Wat een lol, ga in de speeltuin spelen, zeg!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:27 schreef U-lerZzZ het volgende:
Neuk haar im bips.
ze is nog maar half jaar gelede ontmaagd geweest, maar ik geloof dat ze het altijd al heeft gehadquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:29 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Wat een lol, ga in de speeltuin spelen, zeg!
OT: hoe oud is je vriendin en hoeveel 'ervaring' heeft ze? Heeft ze dit altijd al gehad?
ligt het niet aan, na gevingerd te worde is het ook zoquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef k_i_m het volgende:
Heeft d'r vriend een paardelul ofzo?
Waar heeft ze pijn dan? Bij haar vagina of in haar buik?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:35 schreef Contamination het volgende:
[..]
ligt het niet aan, na gevingerd te worde is het ook zo
bij haar buikquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar heeft ze pijn dan? Bij haar vagina of in haar buik?
das wel waar, maar het komt er altijd op neer dat ze wrs toch naar een dokter moetquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Contamination, als je het nou gewoon eens negeert, op deze manier help je zelf net zo hard mee om het topic om zeep te helpen. Er zijn wel een paar serieuse reacties. Reageer daar eens op!
Is ze al eens langs de dokter geweest dan?? (sorry als je dat al hebt gezegt maar las het nergens)quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:00 schreef Contamination het volgende:
ze vingert haarzelf niet, dus daarop kan ik niet antwoorde
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:02 schreef afhrodite het volgende:
[..]
Is ze al eens langs de dokter geweest dan?? (sorry als je dat al hebt gezegt maar las het nergens)
Je hebt het wel ergens over een dokter... maar is ze er heen geweesT? en wat zei die dokter dan?
ja, maar even polsen kan nooit kwaad he, alleszins al bedankt voor alle reacties (bijna alle dan toch)quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:03 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook wel eens last van pijn na het vrijen/masturberen in mijn buik. Bij mij is het alléén na een orgasme. Maar maar een heel klein beetje.. nooit zo erg dat ik er echt last van heb, voelt meer een beetje alsof ik ongesteld moet worden.
Als ik dit zo hoor lijkt het me eerlijk gezegd verstandiger om naar een huisarts te gaan dan om advies te vragen op een forum. Kan me voorstellen dat dat supereng is, maar wel verstandig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |