Ik heb maar een handje vol van die films gezien..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef dolle_hond het volgende:
TM en Phennim : nog wel stemmen in het FLF - tournament
quote:far from heaven
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:26 schreef victorinox het volgende:
Volgens mij brand er iets bij een bepaald aantal graden...
Ik heb alleen geen tijd voor een nieuwe vraag.![]()
Fahrenheit 451: The temperature at which paper burns.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:30 schreef twentemeisje het volgende:
Dan kop ik 'm maar in... Fahrenheit 451met Julie Christie?
Daar wordt een remake van gemaakt
als ik me niet vergis....
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:42 schreef dolle_hond het volgende:
marlon brando
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Battleship Potemkin?
quote:Ik vond het een aardige film totdat ik 'The Parallax View' zag. Die film bleek bijna hetzelfde verhaal te hebben, maar is alleen 20 jaar eerder gemaakt.
quote:Vind het einde lekker onvoorspelbaar en helemaal geen "american hero"-gehalte hebben... I like that
quote:Prachtig de sfeer van die film. Ik weet al precies wat er gaat gebeuren, maar toch voel je je ongemakkelijk.
Fokkers over welke film?quote:Steengoeie film! Net op het moment dat ik het door dacht te hebben, ging het de compleet andere kant op![]()
Vooral het einde vond ik meesterlijk, al blijf je wel met een ontzettend kutgevoel achter
Nope.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
en ik zou wel eens willen weten welke Fokkers
misschien weer The Butterfly Effect
quote:1 van de allervetste openingsscènes óóit, maar daarna...
nee, niet echt een grote favoriet...
quote:eindelijk heb ik hem ook gezien
echt supersupervette film.......precies zoals iedereen zei
ook eens een amerikaanse film met een 'slecht' einde.....echt cool
quote:Mooie film, daar blijf je nog wel even over doordenken. Eigenlijk is het einde de logische consequentie van alles wat er aan vooraf is gegaan. Dat wat in de colleges wordt verteld blijkt erg juist te kloppen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:28 schreef Eluc het volgende:
Veel quotes doen me denken aan Requiem for a Dream, anderen maken dat weer onmogelijk.
quote:Ok... ik heb'm gister gekeken maar het einde heb ik niet afgewacht. Erg flauwe film. Hij kon me echt totaal niet boeien... ik ben afgehaakt om ca. 22:15 toen hij met de fbi praatte en niet vertelde dat z'n zoon ontvoerd was. Toen kreeg ik het idee dat het zo'n ontzettend standaard film zou gaan worden waar in het eind de hoofdrolspeler in eigen huis belaagd wordt door de vijand en uiteindelijk wint. Zoals er ongeveer 48 per jaar gemaakt worden.
Echt zonde van m'n tijd deze film (en dan te bedenken dat ik nog 2 films opgenomen heb van de week die ik dus nog niet heb bekeken).
Dat is niet fout.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:33 schreef GFP het volgende:
Arlington Road
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |