Ik was gebleven bij Inso en MUUS,quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon goed naar me geluisterd,
bedenk mods,
jullie zijn en blijven users :')
Je fluistert me net toe dat je wilt daten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
game on
Hb je foto's?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was gebleven bij Inso en MUUS,
game on
Dan wordt het:quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:38 schreef static het volgende:
[..]
Je fluistert me net toe dat je wilt daten.
Ik doe het ook niet met een crewlid.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:35 schreef Snakey het volgende:
Hij beweerde zelf vandaag dat hij de enige is die het niet met een ander crew-lid doet![]()
Ok, het is officieel, Yvonne wil me al dan niet virtueel tussen 6 plankjes hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan wordt het:
Yvonne, Inso en MUUS,
way to go
Ja, nou, nu je erover begint... ik heb nog een paar puntjes die mij bezig houden (quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:47 schreef static het volgende:
Zeg, letten jullie wel op? Er staat ook 'en anderen' in de topictitel.
*grom*
Ik niet met een user en ook geen crewlid (en dat hoop ik zo te houden). Next.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]Doen Dagonet en static het dan wel met users? Zo ja, welke?
Dagonet doet het ook met SIL, en tuuk doen ze het met users, mods zijn ook users, oplettuh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, nou, nu je erover begint... ik heb nog een paar puntjes die mij bezig houden (. )
Doen Dagonet en static het dan wel met users? Zo ja, welke? Ik doe het ook niet met een crewlid. Wie neukt yvonne tegenwoordig allemaal? Het zijn er namelijk ineens een heleboel, heb ik het idee. Namen gaarne. Heeft SC nou een doppie gemaakt met die Patries? Wie neukt PR of door wie wordt hij geneukt?
Dat was het. Voor nu.
Is dat een principe kwestie of omdat je de kwaliteit niet goed genoeg vindt?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:53 schreef static het volgende:
[..]
Ik niet met een user en ook geen crewlid (en dat hoop ik zo te houden). Next.
Jij valt buiten de boot,quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi.
Alleen maar omdat ik ouder dan 19 ben zeker? You cradlerobber you.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:58 schreef yvonne het volgende:
Jij valt buiten de boot,
sorry.
Jahaa, allemaal users, blabla, maar zo was mijn vraag wat duidelijker.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dagonet doet het ook met SIL, en tuuk doen ze het met users, mods zijn ook users, oplettuh!
Ja?quote:Jij doet het met iteejer, static en dagonet.
*noteert.quote:Ik neuk, Dr_flash, fotoloog, Ch0as, Blasphemer, seborik en mn geheime minnaar
Check!quote:En ja SC heeft geneukt met Patries
Da's kut.quote:En PR's verkering is uit
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:01 schreef Shark.Bait het volgende:
aaah.. hier is het roddelcircuit naartoe verhuisd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |