abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20496009
Iemand die dit spel of in iedergeval Case 1 al uitgespeeld heeft? Ik zit echt helemaal vast...

Ik heb alle bewijzen verzameld en de 'veer' met dat stukje in elkaar gezet. Greg heeft nu gezegd dat de Komawa gebruikt is om dat ding door te knippen. Toch kan ik Leslie nog steeds geen vraag stellen zodat ik Cory ook niet kan ondervragen.

Als ik een hint vraag zegt Catherine iets over het 4e plaatje dat zou kunnen helpen, en bewijs bij de Motorshop dat op iemands bezoek zou kunnen wijzen... Maar volgens mij heb ik daar al het bewijs al...

Bandenspoor buiten
Vingerafdruk op de toonbank
Geld (met vingerafdruk)
Lotto ticket (kan je verder niets mee toch?)
Email
Bonnetjes
Komawa (met vingerafdruk)

Help! :'(
  donderdag 8 juli 2004 @ 20:07:31 #2
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20496070
in zijn truck spul vandaan halen
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_20496433
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 20:07 schreef nXn het volgende:
in zijn truck spul vandaan halen
Heb ik toch allemaal al? Ik ben al veel verder.. Lijkt me niet dat ik daar iets vergeten ben want die Catherine zegt steeds dat ik in die winkel moet zoeken naar sporen
  donderdag 8 juli 2004 @ 20:30:58 #4
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20496548
Help! Ik zit vast!

Heb je de plaatjes onder de microscoop gelegd?
Met Draffler gesproken en zijn kantoor goed onderzocht?
De bandensporen in de computer gematcht?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_20496634
Geen nood, hier staat de oplossing van dit bekende probleem..

http://www.gamevillage.nl(...)T&f=125&t=19768&st=0

Succes
pi_20496896
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 20:30 schreef lizardtattoo het volgende:
Help! Ik zit vast!

Heb je de plaatjes onder de microscoop gelegd?
Met Draffler gesproken en zijn kantoor goed onderzocht?
De bandensporen in de computer gematcht?
Daar kijkt niemand

Heb ik allemaal al gedaan.. Onder de microscoop zou ie bij het 4e plaatje iets moeten zeggen maar dat gebeurt niet.. En bij hint krijg ik dus de verwijzing naar die shop...
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 20:35 schreef Martino_JR het volgende:
Geen nood, hier staat de oplossing van dit bekende probleem..

http://www.gamevillage.nl(...)T&f=125&t=19768&st=0

Succes
Het is wel hetzelfde probleem, maar een oplossing staat er niet

Ik heb de stukjes in elkaar, met vergrootglas erop.. En aan Greg gegeven, die zegt idd dat ie gesaboteerd is.. Maar daarna kan ik nog steeds geen nieuwe vraag stellen...
pi_20496953
Viel me trouwens tegen dat over dit spel nog geen topic was.. Of heb ik die gewoon over het hoofd gezien?
pi_20497124
Als je goed leest op de forum van die site.. zie je deze twee posts daar:

1) Je moet de broken spring "openen" en hier het spring fragment overheen "slepen". Dan wordt het 1 geheel. Open nu de nieuwe complete veer en klik hierop met je magnifying scope. Laat de veer aan Greg zien. Laat hem daarna de Komowa tang zien
2) Ga vervolgens naar de microscoop en bekijk de foto van de motor (de foto van het motorblok)
3) Nodig onze lieve vrouw uit en idd je kan eindelijk de vraag stellen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Weer iemand anders zegt:

Het ongelovelijke is gebeurd.......ik ben door de 1e zaak heen. Ik zal je vertellen waarom ik maar niet verder kwam. De volgorde van de walktrough is niet korrekt.
De walktrough geeft eigenlijk al eerder in de zaak aan dat je de Broken return spring etc. in elkaar moet zetten.
Nee dus....dit doe je pas als je de vingerafdrukken hebt van Leslie.
Ook de videoband moet je niet eerder in de zaak bekijken. Dit doe je na de broken return spring.
Als je dit dan hebt gedaan....dan pas kan je Leslie opnieuw verhoren.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

What else do you need inspector?
pi_20497217
BTW je kan het beste even opnieuw beginnen met deze case.. en dan doen wat ik hier boven gepost heb.. dat hielp bij mij ook
pi_20497576
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:12 schreef Martino_JR het volgende:
BTW je kan het beste even opnieuw beginnen met deze case.. en dan doen wat ik hier boven gepost heb.. dat hielp bij mij ook
Bovenstaande post hielp ook niet.. Ben idd opnieuw begonnen en ben nu iig voorbij dat stukje Gewoon een bug in het spel dus...

Maar is er geen algemeen topic? Ik kom vast nog wel vaker vast te zitten
  donderdag 8 juli 2004 @ 21:38:12 #11
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20497764
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 20:55 schreef devv05 het volgende:
Viel me trouwens tegen dat over dit spel nog geen topic was.. Of heb ik die gewoon over het hoofd gezien?
Klopt, adventure games zijn helaas niet zo heel populair hier. Er wordt wel eens over CSI gesproken in het algemene Adventure Games topic Adventure Games ., in het TV-serie-topic CSI: Crime Scene Investigation (deel 3) en we hebben een review op de FP Game: CSI: Dark Motives .

Het staat je vrij alsnog een topic te openen, maar maak dan wel een beetje een mooie opening met informatie over het spel en eventueel wat plaatjes enzo (anders gaat 'ie meteen op slot).
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_20499620
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Klopt, adventure games zijn helaas niet zo heel populair hier. Er wordt wel eens over CSI gesproken in het algemene Adventure Games topic Adventure Games ., in het TV-serie-topic CSI: Crime Scene Investigation (deel 3) en we hebben een review op de FP Game: CSI: Dark Motives .

Het staat je vrij alsnog een topic te openen, maar maak dan wel een beetje een mooie opening met informatie over het spel en eventueel wat plaatjes enzo (anders gaat 'ie meteen op slot).
Crime Scene Investigation: Dark Motives

Zoiets?
  donderdag 8 juli 2004 @ 23:27:52 #13
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20500263
pi_20500322
Deze mag wel dicht dan.. Toekomstige vragen gooi ik daar wel in
  vrijdag 9 juli 2004 @ 00:57:39 #15
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20502330
.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: