Hans Teeuwen!

Hij is de beste! Helemaal mijn humor.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:39:20 #117
33189 RM-rf
1/998001
pi_20511481
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:58 schreef Soraya20 het volgende:

Mijn idee is eerder dat hij misschien meer problemen heeft juist bij zo'n sexueel ontwikkelde en assertieve vrouw:
Misschien maakt juist dat hem onzeker, dat iemand anders het initiatief grijpt, misschien 'vrijer' is dan hij, en geen problemen heeft over dingen te praten, waarover hij misschien meer terughoudender is.

Het kan zijn dat hij zich bij jou niet genoeg 'man' voelt, hij in zijn zelfbeeld niet voldoet aan het idee van wat hij misschien vroeger gedacht heeft dat de positie van een man binnen het huwelijk is of zou moeten zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20511723
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Mijn idee is eerder dat hij misschien meer problemen heeft juist bij zo'n sexueel ontwikkelde en assertieve vrouw:
Misschien maakt juist dat hem onzeker, dat iemand anders het initiatief grijpt, misschien 'vrijer' is dan hij, en geen problemen heeft over dingen te praten, waarover hij misschien meer terughoudender is.

Het kan zijn dat hij zich bij jou niet genoeg 'man' voelt, hij in zijn zelfbeeld niet voldoet aan het idee van wat hij misschien vroeger gedacht heeft dat de positie van een man binnen het huwelijk is of zou moeten zijn.
Ja ok, maar als ik geen initiatief neem, dan heb ik direct 1x in de 2 jaar seks...

Ik word er nogal weemoedig van...

Het is waar dat hij een bekrompen seks-beeld heeft, hij vindt dat vrouwen met een korte rok hoeren zijn, dus heb ik een poos thuis steevast een minirok gedragen.

Ik vind pijpen niet lekker omdat hij dan vindt dat ik mij verlaag... En dat is ook iets wat hij niet gewoon is. Overigens kan hij niet eens tongzoenen, heb een aantal vergeefse verwoede pogingen gedaan hem dat te leren, maar hij vergeet gewoon adem te halen, het is gewoon hopeloos met hem.
pi_20512446
www.gayorders.com kijk eens serieus bij kuisheidskooien
kunnen gewoon onder de kleren, zie je niks van
met plastic slotjes kunnen ze zelfs door de metaaldetector heen.
het lijkt mij zelfs wel een geil idee,een week niks kunnen, er niet eens aan kunnen komen, en dan een gigantische ontlading.
maar als hij homo is kun je hem op die site natuurlijk ook een leuke film bestellen..... :-)
pi_20512503
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:17 schreef lesley het volgende:
www.gayorders.com kijk eens serieus bij kuisheidskooien
kunnen gewoon onder de kleren, zie je niks van
met plastic slotjes kunnen ze zelfs door de metaaldetector heen.
het lijkt mij zelfs wel een geil idee,een week niks kunnen, er niet eens aan kunnen komen, en dan een gigantische ontlading.
maar als hij homo is kun je hem op die site natuurlijk ook een leuke film bestellen..... :-)
Thanks!

Vind ik eigenlijk wel een dolkomisch plan!

Ik kijk wel vanavond als ik thuis ben...
pi_20513064
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:49 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Ja ok, maar als ik geen initiatief neem, dan heb ik direct 1x in de 2 jaar seks...

Het is waar dat hij een bekrompen seks-beeld heeft, hij vindt dat vrouwen met een korte rok hoeren zijn, dus heb ik een poos thuis steevast een minirok gedragen.

Ik vind pijpen niet lekker omdat hij dan vindt dat ik mij verlaag... En dat is ook iets wat hij niet gewoon is. Overigens kan hij niet eens tongzoenen, heb een aantal vergeefse verwoede pogingen gedaan hem dat te leren, maar hij vergeet gewoon adem te halen, het is gewoon hopeloos met hem.
En als je dan al een keer sex heb, komt ie zeker ook binnen 2 minuten klaar?
Big dick.
pi_20514089
Wat een rukker!

Als dit jullie relatie op het spel zet moet ie maar eens overwegen om in therapie te gaan.
  maandag 12 juli 2004 @ 14:50:02 #123
17698 nappel
raar menneke..
pi_20573619
En?
Is er nog geneukt???
  maandag 12 juli 2004 @ 15:11:07 #124
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20574097
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:50 schreef nappel het volgende:
En?
Is er nog geneukt???
Nee wel veel gerukt
pi_20577871
quote:
De waarheid die inderdaad opgaat voor IEDERE relatie.
pi_20577939
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:49 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Waarom ben je in godsnaam met zo'n narrow-minded, slechte-minnaar figuur getrouwd?
  maandag 12 juli 2004 @ 17:51:56 #127
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_20577987
Whahahhahaahhahahaahahahahahhahahahahhahahhahahahahahhahahaahahahahhahahaha

*hapt naar adem*

hahahahahahahhahahahahahhahahahahahaha...

*hijg hijg*

haha

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_20578028
Tja, lach maar, maar TS zit er wel mee
pi_20578590
quote:

Dit probleem is te anaal voor woorden, en misschien klinkt het in jullie woorden als klinkklare onzin, maar helaas is dit maar al te serieus. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
Jaja.
pi_20588530
ben wel benieuwd of de TS nog nieuws heeft te melden
pi_20600251
quote:
wat een bullshit

wil je even nadenken voor je de pseudo shrink gaat uithangen
pi_20600407
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:44 schreef CANARIS het volgende:

[..]

wat een bullshit

jij bent of vrijgezel, of je hebt een ernstig vreemd idee bij het woord relatie.
Big dick.
pi_20600425
quote:

[..]

wat een bullshit

o bullshit? Als mijn vriendin echt nergens meer zin in zou hebben, of maar 1x in de maand ofzo dan raak ik alleen maar gefrustreerd en dan gaat het geheid de foute kant op... Ik vind het zeker wel een zeer belangrijk onderdeel in de relatie.. Niet dat alles er om draait, maar het hoort er voor mij zeker bij.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:04:41 #134
33189 RM-rf
1/998001
pi_20600758
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:51 schreef inXs het volgende:

[..]

o bullshit? Als mijn vriendin echt nergens meer zin in zou hebben, of maar 1x in de maand ofzo dan raak ik alleen maar gefrustreerd en dan gaat het geheid de foute kant op... Ik vind het zeker wel een zeer belangrijk onderdeel in de relatie.. Niet dat alles er om draait, maar het hoort er voor mij zeker bij.
In dit geval betreft het twee getrouwde mensen, en op het moment dat ze die keus maakten, kozen ze ook voor het delen van hun toekomst;
Dan moet je de consequenties van die keuze ook niet zomaar gaan ontkennen en op basis van één element binnen een relatie zomaar zeggen dat die relatie an sich al gedoemd is.

Natuurlijk is geen sex binnen een vaste relatie wel een probleem, maar als die relatie verder wel een solide basis heeft, kunnen beide betrokkenen ook verkiezen om hier samen aan te gaan werken, op die manier kan juist zo'n periode een versterking betekenen.
Problemen probeer je eerst op te lossen binnen een vaste relatie, en dat betekent dat als r een probleem komt, dat niet epr definitie betekent dat '..het einde in zicht is..' zoals die poster daar nogal bruut stelde.

Het kan ook zijn dat juist de ene partner dan het goedkeurt als de ander wel sexuele activiteiten met anderen heeft, als hij/zij dan verkiest geen sex te hebben, betekent niet zomaar dat hij/zij dat de ander ook kan ontzeggen (wel moet dat samen vooraf besproken worden, echter ook dat kan een oplossing zijn: of mogelijk een 'dreig'-argument naar de echtgenoot die zijn huwelijkse plichten niet nakomt)

Dat veel mensen hier misschien minder vaste relaties hebben en makkelijk switchen van partner bij de minst geringste tegenslag in die relatie, betekent nog niet dat ze zomaar dat referentiekader ook op een ander geval kunnen toepassen.
pi_20600779
quote:

[..]

wat een bullshit

ehhh no offence intended maar defineer waarom het bullshit is... want als ik een relatie heb en de sex schiet ernstig tekort of is er helemaal niet meer dan wil ik dat wel opgelost zien worden zo niet einde relatie zeker weten...
pi_20603555
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:06 schreef LSS het volgende:
Het schijnt dat veel mannen dat dus erg opwindend vinden, die voorbinddildo's. It's worth a try babe, en naturlijk wel gebruiken in combinatie met de door mij eerder genoemde handboeien he, want anders ontsnapt ie!
Zou jij het dan soms leuk vinden als een moslima met een strap-on je anus gaat oprekken? Ik duidelijk niet nee.
pi_20609626
ja lekker!
pi_20908422
Hij heeft beterschap beloofd, en ik geef hem daarin het voordeel van de twijvel.

In overeenstemming met mijn oma waar ik alles mee kan bespreken, heb ik besloten om het een jaar met hem aan te kijken... Als er dan geen verbetering in komt, dan komt er dan toch echt een dag dat ik hem zal moeten verlaten...

Dit is nu de stand van zaken.
pi_20908567
op www.shespot.nl staan vaak ook dit soort gevallen vermeld...

misschien heb je dr nog wat aan
enjoy life!
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:18:17 #140
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20908653
Damn, de T.S. is pas 20 jaar!

on-topic: als hij masturbatie fijner vind dan het hebben van seks met jou zou ik toch enigzins gaan
twijfelen of je wel met de juiste man bent getrouwd aangezien je sekslaven alles behalve normaal is.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_20908763
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:18 schreef SEX het volgende:
Damn, de T.S. is pas 20 jaar!

on-topic: als hij masturbatie fijner vind dan het hebben van seks met jou zou ik toch enigzins gaan
twijfelen of je wel met de juiste man bent getrouwd aangezien je sekslaven alles behalve normaal is.
Age ain't nothing but a number.

Ik ben volwassener dan de meeste twintigers.

www.shespot.nl, als ik thuis ben neem ik ns een kijkje, dank je wel!
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:40:57 #142
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_20909093
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:07 schreef Soraya20 het volgende:
Hij heeft beterschap beloofd, en ik geef hem daarin het voordeel van de twijvel.

In overeenstemming met mijn oma waar ik alles mee kan bespreken, heb ik besloten om het een jaar met hem aan te kijken... Als er dan geen verbetering in komt, dan komt er dan toch echt een dag dat ik hem zal moeten verlaten...

Dit is nu de stand van zaken.
Een jaar is wel heel lang om dit probleem aan te kijken....
Denk je dat het goed komt of hoop je dat alleen?
Ik bedoel hoe ging dat gesprek, want je hebt het er al eerder met hem over gehad.

Eigenlijk vind ik je probleem te gek voor woorden, zoals hier ook al eerder 'gezegd' als er geen intimiteit in een relatie is dan.....
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:47:03 #143
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20909254
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:24 schreef Soraya20 het volgende:
Age ain't nothing but a number.

Ik ben volwassener dan de meeste twintigers.

www.shespot.nl, als ik thuis ben neem ik ns een kijkje, dank je wel!
Met al het respect van de wereld maar zo volwassen en verstandig vind ik je niet als je op je
20ste al gaat trouwen, zoiets is gewoon een zeer domme move en waarschijnlijk impulsief.

en je mooie quote is van een girl afkomst die ook was getrouwd maar dan op
haar 17e jaar, vervolgens ging dit helemaal verkeerd en had ze er veel spijt van.

Dutroux had ook de quote 'age aint nothing but a number' in zijn hoofd zitten.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_20909362
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:40 schreef GRUMBLER het volgende:

[..]

Een jaar is wel heel lang om dit probleem aan te kijken....
Denk je dat het goed komt of hoop je dat alleen?
Ik bedoel hoe ging dat gesprek, want je hebt het er al eerder met hem over gehad.

Eigenlijk vind ik je probleem te gek voor woorden, zoals hier ook al eerder 'gezegd' als er geen intimiteit in een relatie is dan.....
Hij doet al zn best, en hij gaat wel wat voor uit, maar het is nog altijd niet wat je noemt "Je-van-het".

Sjah... En jaar aankijken, weet t ook niet. Ik hoop ergens ook wel dat het goed komt... Een scheiding is ook niet alles. Hij is een beste kerel, en we kunnen enorm goed met elkaar overweg.

Het is ook wel dubbel, soms heb ik t idee dat ik niet van hem hou en dat ik enorm heb overhaast... Heb niet al te lang geleden op het punt gestaan hem te verlaten en op mezelf te gaan. Mede dankzij dit probleem kent onze relatie veel ups & downs. Ik zit nog altijd met mijn gevoelens in de knoei, maar ik heb toch besloten om in december met hem ver weg op vakantie te gaan.
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:53:48 #145
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20909405
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:51 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Hij doet al zn best, en hij gaat wel wat voor uit, maar het is nog altijd niet wat je noemt "Je-van-het".

Sjah... En jaar aankijken, weet t ook niet. Ik hoop ergens ook wel dat het goed komt... Een scheiding is ook niet alles. Hij is een beste kerel, en we kunnen enorm goed met elkaar overweg.

Het is ook wel dubbel, soms heb ik t idee dat ik niet van hem hou en dat ik enorm heb overhaast... Heb niet al te lang geleden op het punt gestaan hem te verlaten en op mezelf te gaan. Mede dankzij dit probleem kent onze relatie veel ups & downs. Ik zit nog altijd met mijn gevoelens in de knoei, maar ik heb toch besloten om in december met hem ver weg op vakantie te gaan.
lastig he toegeven dat ik gelijk heb, laat zien dat je nog
een kindje bent om je fouten niet toe te kunnen geven.
pi_20909413
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:47 schreef SEX het volgende:

[..]

Met al het respect van de wereld maar zo volwassen en verstandig vind ik je niet als je op je
20ste al gaat trouwen, zoiets is gewoon een zeer domme move en waarschijnlijk impulsief.

en je mooie quote is van een girl afkomst die ook was getrouwd maar dan op
haar 17e jaar, vervolgens ging dit helemaal verkeerd en had ze er veel spijt van.

Dutroux had ook de quote 'age aint nothing but a number' in zijn hoofd zitten.
Zucht... Misschien heb je ook wel gelijk, maar je kunt niet zomaar terug.
pi_20909434
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:53 schreef SEX het volgende:

[..]

Nu vind ik je mateloos irritant.
pi_20909474
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:51 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

ik wens je heeeel erg veel succes....... het lijkt me heel lastig voor je.. a omdat je weinig sex heb.. en b omdat je je misschien door wat hij doet niet meer aantrekkelijk voeld....
ik hoop voor je dat alles goed komt! ook met je gevoelens!!!
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:57:02 #149
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20909475
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:54 schreef Soraya20 het volgende:
Zucht... Misschien heb je ook wel gelijk, maar je kunt niet zomaar terug.
Soraya, in relaties moet je compromies kunnen maken, ga desnoods een hele dag met je partner
praten totdat jullie eruit zijn gekomen wat de oplossing voor dit probleem kan zijn. Geloof me, je
houdt dit niet lang vol als er totaal geen oplossing of compromie zal komen. Je relatie zal dood
bloeden en dan zal je meteen een nare ervaring voor de rest van je leven meedragen.
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:58:41 #150
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20909513
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:54 schreef Soraya20 het volgende:
Nu vind ik je mateloos irritant.
Soraya, ik zal me maar niet uitlaten over de wijze hoe ik over mensen zoals jou denk.
pi_20909518
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:56 schreef pacandor_ het volgende:

[..]

ik wens je heeeel erg veel succes....... het lijkt me heel lastig voor je.. a omdat je weinig sex heb.. en b omdat je je misschien door wat hij doet niet meer aantrekkelijk voeld....
ik hoop voor je dat alles goed komt! ook met je gevoelens!!!
Dankjewel!
pi_20909563
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:58 schreef SEX het volgende:

[..]

Soraya, ik zal me maar niet uitlaten over de wijze hoe ik over mensen zoals jou denk.
Mmmhh, je doet maar, alsof ik daar van wakker lig.

Ik haat vooroordelen, vandaar die veeg uit de pan.
pi_20909572
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:53 schreef SEX het volgende:

[..]

ik wil het niet opnemen voor ts... maar je kan door bepaalde omstandigheden in je verleden al jong volwassen zijn..... mijn eigen voorbeeld.. mijn pa was alchollist en sloeg alles kort en klein... hierdoor heb ik een andere jeugd gehad.. en ben op me 16e op mezelf gaan wonen....
hierdoor doorloop je zeeeer snel de puberteit... en ben je vroeg volwassen....
maar je moet zoiets meemaken wil je het begrijpen.... ik bedoel alleen probeerr niet snel te oordelen naar iemands leeftijd...(ik doe het zelf ook helaas nog regelmatig..onlangs mijn eigen ervaring.)
pi_20909596
Uit het feit dat jullie in het begin heel veel sexten en later steeds minder, is op te maken dat:

1) Hij je in het begin beslist sexueel aantrekkelijk vond, anders was de frequentie van begin af aan al minder geweest. Hoewel de kans bestaat dat het een fantastische toneelspeler is, zou ik me er dus maar niet zo'n zorgen om maken dat hij homo is.
2) Nu jullie wat langer bij elkaar zijn, is zijn sexuele begeerte naar jou afgenomen. Dat komt volgens mij in verreweg de meeste relaties voor. Dat de frequentie waarmee jullie sex hebben kleiner is geworden, is dus op zich normaal.
3) Het aantal keren sex met elkaar neemt weliswaar af, maar de sexuele behoéfte neemt dikwijls niét af, wat je dan ziet is dat iemand wat meer gaat masturberen. Helaas is dat bij hem volledig doorgeslagen. En doordat hij zich zo vaak aftrekt, heeft-ie nog minder zin in jou, wat zijn gevoel weer bevestigt dat hij moet masturberen om aan zijn gerief te komen. Die cirkel moet dus doorbroken worden en dat kan maar op één manier: kappen met (zoveel) te rukken. Je zou het volgende wellicht eens kunnen proberen:

Spreek af dat hij twee vaste dagen per week overdag helemaal NIET masturbeert, en dat jij hém 's avonds afrukt, zonder dat hij wat hoeft terug te doen. Zo went hij weer aan het idee van sex met jou, en krijgt evt faalangst geen kans (want er wordt niks van hem verlangd). Bovendien kun je mooi checken of-ie niet stiekem toch weer gerukt heeft (grootte van het kwakkie).
Na enige tijd kun je dit gaan uitbreiden naar wederzijds masturberen en het uiteindelijke doel is uiteraard dat er uiteindelijk weer geneukt gaat worden en jij ook aan je trekken komt.

Bottom line is dat het voor hém weer "leuk" moet zijn om sex te hebben waar jij bij bent. Dus verwen 'm. Klinkt stom, omdat jij in wezen 'slachtoffer' bent in deze kwestie en dan moet je hém nog es gaan verwennen ook, maar het is m.i. heel belangrijk dat hij weer plezier krijgt in gezamelijke sex.

Ik vind wel dat je er verstandig en open minded mee omgaat tot nu toe. Succes!
pi_20909603
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:58 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Dankjewel!
ik woon zelf 5 jaar samen... en mijn vriendin heeft door omstandigheden een jaar lang geen zin gehad in sex.. dus ik weet hoe kut dat is.. en dan heb ik niet alleen over het fysieke aspect...
pi_20909608
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:57 schreef SEX het volgende:

[..]

Soraya, in relaties moet je compromies kunnen maken, ga desnoods een hele dag met je partner
praten totdat jullie eruit zijn gekomen wat de oplossing voor dit probleem kan zijn. Geloof me, je
houdt dit niet lang vol als er totaal geen oplossing of compromie zal komen. Je relatie zal dood
bloeden en dan zal je meteen een nare ervaring voor de rest van je leven meedragen.
Ja, ik weet het.

Maar als je er in zit is het niet zo makkelijk, hij heeft beterschap beloofd, denk dat ie dan wel een kans verdient.
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:05:27 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20909651
Je wilt je man een kans geven, maar torpedeert die kans tegelijkertijd zelf door met een ander te rotzooien.
Denk dat jij eerst je eigen prioriteiten duidelijk moet stellen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_20909698
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:01 schreef pacandor_ het volgende:

[..]

ik wil het niet opnemen voor ts... maar je kan door bepaalde omstandigheden in je verleden al jong volwassen zijn..... mijn eigen voorbeeld.. mijn pa was alchollist en sloeg alles kort en klein... hierdoor heb ik een andere jeugd gehad.. en ben op me 16e op mezelf gaan wonen....
maar je moet zoiets meemaken wil je het begrijpen.... ik bedoel alleen probeerr niet snel te oordelen naar iemands leeftijd...(ik doe het zelf ook helaas nog regelmatig..onlangs mijn eigen ervaring.)
Ik woon ook al vanaf mijn 16e niet meer bij mijn ouders...

Een ander verhaal maar heb niet zoveel zin om jullie hier mee te vermoeien...
pi_20909720
Jeetje... ik zou het allemaal niet meer trekken hoor.

sorry...
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_20909751
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:07 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Ik woon ook al vanaf mijn 16e niet meer bij mijn ouders...

Een ander verhaal maar heb niet zoveel zin om jullie hier mee te vermoeien...
zelde als ik dus..... ik wilde het ook alleen maar aangeven... omdat sommige mensen altijd maar naar leeftijd kijken.. en daar hun conclusies uittrekken...
ik heb dat zelf ook heeeel vaak meegemaakt.....
heb jij net zoeits als ik meegemaakt!? sorry maar ben eigenlijk wel benieuwd...
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:17:09 #161
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20909921
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:01 schreef pacandor_ het volgende:
Ik weet hoe snel iemand volwassen kan worden maar begrijp wel dat als iemand nog erg jong
van leeftijd is je sommige dingen niet meer kunt terug draaien en je nogal grote fouten kunt maken
door nogal snel heel extreme stappen te maken die achteraf misschien te snel waren genomen.

Veel jongeren nemen te weinig tijd voor zichzelf om na te denken wat ze eigenlijk willen in het
leven. Trouwen op zeer jonge leeftijd lijkt in het begin leuk maar geeft iemand niet de kans om
zichzelf te ontplooien en vervolgens haar of zijn eigen karakter te kunnen ontdekken en deze
als nodig te veranderen of aan te passen. Impulsieve acties werpen vaak niet hun vruchten af.

Ik heb meer dan genoeg meegemaakt op jonge leeftijd om mezelf in een ander persoon van jonge
leeftijd te verplaatsen en te kunnen begrijpen waarom iemand te snel keuzes maakt, het heeft te
maken met het feit dat iemand al snel stabiliteit wil en de T.S. denkt dit te bereiken door de met in
haar ogen 'ideale' partner te gaan trouwen die ook meteen 7 jaar ouder is en duidelijk last heeft
van een psychologisch probleem, het is duidelijk dat ze haar partner verkeerd heeft ingeschat.
pi_20909927
quote:
Beste Fok!-ers.

Ik zit met een probleem.
Mijn man en ik zijn nu een jaar getrouwd, en na de eerste wittebroods-maand is het bergafwaards gegaan met ons sexuele leven.

Hij heeft nooit zin in seks... En aan mij kan het zeer zeker niet liggen, ik ben absoluut niet passief, ik probeer hem altijd te verleiden en te verassen zodat het altijd leuk en spannend blijft. En als ik hem mag geloven voelt hij zich nog altijd ontzettend tot me aangetrokken.

Met moeite weet ik hem aan te zetten om 1x in de twee weken seks met me te hebben. Op alle overige dagen geraakt hij wel in een staat van opwinding, maar toch zegt hij dat hij moe is of wat dan ook.

Eindelijk heeft hij dit weekend (na lang er over te moeten zeuren) verteld waarom hij nooit de liefde met me bedrijft... Zijn verklaring: Hij is verslaafd aan masturbatie.

Hij trekt zich als ik aan het werk ben per dag zo'n 3 a 4 keer af... Als ik thuis ben heeft hij dan dus geen zin meer. Hij zegt zich er enorm bij te generen, maar dat hij het niet kan laten.

Mijn man is 27 jaar, en we houden veel van elkaar.

Gewoon "niet doen" werkt niet voor hem.

Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Het enige wat ik weet is dat ik dit niet mijn hele leven zo karig seks wil hebben...

Ik heb hem voorgesteld om zich af te trekken waar ik bij ben, op 1 of andere manier denk ik dat dit misschien zou helpen, maar dit wil hij absoluut niet.

hylarisch verhaal
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:21:40 #163
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20910007
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:17 schreef JoPiDo het volgende:
hylarisch verhaal
Hylarisch dat kindjes zoals jouw leeftijd geen manieren hebben en dat je ouders falen om je een fatsoenlijke opvoeding te geven met normen en waarden zodat je opmerkingen zoals deze niet
zou maken en zou kunnen indenken dat het misschien heel erg dom kan overkomen. klein kindje.
pi_20910017
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:02 schreef CL1 het volgende:
Uit het feit dat jullie in het begin heel veel sexten en later steeds minder, is op te maken dat:

1) Hij je in het begin beslist sexueel aantrekkelijk vond, anders was de frequentie van begin af aan al minder geweest. Hoewel de kans bestaat dat het een fantastische toneelspeler is, zou ik me er dus maar niet zo'n zorgen om maken dat hij homo is.
2) Nu jullie wat langer bij elkaar zijn, is zijn sexuele begeerte naar jou afgenomen. Dat komt volgens mij in verreweg de meeste relaties voor. Dat de frequentie waarmee jullie sex hebben kleiner is geworden, is dus op zich normaal.
3) Het aantal keren sex met elkaar neemt weliswaar af, maar de sexuele behoéfte neemt dikwijls niét af, wat je dan ziet is dat iemand wat meer gaat masturberen. Helaas is dat bij hem volledig doorgeslagen. En doordat hij zich zo vaak aftrekt, heeft-ie nog minder zin in jou, wat zijn gevoel weer bevestigt dat hij moet masturberen om aan zijn gerief te komen. Die cirkel moet dus doorbroken worden en dat kan maar op één manier: kappen met (zoveel) te rukken. Je zou het volgende wellicht eens kunnen proberen:

Spreek af dat hij twee vaste dagen per week overdag helemaal NIET masturbeert, en dat jij hém 's avonds afrukt, zonder dat hij wat hoeft terug te doen. Zo went hij weer aan het idee van sex met jou, en krijgt evt faalangst geen kans (want er wordt niks van hem verlangd). Bovendien kun je mooi checken of-ie niet stiekem toch weer gerukt heeft (grootte van het kwakkie).
Na enige tijd kun je dit gaan uitbreiden naar wederzijds masturberen en het uiteindelijke doel is uiteraard dat er uiteindelijk weer geneukt gaat worden en jij ook aan je trekken komt.

Bottom line is dat het voor hém weer "leuk" moet zijn om sex te hebben waar jij bij bent. Dus verwen 'm. Klinkt stom, omdat jij in wezen 'slachtoffer' bent in deze kwestie en dan moet je hém nog es gaan verwennen ook, maar het is m.i. heel belangrijk dat hij weer plezier krijgt in gezamelijke sex.

Ik vind wel dat je er verstandig en open minded mee omgaat tot nu toe. Succes!
Dankjewel voor je advies, ik vind hem wel bruikbaar, sorry dat ik er niet uitgebreid op in kan gaan...
pi_20910052
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:21 schreef SEX het volgende:

[..]

Hylarisch dat kindjes zoals jouw leeftijd geen manieren hebben en dat je ouders falen om je een fatsoenlijke opvoeding te geven met normen en waarden zodat je opmerkingen zoals deze niet
zou maken en zou kunnen indenken dat het misschien heel erg dom kan overkomen. klein kindje.
Heb je bij Nederlands nooit geleerd dat je niet al te lange zinnen moet maken omdat dat dom overkomt?
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:27:29 #166
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20910136
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef JoPiDo het volgende:
Heb je bij Nederlands nooit geleerd dat je niet al te lange zinnen moet maken omdat dat dom overkomt?
Tja wat heb je nog op te merken op mijn scherpe analyse... Oh, je probeert mij te pakken
op een te lange zin die eigenlijk qua constructie perfect is zodat je er eigenlijk helemaal
niets over op kunt merken. Hmm, als ik jouw was zou ik een betere poging doen pubertje.
pi_20910138
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:17 schreef SEX het volgende:

[..]

Ik weet hoe snel iemand volwassen kan worden maar begrijp wel dat als iemand nog erg jong
van leeftijd is je sommige dingen niet meer kunt terug draaien en je nogal grote fouten kunt maken
door nogal snel heel extreme stappen te maken die achteraf misschien te snel waren genomen.

Veel jongeren nemen te weinig tijd voor zichzelf om na te denken wat ze eigenlijk willen in het
leven. Trouwen op zeer jonge leeftijd lijkt in het begin leuk maar geeft iemand niet de kans om
zichzelf te ontplooien en vervolgens haar of zijn eigen karakter te kunnen ontdekken en deze
als nodig te veranderen of aan te passen. Impulsieve acties werpen vaak niet hun vruchten af.

Ik heb meer dan genoeg meegemaakt op jonge leeftijd om mezelf in een ander persoon van jonge
leeftijd te verplaatsen en te kunnen begrijpen waarom iemand te snel keuzes maakt, het heeft te
maken met het feit dat iemand al snel stabiliteit wil en de T.S. denkt dit te bereiken door de met in
haar ogen 'ideale' partner te gaan trouwen die ook meteen 7 jaar ouder is en duidelijk last heeft
van een psychologisch probleem, het is duidelijk dat ze haar partner verkeerd heeft ingeschat.
op zich ben ik het wel met je eens.. maar het is ook zo dat dit net zo goed een ouder iemand had kunnen overkomen.....
en dat gebeurd ook regelmatig....
en hoevaak hoor je ook niet dat mensen soms jaren samenwonen wat goed gaat.... en dangaan ze trouwen en binnen een jaar liggen ze uitelkaar.... (de reden daarvan heb ik nooit begrepen...)
maar goed.. al met al hoop ik echt voro haar dat alles goedkomt......'
pi_20910154
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:27 schreef SEX het volgende:

[..]

Tja wat heb je nog op te merken op mijn scherpe analyse... Oh, je probeert mij te pakken
op een te lange zin die eigenlijk qua constructie perfect is zodat je er eigenlijk helemaal
niets over op kunt merken. Hmm, als ik jouw was zou ik een betere poging doen pubertje.
pi_20910160
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:27 schreef SEX het volgende:

[..]

woensdag 28 juli 2004 @ 14:30:24 #170
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20910196
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:27 schreef pacandor_ het volgende:
op zich ben ik het wel met je eens.. maar het is ook zo dat dit net zo goed een ouder iemand had kunnen overkomen.....
en dat gebeurd ook regelmatig....
en hoevaak hoor je ook niet dat mensen soms jaren samenwonen wat goed gaat.... en dangaan ze trouwen en binnen een jaar liggen ze uitelkaar.... (de reden daarvan heb ik nooit begrepen...)
maar goed.. al met al hoop ik echt voro haar dat alles goedkomt......'
Inderdaad, zowel ouderen als jongeren maken vaak deze fout alleen hebben
de mensen die al op leeftijd zijn dit volkomen aan zichzelf te wijten omdat ze
juist beter zouden moeten weten om op hun leeftijd weinig fouten te maken.
pi_20910236
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:21 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Dankjewel voor je advies, ik vind hem wel bruikbaar, sorry dat ik er niet uitgebreid op in kan gaan...
Geeft niet. Wat ik nog wel wil benadrukken, is dat je het m.i. de eerste tijd (bijv. een maand) echt zou moeten laten bij hem aftrekken. Niet toegeven aan verlangens naar meer, zowel niet bij jou als bij hem. Anders is er toch weer de kans dat bij hem de volgende keer het gevoel bestaat dat er een verwachtinspatroon is, en dat hij "moet presteren". Terwijl hij eerst weer moet leren genieten met jou samen.
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:33:35 #172
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20910271
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:28 schreef JoPiDo het volgende:
Mijn complimenten, ik wilde even kijken of je scherp kunt zijn en het is je gelukt.
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:35:02 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20910304
Soraya, nogmaals: hoe denk je jouw affaire in te passen in je wil om je relatie met je man een tweede kans te geven?
pi_20910319
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:30 schreef SEX het volgende:

[..]

Inderdaad, zowel ouderen als jongeren maken vaak deze fout alleen hebben
de mensen die al op leeftijd zijn dit volkomen aan zichzelf te wijten omdat ze
juist beter zouden moeten weten om op hun leeftijd weinig fouten te maken.
dat is zo.... alleen gedragen de ouderen zich vaak jeudigger dan de gemiddelde tiener.. zeker in dit soort dingen...
pi_20910383
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:35 schreef Copycat het volgende:
Soraya, nogmaals: hoe denk je jouw affaire in te passen in je wil om je relatie met je man een tweede kans te geven?
ook nog een affaire erbij!?(ik heb niet het hele topic gelezen...)
is eigenlijk niet geheel onlogisch in deze situatie.....
ts voeld zich on aantrekkelijk....komt het eea tekort.... komt iemand tegen die dat haar wel even wil geven.... of zegt haar te begrijpen.....
dan is een misstap snel gemaakt.....
pi_20910393
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:33 schreef SEX het volgende:

[..]

Mijn complimenten, ik wilde even kijken of je scherp kunt zijn en het is je gelukt.
een getrouwde vent van 26 die 3 à 4 keer per dag masturbeert
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:40:29 #177
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20910421
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:39 schreef JoPiDo het volgende:
een getrouwde vent van 26 die 3 à 4 keer per dag masturbeert
Ja okay, ik moet je wel toegeven dat het best komisch klinkt.
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:40:34 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20910422
Als je het mij vraagt is het allemaal wel erg dubbel..., maar opdat je zelf conclusies kunt trekken: Als een man je bewust ontwijkt...
pi_20910460
waarschijnlijk kijkt je vriendje ook porno, omdat hij jouw lichaam tegen vond vallen
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:42:48 #180
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20910468
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:42 schreef JoPiDo het volgende:
waarschijnlijk kijkt je vriendje ook porno, omdat hij jouw lichaam tegen vond vallen
pi_20910608
Laat maar, mijn advies trouwens. Ik dacht dat je er echt voor wilde gaan met je man om je relatie met hem te redden. Wat ik op prijs stelde. Maar ik zie nu via die post van Copycat dat je hem al opgegeven hebt en elders aan het neuken bent. Nieuw advies: ga zo snel mogelijk scheiden van je vent.
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:52:26 #182
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_20910699
Ga bijklussen als hoer, dan kom je wel aan je trekken en het verdient nog wat ook!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_20910720
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 14:48 schreef CL1 het volgende:
Laat maar, mijn advies trouwens. Ik dacht dat je er echt voor wilde gaan met je man om je relatie met hem te redden. Wat ik op prijs stelde. Maar ik zie nu via die post van Copycat dat je hem al opgegeven hebt en elders aan het neuken bent. Nieuw advies: ga zo snel mogelijk scheiden van je vent.
en ik vond de eerste post al hilarisch hè
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:57:25 #184
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_20910823
Zelf rondneuken en dan klagen over het sex-gedrag van je partner en "hem nog een jaartje de tijd geven".

Vrouw, je bent niet goed snik volgens mij! Wees eerlijk tegen je vent, je geklaag is hypocriet en er is er maar 1 het haasje in dit verhaal: je man.

ik zou ook liever rukken dan op wat voor manier ook door jou nog bevredigd te worden, als ik beide topics naast elkaar lees. Is er niet een pietsiepietsie kans dat ie jouw rondneukgedrag stiekem bewust of onbewust toch doorheeft? een pietsiepietsiepietsiekans?
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
pi_20911012
dat er nog mensen serieus op reageren
pi_20911124
Hmm.. ik lees nu ook in een ander topic dat ze het heeft over een vorige relatie van 2,5 jaar die haar sloeg en ontrouw was enzo.. ze heeft al érg veel meegemaakt.

Nah ja, ben er in gestonken. De tyfus gewenst voor de TS, maar at least was het wel een geinig topic.
pi_20911230
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 15:11 schreef CL1 het volgende:
Hmm.. ik lees nu ook in een ander topic dat ze het heeft over een vorige relatie van 2,5 jaar die haar sloeg en ontrouw was enzo.. ze heeft al érg veel meegemaakt.

Nah ja, ben er in gestonken. De tyfus gewenst voor de TS, maar at least was het wel een geinig topic.
en het vage is..... toch heb ik wel met haar te doen.....
pi_20926958
lol wat een snol zeg bah bha
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  donderdag 29 juli 2004 @ 11:15:51 #189
17698 nappel
raar menneke..
pi_20928516
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 15:16 schreef pacandor_ het volgende:

en het vage is..... toch heb ik wel met haar te doen.....
Ja precies!
Zielig he?
Sterkte aan topicstart(st)er..
pi_20929042
Je kunt twee dingen doen:

1) Je steekt 'm in z'n slaap dood en slaat daarna de hand aan jezelf.
2) Je gaat je gedragen als een totaal losgeslagen pornosnol, en doet dingen met 'm of laat 'm dingen doen waarvan hij zelfs nooit heeft durven dromen omg alleen al als ik eraan denk!

Oh ja, als je allebei wilt stel ik voor: eerst 2 en dan 1.
Wôôdy
pi_20929609
Weet je trouwens uberhaupt wel waar hij aan denkt als hij mastrubeert?
Dit lijkt mij een volkomen logische vraag, en het verbaasd mij dat je deze nog niet gesteld hebt aan hem...
Als je dit wel hebt gedaan, wat was zijn reactie? schrok hij? bloosde hij? ontweek hij de vraag?

Lijkt me wel veelzeggend, en zeggen dat je "nergens specifiek" aan denkt is een leugen elke man denkt aan iets specifieks als hij zich aftrekt.

(heb je gelijk een aanknopingspunt om er iets aan te veranderen)
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')