OP-ZOU-TENquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:32 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
zucht vakantiehep alleen geen geld
Naar Center Parcs las ik?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:34 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb een lang weekend.
Jaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naar Center Parcs las ik?
Klinkt als een EO-vakantie.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:37 schreef Magneet het volgende:
ik ga een weekendje naar Ieperen
Neuh niet echt of je moet oorlogstoerisme over de eerste wereldoorlog onder die categorie vinden vallenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Klinkt als een EO-vakantie.
Ik leef nogquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:44 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
En hoe was het gisteren ?
hou je bek, kuthondquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OP-ZOU-TEN
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Wil je een paar echte dikke ogen ofzo ??quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:45 schreef bugeye het volgende:
[..]
hou je bek, kuthond![]()
Hoiquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:45 schreef bugeye het volgende:
[..]
hou je bek, kuthond![]()
Ik gok dat zijn Internet is afgeslotenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:46 schreef Tigress74 het volgende:
[..]blijkbaar .....viel het mee...mag Giebel nog steeds op Fok! komen of na gisteravond niet meer ?
en daar hebben we choas weerquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoi
alhoewel ik het met je eens ben dat die opmerking van Strolie ongepast was, en ik ook een hekel heb aan honden wil ik toch even vermelden dat de opmerking "hou je bek, kuthond" niet echt tactisch geplaatst is wanneer je net komt binnenvallen bij een groep mensen die elkaar al een beetje kennnen...
Desalniettemin: Welkom in dit topic
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn Internet is afgesloten
Z'n ma heeft er een kinderfilter op gezet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:48 schreef ChOas het volgende:
Ik gok dat zijn Internet is afgesloten
blablabla altijd dat gezeik om aardig te doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoi
alhoewel ik het met je eens ben dat die opmerking van Strolie ongepast was, en ik ook een hekel heb aan honden wil ik toch even vermelden dat de opmerking "hou je bek, kuthond" niet echt tactisch geplaatst is wanneer je net komt binnenvallen bij een groep mensen die elkaar al een beetje kennnen...
Desalniettemin: Welkom in dit topic
Hey!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:50 schreef bugeye het volgende:
[..]
blablabla altijd dat gezeik om aardig te doen
sorry hoor, dat ik hier de enige ben die jullie niet kennen, maar ik ga gewoon door met schelden als iemand gewoon niet netjes kan gedragen, doe ik gewoon net zo erg terug,
bedankt hoor
oh sorry dat heb ik niet echt positief overgebracht. maar dat snap ik ook wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey!
Ik bedoel het goed hoor!!... Wat mij betreft ben je van harte welkom!!
P L E U R O P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:50 schreef bugeye het volgende:
[..]
sorry hoor, dat ik hier de enige ben die jullie niet kennen, maar ik ga gewoon door met schelden als iemand gewoon niet netjes kan gedragen, doe ik gewoon net zo erg terug,
bedankt hoor
nou hoi danquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
P L E U R O P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:55 schreef bugeye het volgende:
[..]
nou hoi dan
Tief nou eens gewoon op ja?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:50 schreef bugeye het volgende:
bedankt hoor
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:52 schreef ChOas het volgende:
Hey!
Ik bedoel het goed hoor!!... Wat mij betreft ben je van harte welkom!!
anuskorst ooookquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voortaan weer gay topictitels maken, die trekken minder mongolen zoals die anuskorst van een bugeye aan.
ja met opzet gereageerdquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tief nou eens gewoon op ja?
ik vind dit wel erg ver gaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voortaan weer gay topictitels maken, die trekken minder mongolen zoals die anuskorst van een bugeye aan.
Dit is al de zoveelste keer dat je hier nietszeggend komt binnenvallen. Is het nu nog niet door die josti-helm doorgedrongen dat je hier niet gewenst bent?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:01 schreef bugeye het volgende:
ik dacht, een Gijsjes topic is wel gezellig, niet dus
zoveelste keerquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat je hier nietszeggend komt binnenvallen. Is het nu nog niet door die josti-helm doorgedrongen dat je hier niet gewenst bent?
Kan je het ook andersom toepassen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:50 schreef bugeye het volgende:
[..]
bedankt hoor
Heb jij wat tegen mensen die gezellig mee willen posten ofzo ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat je hier nietszeggend komt binnenvallen. Is het nu nog niet door die josti-helm doorgedrongen dat je hier niet gewenst bent?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kan je het ook andersom toepassen?
ChOas doet namelijk net heel vriendelijk tegen je en heet je zelfs welkom in dit topic. Maar wat doe jij? Jij gaat zitten brommen tegen 'm.
Niet alleen schelden als een ander scheldt, maar ook lief doen als een ander lief doet.
Als je gewoon vrolijk meedoet, vinden ze het helemaal niet erg dat je hier post. Zo makkelijk zijn die Gijsjes wel hoor.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:06 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Gijsjes makkelijk
Jij werkt zeker niet met een aantal van ze
Hi trouwens Muus..lang geleden !
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
oeps...wacht eens even...volgens mij ben ik inderdaad in de war met iemand anders...
lees even mijn tweede post die ik reageerde op ChOas, ik had al sorry gezegdquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kan je het ook andersom toepassen?
ChOas doet namelijk net heel vriendelijk tegen je en heet je zelfs welkom in dit topic. Maar wat doe jij? Jij gaat zitten brommen tegen 'm.
Niet alleen schelden als een ander scheldt, maar ook lief doen als een ander lief doet.
Als je gewoon vrolijk meedoet, vinden ze het helemaal niet erg dat je hier post. Zo makkelijk zijn die Gijsjes wel hoor.
Op Fok zijn het iig gewoon een stel theemutsen waar niemand last van heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:06 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Gijsjes makkelijk
Hi trouwens Muus..lang geleden !
KERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:07 schreef bugeye het volgende:
lees even mijn tweede post die ik reageerde op ChOas, ik had al sorry gezegd
ik was gewoon beetje pissed over dat OPZOUTEN opmerking. Strolie begon eigenlijk met brommen.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:07 schreef mr_Brown het volgende:
KERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
maak eens een foto van je billen
Whoehahahahahahahahahahahah ,...en dat zeg JIJ!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:06 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ah, je was pissed. Nu niet meer dus!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:07 schreef bugeye het volgende:
[..]
lees even mijn tweede post die ik reageerde op ChOas, ik had al sorry gezegd
ik was gewoon beetje pissed over dat OPZOUTEN opmerking. Strolie begon eigenlijk met brommen.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Op Fok zijn het iig gewoon een stel theemutsen waar niemand last van heeft..
En hoi!.
Ik wil weer een nieuwe cam kopenquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Meet je met je huig ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:08 schreef Tigress74 het volgende:
Ok ..iedereen een lollie en nou weer lief doen !!
Anders allemaal broek omlaag en gooi dat ventieltje dan maar op tafel...meet ik het wel op en bepalen we de rangorde op die manier...mannen *zucht*
ik begon toch ook gezellig?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, je was pissed. Nu niet meer dus!
Da's mooi, want dan kan je gewoon gezellig meeposten en is er niks meer aan het handje. Opgeloscht..
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, heb je er eenquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klaar met huilie doen? Open anders een topic in KLB.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:10 schreef bugeye het volgende:
ik begon toch ook gezellig?![]()
wordt ik ge-negerdquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef Tigress74 het volgende:
Wat een last zeg gaaaast !!!!
Hopelijk gaat het deze keer wel goed !
Nee, want daar krijg je blauwe plekken van.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:10 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik begon toch ook gezellig?![]()
maar goed, laat maar vallen,
Heb jij ooit met mij gewerkt danquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahahahahahah ,...en dat zeg JIJ!godver wat een humor
y-y-y-y-y-y-yvonne ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kwam hier kijken, omdat je je afvroeg wat ik hier zat te posten he?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik mag daar niet over Fok users hebben volgens de FAQ.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klaar met huilie doen? Open anders een topic in KLB.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef yvonne het volgende:
*wanhopig zoekt naar tissues*quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:13 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Jou wel
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh...wat een slijmbal.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:13 schreef mr_Brown het volgende:Yvonne..... mijn heldin
![]()
![]()
Je post alleen op posts van anderen..niet van mij...dus wat verwacht je danquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
wordt ik ge-negerd
Ik ken je wel een beetje en dat is genoegquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:12 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Heb jij ooit met mij gewerkt dan
Dixonsquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef Strolie75 het volgende:Gaaaast
Heb je de rolletjes nog??? Wie laat zijn foto's ook bij de Dixons ontwikkelen? Geef dan iets meer uit bij een echte fotozaak. Service bij die zaken is zoooooo slecht! Ook hele slechte ervaringen mee gehad.
En bedanktquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ken je wel een beetje en dat is genoeg![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
*wanhopig zoekt naar tissues*![]()
![]()
![]()
Oooooooops...
...
Te laat
Niet, ook op van jou,... :pquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:14 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Je post alleen op posts van anderen..niet van mij...dus wat verwacht je dan
Maar hallo schatje...alles goed ?
nu weer blij??
Nou, yvonne en ik. Poe poe, tis wat.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had trouwens nog een veel hardere opmerking bedacht, maar er is me hier nu teveel blauw/rood. Die bewaar ik wel voor de volgende newbie.
Geen dankquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:17 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
En bedankt
ik ben dus newbie voor jou?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had trouwens nog een veel hardere opmerking bedacht, maar er is me hier nu teveel blauw/rood. Die bewaar ik wel voor de volgende newbie.
Tuurlijk niet....je moet betalen en daarna je mond houden!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:16 schreef Gaaaast het volgende:
Het ergste is nog dat ze niet eens sorry zeggen ofzo
Mijn heldquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet....je moet betalen en daarna je mond houden!
Heb een keer ook flink zitten schelden in die winkel omdat ze zich niet aan een beloofte hielden! Die man naast me stond op het punt om een camera van 1500 gulden af te rekenen, hij hoorde me en zei toen "laat maar zitten". Ze waren niet blij met me!![]()
![]()
*gggrrr* Je bent af en toe een ettertje !quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Geen dank
...zo erg meende ik het niet....h-heb je toch niet kwaad gemaakt ?![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
oeps...wacht eens even...volgens mij ben ik inderdaad in de war met iemand anders...
Nou, newbie niet hoor, maar waarschijnlijk is dat omdat je hier nog niet zo vaak gepost hebt, en je userID ongeveer 10x zo hoog is dan dat van Stroliequote:Op donderdag 8 juli 2004 18:18 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik ben dus newbie voor jou?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...dat was hem!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:22 schreef chibibo het volgende:![]()
![]()
Toch niet met die OldJeller, wa?
Mooi. Ik win.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:08 schreef Tigress74 het volgende:
Anders allemaal broek omlaag en gooi dat ventieltje dan maar op tafel...meet ik het wel op en bepalen we de rangorde op die manier...mannen *zucht*
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:20 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*gggrrr* Je bent af en toe een ettertje !
Maar ik heb weinig plannen ...ik moet gewoon nog werken (avond) en weekend waakdienst en pokkeweer dus ook weinig opties
Hoe gaat het trouwens met je school ??
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
![]()
School?
Lekker ding, heb al maaaaaaaanden geleden me diploma gekregenSpreek je te weinig
En toen werd je wakkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mooi. Ik win.
WHOEHAHAHAHAHA!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...dat was hem!
-oeps-
Moet maar eens verandering in komenquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:25 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Inderdaad we spreken elkaar niet echt regelmatig
Wacht tot je me ontmoet hebt, en kijk dan of je nog steeds hetzelfde zegt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:25 schreef Tigress74 het volgende:
En toen werd je wakker
Ach, boeien ook.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:26 schreef chibibo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHA!!
Ja en dan gaan we neukenquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
y-y-y-y-y-y-yvonne ?![]()
g-g-g-g-ga jij naar de 5-jaars meet ?
Je zit ongeveer 15 jaar onder haar age-limit, Henkquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:27 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wacht tot je me ontmoet hebt, en kijk dan of je nog steeds hetzelfde zegt.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Chibibo, jij had toch een zoon?
Eet je 's ochtend je cornflakes met bier i.p.v. melk?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:28 schreef chibibo het volgende:
Ik begin ChOas trekjes te vertonen.
Wat doe je choas nou aan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we neuken
Is haar age-limit 50?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:29 schreef ChOas het volgende:
Je zit ongeveer 15 jaar onder haar age-limit, Henk
Zullen we anders effe naar buiten gaan ? ... Ken je lachuh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:28 schreef chibibo het volgende:
Ik begin ChOas trekjes te vertonen.
Joh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, da's Chocobo.
Geloof me, ze trekt zich daar eigenlijk niet zoveel aanquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je zit ongeveer 15 jaar onder haar age-limit, Henk
Ik ontbijt vloeibaar pjee... krijg niets vasts naar binnen 's ochtends....quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eet je 's ochtend je cornflakes met bier i.p.v. melk?
Pervert.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:30 schreef ChOas het volgende:
Zullen we anders effe naar buiten gaan ? ... Ken je lachuh!
Ik heb er zin in!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we neuken
Je kent mequote:Op donderdag 8 juli 2004 18:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
Pervert.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:37 schreef gieling het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:27 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wacht tot je me ontmoet hebt, en kijk dan of je nog steeds hetzelfde zegt.
Ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:45 schreef Magneet het volgende:
welke Gijzen gaan allemaal naar de 5 jaar meet?
Ohw...ik heb ze jonger gehadquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
27
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:48 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ohw...ik heb ze jonger gehad![]()
Jepquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:35 schreef Gaaaast het volgende:
Duidelijk sextekort in deze groep
Lieverd van me...nu voor de laatste keer...wij zijn niet met elkaar naar bed geweest...quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waar? Wanneer? Wie gaan er allemaal ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:45 schreef Magneet het volgende:
Damn, dat doe ik nou altijdquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:50 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Lieverd van me...nu voor de laatste keer...wij zijn niet met elkaar naar bed geweest...
Tenzij je je fantasie mee gaat tellen
Ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:51 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Waar? Wanneer? Wie gaan er allemaal ?
Misschien.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:45 schreef Magneet het volgende:
***Nu aanmelden voor de Grootse FOK! 5 Jaar Meeting***quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:51 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Waar? Wanneer? Wie gaan er allemaal ?
En ik heb ze ouder gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:48 schreef Tigress74 het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Damn, dat doe ik nou altijd
Weet ik schoonheid, maar liever niet... moet ik mijn bed weer zo vaak verschonen enzo...quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:57 schreef Tigress74 het volgende:
[..]sorry lieverd...maar dromen mag hoor
Denk dat mijn vriend het er niet helemaal mee eens zou zijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:56 schreef chibibo het volgende:
[..]
En ik heb ze ouder gehad.
Dus ik zou zeggen, wat houdt je nog tegen?
Ook niet als hij mag meedoen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:58 schreef Tigress74 het volgende:
Denk dat mijn vriend het er niet helemaal mee eens zou zijn
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Weet ik schoonheid, maar liever niet... moet ik mijn bed weer zo vaak verschonen enzo...
Daar zou ik dan geen probleem mee hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ook niet als hij mag meedoen?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:01 schreef chibibo het volgende:
We hadden dit gesprek moeten hebben toen je nog vrijgezellige dorpsoudste was. :')
Maar ik wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:03 schreef Tigress74 het volgende:dan had hij zeker niet meegedaan
Zal het eens navragen over hoe hij erover denktquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:04 schreef chibibo het volgende:
[..]
Maar ik wel.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
--> msn
Ik hoor het wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:06 schreef Tigress74 het volgende:
Zal het eens navragen over hoe hij erover denkt
Jaloers omdat ik in een avond voor elkaar krijg wat jij al 775 topics probeert?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
--> msn
Kom jij ook?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:09 schreef mr_Brown het volgende:
TIGGY ..... CHI get a room
Hey Brownquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:09 schreef mr_Brown het volgende:
TIGGY ..... CHI get a room
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Kom jij ook?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:48 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
zo ja mooiquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:13 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Hey Brown
Ook weer thuis
Ik zit op m'n werk, alwaar ik geen MSN heb.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:13 schreef mr_Brown het volgende:je negert me op msn
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:14 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, alwaar ik geen MSN heb.
Thuis wel?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:12 schreef Tigress74 het volgende:sorry jaloers type...maar dat heb ik hier niet op het werk
Zolang post jij hier nog niet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:12 schreef chibibo het volgende:
Jaloers omdat Tiggy in een avond voor elkaar krijg wat jij al 775 topics probeert?
Goedzo Choquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
Die kikker slaapt ! Hoe laat ben je hier
Ik lees het zo meteen thuis wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:15 schreef mr_Brown het volgende:oh..... dan zit ik tegen lucht aan te lullen
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goedzo ChoEen msn bericht op een of andere manier op Fok posten
![]()
BHAHAHAHAHA!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
Ben je lief met mijn PS2.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
whahahahahaha.....quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik lees het zo meteen thuis wel.
Ik ga hem mollen, hij's zwartquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je lief met mijn PS2.
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef SailingAce het volgende:
*grumble* bedankt he ....quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zo ja mooi![]()
jij niet??![]()
![]()
Mooi is-t-ie, he?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag Spirited Away gekekenHEEEERLIJK. Die muziek, die sfeer
Briljant! Enige wat ik wat irritant vond was die oma
Die was lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Tyfus Hoerquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:03 schreef Gaaaast het volgende:
Noot kom rs3-en gijs !!!!
Ga lekker RS3'en Gijs, komop, ze vinden het gezellig... doe gewoon mee joh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tyfus Hoer
quote:bartje twi is playing Rainbow Six 3.
magneet is playing Rainbow Six 3.
pkwarts is playing Rainbow Six 3.
Soos Nexium is playing Rainbow Six 3.
Strolie is playing Rainbow Six 3.
Struikrover is playing Rainbow Six 3.
Zeg mij eens netjes gedag in het crew forumquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke avond die last
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zeg mij eens netjes gedag in het crew forum
We kunnen altijd nog Daan de schuld gevenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Man, strakke actie bij Chocobo; laat ik Strolie's Ps2 gewoon vallen![]()
![]()
Yep!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:28 schreef Tigress74 het volgende:
Is ie stuk ?
Zo zie je maar...kleine kindje moet je daar niet mee laten spelen
Yep! = stuk, of Yep! =niet meer door kleine kindjes mee laten spelen ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep!
Quinny
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:30 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben trouwens tot 2 keer toe nat geregend tot op mijn onderbroek toe. En sjo maar lachen![]()
Quinny heb geen zin om naar mijn eigen account te gaan
Aangezien mannen nooit volwassen wordenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Yep! = stuk, of Yep! =niet meer door kleine kindjes mee laten spelen ?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:28 schreef Tigress74 het volgende:
Is ie stuk ?
Zo zie je maar...kleine kindje moet je daar niet mee laten spelen
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aangezien mannen nooit volwassen worden. Is het voor beide yep
De eerste keer liep ik naar huis van de creche. Daan zat lekker droog onder zijn regenkap de bitchquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef Tigress74 het volgende:
[..]liet hij je buiten staan ofzo
Wat een kreng....geef hem een paar petsen.....kan ik morgen lachen om zijn blauwe oog
Tiggy
Ach hij mag morgen het konijn schoon makenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:40 schreef Tigress74 het volgende:
Toch wel lief van die handdoek...maar wat een muts dat hij de helft vergeten was
En dan nog uitlachen ook ! *foei*
Volgende hoosbui snel pakje boter verstoppen en zeggen dat je het nodig hebt...dan mag hij gaan halen
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag Spirited Away gekekenHEEEERLIJK. Die muziek, die sfeer
Briljant! Enige wat ik wat irritant vond was die oma
Die was lelijk
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Man, strakke actie bij Chocobo; laat ik Strolie's Ps2 gewoon vallen![]()
![]()
ik dacht dat er GVD op de rug stond van die manquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:14 schreef Magneet het volgende:
Man komt om bij explosie in tuindersbedrijf Gastel
en van wie is de foto?![]()
godverdomme wat zijn we trots zegquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:14 schreef Magneet het volgende:
Man komt om bij explosie in tuindersbedrijf
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:Huizen vergaan niet zo snel, Gijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even soepen en veranderen in:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:16 schreef bugeye het volgende:
ik dacht dat er GVD op de rug stond van die man
Gijs ,...........quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:14 schreef Magneet het volgende:
Man komt om bij explosie in tuindersbedrijf
Stroooolllquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
mogeuh
Whehehehe ... vreselijk saai, het is hier ook doodstil in de gangen ..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:36 schreef mr_Brown het volgende:tis vrijdag lekker...... verveel me de tering en hier is het ook dood
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:38 schreef silver-surfer het volgende:
Stroooolll![]()
Waar?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:45 schreef Chocobo het volgende:
Wat een huilies op Fok zeg
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Stroooolll![]()
Xbox topic,......... Zeus die kickte iemand van fok.... meteen dat huilie gedrag en theatrale duwen van ex Gijsjesquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Xbox topic,......... Zeus die kickte iemand van fok.... meteen dat huilie gedrag en theatrale duwen van ex Gijsjes![]()
Kids he
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Stroooolll![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:1 of: Disgaea: Hour Of Darkness @ $64.95ea.
Product Number: 90040161 Product Type: Sony PlayStation 2 $64.95
Totals
Total Items 1
Subtotal $64.95
Shipping $0.00
Order Total $64.95
[..]
Xbox topic,......... Zeus die kickte iemand van fok.... meteen dat huilie gedrag en theatrale duwen van ex Gijsjes![]()
Kids he
Kids he
Heerlijke neger van me! Neuken?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Whahahaha ... omdat hij me lief vind gijs, en ik hemquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:58 schreef Chocobo het volgende:
He heeeeeeeeerlijk,... vanmorgen zwaaide Daantje weerSurfer kwam langs en hij moest lachen naar hem !
Hoezo eigenlijk
Naar hem of om hem? Dat laatste zou ik wel begrijpenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:58 schreef Chocobo het volgende:
He heeeeeeeeerlijk,... vanmorgen zwaaide Daantje weerSurfer kwam langs en hij moest lachen naar hem !
zucht...... ik ben echt op jequote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... ik post toch net op je!!
![]()
Beide gijs... hij vind me grappig (nee niet dat hoofd van mequote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naar hem of om hem? Dat laatste zou ik wel begrijpen
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt Disgaea besteld![]()
Meen je dat nog steeds schatjequote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zucht...... ik ben echt op je
Die onschuldig van kinderen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
Beide gijs... hij vind me grappig (nee niet dat hoofd van me) en vind dat ik heerst
![]()
Die trailer al gezien met die fucking coole ROCK muziek !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, review gelezen en hij lijkt me toch wel heel cool. En zoveel van dat soort games zijn er niet.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Meen je dat nog steeds schatje.... gelukkig
![]()
Staat die op IGN?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Die trailer al gezien met die fucking coole ROCK muziek !!Zelfs Surfer vind die cool !
GOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:07 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Ja he
Ik mijn post in PS2quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat die op IGN?
zelf slurfer ook
Ja natuurlijk Gijs,... sneller en iets mooier.... sowieso vol beeld en 60 Hrz.... ik heb uiteraard de US versiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, wat zei jij nu laatst? Is de import versie van FFVII mooier dan de PAL release?
Lekkere boyquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:10 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Hi!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik mijn post in PS2die je niet gelezen hebt !
15 minuten bezig geweest met die postquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het spijt me Gijs...ik ga hem nu aandachtig lezen voor het geval er nog iets tussen staat wat ik heb gemist.
Jaaaaaaaaaaaa,.... check ook die videoreview op Gamespot... de streaming free version. Ze reviewen daar Disgaeae....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Die trailer van La Pucelle: Tactics
Als Disgaea bevalt ook het aankopen waard lijkt me.
Net gedaan! Erg cool!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa,.... check ook die videoreview op Gamespot... de streaming free version. Ze reviewen daar Disgaeae....
Maar please Gijs... check de rock trailer !
Bij terugkomst van vakantie ook maar de de US versie van FFVII kopen dan maar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Ja natuurlijk Gijs,... sneller en iets mooier.... sowieso vol beeld en 60 Hrz.... ik heb uiteraard de US versieen de PAL.... ik weet waar ik over praat
neequote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen Gijsjes, ik ga vandaag even een paar uur naar Delft. LIVEMaar er is vast niemand online smiddags
HTG is toch aanwezig hier....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als NTSC mooier is, waarom hebben wij dan PAL? Ik dacht dat PAL beter was
Vraag aan HTF!! Die is god daarinquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee Gijs,... de PAL tv's hebben een hogere resolutie maar op games gebied kan je dat niet zien. Een PAL tv heeft 576 beeldlijnen en NTSC 480 dus het zou officeel beter moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is het ook mooier, als ontwikkelaars hun best doen (Ninja Gaiden), alleen zijn de meesten lui (Final Fantasy).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wwwiiiiiieeeeeeeeeeeeuuuuuwwww.. NERD ALERTquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee Gijs,... de PAL tv's hebben een hogere resolutie maar op games gebied kan je dat niet zien. Een PAL tv heeft 576 beeldlijnen en NTSC 480 dus het zou officeel beter moeten zijn.
NTSC games zijn sneller, hebben vol beeld en draaien op 60 Hrz,... Cloud loopt bv op de worldmap van PAL FFVII door stroop als je dat met de US versie vergelijkt..... Battles en loadingtimes gaan ook veel sneller...
TIP: Als het kan neem dan altijd NTSC
Alleen alle TV programma's worden hier via PAL uitgezonden, NTSC gebruiken ze in Amerika, daarom zijn de meete TV's hier standaard PAL.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee Gijs,... de PAL tv's hebben een hogere resolutie maar op games gebied kan je dat niet zien. Een PAL tv heeft 576 beeldlijnen en NTSC 480 dus het zou officeel beter moeten zijn.
NTSC games zijn sneller, hebben vol beeld en draaien op 60 Hrz,... Cloud loopt bv op de worldmap van PAL FFVII door stroop als je dat met de US versie vergelijkt..... Battles en loadingtimes gaan ook veel sneller...
TIP: Als het kan neem dan altijd NTSC
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Alleen alle TV programma's worden hier via PAL uitgezonden, NTSC gebruiken ze in Amerika, daarom zijn de meete TV's
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:
kvond wat privé foto's van jou gijsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:59 schreef HomeTheaterGod het volgende:
[..]
![]()
Zoooooooooooooooooooquote:
Die linker gozer is trouwens een Corkyquote:
die met dat Roze petje jaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die linker gozer is trouwens een Corky![]()
neuken??quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:01 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Oooooohhhquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik gaat eens even wat doen...kapper, boodschappen, poetsen, spullen inpakken.
ze kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
Je zou maar iemand noten zo op je voorhoofd krijgen trouwens..![]()
Altijd, kom maar hier met je bruine poepgaatje. Ik naai je tot ik die zoete geur van je niet meer ruik, mietje...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neuken??![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:11 schreef HomeTheaterGod het volgende:
[..]
Altijd, kom maar hier met je bruine poepgaatje. Ik naai je tot ik die zoete geur van je niet meer ruik, mietje...
Gijz,... speling is nied je sterksde cuntquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de god van fulgaire praatjes is hier![]()
![]()
met een f ook
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijz,... speling is nied je sterksde cunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |