Da's dan duidelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:21 schreef Knut het volgende:
Ik kan niet.
in je dromenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:21 schreef EL_REY het volgende:
g a ik samen heen met inso
date!!!!![]()
nee serieus, ze komt sexueel iets tekort! Daarom gaat ze nu met mij!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
in je dromen
nogmaals, in je dromenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:29 schreef EL_REY het volgende:
nee serieus, ze komt sexueel iets tekort! Daarom gaat ze nu met mij!
wie ik ben lijkt me duidelijk! een vervelend persoon. Maar wat doet dat ertoe?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:42 schreef NiNi het volgende:
Wie ben jij en laat Ins eens met rust! Stalker!
Mits jouw vermoeden ook mijn vermoeden is: nee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:42 schreef NiNi het volgende:
Enniehoe, UIO, is dit een verkapte date-aanvraag met *mijn vermoeden*?![]()
Mits je eindelijk eens bekend maakt wie je bent. Anders donder je maar opquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:56 schreef 8op het volgende:
He UIO_AMS, mag 'k ook komen?![]()
Of is 't idd een verkapte date-aanvraag?
O nee, ik kan niet. Maar dat van die Thai is een goed plan![]()
Jij hebt een vermoeden wat mijn vermoeden is, maar dat is niet juist?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits jouw vermoeden ook mijn vermoeden is: nee.
Dit is chantage!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits je eindelijk eens bekend maakt wie je bent. Anders donder je maar op
Kans is klein, dat je me op de kermis tegenkomt. Alhoewel...
dat staat er nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:08 schreef NiNi het volgende:
Jij hebt een vermoeden wat mijn vermoeden is, maar dat is niet juist?
Mits hij de niet nader te noemen mod is, heb je gelijk.quote:En Knut kan dus niet.
UIO is okay hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef NiNi het volgende:
Dude, serious! Liever dat dan een avondje op de bank met UIO?
Vroeger op school kwam je anders ook altijd met dergelijke smoesjes op de proppen als je weer eens een 'projectje' op het oog had.....quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is geen 'verkapte date aanvraag'-topic!
Wij moeten echt vermoedens delen, merk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:21 schreef Knut het volgende:
[..]
UIO is okay hoor.
Maar "mijn vermoeden" wil was wel komen ipv mij
Mag ik even melden, dat ik je ontzettend irritant vind en derhalve ben je niet welkom bij de zomeravondcinema.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:32 schreef 8op het volgende:
Vroeger op school kwam je anders ook altijd met dergelijke smoesjes op de proppen als je weer eens een 'projectje' op het oog had.....![]()
Daar is een ander topic voor!quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:43 schreef Ripley het volgende:
Kunnen jullie even gewoon namen noemen ipv "mijn vermoeden"?
Nee hoor, ik liep je maar te stangenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mag ik even melden, dat ik je ontzettend irritant vind en derhalve ben je niet welkom bij de zomeravondcinema.
Zat ik bij je in de klas? Was ik echt zo doorzichtig vroeger?
Tuurlijk mag je komen. Kan ik nu makkelijk zeggen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:53 schreef 8op het volgende:
Mag ik nu weer wel komen? O nee, ik kon niet![]()
'k trof je mailadres nog aan in een mailtjes dat Lino naar iedereen verstuurde....... nu heb ik teveel gezegd![]()
[ganz offtopic]quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je komen. Kan ik nu makkelijk zeggen.
Stik, heb pasgeleden die nieuwsbrief van hem gedelete. Stuur me ff een mailtje
Neej je kwam al naar mijquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:42 schreef Silmarwen het volgende:
ik kan niet
"Goh en heel de wereld gelooft per direct deze opmerking en niemand ziet dat ik een enorme kneus ben die heel apart is"quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neej je kwam al naar mij
Fuck betraptquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:46 schreef Knut het volgende:
[..]
"Goh en heel de wereld gelooft per direct deze opmerking en niemand ziet dat ik een enorme kneus ben die heel apart is"
Dat is bijzonder spijtig om te horen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:00 schreef engessa het volgende:
Sexy Beast is een kutfilm. Ghost Dog is wel leuk maar ik moet helaas werken.
en dat ookquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:42 schreef Silmarwen het volgende:
ik kan niet
Klopt helemaal lieffiequote:Op donderdag 15 juli 2004 14:46 schreef Knut het volgende:
[..]
"Goh en heel de wereld gelooft per direct deze opmerking en niemand ziet dat ik een enorme kneus ben die heel apart is"
Laatste avond met Knut vanavondquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
en dat ook
Daarnaast maakt u ook nog gebruik van het meest debiele PI dat op Fok! te vinden is.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:47 schreef Houzer het volgende:
Fuck betrapt![]()
Voor ik een minivakantie heb.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Laatste avond met Knut vanavond
Snik snik.....
jamaar 5 dagen en hiervoor al 9 en daarvoor 4 das lang hoor.....quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:52 schreef Knut het volgende:
[..]
Voor ik een minivakantie heb.
Daar kom ik weer van terug hoor
Donnie Brasco ook goed?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:55 schreef Silmarwen het volgende:
jamaar 5 dagen en hiervoor al 9 en daarvoor 4 das lang hoor.....
Maar als we terug komen van Frankrijk moet je even Donnie Darko draaien die moet ik nog zien UIO
Lieve Sil, de film ken ik, maar heb ik helaas (nog) niet in mijn bezit. Donnie Brasco heb ik daarentegen wel in bezit. Niet dat ik die volgende week ga draaien, want dan heb ik iets anders in gedachten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:00 schreef Silmarwen het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0246578/
Maar wel leuk id trouwens!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lieve Sil, de film ken ik, maar heb ik helaas (nog) niet in mijn bezit. Donnie Brasco heb ik daarentegen wel in bezit. Niet dat ik die volgende week ga draaien, want dan heb ik iets anders in gedachten.
Leuk dat jij hem koopt, maar daarmee is hij nog steeds niet in mijn bezit.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ik koop hem wel
Volgende week zit ik in Frankrijk
It is!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:23 schreef Tagaq het volgende:
Sounds like an interesting movie!
Neen. Het was trouwens een goede film.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef Houzer het volgende:
Hedde gij een bios thuis?
Da's ook een goed idee, maar het programma hè. Dat staat nou eenmaal geprogrammeerd.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:55 schreef 8op het volgende:
Zeg, zou je vanavond niet eens het terras opzoeken...
Maar men kan toch wel Thais meeeten??quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:55 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, de cinema is voor vanavond reeds uitverkocht. Onze excuses voor de eventueel geïnteresseerden.
Met vriendelijke groet,
De directie van zomeravondcinema U_A.
Die was ik vergeten.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:57 schreef 8op het volgende:
Maar men kan toch wel Thais meeeten??![]()
Zeg dat gespam van je doe je maar in een eigen topic.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:01 schreef 8op het volgende:
Voor iedereen die wil kan er worden meegedaan aan een avondje beachvolleyball te Wijk aan Zee![]()
en daarna met het bezwete lichaam een duik in de zee nemen
....en daarna een witbiertje op het terras nuttigen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:48 schreef Aventura het volgende:
Het was het hoogtepunt uit de reeks, tot nu toe.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Speciaal voor de (eenzame Amsterdamse) Fok!ker (m/v) op de zwoele woensdagse zomeravond!
Aangepast.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:41 schreef 8op het volgende:
Awel, 'k ben toch geen Amsterdammer.....
Ik heb al een afspraak staan, maar bedankt voor de invitatiequote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aangepast.
Overigens staat dat tussen haakjes. Ik sluit de deuren niet voor Castricummers.
en misschien ipv een cinema bijvoorbeeld een bbqquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef 8op het volgende:
Ik heb al een afspraak staan, maar bedankt voor de invitatie
Misschien moet je die zomeravondcinema's eens op het strand organiseren![]()
hmm, eigenlijk best leuk idee
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Trouwens, dit hier is geen disco waar je verzoekjes kan indienen. Het is een respectabele cinema!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |