abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20499562
Aangezien hier nog geen topic over was, beter laat dan nooit... Het vervolg op het eerste deel van de game 'Crime Scene Investigation' naar de gelijknamige TV-serie.

Crime Scene Investigation: Dark Motives

Release Date: 3/23/2004
Developer: 369 Interactive
ESRB Rating: Blood, Violence
Official Site: Visit

Description:

CSI: Dark Motives is a first-person adventure game that will test players' nerves and intellect as they examine crime scenes, question witnesses and analyze evidence utilizing the latest in forensic equipment. The new CSI game features a number of gameplay improvements including in-depth evidence examination, scalable difficulty and more interactive lab functionality. CSI: Dark Motives will once again feature the likenesses and voices of the entire CSI cast.

Game Features:

Truth Always Leaves a Trace

A fingerprint...
A bite mark...
A human toe.

Team up with the entire cast of CSI and a new, improved crime lab to track down the heinous truth in five complex new crimes. No crime is ever perfect. Your job is to find the flaw.

Key Features:

Live the CSI Experience
Work in the field with the CSI team, featuring the actors, atmosphere, voices, and music from the hit TV show.

Wield the Latest Forensic Tools
Find the killers by using real-world forensic tools, such as fingerprint dusters, UV lights, a magnifying scope, and an enhanced microscope.

New Crimes to Tackle
Piece together the evidence behind five grisly new crimes.

New Expanded Crime Lab
Compare and match evidence in the improved crime lab, featuring in-depth evidence examination that will test your investigative skills.

Press Quote:
"Just as the CSI TV series gets better with age, this second videogame improves on the solid gaming experience of the original. Better graphics, more perplexing cases and new forensics tools make this interactive experience the next best thing to watching the TV show. The perfect fusion of Hollywood talent, cutting-edge technology and interactive entertainment."

System Requirements

Supported OS: Windows® 98/ME/2000/XP (only)
Processor: Pentium® III 600 MHz, AMD Athlon™ 600 MHz
RAM: 256 MB RAM
Video Card: 16 MB DirectX® 9.0-compatible video card
Sound Card: DirectX 9.0-compatible sound card
DirectX Version: DirectX 9.0 (Included with product)
CD-ROM: 16X CD-ROM drive
Hard Drive Space: 650 MB free

Screenshots:

Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3

Links:

http://www.ubi.com/US/Games/csidarkmotives.htm
http://csidarkmotives.ubi.com/
http://www.3dgamers.com/games/crimesceneinv2
http://www.videogameslife.com/pages/game/951.htm

Walkthrough (alleen gebruiken als je het ECHT niet meer weet natuurlijk )
1.01 Update
pi_20499604
Ben vanmiddag met dit spel begonnen en de eerste case was al meteen behoorlijk lastig.. Viel me wel op dat er enkele bugs inzaten.. Sowieso is een paar keer de tekst in het menu weggevallen.. Ook kreeg ik de eerste case niet uitgespeeld omdat ik sommige dingen in de verkeerde volgorde gedaan leek te hebben.. Nadat ik deze opnieuw gedaan had ging alles vreemd genoeg wel goed...

Verder een geweldig spel en een geweldige serie.. Ik ga alleen vast nog wel veel hulp nodig hebben
pi_20505422
Ik heb het spel al uitgespeeld, als ik er eenmaal aan begin kan ik er ook niet meer mee ophouden Heel gaaf. Vind deel 2 ook wel leuker dan deel 1, ik vond het wat moeilijker.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 23 september 2004 @ 13:47:11 #4
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_22150638
ik zit vast bij de computer en scope.
Ik zie alles wel maar die onderbalk waar je de spullen vanaf sleept is bij mij helemaal zwart en kan dus niks slepen.
En naar greg slepen kan niet want hij selecteerd sommige dingen niet.
ben de update al aan het downen.
iig leuk spel als het straks werkt en anders morgen effe ruilen voor ander exemplaar ofzo.
  donderdag 23 september 2004 @ 14:28:27 #5
24184 speedfreakssj
pi_22151431
hier is een screen.

Verder kan ik opeens geen spullen meer naar greg slepen.
die swab van die vette zooi onder de truck en van de gaskabel kan ik dus NIET naar greg slepen.
Ik ga hem anders maar terugbrenegn ofzo? wel gaar want heb het eerste deel ook en die doetut prima.
PC is ook niks mis mee.
pi_22153229
Probeer anders even gewoon helemaal opnieuw te beginnen met de case. Het is bekend dat er een bug in deze case zit, en overnieuw beginnen helpt meestal wel.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_22153273
Kheb em ook gekocht vind em wel tof.. maar niet denderent... Geen bewegingsvrijheid.. jammer
hopen dat CSI: Miami gebruik gaat maken van een 3d engine..
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:10:22 #8
24184 speedfreakssj
pi_22175080
Ik zit nu vast bij einde zaak 1.
Heb die komawa aan greg gegeven en de spring in elkaar gezet en die laten zien en greg riep dat de komawa tang het gereedschap was waarmee die is doorgeknipt.
Nu kan ik leslie echter NIET meer ondervragen.
Heb verder alles al.
pi_22178736
Alles opnieuw onderzoeken, combineren en aan Greg aanbieden. Leslie ondervragen wordt getriggerd als je de dingen in een bepaalde volgorde onderzoekt, maar wat die volgorde precies is, is niet duidelijk. Door alles opnieuw onder de microscoop te leggen, alles opnieuw samen te voegen etc heb je kans dat het alsnog lukt. (en anders zit er niets anders op dan NOG een keer opnieuw te beginnen en dan met een walkthrough, je weet toch al hoe het verhaal gaat). Dit is ofwel een ander onderdeel van dezelfde bug, of een andere. Wordt in ieder geval wel vaker over geklaagd op fora.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:12:47 #10
24184 speedfreakssj
pi_22187430
ik zit nu zeg maar klem bij zaak 2.
Er zouden (volgens walkthrough (kon effe niet verder) een vingerafdruk op de rolsteoel zitten maar ik kan alleen maar naar dat property of en dat nummer komen. kan wel dusten maar er word niks zichtbaar als ik de HELE stoel in mijn zicht heb.
pi_22193255
DIe is moeilijk te vinden ja, is maar een heel klein dingetje wat je aan kan klikken, echt "pixelhunten".
pi_31729170
Hey
Ik kom er ook niet uit
Had ook wat vragen...
Bij die ton, kan ik niks oprapen of detecteren jullie wel..???
Precies hetzelfde bij de bezem in McLadden's Trailer....

ANYONE HELP ME
Sappig !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')