Ik zou niet weten waar mijn verkeerde been zitquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:11 schreef GFP het volgende:
[..]
Leuke avatar, met het goede been uit bed gestapt![]()
Ontopic...
Ik zou bijna denken dat dit over Kate Winslet gaat, maar da's dan mijn mening...
Jij bent wel erg van de felicitatiecommissie héquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:54 schreef dolle_hond het volgende:
gefeliciteerd ranja. ik dacht dat het morgen pas zou zijn.
ik doe t hier, daar weet iedereen het al
JAAAA, ranja Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:10 schreef Eluc het volgende:
Feli ranja
dank je, en zie profiel en oordeel zelfquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:15 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
JAAAA, ranja Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
en ben je nu een oude zak geworden ?![]()
helemaal niet dus! we schelen nl. niet veel...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:15 schreef ranja het volgende:
dank je, en zie profiel en oordeel zelf
Klopt, maar je zou moeten weten wat voor nummers op dit album staan voor je wat aan die hint hebtquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
je avatar is toch april march
aha, doet dus mee in FLF. maar of ik in mijn mailbox mag kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:46 schreef ranja het volgende:
1 naam goed
De film staat al op 2 punten. Scanman waar ben je
Dat ligt eraan...ga je dan ook een franse film vragenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aha, doet dus mee in FLF. maar of ik in mijn mailbox mag kijken
en weet je nu zonder opzoeken wie de hoofdrolspeelster is?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:53 schreef GFP het volgende:
Volgens mijn research moet het dan deze zijn...
La petite voleuse (1988-FRA) [The little Thief]
Dat staat helaas niet in het lijstje van dolle_hond, had ie er eigenlijk nog wel bij mogen zettenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:59 schreef ranja het volgende:
[..]
en weet je nu zonder opzoeken wie de hoofdrolspeelster is?
Dat heb ik nou altijd al willen hebben, een rood kruisje voor je verjaardag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |