yupquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:21 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
volgens mij zijn er vaste tarieven van de airport naar manhattan, maar dat weet ik niet zeker...
ja pcies en daar kan jíj weer naartoequote:Op donderdag 22 juli 2004 22:36 schreef Jeroenus het volgende:
12 augustus, Central Park, Armin Van Buuren![]()
Is dat hier nergens te vinden?quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:14 schreef Jeroenus het volgende:
Ps. Hebben de Metz ook een store in Midtown, net als de Yankees?
Of heel NY zo veilig is betwijfel ik, maar mijn ervaring met manhattan was op dit vlak zeker positief. Ook 's avonds kun je nog makkelijk over straat zonder je onveilig te voelen. Ik ben tijdens mijn bezoek ook naar een wedstrijd van de New York Yankees geweest. Stadion licht in de South Bronx. Na afloop van de wedstrijd had ik niet het gevoel om die buurt nog eens verder te gaan verkennen.quote:[b]Wat ik wel opmerkelijk vond van wat er in de LP-gids stond, was dat NY één van de laagste criminaliteitscijfers ter wereld of van de VS heeft.
Ik las ook dat de metro één de veiligste reismethode was, veiliger dan de taxi en zelfs veiliger dan gewoon op straat lopen!
Tarieven zijn volgens mij ook vast.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:21 schreef The.PhantoM het volgende:
volgens mij zijn er vaste tarieven van de airport naar manhattan, maar dat weet ik niet zeker...
Purchase at the New York Mets Clubhouse Shops:quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:14 schreef Jeroenus het volgende:
Ps. Hebben de Metz ook een store in Midtown, net als de Yankees?
weet je toevallig nog waar jullie deze geboekt hebben?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:23 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
circle line van 3 uur rond manhattan.
Gewoon bij het loket van de Circle Line?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:59 schreef WooZ het volgende:
[..]
weet je toevallig nog waar jullie deze geboekt hebben?
vandaag tickets binnen gekregen
Je bedoelt zo'n unlimited metroding? Gewoon, op de iets grotere metrostations uit een automaat rukken. Kon je ook gewoon pinnen, had je geen CC voor nodig.quote:Waar kan je die NY passes voor het openbaar vervoer het beste halen? Op 't vliegveld zelf al, of in het hotel, of zijn daar speciale ticket boxes voor in de stad?
Overdag wel in The Bronx geweest, totaal geen onveilig gevoel. Het is alleen echt een pauperbuurt, met vervallen huizen enzo, bende op straat... stuk anders dan Manhattan, maar wel erg tof om gezien te hebben.quote:Of heel NY zo veilig is betwijfel ik, maar mijn ervaring met manhattan was op dit vlak zeker positief. Ook 's avonds kun je nog makkelijk over straat zonder je onveilig te voelen. Ik ben tijdens mijn bezoek ook naar een wedstrijd van de New York Yankees geweest. Stadion licht in de South Bronx. Na afloop van de wedstrijd had ik niet het gevoel om die buurt nog eens verder te gaan verkennen.
Dankje.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:06 schreef FRFC het volgende:
[..]
Purchase at the New York Mets Clubhouse Shops:
• 143 East 54th Street (Between Lexington and 3rd), New York, NY 10022
• 11 West 42nd St. (Between 5th and 6th Ave.), New York, NY 10036
• Roosevelt Field Mall, Garden City, NY 11530
De middelste is vlak bij times square.
Met de NY pass is het gratis en kun je met elke boottocht zo vaak je wiltquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:59 schreef WooZ het volgende:
[..]
weet je toevallig nog waar jullie deze geboekt hebben?
vandaag tickets binnen gekregen
Waar zit het staion van de Mets eigenlijk, O'Shea toch? Volgens mij hadden ze lelijke jerseys (oranje-blauw oid), dus als je niks met de clubs hebt zou ik eerder een Yankees-petje halenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:14 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dankje.
Dan ga ik wel bij Times Square kijken. Ik zie op de site dat de Metz in een andere league zitten ofzo. Het land is in East, Central en West verdeelt en daarnaast is het nog verdeelt in de American League (Yankees) en de National League (Metz).
Flushing Meadow Park, 50 min met de metro vanaf Midtown. De clubkleuren zijn idd blauw/oranje.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar zit het staion van de Met[b]s[/s] eigenlijk, O'Shea toch? Volgens mij hadden ze lelijke jerseys (oranje-blauw oid), dus als je niks met de clubs hebt zou ik eerder een Yankees-petje halen
volgens mij had ik 30 dollar betaald, zo eentje zonder klitteband enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:26 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Flushing Meadow Park, 50 min met de metro vanaf Midtown. De clubkleuren zijn idd blauw/oranje.
Ik was nog niet eens van plan een baseball cap te kopen maar een NYPD. Maar ik denk dat ik dat toch wel ga doen. Iemand enig idee wat een officieel/nep Yankees/Mets cap kost?
Die heb ik ook twee, originele uit US geïmporteerdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
dus als je niks met de clubs hebt zou ik eerder een Yankees-petje halen
chinatown, dat zijn dus niet de officielequote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
http://shop.mlb.com/categ(...)d=1452526&cp=1452360
Dit is vie de officiele MLB-shop. Zullen wel de zelfde prijzen zijn als in de Yankees-store. Chinatown waarschijnlijk een paar dollar...
Niemand die hier zo'n stop-over op IJsland heeft gedaan trouwens? En Budgetair gaat in het najaar weer goedkoper vliegen?
Hij zegt toch ook 'officieel/nep'?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:38 schreef kepler het volgende:
[..]
chinatown, dat zijn dus niet de officiele
ow ok, dan kan je ze daar wel kopen. Zelfs in San Fransisco en Los Angelesquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook 'officieel/nep'?
Wat is O'Shea Stadium dan? Ben ik in de war met Chicago ofzo![]()
Waarschijnlijk ook nog wel in Roelofarendsveen. Maar voor de mooie, stevigere modellen zal je toch wel naar de Yankees-store moeten. 20e voor een pet vind ik ook niet echt afzetterij. Op eBay nog wel goedkoper te vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ow ok, dan kan je ze daar wel kopen. Zelfs in San Fransisco en Los Angeles
Idd BudgetAir/Delta Airlines gaat weer goedkoop vliegen vanaf 26 augustus. Ik vlieg er ook mee op 11 aug, alleen betaal ik veel meer dan de 350 euro die geadverteerd wordt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Niemand die hier zo'n stop-over op IJsland heeft gedaan trouwens? En Budgetair gaat in het najaar weer goedkoper vliegen?
Hmmm, zelf bij de Yankee store staan er bij een aantal artikelen replica.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
http://shop.mlb.com/categ(...)d=1452526&cp=1452360
Dit is vie de officiele MLB-shop. Zullen wel de zelfde prijzen zijn als in de Yankees-store. Chinatown waarschijnlijk een paar dollar...
ik heb ook zo'n officiele, en ze zitten echt goed. Het was zeker geen miskoopquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog wel in Roelofarendsveen. Maar voor de mooie, stevigere modellen zal je toch wel naar de Yankees-store moeten. 20e voor een pet vind ik ook niet echt afzetterij. Op eBay nog wel goedkoper te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |