abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 augustus 2001 @ 21:46:20 #1
6210 Sequence
koffieslurper
pi_1445051
ik wil het gewoon effe kwijt, en misschien dat er mensen zijn die zoiets ook ooit hebben gehad en misschien wil iemand advies geven.. kzit nu namelijk beswel diep in de put..

kheb het meisje waar ik gek op ben afgewezen, ze is zo lief enzo, maar we zitten niet op dezelfde golflengte om het maar zo te zeggen, eigenlijk dus omdat ik denk dat het geen toekomst heeft.. maar kweet nu weer niet of ik er wel goed aan heb gedaan ... mijn hart en verstand zijn het niet echt eens

pi_1445063
dan moet je jezelf rukken
EDIT!!! ** zie de policy ** (knor)
pi_1445070
'k ken het gevoel. Heb zelf ook zoiets gedaan. Achteraf heb ik daar best wel heel veel spijt van gehad, tot op de dag van vandaag (en 't is zo'n 3 jaar geleden)
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_1445110
wat waren je redenen om het in eerste instantie wel deed eik?
pi_1445143
Probeer er met haar over te praten. Misschien dat dat helpt. Aan een relatie moet je bouwen.
  zondag 19 augustus 2001 @ 22:01:21 #6
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1445144
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 21:48 schreef PauperProleet het volgende:
Pfff, misschien moet jij je maar lekker beperken tot het onzinforum zeg.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1445155
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:01 schreef Barb het volgende:

[..]

Domme opmerkingen zijn niet alleen het OF voorbehouden toch?
pi_1445157
ok, ga terug en zeg dat je een beetje ziek was
en dat je stom was geweest je vindt haar toch leuk
En jullie leven lang en gelukkig
Als Een Meisje Mij Niet Digt, Dan Digt Ze Zeker Vrouwen.
  zondag 19 augustus 2001 @ 22:04:34 #9
6210 Sequence
koffieslurper
pi_1445168
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 21:56 schreef Roonaan het volgende:
wat waren je redenen om het in eerste instantie wel deed eik?
omdat ik haar gewoon heel leuk vind, nog steeds..
maar de twijvel overheerst, en daarom heb ik nu gedaan wat ik gedaan heb..
pi_1445179
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:04 schreef Sequence het volgende:

[..]

omdat ik haar gewoon heel leuk vind, nog steeds..
maar de twijvel overheerst, en daarom heb ik nu gedaan wat ik gedaan heb..

Als je al twijfelt, denk je dan dat het goed is om een relatie te beginnen in de hoop dat je twijfel wegslaat?
  zondag 19 augustus 2001 @ 22:06:53 #11
12008 maanmeisje
is irritant wazig..
pi_1445185
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 21:46 schreef Sequence het volgende:
ik wil het gewoon effe kwijt, en misschien dat er mensen zijn die zoiets ook ooit hebben gehad en misschien wil iemand advies geven.. kzit nu namelijk beswel diep in de put..

kheb het meisje waar ik gek op ben afgewezen, ze is zo lief enzo, maar we zitten niet op dezelfde golflengte om het maar zo te zeggen, eigenlijk dus omdat ik denk dat het geen toekomst heeft.. maar kweet nu weer niet of ik er wel goed aan heb gedaan ... mijn hart en verstand zijn het niet echt eens

snap helemaal wat je bedoeld.. heb ongeveer hetzelfde nou (of gehad, kweet t eigenlijk nie)
qua gevoel.. 'symptonen' wijzen erop dat je eigenlijk toch verliefd bent
*wat tegen mn verstand is want ik wil t helemaal niet.. want ik denk t toch niet werkt.* ik hou me n ideaal voor en accepteer em niet zoals ie is. (wat ontzettend slecht is)
maar we draaien hartstikke om elkaar heen..
de ene keer lig ik op mn bed te denken en te wensen dat ie maar hier is, en de andere keer ben ik al de negatieve kanten van em aan t bedenken en weet ik zeker dat ik niet verliefd ben.
waaaaaaaazig..
is echt helemaal in strijd met elkaar ja... en waar moet je dan op vertrouwen..??
ja... wat moet ik hier nou op zeggen
pi_1445195
Nadat ik haar had afgewezen heeft ze zeker een jaar niet meer met me gepraat.

*Was wel heel blij dat we uiteindelijk weer normaal tegen elkaar doen, maar het is nooit meer geworen wat het het was. Best klote als ik achteraf bedenk wat het misschien wel had kunnen worden.

zondag 19 augustus 2001 @ 22:09:12 #13
6210 Sequence
koffieslurper
pi_1445209
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:06 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Als je al twijfelt, denk je dan dat het goed is om een relatie te beginnen in de hoop dat je twijfel wegslaat?

je haalt me de woorden uit de mond, da's juist de vraag.. en ik weet dus niet wat ik daarmee moet..
pi_1445215
Je hebt je gevoel gevolgd en die zei dat het niet goed zat. Waarschijnlijk loopt het toch niet goed af. Het gevoel van spijt is heel normaal maar dat had je waarschijnlijk ook gehad als je de relatie had doorgezet. Spijt dat je vastzit aan iemand waar je het niet mee ziet zitten.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
pi_1445223
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:09 schreef Sequence het volgende:

[..]

je haalt me de woorden uit de mond, da's juist de vraag.. en ik weet dus niet wat ik daarmee moet..

Geen spijt hebben, choice made, haar nu behandelen als een (niet JE) vriendin en gewoon nog steeds lol mee hebben en op zoek gaan naar die gene waarvan je hebt.. JA, bij haar is er geen twijfel mogelijk...

ugh

zondag 19 augustus 2001 @ 22:18:42 #16
13321 GIGI
what the F*CK is going on here
pi_1445284
Ach ik bedoel ze is niet de enigste vrouwlijk geslacht hier in deze wereldje...!
Over een paar jaah heb je alweer een andere vriendin en ben je deze meid helemaal vergeten!
Chill I'm Here !
pi_1445310
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:06 schreef maanmeisje het volgende:

is echt helemaal in strijd met elkaar ja... en waar moet je dan op vertrouwen..??

ik weet het niet...
de meesten zullen zeggen dat je gewoon op je gevoel moet afgaan en dat dat veel belangrijker is..ze zullen misschien wel gelijk hebben, maar je WEET gewoon dat het waarschijnlijk beter is om je verstand op te volgen, door ehm dingen die misschien in het verleden gebeurd zijn met hem. Misschien verlang je met je gevoel terug naar die tijd of juist naar het ideaalbeeld dat je van hem hebt. Je weet dat deze beiden toch niet te bereiken zijn, en je kan beter proberen om deze allebei van je af te zetten, want die jongen 'bestaat' niet (meer)

euhhh
ja

pi_1445315
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:18 schreef GIGI het volgende:
Ach ik bedoel ze is niet de enigste vrouwlijk geslacht hier in deze wereldje...!
Over een paar jaah heb je alweer een andere vriendin en ben je deze meid helemaal vergeten!
dat hoeft niet hoor
pi_1445522
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:01 schreef Barb het volgende:

[..]

HAhahaah klik eerst eens op jouw naam en dan op de mijne! Dan zul je zien dat die opmerking meer op jou slaat dan op mij Pauper!!
EDIT!!! ** zie de policy ** (knor)
pi_1445655
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:03 schreef Funk_Dr_Spock het volgende:

Als Een Meisje Mij Niet Digt, Dan Digt Ze Zeker Vrouwen

Leuke sig Spock! Heb gelijk Breinstein weer even in de CD-speler laten rouleren.
Voor ¤ 50,-- per jaar (fiscaal aftrekbaar) kunt u Vriend van CIDI worden.
pi_1446146
heb het zelf ook gehad.
Ik was zo verliefd en opeens bekende ze dat ze mij heel leuk vond en dat ze wat wou proberen. Maar het kwam zooooo onverwacht dat ik uit angst haar afwees. Achteraf spijt!!!
Een jaar lang smoor op haar geweest... probeerde ze het nog een keer te zeggen en te vragen, en weer kwam het onverwacht. Weer zeg ik 'nee' . Mongool die ik er rond loop.

3 jaar later ben ik smoor op een ander meisje, en zij op mij. Ik denk, dit wordt wat... klapt zij dicht. Zelfde probleem wat ik dus had.
Alleen, als zij 3 dagen later was gekomen dat het haar speet had ik haar meteen genomen hoor.
Alleen in haar geval zei ze het 5 maand later, en gelukkig voor haar vond ik d'r nog steeds leuk ook al heb ik wel wat met een ander gehad in die tijd.
En woensdag hebben we 4 maand .

Dus... zeg tegen haar dat je je vergiste en dat je overrompeld was!

zondag 19 augustus 2001 @ 23:47:39 #22
9167 reddie
is bang voor de waarheid...
pi_1446168
Als je niet "op dezelfde golflengte zit" met je vriendin, heeft het ook weinig zin om de relatie voort te zetten...
Poor is the man whose pleasures depend on permission of another...
pi_1446190
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 23:47 schreef reddie het volgende:
Als je niet "op dezelfde golflengte zit" met je vriendin, heeft het ook weinig zin om de relatie voort te zetten...
Maar kan dat niet tijdelijk zijn door bijv. familieomstandigheden of iets anders waardoor de een zich even 'uit balans' voelt?
pi_1446195
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 23:51 schreef Sound_of_Silence het volgende:

[..]

Maar kan dat niet tijdelijk zijn door bijv. familieomstandigheden of iets anders waardoor de een zich even 'uit balans' voelt?

dan zou je toch het gevoel moeten hebben dat je je dingen bij elkaar kwijt kunt? tenminste dat zou ik wel verwachten eigenlijk:
  maandag 20 augustus 2001 @ 00:14:30 #25
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1446367
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 21:48 schreef PauperProleet het volgende:
jij kan hier dus beter je kop houden want dat slaat dus echt nergens op

daarvoor zit je in het verkeerde forum , geef een nuttig antwoord of GEEN antwoord

World domination is my middle name.
  maandag 20 augustus 2001 @ 01:56:52 #26
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1447092
Ik heb dus zojuist precies zo'n situatie gehad als de topicstarter, alleen was ik het lijdend voorwerp. Het ging opeens helemaal niet lekker met onze relatie, wat begon met een vakantie van haar kant (zie topic ergens hier bij R&P, 'Probleem: vriendin gaat op vakantie').
De hele afgelopen week hing er al een grafsfeer, en het leek me onvermijdelijk dat we gingen praten. Toen kwam alles eruit en het bleek dat mijn vriendin vond dat ik haar niet goed begreep. Dat was best een schok, want daar had ze het nooit over gehad (maar ze had wel hints gegeven, wat het gevoel van niet begrijpen alleen maar versterkt natuurlijk). Uiteindelijk bleek dat we élkaar niet begrepen en dat zij vond dat ik er te weinig moeite voor heb gedaan om haar te leren begrijpen (heeft ze gelijk in, omdat ik alléén maar heb gewerkt deze vakantie, en dat nam ze me kwalijk). Ik voel me nu echt een lul want ik heb op sommige momenten ook het gevoel gehad dat het (eventjes) niet pluis was maar dit nooit serieus genomen.

Het is best een schok, maar we hebben heel veel mooie herinneringen die er écht voor altijd inzitten. Na uren gepraat te hebben zijn we met een goed gevoel (zelfs een lach) uit elkaar gegaan en beloofd de mooie herinneringen te koesteren (klikt cliché, ik weet het).
Het is geen pretje, maar het voelt een stuk beter dan de afgelopen dagen waarin ik jankend mezelf heb afgevraagd wat er nou precies verkeerd aan het gaan was, denkend dat het de vakantie was die ze met een redelijk vage kennis (mannelijk) zou gaan beleven in Salou, zónder mij.

P.S. die gaat ze overigens nog steeds beleven, dat is nog wel een rotgevoel, overigens vooral uit jaloezie. Dat er misschien straks alweer een ander op haar ligt.... (tja ze houdt nou eenmaal veel van sex )

[Dit bericht is gewijzigd door Robino op 20-08-2001 02:08]

pi_1447354
Jij vindt haar leuk.. zij vindt jouw leuk.. ga d'r voor!

Probeer het, gaat het mis, dan sla je je later niet voor het hoofd omdat je het niet geprobeerd hebt. Mischien gaat het wel goed. En mocht het mis gaan, dan heb je altijd een leuke tijd gehad met leuke momenten om op terug te kijken..

Bel 'r gewoon op ofzo, maak een beetje geheimzinnige afspraak en vertel d'r idd dat het nogal onverwachts kwam ofzo

Geef 't een kans!

pi_1447614
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 23:47 schreef reddie het volgende:
Idd, gisteravond ook een relatie verbroken omdat we gewoon te verschillend waren. Zij heel erg groen-links/filosofisch, naief, milieu-freak, politiek-correct, netjes, biologisch-reform, anti-alcohol, ik rechts, bijdehand, schijt aan dingen hebbend, teveel drinkend, vloekend schelden en vechtend

Maar ik ben wel een lieve jongen hoor

Anyway, als jullie basisvisie op t leven te veel verschild, kan je er beter mee ophouden. Een toekomst is er dan toch niet voor jullie, tenzij 1 v/d 2 zich helemaal aanpast aan de ander, maar daar wordt niemand gelukkig van.

pi_1447624
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:06 schreef maanmeisje het volgende:

[..]

snap helemaal wat je bedoeld.. heb ongeveer hetzelfde nou (of gehad, kweet t eigenlijk nie)
qua gevoel.. 'symptonen' wijzen erop dat je eigenlijk toch verliefd bent
*wat tegen mn verstand is want ik wil t helemaal niet.. want ik denk t toch niet werkt.* ik hou me n ideaal voor en accepteer em niet zoals ie is. (wat ontzettend slecht is)
maar we draaien hartstikke om elkaar heen..
de ene keer lig ik op mn bed te denken en te wensen dat ie maar hier is, en de andere keer ben ik al de negatieve kanten van em aan t bedenken en weet ik zeker dat ik niet verliefd ben.
waaaaaaaazig..

Hoe denk je precies te weten dat het niet werkt? Ik heb iets gehad met de persoon die van iedereen misschien wel het minst bij me paste en het was hartstikke mooi voor 2,5 jaar. Ik snap dat je een innerlijke strijd hebt, maar als je verliefd bent is dat alleen maar mooi.

Ik doe altijd precies hetzelfde als jou als ik verliefd ben. Ik ga de negatieve kanten belichten en de positieve kanten wegstoppen. NIET DOEN!

Ga er gewoon voor en geniet ervan. Niet iedere relatie hoeft eeuwig te zijn of wel?....Misschien passen jullie JUIST bij elkaar als je elkaar beter leert kennen. Vaak leer je je partner op een geheel andere manier kennen, dat kan toch ook meevallen?

Veel succes

pi_1448652
Bekend verhaal.. jaren stapelgek geweest op een meisje van de dansschool, maar type 'onbereikbaar'. Supermooi, intelligent, grappig.. heb t maar niet eens geprobeerd..

Kom ik haar vriendin later tegen in de stad, vertelt die me dat ze al die tijd ook stapelgek van mij was, en nog is.

Heh haar gelijk de volgende dag gebeld!
(oei, was ze boos op haar vriendin.. maar eigenlijk ook wel blij dat ik het wist.. zeker toen ik bekende wat ik voor haar voelde)

*zucht*

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 20 augustus 2001 @ 13:13:28 #31
8228 She_Devil
and her blackbird
pi_1449118
Moeilijk, moeilijk.......
In mijn geval heb ik de eerste 3 maanden ook keihard lopen roepen dat het niets zou worden, ook een beetje zeggende dat hij niet bij mij paste....
Ik heb echt vreselijk tegen de relatie aangeschopt, later bleek dat ik moeite had mijn onafhankelijkheid te laten gaan (het was niet meer me, meself, and i) en dat ik een vreselijke perfectionist ben (hij moet perfect zijn, maar die bestaan niet weet ik inmiddels )
Je weet nooit of het wat wordt totdat je het geprobeerd hebt! Ik ga over een maandje met hem een samenlevingscontract ondertekenen notabene......als ik dat gemist had!!!
k heb het trouwens allemaal te danken aan hem.....hij zag dat ik wél wat voor hem voelde en smeekte me het alsjeblieft te proberen. Natuurlijk heb ik zelf ook meegewerkt (alleen lukt het je niet in een relatie) want ik wilde graag bij hem zijn ondanks alles.
Het heeft wat tranen gekost, maar She Devil is nu blij!!!!

Mijn tip dus: proberen kan geen kwaad, anders blijf je je altijd afvragen.......en BLIJF EERLIJK

Succes!!!

Een relatie is zo sterk als dat hij open is............
pi_1451219
Toen ik mijn huidige vriendin ontmoette had ik twee keuzes:

1. ik volg mijn verstand en laat die tamelijk veel oudere dame met twee puberende meiden en een hoop schulden lekker lopen. Ze is eigenlijk nieteens mijn type qua uiterlijk.

2. ik volg mijn hard en begin een realtie met haar.

Ik ben tot op de dag van vandaag enorm blij dat ik het laatste gedaan heb.

Vaak is rond beter, soms vierkant.

Sprakeloos.......
pi_1484877
wat een ontzettend slappe lulsmoes zeg!

nouja, het is maar beter dat het uit is (sorry als
het cru klinkt) maar als ze er niet eens voor WIL werken...
tss..dan hield de relatie dus ook niet zoveel in.

een goede relatie is een relatie waarin afwisselend
gegeven of genomen wordt en dat conflicten door
goed overleg niet uit de weg worden gegaan, opgelost
worden!

don't worry, je vindt echt wel een betere meid

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')