Wel op donderdag ochtend als de helft van buurt al vakantie heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is bij de wet niet verboden om muziek te draaien tijdens het werk.. nou dan mogen wij dat als bouwvakkers toch.. ? Muziek op de werkvloer is niks mis mee
zit je in de bouw?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Mjah het zijn 9 vd 10 keer wel zelfgebouwde radio's met 538, Yorin, Sky radio of één of ander zendpiraat erop.
So what !
Jij bent zker die persoon die geen muziek kan verdragen als hij aan het werk is, in de auto zit of thuis. Jij bent gewoon iemand die ff wil zeiken over de buren. Ga er dan heen en vraag of die klereradio niet at zachter kan ofzo
Toevallig ben ik electricien (in opleiding voor eerste monteur)quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:24 schreef frizzel het volgende:
[..]
zit je in de bouw?
Voor 0 euro wandel ik erheen en sla hun bouwvakkers radio aan gortquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:53 schreef XiChico het volgende:
Radio 538 is toch leuk :-), en anders moet je je huis maar beter isoleren ofzo .. of oordoppen kopen. Dit probleem kun je zo oplossen met ¤2 en een beetje een creatieve geest .. en als je niks kunt bedenken .. moet je de bouwvakkers vragen, die zijn redelijk creatief denk ik.
Tja, dan moet je dat doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:55 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Voor 0 euro wandel ik erheen en sla hun bouwvakkers radio aan gort
En dan steken ze die radio in stukjes in je hol. Ben je dan blij?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:55 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Voor 0 euro wandel ik erheen en sla hun bouwvakkers radio aan gort
Als ik daarna weer rustig naar bed kan wel jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:41 schreef Piro het volgende:
[..]
En dan steken ze die radio in stukjes in je hol. Ben je dan blij?
sjonge jonge, waar maak je je druk om. donderdagsmorgens moet je niet eens uitslapen.. LAMME DONDERquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:03 schreef Aurelium het volgende:
De buren laten een nieuwe schuur bouwen bij hun in de tuin. Daar hebben ze dan dus een aantal bouwvakkers voor ingehuurt. Niks mis mee....
MAAR! waarom moeten die bouwvakkers altijd, de hele dag tijdens hun werk een of andere bagger radiozender aanzetten met baggermuziek op hun krakende en ruisende pauper radio zodat de hele buurt kan meegenieten van die rot herrie
Helemaal gek wordt ik ervan. Lekker uitslapen is er niet echt bij als "maroon 5 - this love" voor de 5e maal je kamer binnendringt.
En dat is niet alleen hierzo... bouwvakkers hebben altijd zo'n radio aanstaan. Fuck it... kunnen ze niet zonder die krakende bagger herrie werken ofzo.
tis maar wat je mooi vindt...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:58 schreef tuut84 het volgende:
dat is toch het mooiste wat er is. s'morgens als ze aankomen op de bouw. het eerste wat er gebeurd is: koffie zet apparaat aan en dan de radio aan. dat is toch mooi man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |