Lieve Sil, de film ken ik, maar heb ik helaas (nog) niet in mijn bezit. Donnie Brasco heb ik daarentegen wel in bezit. Niet dat ik die volgende week ga draaien, want dan heb ik iets anders in gedachten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:00 schreef Silmarwen het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0246578/
Maar wel leuk id trouwens!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lieve Sil, de film ken ik, maar heb ik helaas (nog) niet in mijn bezit. Donnie Brasco heb ik daarentegen wel in bezit. Niet dat ik die volgende week ga draaien, want dan heb ik iets anders in gedachten.
Leuk dat jij hem koopt, maar daarmee is hij nog steeds niet in mijn bezit.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ik koop hem wel
Volgende week zit ik in Frankrijk
It is!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:23 schreef Tagaq het volgende:
Sounds like an interesting movie!
Neen. Het was trouwens een goede film.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef Houzer het volgende:
Hedde gij een bios thuis?
Da's ook een goed idee, maar het programma hè. Dat staat nou eenmaal geprogrammeerd.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:55 schreef 8op het volgende:
Zeg, zou je vanavond niet eens het terras opzoeken...
Maar men kan toch wel Thais meeeten??quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:55 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, de cinema is voor vanavond reeds uitverkocht. Onze excuses voor de eventueel geïnteresseerden.
Met vriendelijke groet,
De directie van zomeravondcinema U_A.
Die was ik vergeten.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:57 schreef 8op het volgende:
Maar men kan toch wel Thais meeeten??![]()
Zeg dat gespam van je doe je maar in een eigen topic.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:01 schreef 8op het volgende:
Voor iedereen die wil kan er worden meegedaan aan een avondje beachvolleyball te Wijk aan Zee![]()
en daarna met het bezwete lichaam een duik in de zee nemen
....en daarna een witbiertje op het terras nuttigen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:48 schreef Aventura het volgende:
Het was het hoogtepunt uit de reeks, tot nu toe.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Speciaal voor de (eenzame Amsterdamse) Fok!ker (m/v) op de zwoele woensdagse zomeravond!
Aangepast.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:41 schreef 8op het volgende:
Awel, 'k ben toch geen Amsterdammer.....
Ik heb al een afspraak staan, maar bedankt voor de invitatiequote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aangepast.
Overigens staat dat tussen haakjes. Ik sluit de deuren niet voor Castricummers.
en misschien ipv een cinema bijvoorbeeld een bbqquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef 8op het volgende:
Ik heb al een afspraak staan, maar bedankt voor de invitatie
Misschien moet je die zomeravondcinema's eens op het strand organiseren![]()
hmm, eigenlijk best leuk idee
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Trouwens, dit hier is geen disco waar je verzoekjes kan indienen. Het is een respectabele cinema!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |