't was laat vannacht jah...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:34 schreef Posdnous het volgende:
's ochtends vroeg........iets over 11.
Fijn leventje heb jij![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Anti Jehova stickers aan de deur. Waarom bestaan die niet?
Da's inderdaad belachelijk, want z'n zoon is helemaal geen bastaard. Ik neem aan dat hij verwekt en geboren is tijdens het huwelijk, dus is het kind rechtmatig. Maar afgezien daarvan is het inderdaad idioot dat die lui dit soort dingen gewoon durven te zeggen, net als die opmerking tegen de TS dat het ook wel tijd werd dat hij z'n bed uit kwam. Moeten ze een keer bij m'n vriendin flikken als ze nachtdienst heeft gehad, die schopt ze verrot (ze is verder best lief, maar niet het eerste kwartier dat ze wakker isquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:39 schreef Thomas B. het volgende:
Weet je wat ze een keer bij iemand van mij werk geflikt hadden??
Ze hadden zo aangebeld en hij doet open.
Zijn zoontje staat ook in de deuropening en de jehova vroeg op een gegeven moment waar de moeder was. Hij is gescheiden dus dat zei die tegen die jevoha. Zegt die kerel: "Ow dus uw zoon is eigenlijk een bastaard". Ik had em helemaal de tyfus ingemept, maar hij heeft zich kunnen kalmeren.
Dood aan die lui!
Meer een bumpersticker met:quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..].... dan een NEE/NEE/NEE-sticker
NEE geen huis aan huis bladen NEE geen ongeadresseerd reclamedrukwerk NEE geen jehova's.
Of zo'n sticker op je auto... "ik rem soms voor jehova's"
Bestaan wel: "Jehova's getuigen worden verzocht niet aan te bellen"quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mail je adres maar, stuur ik je de volgende keer een paar fijna oude verlebberde jehova's...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef Posdnous het volgende:
Ik wil ook Jehova's!![]()
Volgens mij hebben ze die alleen in urkquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef babba het volgende:
[..]
Bestaan wel: "Jehova's getuigen worden verzocht niet aan te bellen"
staat erop
Geweldigquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Lodi het volgende:
[afbeelding]
Of maak er zelf een: http://www.volkomenkut.com/archives/00001018.htm
God heeft geen achternaamquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Smoved het volgende:Godverdomme
Mooie crossman 1077 man. Waar heb je die vandaan? zijn nogal zeldzaam heb ik het idee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Smoved het volgende:
[..]
't was laat vannacht jah...![]()
Eigenlijk had ik met onderstaande naar beneden moeten lopen, maarja, wist ik veel dat het jehova's waren
[afbeelding]
Die bestaan wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens. Til je luie aars op en gaat werken!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Smoved het volgende:
Zij : Ow, belden we je wakker ofzo?
ik : Ja![]()
Zij : Nouja, zou ook eens tijd worden.
stoerquote:Ik : ...godverdomme...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |