abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:31:57 #176
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21077930
quote:
Nintendo zal weer met een nieuwe WarioWare game voor de GBA gaan komen. Dat is bij een recente exhibitie van Nintendo in Japan naar buiten gekomen. De titel gaat "Mawaru Made in Wario" heten wat grofweg vertaalt naar "Spinning WarioWare Inc." De reden voor deze benaming heeft te maken met de bewegingsensor die bij de cartridge ingebakken zit. De minigames worden dit keer namelijk grotendeels gespeeld door de GBA zelf te bewegen of te draaien. Hierdoor wordt gebruik van de d-pad overbodig gemaakt.
YES!!!!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_21080701
quote:
...heeft te maken met de bewegingsensor die bij de cartridge ingebakken zit. De minigames worden dit keer namelijk grotendeels gespeeld door de GBA zelf te bewegen of te draaien. Hierdoor wordt gebruik van de d-pad overbodig gemaakt.!
hmmm... wat moeten we daarvan verwachten...

-bewegingsensor
-zonnecollector

what's next?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:19:53 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21080728
Anders post je hetzelfde nieuws als de post boven je...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21081100
Is er een manier om de krassen van m'n artic blue GBA SP af te halen? Op het klepje zeg maar, niet bij het scherm en toetsen.
Ik had hem een tijdje geleden in een tas gedaan en nu is hij helemaal fucked up
pi_21081319
heeft iemand wel een krassen van z'n scherm af proberen te halen...?
ik zag wel eens van die tubes met één of ander goedje liggen waarmee je krassen van je telefoonscherm e.d. af kon halen... zou dat ook werken voor je GBA?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 19:22:34 #181
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21083162
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:51 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heeft iemand wel een krassen van z'n scherm af proberen te halen...?
ik zag wel eens van die tubes met één of ander goedje liggen waarmee je krassen van je telefoonscherm e.d. af kon halen... zou dat ook werken voor je GBA?
Tandpasta. ja dat werkt ook bij de GBA
pi_21083201
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 19:22 schreef BMH het volgende:

[..]

maakt het merk nog uit?
ik heb van die 3 kleuren tandpasta

werkt dat goed? anders ga ik toch ff kijken of ik die tubes nog ergens kan vinden...
pi_21083471
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 19:22 schreef BMH het volgende:

[..]

werkt dat ook bij mijn probleem?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 20:12:06 #184
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21084045
Ik bedoel het serieus hoor. Tandpasta werkt tegen krassen op scherpjes. In tandpaste zit namelijk gruis waarmee je het oppervlak/glacuurlaagje van je tanden schuurt. Dit gruis blijft in de krassen achter en vult te krassen. Als je er met een zachtdoekje overheen gaat zijn de krassen slechter te zien.
pi_21084931
je hebt ook special spul voor je display. Displex heet dat spul en het is te koop bij oa halfords.

Ik heb daarmee geprobeerd om het display van een gameboy color op te knappen maar dat had weinig succes (het was dan ook best wel een flinke kras). Tandpasta werkte ook niet. Maar voor kleinere krasjes moet dit spul wel goed genoeg zijn denk ik.

En de nieuwe Wario Ware klinkt goed! Het eerste deel was ook erg leuk om even snel tussendoor te spelen. Ik heb uiteindelijk zelfs de records bij alle minigames gehaald en dat is met sommige spelletjes best moeilijk en normaal gesproken heb ik geen zin om zoveel moeite te steken in een spel dat ik eigelijk al uitgespeeld heb.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_21085605
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De populairste handheld OOIT. De GBA. Dit deel is de opvolger van het vorige deel GBA (SP) Nummero 17

De nieuwste versie is de Tribal versie

[afbeelding]

En morgen komt de Classic NES editie, incl 8 ouwe NES toppers:

[afbeelding]
[..]

Game On.
ik heb een cardridge waar ik zelf spellen op kan zetten, dan kan ik gewoon kiezen uit álle NES-spellen om op mijn GBA te spelen
pi_21086745
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef BMH het volgende:
Ik bedoel het serieus hoor. Tandpasta werkt tegen krassen op scherpjes. In tandpaste zit namelijk gruis waarmee je het oppervlak/glacuurlaagje van je tanden schuurt. Dit gruis blijft in de krassen achter en vult te krassen. Als je er met een zachtdoekje overheen gaat zijn de krassen slechter te zien.
ik geloof je ook wel, maar ik kijk liever even voor dat displex en probeer het daarmee...

maar moet je het dan er echt in poetsen zoals je tanden of er gewoon een beetje overheen wrijven?

als ik dat spul niet kan vinden dan probeer ik het...
ik vind die krasjes af en toe wat irritant...
pi_21086748
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:24 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ik heb een cardridge waar ik zelf spellen op kan zetten, dan kan ik gewoon kiezen uit álle NES-spellen om op mijn GBA te spelen
en daar mag je hier niet over praten, behalve als je zelf ook alle NES-spellen in je bezit hebt (en zelfs dan is het volgens mij een twijfel geval).

Ik begrijp eigenlijk toch al niet waarom mensen nu nog NES games spelen. SMB3 blijft geweldig, net als tetris, maar die spelletjes zoals bomberman (enkel singleplayer), excitebike en Donkey Kong spelen gewoon niet fijn meer door de trage reactie en de eentonige gameplay. Ik begrijp dat mensen dat vroeger geweldig vonden en die mensen dit ook geweldig vinden uit nostalgie, maar ik vind het zelfs die 20 euro niet waard eigenlijk. Maak er dan mooie verbeterde versies van zoals de nieuwe metroid voor de GBA, dat is tenminste ook de moeite waard voor nieuwe gamers.
pi_21086811
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

ik geloof je ook wel, maar ik kijk liever even voor dat displex en probeer het daarmee...

maar moet je het dan er echt in poetsen zoals je tanden of er gewoon een beetje overheen wrijven?

als ik dat spul niet kan vinden dan probeer ik het...
ik vind die krasjes af en toe wat irritant...
Volgens mij moest je het er zachtjes inwrijven met een doekje (maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het gedaan heb. Bij Displex staat het in iedergeval op de tube of op het doosje. Displex is overigens wel best prijzig. Volgens mij een euro of 6 voor een mini tube (maar daar kan je dan wel een stuk of 10 behandelingen mee doen)
pi_21086931
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef koei het volgende:
Ik begrijp eigenlijk toch al niet waarom mensen nu nog NES games spelen. SMB3 blijft geweldig, net als tetris, maar die spelletjes zoals bomberman (enkel singleplayer), excitebike en Donkey Kong spelen gewoon niet fijn meer door de trage reactie en de eentonige gameplay. Ik begrijp dat mensen dat vroeger geweldig vonden en die mensen dit ook geweldig vinden uit nostalgie, maar ik vind het zelfs die 20 euro niet waard eigenlijk. Maak er dan mooie verbeterde versies van zoals de nieuwe metroid voor de GBA, dat is tenminste ook de moeite waard voor nieuwe gamers.
helemaal mee eens... ik heb sowieso die periode niet echt meegemaakt
die prijs is iig echt te hoog ervoor...

Mario heb ik vroeger ook niet echt veel gespeeld maar het lijkt me wel leuk om die serie voor mn GBA aan te schaffen

maar ik ga denk ik eerst voor Mario & Luigi Superstar SAGA
ik heb er goede reacties over gehoord en ik houd wel van RPG's
pi_21086979
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:17 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij moest je het er zachtjes inwrijven met een doekje (maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het gedaan heb. Bij Displex staat het in iedergeval op de tube of op het doosje. Displex is overigens wel best prijzig. Volgens mij een euro of 6 voor een mini tube (maar daar kan je dan wel een stuk of 10 behandelingen mee doen)
dat heb ik er wel voor over
ik ga het gewoon eens proberen en ben ik er niet helemaal tevreden over dan doe ik het voortaan met tandpasta
maar ik denk toch dat ik dan niet die 3-kleurige tandpasta gebruik, maar gewoon een simpel ander merk
pi_21088325
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

helemaal mee eens... ik heb sowieso die periode niet echt meegemaakt
die prijs is iig echt te hoog ervoor...

Mario heb ik vroeger ook niet echt veel gespeeld maar het lijkt me wel leuk om die serie voor mn GBA aan te schaffen

maar ik ga denk ik eerst voor Mario & Luigi Superstar SAGA
ik heb er goede reacties over gehoord en ik houd wel van RPG's
Ik hou niet zo van RPG's, maar Mario & Luigi is echt een superspel!

Mario Advance 1 kan je beter laten liggen, die is niet echt de moeite waard, de andere delen wel. De beste is deel 4, gevolgd door deel 2 en deel 3 (maar dit is enkel mijn mening...)
pi_21091624
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:31 schreef BMH het volgende:
YES!!!!
He lekker, voor lul zitten in de trein.

Wario Ware
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_21093813
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:09 schreef koei het volgende:

Mario Advance 1 kan je beter laten liggen, die is niet echt de moeite waard, de andere delen wel. De beste is deel 4, gevolgd door deel 2 en deel 3 (maar dit is enkel mijn mening...)
En welke zijn dat vertaald naar de originele? Ik kom namelijk wel uit dat tijdperk :p
pi_21095026
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 10:56 schreef Young_David het volgende:

[..]

En welke zijn dat vertaald naar de originele? Ik kom namelijk wel uit dat tijdperk :p
mario advance 1: Super Mario Bros 2
mario advance 2: Super Mario World (SNES)
mario advance 3: Super Mario World 2: Yoshi's Island (SNES)
mario advance 4: Super Mario Bros 3

Er gaan overigens geruchten dat er een deel 5 in de maak is en dit wordt een port van Yoshi's story van de N64.
pi_21095688
Iemand anders die zijn mening kwijt wil over welk SMA deel het beste is?

Super Mario Bros. 3 schijnt de best verkopende videogame aller tijden te zijn lees ik op dim. plus
en die zit in SMA 4

maar het maakt dus eigenlijk niet uit welk deel je als eerst koopt? er zit niet echt een vervolgverhaal in?
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:47:21 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21096085
Het zijn losse delen ja, er is ook niet echt een "verhaal" in Mario platform games

Verder vind ik Yoshi's Island de leukste. Dan Mario Bros 3 dan Mario World en dan Mario Bros. 2.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_21096665
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zijn losse delen ja, er is ook niet echt een "verhaal" in Mario platform games

Verder vind ik Yoshi's Island de leukste. Dan Mario Bros 3 dan Mario World en dan Mario Bros. 2.
dat dacht ik ook al

ik heb volgens mij een flink aantal mario games op mn pc staan maar ik vind er geen hol aan om die op de PC te spelen... (zijn trouwens ook de oude versies)
met de GBA gamen is gewoon veel leuker

Yoshi's Island ziet er wel appart uit... wel heel mooi

hoeveel uur kan je ongeveer zoet zijn met Mario & Luigi ?
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:22:48 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21096914
18
pi_21097085
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
18
hmmm... beetje weinig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')