YES!!!!quote:Nintendo zal weer met een nieuwe WarioWare game voor de GBA gaan komen. Dat is bij een recente exhibitie van Nintendo in Japan naar buiten gekomen. De titel gaat "Mawaru Made in Wario" heten wat grofweg vertaalt naar "Spinning WarioWare Inc." De reden voor deze benaming heeft te maken met de bewegingsensor die bij de cartridge ingebakken zit. De minigames worden dit keer namelijk grotendeels gespeeld door de GBA zelf te bewegen of te draaien. Hierdoor wordt gebruik van de d-pad overbodig gemaakt.
hmmm... wat moeten we daarvan verwachten...quote:...heeft te maken met de bewegingsensor die bij de cartridge ingebakken zit. De minigames worden dit keer namelijk grotendeels gespeeld door de GBA zelf te bewegen of te draaien. Hierdoor wordt gebruik van de d-pad overbodig gemaakt.!
Tandpasta. ja dat werkt ook bij de GBAquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:51 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heeft iemand wel een krassen van z'n scherm af proberen te halen...?
ik zag wel eens van die tubes met één of ander goedje liggen waarmee je krassen van je telefoonscherm e.d. af kon halen... zou dat ook werken voor je GBA?
maakt het merk nog uit?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Tandpasta. ja dat werkt ook bij de GBA
werkt dat ook bij mijn probleem?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Tandpasta. ja dat werkt ook bij de GBA
ik heb een cardridge waar ik zelf spellen op kan zetten, dan kan ik gewoon kiezen uit álle NES-spellen om op mijn GBA te spelenquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De populairste handheld OOIT. De GBA. Dit deel is de opvolger van het vorige deel GBA (SP) Nummero 17
De nieuwste versie is de Tribal versie
[afbeelding]
En morgen komt de Classic NES editie, incl 8 ouwe NES toppers:
[afbeelding]
[..]
Game On.
ik geloof je ook wel, maar ik kijk liever even voor dat displex en probeer het daarmee...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef BMH het volgende:
Ik bedoel het serieus hoor. Tandpasta werkt tegen krassen op scherpjes. In tandpaste zit namelijk gruis waarmee je het oppervlak/glacuurlaagje van je tanden schuurt. Dit gruis blijft in de krassen achter en vult te krassen. Als je er met een zachtdoekje overheen gaat zijn de krassen slechter te zien.
en daar mag je hier niet over praten, behalve als je zelf ook alle NES-spellen in je bezit hebt (en zelfs dan is het volgens mij een twijfel geval).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:24 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik heb een cardridge waar ik zelf spellen op kan zetten, dan kan ik gewoon kiezen uit álle NES-spellen om op mijn GBA te spelen
Volgens mij moest je het er zachtjes inwrijven met een doekje (maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het gedaan heb. Bij Displex staat het in iedergeval op de tube of op het doosje. Displex is overigens wel best prijzig. Volgens mij een euro of 6 voor een mini tube (maar daar kan je dan wel een stuk of 10 behandelingen mee doen)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik geloof je ook wel, maar ik kijk liever even voor dat displex en probeer het daarmee...
maar moet je het dan er echt in poetsen zoals je tanden of er gewoon een beetje overheen wrijven?
als ik dat spul niet kan vinden dan probeer ik het...
ik vind die krasjes af en toe wat irritant...
helemaal mee eens... ik heb sowieso die periode niet echt meegemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef koei het volgende:
Ik begrijp eigenlijk toch al niet waarom mensen nu nog NES games spelen. SMB3 blijft geweldig, net als tetris, maar die spelletjes zoals bomberman (enkel singleplayer), excitebike en Donkey Kong spelen gewoon niet fijn meer door de trage reactie en de eentonige gameplay. Ik begrijp dat mensen dat vroeger geweldig vonden en die mensen dit ook geweldig vinden uit nostalgie, maar ik vind het zelfs die 20 euro niet waard eigenlijk. Maak er dan mooie verbeterde versies van zoals de nieuwe metroid voor de GBA, dat is tenminste ook de moeite waard voor nieuwe gamers.
dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij moest je het er zachtjes inwrijven met een doekje (maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het gedaan heb. Bij Displex staat het in iedergeval op de tube of op het doosje. Displex is overigens wel best prijzig. Volgens mij een euro of 6 voor een mini tube (maar daar kan je dan wel een stuk of 10 behandelingen mee doen)
Ik hou niet zo van RPG's, maar Mario & Luigi is echt een superspel!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
helemaal mee eens... ik heb sowieso die periode niet echt meegemaakt
die prijs is iig echt te hoog ervoor...![]()
Mario heb ik vroeger ook niet echt veel gespeeld maar het lijkt me wel leuk om die serie voor mn GBA aan te schaffen![]()
maar ik ga denk ik eerst voor Mario & Luigi Superstar SAGA
ik heb er goede reacties over gehoord en ik houd wel van RPG's
He lekker, voor lul zitten in de trein.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:31 schreef BMH het volgende:
YES!!!!
En welke zijn dat vertaald naar de originele? Ik kom namelijk wel uit dat tijdperk :pquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:09 schreef koei het volgende:
Mario Advance 1 kan je beter laten liggen, die is niet echt de moeite waard, de andere delen wel. De beste is deel 4, gevolgd door deel 2 en deel 3 (maar dit is enkel mijn mening...)
mario advance 1: Super Mario Bros 2quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
En welke zijn dat vertaald naar de originele? Ik kom namelijk wel uit dat tijdperk :p
dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zijn losse delen ja, er is ook niet echt een "verhaal" in Mario platform games![]()
Verder vind ik Yoshi's Island de leukste. Dan Mario Bros 3 dan Mario World en dan Mario Bros. 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |