soixante trois ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:22 schreef ErikT het volgende:
Ben benieuwd bij welk topic mensen zich gaan afvragen wat bv 63 in het frans is
Soixante-troisquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:22 schreef ErikT het volgende:
Ben benieuwd bij welk topic mensen zich gaan afvragen wat bv 63 in het frans is
Le Tour, La parte, toch? Klopt dus toch?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nu is mijn Frans niet bijzonder goed, maar het is Le Tour, dus hoe kan parte dan vrouwelijk zijn..?
parte slaat terug op Tourquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:26 schreef ErikT het volgende:
Le Tour, La parte, toch? Klopt dus toch?
Parte is toch gewoon een zelfst nw?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
parte slaat terug op Tour
Via google kom ik alleen op le part uitquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Parte is toch gewoon een zelfst nw?
Ja hopelijk wel, want het is wel erg interessant een verregende etappe te zien waarin de vluchters eenzaam op kop fietsen en het peloton een rustdagje neemt...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:30 schreef Jump het volgende:
pfff, ze zullen zo dadelijk wel beginnen met beelden hopelijk...
op France 2 zag het eruit alsof het een goede plensbeu gedaan heeft boven het parcour. armstrong met zen vestje aan evenals de andere renners
Dat was aan het begin van de etappequote:Op donderdag 8 juli 2004 14:38 schreef Jump het volgende:
nog 119 km en er zijn zo te zien daarjuist al enkele valpartijen geweest.
http://www.letour.fr/2004/us/index.htmlquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:39 schreef forza22 het volgende:
iemand die weet waar ik de tour makkelijk kan volgen op internet met veel gegevens over de etappe die nu gereden wordt?
thxquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:39 schreef nmgn het volgende:
http://www.letour.com/2004/us/index.html
Ik kan niet echt iemand verzinnen die wil rijden. Mischie Quick-step, maar die gaan geen 100 km rijden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:47 schreef nmgn het volgende:
als het peloton voor de 100km-grens gaat rijden dan moet het nog wel lukken. Maar dan moeten ze wel dalijk beginnen en echt doorrijden.
Dan mogen ze nu toch wel flink gaan pezen willen ze de vluchters nog bijhalen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:44 schreef Jump het volgende:
14 minuten 33. een goed kwartier. komen ze nog terug ?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:44 schreef Jump het volgende:
14 minuten 33. een goed kwartier. komen ze nog terug ?
15 minuten 5 seconden.
op honderd kilometer nog te gaan ongeveer moeten ze dan per kilometer 10~12 seconden winnen
De teams met goeie sprinters zullen nog best wel willen rijden, alleen niet in hun eentje.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik kan niet echt iemand verzinnen die wil rijden. Mischie Quick-step, maar die gaan geen 100 km rijden.
hoezo? Nog genoeg sprintersploegenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik kan niet echt iemand verzinnen die wil rijden. Mischie Quick-step, maar die gaan geen 100 km rijden.
en ze zijn begonnen met een goed kopje te vormenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:51 schreef nmgn het volgende:
[..]
De teams met goeie sprinters zullen nog best wel willen rijden, alleen niet in hun eentje.
op.... van Armstrong?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:55 schreef Sheepcidus het volgende:
Die fransman Voeckler
McGee? vertel....quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:58 schreef knep het volgende:
Arme McGee
Leek of hij gelost werd, maar schijnt toch wel mee te vallenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:59 schreef Basje_B het volgende:
[..]
McGee? vertel....
ze rug weer?
Is dat een combo van McGee en O'gradyquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:06 schreef Magicfrankie het volgende:
zouden die andere 4 wel met McGrady naar de finish willen rijden?
het lijkt me toch dat gaan proberen om hem eraf te rijden.. maar gaat dat lukken?
dat het zo weinig is komt geloof ik wel, doordat het hardrijden van het peloton pas 15 minuten later duidelijker wordt in de tijd. (door de manier van meten)quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:04 schreef Jump het volgende:
voorsprong 18 seconden gezakt, maar nog 15:30
ze zitten toch nog maar juist half koers?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:09 schreef nmgn het volgende:
[..]
dat het zo weinig is komt geloof ik wel, doordat het hardrijden van het peloton pas 15 minuten later duidelijker wordt in de tijd. (door de manier van meten)
Maar ik denk dat het met 84km te gaan niet meer gaat lukken.![]()
Vertel vertelquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:07 schreef Jump het volgende:
het peleton valt uiteen ?
peleton in drie stukken
iets over de helft al.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:10 schreef Jump het volgende:
[..]
ze zitten toch nog maar juist half koers?
van de tweede reden er een stuk of 6 tot 10 weer een beetje in een waaier weg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:15 schreef Jump het volgende:
tweede groep lijkt dichter te komen.
zal voor bevoorrading komen. en ben nu aan he ttwijfelen als het twee of drie groepjes zijn
haha, zie die mensen lopen naar de drinkbussen die weggegooid worden
Screen shotquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:16 schreef knep het volgende:
die waaier
ze zitten op minuut vna peloton.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
van de tweede reden er een stuk of 6 tot 10 weer een beetje in een waaier weg.
-----------------
McGee raakt op achterstand
Shit.. hmm.. ja.. basketballer hequote:Op donderdag 8 juli 2004 15:08 schreef Sheepcidus het volgende:
Is dat een combo van McGee en O'gradyMet z'n tween sta je sterk. Maar hij kan zelf ook gooed weg rijden.
Hij zal denk ik zelf wegspringen niemand gaat hem idd meenemen behalve mischien Voeckler als die het geel kan krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Shit.. hmm.. ja.. basketballer he
Maar inderdaad O'Grady dus... is toch wel een aardige sprinter dacht ik zo. Als ze met z'n 5en naar de finish gaan heeft hij een grote kans om te winnen...
als je een belg bent. Anders is het hopeloosquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:22 schreef Jump het volgende:
welke zen der is het best voor de commentaar?
sporza
ben belgquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je een belg bent. Anders is het hopeloos
Heerlijk thnx manquote:
neo-naziquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:34 schreef knep het volgende:
Amstrong is een soort Duitser, altijd mazzel.
ze zochten misschien drugsquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Ook meteen al die politie rond boogerd.
Au.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:33 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boogert
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet meteen ze plasje inleverenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Ook meteen al die politie rond boogerd.
Goed bezigquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:33 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boogert
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoeveel kilometer nog dan? en hoeveel minuten voorsprong?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:39 schreef PyTh het volgende:
Gaat zeker niet meer lukken nee...
Etappe-overwinning voor O' Grady denk ik
ruim 16 minuten in 80 kilometerquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer nog dan? en hoeveel minuten voorsprong?
80 kilometer, 16 minuten, bij redelijke benaderingquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:40 schreef Posdnous het volgende:
91 kilometer 16 minuten voorsprongquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
16 minuten voorsprong en nog ongeveer tussen de 80 en 90 km te gaan nogquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wauters om wat te drinken te halen en om z'n zadel te laten afstellenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:40 schreef The_Hives het volgende:
een Rabo laat zich afzakken? Boogerd om naar de arts te gaan:
of gewoon iemand drinken halen...
ja, ik zag net Boogerd inmiddels redelijk voorin het peleton met zijn gescheurde jasjequote:Op donderdag 8 juli 2004 15:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wauters om wat te drinken te halen en om z'n zadel te laten afstellen
armstrong leit iedereen wahten omdat er deze keer ploegmaten bij zaztenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:43 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het maar raar, van de week ging alles met gas er op door na de valpartij, maar nu niet...
Het was dus zo onsportief van de week
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
80 kilometer, 16 minuten, bij redelijke benadering
Je weet het niet maakt namelijk geen flikker uit als die posties er af worden gereden als Armstrong maar niets verliest. Als hij was gevallen was er mischien wel doorgereden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:43 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het maar raar, van de week ging alles met gas er op door na de valpartij, maar nu niet...
het peleton stond stil, en daarna werd er niet doorgeredenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]dat is dan wel heel snel opgelopen.
Da's vrij dodelijk idd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:45 schreef Basje_B het volgende:
Ze nemen O'Grady echt niet mee naar de finish lijkt mij.
Niet helemaal, toen zat er bij een aantal renners ook wat frustratie toen een aantal nitwits voorin gingen rijden op plaatsen waar het niet hoorde.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:43 schreef Frenkie het volgende:
Ja dat snap ik dan ook niet, dan zou ik idd nog een tandje erbij schakelen en een paar van die US Postals mooi op een paar minuten rijden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:46 schreef Frenkie het volgende:
ja maar ook qs stopt met achtervolgen.. waarom in godesnaam
als armstrong valt en er rijden teams door, goed oor. zullen die het bekopen als ze beetje moe worden. amrstrong kennendequote:Op donderdag 8 juli 2004 15:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je weet het niet maakt namelijk geen flikker uit als die posties er af worden gereden als Armstrong maar niets verliest. Als hij was gevallen was er mischien wel doorgereden.
Ik denk dat dat voor euskatel geen flikker uitmaakt. Maar als Hamilton dan niet was doorgerend dan is ie erg hypocriet idd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:47 schreef Jump het volgende:
[..]
als armstrong valt en er rijden teams door, goed oor. zullen die het bekopen als ze beetje moe worden. amrstrong kennende
ik twijfelde vandaag nog om hem en Piil in mijn ploeg te nemenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:46 schreef Posdnous het volgende:
* The_Hives O'Grady in ploeg heeft.![]()
Dekker reed direct weg en kreeg alle ploegen achter zich aan, hij heeft een naam op dat gebied. Kroon had de pech dat Bertolini meezat, die de naam heeft een aardig talent te zijn. Vicioso mocht daarna ook niet wegquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:48 schreef knep het volgende:
Richting de 17 minuten, waarom mocht Dekker en/of Kroon nu niet rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goh echtquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dekker reed direct weg en kreeg alle ploegen achter zich aan, hij heeft een naam op dat gebied. Kroon had de pech dat Bertolini meezat, die de naam heeft een aardig talent te zijn. Vicioso mocht daarna ook niet weg
Inderdaad Armstrong heeft gewoon hekel aan Rabo.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:57 schreef knep het volgende:
[..]
Goh echten wie reed er toen op kop? US Postal ja
![]()
Piil en O'Grady zijn ook ervaren aanvallers.
Het hele peleton ging achter Dekker aan, niet alleen Postal. Die hetze van Armstrong & Co. tegen Rabo wordt schromelijk overdrevenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:57 schreef knep het volgende:
Goh echten wie reed er toen op kop? US Postal ja
![]()
Piil en O'Grady zijn ook ervaren aanvallers.
2 gevallen:quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:01 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Inderdaad Armstrong heeft gewoon hekel aan Rabo.
Kwam dat nou meede door die demarage in een vorige tour tijdens lunch/plas pauze?
meerdere zaken, het niet overnemen van Boogerd in de AGR die hij won, zijn rit naar La Plagne die hij wonquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:01 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Inderdaad Armstrong heeft gewoon hekel aan Rabo.
Kwam dat nou meede door die demarage in een vorige tour tijdens lunch/plas pauze?
Zat in de beurt dusquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
2 gevallen:
Boogerd die in het wiel van Armstrong bleef zitten in de AGR en toen won.
Rabo die aanviel in een etappe dat Armstrong het rustig voor zijn ploeg wilde hebben, dus niet achter de Rabo's aanrijden.
met die plaspauze werden ze gelijk al ' gecorrigeerd'
Vind jij ja ! Ik vind het kinderachtig van Armstrong.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het hele peleton ging achter Dekker aan, niet alleen Postal. Die hetze van Armstrong & Co. tegen Rabo wordt schromelijk overdreven
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Die halen ze nooit meer in, laat ik nu net O'Grady uit m'n ploeg gegooid hebben
das minderquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Die halen ze nooit meer in, laat ik nu net O'Grady uit m'n ploeg gegooid hebben
16 minuten met een kilometertje of 50quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:28 schreef Basje_B het volgende:
Hoeveel kilometer moeten de koplopers nog met hoeveel voorsprong?
Ja mensen, jullie moeten ons hard werkendequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:28 schreef Basje_B het volgende:
loopt nu een minuut per 10 kilometer terug (hoe standaardquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:28 schreef Basje_B het volgende:
hou sport.be open en je hebt 'n zichzelf verversende up to date info !quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:28 schreef Basje_B het volgende:
Juist. Vooral hardwerkende.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:29 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Ja mensen, jullie moeten ons hard werkendetelevisie loze volk voorzien van info!
![]()
klopt, als klein kind al, maar hij had wel gelijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Hincapie is een genaturalisserde amerikaan (was colombiaan), volgens Herbert
Hoorde ik dat goed ?
Ik meen dat hij gewoon geboren en getogen was in New York City.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Hincapie is een genaturalisserde amerikaan (was colombiaan), volgens Herbert
Hoorde ik dat goed ?
wat geschaafd, maar rijdt in het peletonquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:53 schreef DeSlager het volgende:
hoe is het met boogerd?
Die lelijkerdquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:57 schreef mitt het volgende:
krijg je zo'n Francois Simon verhaal
hoe groot wordt de voorsprong dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:57 schreef mitt het volgende:
krijg je zo'n Francois Simon verhaal
dat was wel meer, een half uur dacht ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hoe groot wordt de voorsprong dan?
US Postal kennende hebben ze hier allang over nagedacht hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
US Postal laat het lopen, dit kan interessant worden
Hij reedt toch ook vrij sterk bergop dat jaar? Volgens mij was die etappe die jij bedoeld die ene waar Boogerd en Dekker ook bijzaten...quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:00 schreef mitt het volgende:
Net als Kivilev, die daardoor 4e in de einduitslag werd, even vergeten welk jaar het was.
1997, kan dat ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:00 schreef mitt het volgende:
Net als Kivilev, die daardoor 4e in de einduitslag werd, even vergeten welk jaar het was.
die vlieger gaat dit jaar in ieder geval niet meer opquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:00 schreef mitt het volgende:
Nee, 2001 volgens mij...quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:02 schreef Jump het volgende:
[..]
1997, kan dat ?
Noval, Beltran en Rubierra zijn hard onderuit gegaan, de voorsprong blijft zo rond 15 minuten. Armstrong moet het alleen doen, de overige ploegen weigeren te helpen, zeer interessante etappe derhalvequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:59 schreef Doffy het volgende:
US Postal kennende hebben ze hier allang over nagedacht hoor
word dit de eerste tip voor Armstrong?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Noval, Beltran en Rubierra zijn hard onderuit gegaan, de voorsprong blijft zo rond 15 minuten. Armstrong moet het alleen doen, de overige ploegen weigeren te helpen, zeer interessante etappe derhalve
een dikkequote:Op donderdag 8 juli 2004 17:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Noval, Beltran en Rubierra zijn hard onderuit gegaan, de voorsprong blijft zo rond 15 minuten. Armstrong moet het alleen doen, de overige ploegen weigeren te helpen, zeer interessante etappe derhalve
ik hoop dat amstrong gruwelijk veel verliestquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:07 schreef DeSlager het volgende:
[..]
ik hoop dat amstrong gruwelijk veel verliest
dan zou het dit jaar nog wel eens spannend kunnen wordenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:07 schreef DeSlager het volgende:
[..]
amstrong is een mongoolquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De rest verliest net zoveel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:07 schreef DeSlager het volgende:
Nope, hij is een Amerikaan...quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:11 schreef DeSlager het volgende:
amstrong is een mongool
dat is bijna het zelfdequote:Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nope, hij is een Amerikaan...
En wat heeft dat dan met gebrek aan ethiek te maken?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
mocht er nog een grote zware valpartij komen bij de5 koplopers zodat ze een kwartier verliezen. zou armstrong wachten op hen, of in volle vaart voorbij rijden ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:13 schreef Remzz het volgende:
Nopes nog 20 kilometer en 15 minuten voorsprong.
Er werd gesteld dat hij een Mongool was, dat klopt nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:14 schreef Leatherface het volgende:
En wat heeft dat dan met gebrek aan ethiek te maken?
Of mis ik hier iets
nee mongool, geen |Mongoolquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat hij een Mongool was, dat klopt niet
Aanvallen in de etappes tot aan de bergen zijn meestal gericht op de etappezege, niet zozeer om de gele trui.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef knep het volgende:
Ja en je kunt ervan opaan dat het Geel (Brioches etc...) de komende dagen wel verdedigd gaat worden, dus iets minder kans voor aanvallers.
Maar zo'n "klein" team hecht wel veel waarde aan de gele trui! Dus zullen ze deze wel verdedigen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Aanvallen in de etappes tot aan de bergen zijn meestal gericht op de etappezege, niet zozeer om de gele trui.
staat inderdaad wel goed op je 'cv' dat je 3 of 4 dagen in het geel gereden hebtquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar zo'n "klein" team hecht wel veel waarde aan de gele trui! Dus zullen ze deze wel verdedigen...
Niet alleen dat, het levert ook geld op.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:36 schreef Jump het volgende:
[..]
staat inderdaad wel goed op je 'cv' dat je 3 of 4 dagen in het geel gereden hebt
Erger, een Texaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
een winst levert rond de 7500 euro op, tweede is 4000 en de derde is 2000 euro. verder geen idee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Niet alleen dat, het levert ook geld op.
Dus er zit inderdaad wat in dat het misschien iets moeilijker vluchten is, al lijkt me dat te verwaarlozen.
Zijn er wel gele truien gedrukt voor die kleine ploeg?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:36 schreef Jump het volgende:
[..]
staat inderdaad wel goed op je 'cv' dat je 3 of 4 dagen in het geel gereden hebt
Ze hebben gebeld dat er zachter gereden moet worden. De truien komen nu per koerier van de drukkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Zijn er wel gele truien gedrukt voor die kleine ploeg?
![]()
Moeten ze oppassen dat de inkt niet uitloopt door de regen straks.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:43 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb de rest van het topic niet echt doorgelezen, dus sorry als ik iets vraag wat al besproken is... Maar die Casar kan toch best aardig klimmen?
Zou wel lachen zijn als ie gewoon een US Postal trui aan krijgt...quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
![]()
wordt er "on-the-fly" opgedrukt ofozquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
![]()
Screenshotje?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
wordt er "on-the-fly" opgedrukt ofoz
zware valpartij in peleton!!!
gaat moeilijk op een gewone tvquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:48 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Screenshotje?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:49 schreef Leatherface het volgende:
Stuart O'Grady op weg naar een verdiende zege.
Fraai succes voor het zeer geplaagde Cofidis.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:58 schreef Jump het volgende:
waarom .... spreken de commentators .... op ned 2 .... altijd in zo'n .... stukjes, en geven ze ..... stomme commentaar op die .... cathedraaal met vanbinnen ... blauwe beschilderde ramen...
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:53 schreef Butra het volgende:
Die heb ik vanmorgen uit mn team gehaald. Wat een drama.
zl de provisoir klassement uitslag zijn. uiteindelijke uitslag zal straks wel komenquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef Zwansen het volgende:
Zubeldia 7e?
Is al veranderd, is Tomback geworden idd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:12 schreef Jump het volgende:
[..]
zl de provisoir klassement uitslag zijn. uiteindelijke uitslag zal straks wel komen
waar vind je die lijsten ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is al veranderd, is Tomback geworden idd.
Bakkie is al blij als hij over de bergen komt. Piil is chauffeur van de bus. O'grady heeft al vaker een grotere voorsprong gehad, maar nog nooit deze kunnen behouden. Voeckler is jongeling, maar resultaten van hem in bergritten van vorig jaar in de tour?? Alleen al naar Alpe d'Huez verloor hij 30 minuten, net twee minuten voor Casar, dus die gaat ook niet ver komen. Zou mooi zijn, maar reken maar nergens op!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:09 schreef Magicfrankie het volgende:
en begreep ik nou goed dat er wel een paar aardige klimmers bij zitten? dan moeten de grote mannen er dus wel tegenaan in de bergen.
Je kan toch altijd even veel punten sprokkelen? (voor groen).quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:44 schreef Jump het volgende:
morgen een vlakke rit met veel aanvalmogemijkheden. nagenoeg geen enkele punten onderweg te sprokkelen. paar ploegen zullen gas geven en de vijf van vandaag zullen achteraan het peleton fietsen lijkt me
Casar werd al 2de in Parijs-Nice na Vinokourov en vorig jaar 13e in de Giro. Dus toch niet meteen iemand die als meeloper (of meerijder) kan beschouwd worden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:29 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Bakkie is al blij als hij over de bergen komt. Piil is chauffeur van de bus. O'grady heeft al vaker een grotere voorsprong gehad, maar nog nooit deze kunnen behouden. Voeckler is jongeling, maar resultaten van hem in bergritten van vorig jaar in de tour?? Alleen al naar Alpe d'Huez verloor hij 30 minuten, net twee minuten voor Casar, dus die gaat ook niet ver komen. Zou mooi zijn, maar reken maar nergens op!!
Ja ik ook, de eerste tour die ik volgde zat ie ook een keer vol aan te vallen toen was z'n broer er volgens mij ook bij maar later werd hij nog bijgehaald. Dat was de eerste keer dat ik van hem hoorde.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:26 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben intens blij voor O'Grady. Zo vaak zit hij mee in dit soort grote ontsnappingen, en zo vaak grijpt hij net naast de hoofdprijs. Nu lukte het gelukkig net wel.
Het is ook dik verdient na een sterk voorjaar.
http://www.cyclingnews.com/road/2004/tour04/?id=results/stage5quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:20 schreef TIM-846 het volgende:
heeft iemand de uitslag en algemeen klassement na vandaag?
Ja, hij schijnt nog best wel last te hebben van zijn achillespees. Hopen dat het niet zijn plannen in de soep gooit voor de rest van de tourquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ja Boogerd verloor nog een klein minuutje op het einde
hopelijk niet. Bij Petacchi zag het er ook niet lekker uit. Hopen dat hij ook nog 1 rit wint al vrees ik van niet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:58 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Ja, hij schijnt nog best wel last te hebben van zijn achillespees. Hopen dat het niet zijn plannen in de soep gooit voor de rest van de tour![]()
Cooke kan zich er zo maar eens tussen gooien, al heeft hij totnutoe totaal niet overtuigend geredenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
Zou O'Grady morgen nog vooraan eindigen of was deze ontsnapping toch te vermoeiend en moet ik voor Cooke kiezen?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:34 schreef pfaf het volgende:
Wordt wel een leuke finish zo.
zen team zal de gele trui zolang mogelijk willen houden. desnoods is het tot aan de bergen. maar daar zal die hem toch verliezen als de klimmers naar vooor komenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:43 schreef Nyluzzz het volgende:
Mooie heroïsche etappe. Prachtig![]()
Ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat ze die Voeckler uit het geel hebben gekregen. Volgens mij is het geen koekebakker.
Dekker zegt dat hij denkt dat voeckler tot de klimtijdrit op Alpe d'Huez het geel zal dragen. Dus dat is nog goed 1 week dus.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:48 schreef Jump het volgende:
[..]
zen team zal de gele trui zolang mogelijk willen houden. desnoods is het tot aan de bergen. maar daar zal die hem toch verliezen als de klimmers naar vooor komen
denk de pyreneen, ken het rittenschema niet vanbuitenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:58 schreef Nyluzzz het volgende:
Gaan ze nou eerst naar de alpen of de pyreneen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |