abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20505066
Beste Fok!-ers.

Ik zit met een probleem.
Mijn man en ik zijn nu een jaar getrouwd, en na de eerste wittebroods-maand is het bergafwaards gegaan met ons sexuele leven.

Hij heeft nooit zin in seks... En aan mij kan het zeer zeker niet liggen, ik ben absoluut niet passief, ik probeer hem altijd te verleiden en te verassen zodat het altijd leuk en spannend blijft. En als ik hem mag geloven voelt hij zich nog altijd ontzettend tot me aangetrokken.

Een poos heb ik mij serieus afgevraagd of hij geen homo was.

Met moeite weet ik hem aan te zetten om 1x in de twee weken seks met me te hebben. Op alle overige dagen geraakt hij wel in een staat van opwinding, maar toch zegt hij dat hij moe is of wat dan ook.

Eindelijk heeft hij dit weekend (na lang er over te moeten zeuren) verteld waarom hij nooit de liefde met me bedrijft... Zijn verklaring: Hij is verslaafd aan masturbatie.

Hij trekt zich als ik aan het werk ben per dag zo'n 3 a 4 keer af... Als ik thuis ben heeft hij dan dus geen zin meer. Hij zegt zich er enorm bij te generen, maar dat hij het niet kan laten.

Mijn man is 27 jaar, en we houden veel van elkaar.

Gewoon "niet doen" werkt niet voor hem.

Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Het enige wat ik weet is dat ik dit niet mijn hele leven zo karig seks wil hebben...

Ik heb hem voorgesteld om zich af te trekken waar ik bij ben, op 1 of andere manier denk ik dat dit misschien zou helpen, maar dit wil hij absoluut niet.

Dit probleem is te banaal voor woorden, en misschien klinkt het in jullie woorden als klinkklare onzin, maar helaas is dit maar al te serieus. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:18:50 #2
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_20505116
Wat een ongeloofelijk cliche-vernietigende situatie!
Gebakken ei met peperkoek!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:20:09 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_20505136
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:14 schreef Soraya20 het volgende:
Dit probleem is te banaal voor woorden, en misschien klinkt het in jullie woorden als klinkklare onzin, maar helaas is dit maar al te serieus. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
Hulp zoeken voor/met hem.

Met alle respect, maar de voorkeur geven aan je eigen hand, terwijl je echtgenote ligt te smachten is ronduit ongezond.

Nog afgezien van het feit dat het ook voor jou verschrikkelijk is.

Eerlijk gezegd vind ik het sowieso een lul die alleen maar met zijn eigen gevoelens bezig is en niet met de jouwe. Zo zijn jullie niet getrouwd! (pun intended)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:20:43 #4
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_20505140
jeempie. das opzich wel een beetje een kut probleem.
Heb je er voor je met hem trouwde niets van gemerkt?
Had je er toen geen last van?
Ik zou em echt vragen er mee op te houden, in ieder geval zo vaak.
Ben ook een tijdje verslaafd geweest, maar het is echt makkelijk terug te brengen naar 1x per dag of twee dagen, als je maar andere dingen gaat doen.
ALhoewel... verslaafd? Doet ie het bijv. ook op zijn werk? of alleen thuis?
Ik denk dat je zowiezo ff naar de huisarts moet, doe het desnoods zonder je vriend erbij te betrekken. Want met zon sexleven wordt niemand blij.

succes he!
Imperare sibi maximum imperium est
pi_20505162
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hulp zoeken voor/met hem.

Met alle respect, maar de voorkeur geven aan je eigen hand, terwijl je echtgenote ligt te smachten is ronduit ongezond.

V.
Dat weet ik...

Maar ik kan moeilijk met hem naar de huisarts gaan. Wat gaat die huisarts er mee doen?

Ik maak grappen er over met hem dat ik een kuisheidsgrodel aanschaf en die van het slot haal als ik thuis ben.
pi_20505172
hoe ging dat dan voordat jullie getrouwd waren ?
of was er geen sprake van sex voor het huwelijk ?
fokschaap
pi_20505174
Dat is dus 1 van de redenen waarom uithuwelijken volledig uit de tijd is
Big dick.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:23:34 #8
136 V.
pi_20505178
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:22 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Dat weet ik...

Maar ik kan moeilijk met hem naar de huisarts gaan. Wat gaat die huisarts er mee doen?
Hem doorsturen naar een psycholoog/seksuoloog.

En dan nog: 'hij zegt dat hij het niet kan laten'

Wat een ongelooflijk zeldzame kneus, zeg

Vertel hem dat hij het maar laat, en dat als je erachter komt dat hij ermee doorgaat je zijn klauwen eraf hakt. Dit soort kolder moet gewoon ophouden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_20505185
Cyaankali op z'n vingers smeren. Dat zal 'm leren. De schoft.
Wie?
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 09:25:36 #10
18653 crew  D.
pi_20505200
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hem doorsturen naar een psycholoog/seksuoloog.

V.
pi_20505211
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:23 schreef U-lerZzZ het volgende:
Cyaankali op z'n vingers smeren. Dat zal 'm leren. De schoft.
pi_20505241
Hem dwingen tot sex! Koop handboeien bij de sexshop, keten hem vast aan het bed en laat hem zien wie er de baas is!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:29:55 #13
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_20505247
Het probleem is waarschijnlijk dat hij fantaseert over dingen die hij veel spannender/leuker vindt dan jou. En dat is verschrikkelijk. Vraag hem eens wat zijn gedachten/fantasieen zijn, misschien kan je er wat mee...
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 09:30:22 #14
18653 crew  D.
pi_20505256
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef LSS het volgende:
Hem dwingen tot sex! Koop handboeien bij de sexshop, keten hem vast aan het bed en laat hem zien wie er de baas is!
bij de dump vind je ze ook hoor
pi_20505265
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef de_priester het volgende:
jeempie. das opzich wel een beetje een kut probleem.
Heb je er voor je met hem trouwde niets van gemerkt?
Had je er toen geen last van?
Ik zou em echt vragen er mee op te houden, in ieder geval zo vaak.
Ben ook een tijdje verslaafd geweest, maar het is echt makkelijk terug te brengen naar 1x per dag of twee dagen, als je maar andere dingen gaat doen.
ALhoewel... verslaafd? Doet ie het bijv. ook op zijn werk? of alleen thuis?
Ik denk dat je zowiezo ff naar de huisarts moet, doe het desnoods zonder je vriend erbij te betrekken. Want met zon sexleven wordt niemand blij.

succes he!
Toen ik trouwde met hem had ik er niets van gemerkt...

We zijn betrekkelijk snel getrouwd.

Hij doet het ook op zijn werk, en op school(college).

Ik denk dat hij er nu niet meer over wil praten... Ik heb wat gemenige grappen gemaakt omdat ik mij geen raad wist met de situatie. Ik zei dat ie moest gaan werken bij een Spermabank, dat zn gemasturbeer dan misschien nog ergens goed voor zou zijn, en dat het dan misschien nog wat op zou leveren.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:31:10 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20505269
Jij schrijft dat hij dit doet als jij aan het werkt bent. Ik concludeer hieruit dat hij dus thuis zit? Als dat zo is, raad ik aan om een zinvolle dagbesteding voor hem te vinden. Als hij voldoende andere activiteiten heeft, heeft hij ten eerste minder tijd om zich af te trekken, ten tweede zullen zijn gedachten meer bij zijn activiteiten zijn dan bij trekken. Verder sluit ik me aan bij anderen. Stap naar de huisarts, deze kan eventueel doorverwijzen naar professionele hulpverlening.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:32:13 #17
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20505281
Elke keer als ie zich wilt gaan rukken em jou laten bellen, jij gaat snel naar huis en dan kan hij zijn lust op jou botvieren!
Accept you're dead and start living
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:32:32 #18
17698 nappel
raar menneke..
pi_20505286
Ik vind 't eerlijk gezegd maar een slap excuus..
Je zou zelfs bijna zeggen dat ie getraind is vaak klaar te komen , dus kan die keer met jou 's avonds er ook nog wel van af..
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:34:30 #19
136 V.
pi_20505313
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:30 schreef Soraya20 het volgende:

Ik denk dat hij er nu niet meer over wil praten...
Dikke lul voor hem!

Hier MOETEN jullie over praten, want dit betreft jullie allebei. Sterker nog, volgens mij heb jij meer last van zijn handelen/niet handelen dan hij.

Dussssss.... praten en hij gaat maar wat dingen laten (en daarvoor in de plaats andere dingen doen).

Kijk, dat hij af en toe eens aan zijn jodocus gaat zitten trekken, prima. Maar 4 keer per dag en dan jou aan je lot overlaten? Lijkt mij niet.

JIJ moet dus gaan staan voor wat JIJ wilt in deze. JIJ moet hem duidelijk maken dat je dit niet pikt! En dat niet alleen... je moet het ook daadwerkelijk niet pikken. Punt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_20505322
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef Plonz het volgende:
Het probleem is waarschijnlijk dat hij fantaseert over dingen die hij veel spannender/leuker vindt dan jou. En dat is verschrikkelijk. Vraag hem eens wat zijn gedachten/fantasieen zijn, misschien kan je er wat mee...
Hij zegt dat hij over mij fantaseerd...

En verder... Vastbinden vind ik wel een leuke. Ik hou wel van een beetje kinky, maar denk niet dat hij er voor in is, hehe... Hij heeft niets te willen.

Maar dan gaat hij het met tegenzin doen (doet hij nu soms ook al) en dan als ik klaar ben gekomen, dan stopt hij er gelijk mee, en dan voel ik me heel erg verrot.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:35:44 #21
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_20505327
Neem van mij aan; als de intimiteit/sex weg is uit je relatie, dan is het einde in zicht....
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:35:50 #22
17698 nappel
raar menneke..
pi_20505328
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef Plonz het volgende:
Oei.. daar dacht ik ook al aan, maar durfde het eigenlijk niet te posten..
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20505346
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef Plonz het volgende:
Neem van mij aan; als de intimiteit/sex weg is uit je relatie, dan is het einde in zicht....
Yep...

Daar ben ik ook bang voor!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:38:15 #24
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20505351
Wat ik denk, is dat hij een sexuele fantasie heeft die hij niet met jou durft of wil delen. Ik hoop voor je dat het geen fanatsien zijn over mannen, want dan ben je ver van huis. Ik zou het met hem eens over sex hebben en subtiel vragen wat zijn diepste fantasien zijn. Vertel ook je eigen fantasien, dat praat makkelijker voor hem.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:39:05 #25
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_20505365
mwa nee. ik denk meer dat ie een beetje ziek is.
tijdens college??????????????????????????????????????????????
komaaan!
Imperare sibi maximum imperium est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')