ben blij dat ik vanuit frankrijk nog een voorraad heb mee genomen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:52 schreef PM-girl het volgende:
net bij de etos werden ze uit de winkel gehaald, was nu verplicht![]()
ach over een maand doet niemand het meer en ben je vreselijk uit de tijd met je touwtjes...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:59 schreef Amalia het volgende:
[..]
ben blij dat ik vanuit frankrijk nog een voorraad heb mee genomen...
Overal dezelfde foto's, allemaal helemaal uitgespeld voor dummies, maar die vingers zitten in de weg, ik zie het gewoon niet goed.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:14 schreef No Nick het volgende:
*PROEST*
Arme Shmoops
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:30 schreef Jojogirl het volgende:
* shmoopy heeft wel een boekje en snapt het nog steeds niet.
Ach gossiequote:Op maandag 2 augustus 2004 21:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar het is nu een dag later, en omdat ik de beginknoop niet geleerd heb en mijn demente brein de rest van de info blijkbaar niet langer dan 24 uur vast kan houden, zit ik nu al de hele dag met2 warme kleffe touwtjes in m'n handen, stilletjes voor me uit starend.
* Jojogirl wacht dan ook vol spanning op de eerste softbaltraining na de zomerstop, dan zie ik weer iemand die het kan.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:32 schreef No Nick het volgende:
Uit een boekje is het ook lastig hoor Jojo, je moet eigenlijk iemand hebben die het even voordoet dan snap je het zo
Go girlquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:48 schreef shmoopy het volgende:
I'll scoubidou your ass!
Tsja als jij stilletjes voor je uit gaat zitten staren wordt het nooit wat natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]!
En No nick, ik las idd de tip om het je door een kind uit te laten leggen, en dat werkte.
Maar het is nu een dag later, en omdat ik de beginknoop niet geleerd heb en mijn demente brein de rest van de info blijkbaar niet langer dan 24 uur vast kan houden, zit ik nu al de hele dag met 2 warme kleffe touwtjes in m'n handen, stilletjes voor me uit starend.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Overal dezelfde foto's, allemaal helemaal uitgespeld voor dummies, maar die vingers zitten in de weg, ik zie het gewoon niet goed.
*huilt*
Dus je kon het wel maar bent het ff kwijt??quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
* No Nick wacht dan ook vol spanning op de eerste softbaltraining na de zomerstop, dan zie ik weer iemand die het kan.
Ik he trouwens al wel een pen gescoubidout met 4 uiteindes en die is best cool geworden.
Deze?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:56 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga gewoon meteen een strop voor mezelf scoubidou-en.
Iemand nog een tip voor een goeie site, behalve die van yoarra?
http://www.dispuuttau.nl/content/staut/knopen.htmlquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:56 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga gewoon meteen een strop voor mezelf scoubidou-en.
Iemand nog een tip voor een goeie site, behalve die van yoarra?
quote:
Daar staat wel een mooie strop tussen voor Shmoopsquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
http://www.dispuuttau.nl/content/staut/knopen.html
Tnx, die kende ik al.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:07 schreef Lucille het volgende:
http://www.scoubidou.da.ru/
JAAAAAAHquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:13 schreef shmoopy het volgende:
Huh? Volgens mij kan ik het?!![]()
Tnx, Luus!
Die met 3 en 4 uiteindes lukken wel, maar die met 6 en 8 niet :|quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:53 schreef No Nick het volgende:
[..]
Dus je kon het wel maar bent het ff kwijt??
* Jojogirl is gewoon een keer met 12 touwtjes gaan k*tten en na wat gepriegel en gevloek lukte dat gewoon
Vandeweek als ik me verveel pak ik er een stuk of 16
Was dat de rage na het punniken en voor de skippybal?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Het is het fluitekoord van vroegah
De springstoktijd... luusje, je bent te jongquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:22 schreef Lucille het volgende:
Was dat de rage na het punniken en voor de skippybal?
Wow, wat een mooie ehhhh, wat is het eigenlijk?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:54 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |