Hulp zoeken voor/met hem.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:14 schreef Soraya20 het volgende:
Dit probleem is te banaal voor woorden, en misschien klinkt het in jullie woorden als klinkklare onzin, maar helaas is dit maar al te serieus. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem.
Dat weet ik...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hulp zoeken voor/met hem.
Met alle respect, maar de voorkeur geven aan je eigen hand, terwijl je echtgenote ligt te smachten is ronduit ongezond.
V.
Hem doorsturen naar een psycholoog/seksuoloog.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:22 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Dat weet ik...
Maar ik kan moeilijk met hem naar de huisarts gaan. Wat gaat die huisarts er mee doen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hem doorsturen naar een psycholoog/seksuoloog.
V.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:23 schreef U-lerZzZ het volgende:
Cyaankali op z'n vingers smeren. Dat zal 'm leren. De schoft.
bij de dump vind je ze ook hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef LSS het volgende:
Hem dwingen tot sex! Koop handboeien bij de sexshop, keten hem vast aan het bed en laat hem zien wie er de baas is!
Toen ik trouwde met hem had ik er niets van gemerkt...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:20 schreef de_priester het volgende:
jeempie. das opzich wel een beetje een kut probleem.
Heb je er voor je met hem trouwde niets van gemerkt?
Had je er toen geen last van?
Ik zou em echt vragen er mee op te houden, in ieder geval zo vaak.
Ben ook een tijdje verslaafd geweest, maar het is echt makkelijk terug te brengen naar 1x per dag of twee dagen, als je maar andere dingen gaat doen.
ALhoewel... verslaafd? Doet ie het bijv. ook op zijn werk? of alleen thuis?
Ik denk dat je zowiezo ff naar de huisarts moet, doe het desnoods zonder je vriend erbij te betrekken. Want met zon sexleven wordt niemand blij.
succes he!
Dikke lul voor hem!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:30 schreef Soraya20 het volgende:
Ik denk dat hij er nu niet meer over wil praten...
Hij zegt dat hij over mij fantaseerd...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef Plonz het volgende:
Het probleem is waarschijnlijk dat hij fantaseert over dingen die hij veel spannender/leuker vindt dan jou. En dat is verschrikkelijk. Vraag hem eens wat zijn gedachten/fantasieen zijn, misschien kan je er wat mee...![]()
Oei.. daar dacht ik ook al aan, maar durfde het eigenlijk niet te posten..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef Plonz het volgende:
Het probleem is waarschijnlijk dat hij fantaseert over dingen die hij veel spannender/leuker vindt dan jou. En dat is verschrikkelijk. Vraag hem eens wat zijn gedachten/fantasieen zijn, misschien kan je er wat mee...![]()
Yep...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef Plonz het volgende:
Neem van mij aan; als de intimiteit/sex weg is uit je relatie, dan is het einde in zicht....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |