abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20379832
Ik heb zelf al een beetje gegoogled enzo, maar wilde weten of hier misschien mensen waren met ervaringen of meer kennis..

Als mijn vriendin en ik seks hebben, is er vaak bij het binnendringen een probleem.. Praktisch aan de buitenkant zit een randje wat elke keer pijn blijft doen.. dit kan soms een par dagen (2 ofzo) nog een branderig gevoel geven..

iemand (erodome?) misschien enig idee wat dit is en wat we eraan moeten doen? (andere standjes, glijmiddel, etc. is al geprobeerd!)

alvast heel erg bedankt!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 11:31:03 #2
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_20380721
Hiermee kun je naar de dokter en die zal waarschijnlijk dat randje (laten) wegsnijden. Da's een hele kleine ingreep waar ze waarschijnlijk de rest van haar leven plezier van zal hebben. Het idee is even vervelend, maar het stelt echt weinig voor, een vriendin van me heeft het ook laten doen.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 11:59:34 #3
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_20381112
wie heeft er nou last van een pijnlijk randje ?

Ik snap er namelijk niks meer van. Heb jij nou last van een pijnlijk randje of zij?

Als het voor jou geldt dan denk ik dat Whuzz gelijk heeft!
foutje : "als 't voor haar geldt" ...... Sorry

[ Bericht 13% gewijzigd door Pearly op 03-07-2004 18:32:51 ]
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_20381540
Ik denk tog dat zijn vriendin last heeft van dat randje
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_20381681
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 11:59 schreef Pearly het volgende:

Ik snap er namelijk niks meer van. Heb jij nou last van een pijnlijk randje of zij?
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 10:04 schreef addie84 het volgende:

Praktisch aan de buitenkant zit een randje wat elke keer pijn blijft doen..
Zal dan wel z'n vriendin zijn he
pi_20384172
mijn vriendin idd.. dat wegsnijden ziet ze geloof ik niet zitten zijn er niet andere mogelijkheden?
pi_20384269
Wegsnijden, dat valt allemaal wel mee hoor, dat is geen grote ingreep. Bijna cosmetische ingreep, volgens mij kan het zelfs wel poloklinisch. Dus gewoon 's morgens ernaartoe en 's avonds/'s middags weer gezellig naar huis toe.

Maar dat randje, weet niet precies wat ik me ebij voor moet stellen...
pi_20385696
quote:

last hebben van een pijnlijk randje lijkt met juist wel lastig hè
  zaterdag 3 juli 2004 @ 16:36:35 #9
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_20385893
Ik ken het probleem,en ik ben ook al heel lang naar een oplossing aan het zoeken.
Ik heb ook al alles geprobeerd glijmiddel enz. Ik kan me er ook niet echt bij ontspannen,er zit iets ik weet niet wat,wat gewoon pijn doet
Welkom in Limburg....wat un geveul
pi_20386250
quote:

het staat zelfs in de TT

edit: oe beetje laat
Bram! Boterham!
pi_20388287
Ik zou er toch mee naar de huisarts gaan, als het pijnlijke niet weg gaat na wat rust(een weekje ofzo) dan is er toch iets aan de hand echt...

Wij kunnen dat niet beoordelen, een arts wel..

Ik weet dat dat heel naar is, maar om zo aan te blijven modderen met steeds pijn is veel naarder...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20396771
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:17 schreef erodome het volgende:
Ik zou er toch mee naar de huisarts gaan, als het pijnlijke niet weg gaat na wat rust(een weekje ofzo) dan is er toch iets aan de hand echt...

Wij kunnen dat niet beoordelen, een arts wel..

Ik weet dat dat heel naar is, maar om zo aan te blijven modderen met steeds pijn is veel naarder...
we hebben nu afgesproken dat we een week of twee even helemaal niks doen en daarna even kijken hoe het dan gaat.. ze ziet zelf de huisarts niet zitten (begrijp ik ook) maar misschien zal het toch eens moeten..
pi_20397440
Ik heb ook heel lang pijn gehad, pas na 7 maanden lukte het pijnloos
Had ook het gevoel dat er een randje was wat elke keer pijn deed als er iets langs kwam.
(Nu zagen mijn vriend en ik elkaar toen één keer per drie weken, dus veel gelegenheid om te "oefenen" hadden we ook niet echt, maar okee.)
Ik was eigenlijk van plan er mee naar de huisarts te gaan, ik ben nogal een schijterd op dat gebied en daarom had ik er zo lang mee rondgelopen, maar toen ik het besluit had genomen om naar de huisarts te gaan lukte het opeens pijnloos en was huisartsbezoek niet meer nodig.
Niet dat je wat aan dit verhaal hebt
Maar in elk geval wil ik er mee zeggen dat het misschien wel gewoon over zal gaan of anders kun je er inderdaad mee naar de huisarts, dan weet je het tenminste zeker. En gaat het wat sneller.
pi_20397662
hoelang hebben jullie al problemen met dat pijnlijk randje?
  zondag 4 juli 2004 @ 01:03:16 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20397854
Van dat wegsnijden heb ik echt nog nooit gehoord.

Ik heb het probleem ook gehad (weet precies welk plekje er bedoeld word ), ben er ook mee naar de huisarts geweest, en uiteindelijk bij een seksuologe terecht gekomen. Die heeft mijn vagina bekeken om te zien of er een lichamelijke oorzaak was (zoals 'blokkade' vanwege afwijkende bouw oid) maar dat was niet het geval.
Het meest waarschijnlijke wat zij kon bedenken was dat het zoiets als een geirriteerde huid is. Dat plekje is bij meer/veel vrouwen gevoelig en omdat het meestal lekker warm en vochtig verstopt zit krijgt het niet veel aanraking.

Ik kreeg toen een zalfje voorgeschreven, maar dat is een creme'tje dat voor heel veel dingen voorgeschreven wordt, een vettig iets, dat puur bedoeld is om de huid een beetje te kalmeren.
Verder was haar tip om het plekje te laten wennen aan aanraking. Bij wijze van spreken om een beetje 'eelt' te kweken. Klinkt ranzig en er hoeven ook geen dikke lagen op, maar neem bijvoorbeeld het verschil tussen je handen en de huid aan de binnenkant van je elleboog. Met je vinger kan je vrij lang ergens over wrijven zonder dat het gevoelig is, maar aan de binnenkant van je elleboog gaat de huid dan al snel geirriteerd aanvoelen.

En hoe werkt dat laten wennen aan aanraking dan?
Laat je vriendin lekker in bed gaan liggen met een boek oid of met de televisie aan en dan gewoon haar vinger op het plekje leggen. Ze hoeft verder niet te bewegen oid.

Het klinkt vrij lachwekken, maar het hielp echt.

En verder was er ook nog tutten en lief doen...
Dat wilde zeggen, niet met aggressieve zeep wassen (het beste is veel water erover laten stromen en met je handen de boel een beetje friemelen om het schoon te maken) en ook niet met een handdoek de boel daar droograggen, maar een beetje deppen en evt. zelfs met de fohn een beetje droogblazen (heb ik niet gedaan, ging mij net iets te ver).

En verder is het, net als met die vinger, een kwestie van oefening baart kunst... Dus hoe vaker je het doet, des te meer het plekje aan aanraking went etc.
Alleen is het nadeel bij dit soort dingen dat het zich in iemands hoofd nesteld, waardoor er (onbewust) spanning ontstaat, waardoor het alleen maar lastiger gaat. Dus de pauze die jullie nu ingesteld hebben is heel goed.
Ik kreeg destijds een algeheel neuk-verbod, maar verder mochten we alles doen 'wat god verboden heeft'. En dat helpt zeker ook, dan leer je weer een beetje ontspannen, en dan kan je dus op een gegeven moment met een vinger, en dan twee vingers etc. etc.
Wij hebben toen ook een hele kleine, smalle dildo gekocht om voorzichtig weer te wennen aan het idee.

Pfoe, al met al een lang verhaal, maar ik hoop dat je er iets aan hebt, want het is een vervelend probleem dat kan uitgroeien tot iets heel naars, alleen al omdat de zin in vrijen nogal snel kan doven hierdoor.
pi_20402529
Wow.. zo\n reactie had ik niet verwacht Brighteyes maar ik heb er zeker wat aan!

inderdaad ishet zo dat ze zelf hierdoor minder zin in seks krijgt, puur omdat ze eerst door die eerste pijn heen moet, wil ze echt seks kunnen hebben (vingeren en met de mond is meestal geen probleem, tenzij het nog pijn doet)

ik zal het mijn vriendin eens laten lezen, en dan zullen we eens kijken of het helpt! het is voor ons beiden zo niet leuk.. want ook ik vind het op deze manier niet leuk.. wil d'r ook geen pijn doen namelijk..

in ieder geval heel erg bedankt!
pi_20402540
quote:
Op zondag 4 juli 2004 00:54 schreef Lysandra het volgende:
hoelang hebben jullie al problemen met dat pijnlijk randje?
een behoorlijke tijd al.. daarom vraag ik het nu ook hier.. hebben zelf genoeg andere dingen geprobeerd..
  zondag 4 juli 2004 @ 10:56:40 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20402629
quote:
Op zondag 4 juli 2004 10:45 schreef addie84 het volgende:
Wow.. zo\n reactie had ik niet verwacht Brighteyes maar ik heb er zeker wat aan!

inderdaad ishet zo dat ze zelf hierdoor minder zin in seks krijgt, puur omdat ze eerst door die eerste pijn heen moet, wil ze echt seks kunnen hebben (vingeren en met de mond is meestal geen probleem, tenzij het nog pijn doet)

ik zal het mijn vriendin eens laten lezen, en dan zullen we eens kijken of het helpt! het is voor ons beiden zo niet leuk.. want ook ik vind het op deze manier niet leuk.. wil d'r ook geen pijn doen namelijk..

in ieder geval heel erg bedankt!
Oh, en ook ik zat niet te springen om naar de huisarts te gaan, maar goed, op een gegeven moment kwam mijn relatie echt in gevaar en ik was zeker wel bereid er alles voor te doen.
En zoals bij alles, jullie zullen niet de eerste zijn die met dit probleem bij hem/haar komen, dus als het op een gegeven nog niet beter gaat, zet die stap dan... echt het lucht ook enorm op om er eens met een 'medicus' over te praten...
pi_20402649
mja, dit probleem is er nu al een paar maanden, dus als dit biet lukt, zullen we ook echt wel naar een dokter moeten!

gelukkig kunnen we er altijd met zijn tweetjes over praten, wat eventuele moeilijkheden in de relatie geen kans geeft, wat dat betreft is het dus gelukkig geen probleem.. maar het is wel iets wat opgelost moet worden!

nogmaals bedankt
  zondag 4 juli 2004 @ 11:47:43 #20
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_20403245
Hebben we het nu over het randje aan de achterkant van de vagina... (onderkant in op-de-rug-liggende-positie)?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_20403318
ja
  zondag 4 juli 2004 @ 19:36:16 #22
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_20412253
Ah, jah, die zit bij mijn vriendin ook nog weleens in de weg... Wordt wel wat soepeler, en als we wat ruigere seks hebben, rekt het ook wel een beetje. Ze heeft er volgens mij nu wel minder last van dan toen we begonnen...
©DiscoveryChannel
  zondag 4 juli 2004 @ 20:59:22 #23
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_20414030
Wordt idd wel wat soepeler naarmate je vaker sex hebt.. zorg gewoon dat ze goed nat is.. Ik heb er zelfs soms nog wel eens last van en ik ben toch al een beste tijd sexueel actief
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_20414240
Moet je vriendin niet op vakantie zijn hé Mikeyman!
  zondag 4 juli 2004 @ 21:38:00 #25
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_20414778

zit mij nu af te vragen wie zich zo verveelt dattie zich voor deze grappige doch diepzinnige opmerking registreert/een kloon aanmaakt...

[ Bericht 49% gewijzigd door MikeyMan op 04-07-2004 21:52:39 ]
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')