Ik had toch wel aardig wat goeds voorspeldquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:01 schreef methodmich het volgende:
Wie had vorig seizoen de meeste goeien eigenlijk?
Stefan Jansen is weg bij FCDB...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:44 schreef numero_uno het volgende:
17 - FC Den Bosch - Stefan Jansen zal vaak net de belangrijke goal maken die hij vorig jaar ook vaak scoorde. Probleem alleen is dat Jansen het tot nu toe alleen heeft laten zien in de GGD want toen hij bij NEC in de HCE speelde bakte hij er zeer weinig van.
Toen ik Nec zag op nummer 5 wist ik al dat Vitesse als laatste zou eindigen bij je. Zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:44 schreef numero_uno het volgende:
blaat
Overigens is de selectie juist versterkt. Maar je zit er wel vaker naast zie ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:44 schreef numero_uno het volgende:
18 - Vitesse- Door de financiele pericelen was de ploeg genoodzaakt om vele contracten te laten aflopen of om spelers te verkopen hierdoor is de selectie van dusdanig laag niveau dat zelfs een goede spits/ middenvelder als Knopper of een verdediger/ middenvelder als Yakubu de club niet kan redden.
Maar ja dit denk ik maar![]()
Stefan Jansen?!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:44 schreef numero_uno het volgende:
17 - FC Den Bosch - Stefan Jansen zal vaak net de belangrijke goal maken die hij vorig jaar ook vaak scoorde. Probleem alleen is dat Jansen het tot nu toe alleen heeft laten zien in de GGD want toen hij bij NEC in de HCE speelde bakte hij er zeer weinig van.
Overigens ben ik niet de enige die Vitesse onderaan plaatstquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Toen ik Nec zag op nummer 5 wist ik al dat Vitesse als laatste zou eindigen bij je. Zo voorspelbaar.
Vitesse eindigt rond de 12de plekquote:Op maandag 26 juli 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Vitesse zal als alles mee gaat zitten weer meedoen om plek 4 en 5, maar ik heb nog een slag om de arm gehouden.
Ja, maar bij jou weet je gewoon dat het aversie is gezien deze quote van je in het Vitessetopic waarin je stelt dat Vitesse sterker mag worden geacht dan Nec:quote:Op maandag 26 juli 2004 15:18 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Overigens ben ik niet de enige die Vitesse onderaan plaatst
Sterker, en toch 13 plaatsen lager eindigen. Vreemd.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:16 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Komend jaar is Vitesse wel sterker maar toch zullen ze het moeilijk kunnen krijgen.
Mensen als in meervoud? Want ik zie alleen Methodmich praten over een zulke hoge eindklassering. De rest gokt bijna allemaal op plaats 9 t/m 18.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:42 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap niet waar mensen al dat optimisme rond Vitesse vandaan halen?Ik zeg niet dat ze weer zo'n klote seizoen gaan draaien, maar plek 4-5 vind ik wel erg optimistisch gedacht Mich
Aan Sturing zal het niet liggen. En de nieuw aangetrokken spelers zijn ook een hele stap vooruit. Daarom gok ik op plek 11. Maargoed, misschien een discussie voor in het daarvoor bestemde topic.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:56 schreef Eilanden het volgende:
Er zijn toch een behoorlijk aantal mensen die Vitesse rond de 8e plek neerzetten en dat is een hele forse stap vooruit. En ja ik heb Vitesse 15e neergezet, omdat de selectie in mijn ogen iets beter is, maar dat dezelfde coach er nog steeds zit en alhoewel het een clubman is, denk ik niet dat hij de juiste man is voor Vitesse.
Met de juiste voorzitter zie ik Vitesse gewoon medoen om europees voetbal. De club heeft een mythe en een verhaal nodig voor in barre tijden en een netwerk van symphatisanten voor de financiële en personele steun.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:56 schreef Eilanden het volgende:
Er zijn toch een behoorlijk aantal mensen die Vitesse rond de 8e plek neerzetten en dat is een hele forse stap vooruit. En ja ik heb Vitesse 15e neergezet, omdat de selectie in mijn ogen iets beter is, maar dat dezelfde coach er nog steeds zit en alhoewel het een clubman is, denk ik niet dat hij de juiste man is voor Vitesse.
Ik denk dat ze een beetje wat we het 'omgekeerde ajax' kunnen noemen worden. (Unlucky, veel met 1 doelpunt verschil in de laatste 10 minuten verliezen.) Dat zal ze mentaal/moraal nekken.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:56 schreef Eilanden het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:12 schreef Xante het volgende:
En verstand.
Laten we het hopen, ik heb me al vaker bestolen gevoeld tegen Heerenveen de laatste 3 jaar!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gevoelsmatig, waarbij moet worden gezegd dat ik vermoed dat 6 tot 10 dicht op elkaar zullen zitten. Vitesse zet de iet wat negatieve lijn door met een degradatie, Willem 2 stelt teleur en Heerenveen wordt het meerdere keren in de laatste minuten van punten beroofd.
Ik probeer dit soort lijstjes zo objectief mogelijk neer te zetten. Je zal altijd zien dat iemand zijn favo cluppie wat hoger neerzet dan anderen. (Ik ook, make no mistake.), maar voor de rest.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik heb me al vaker bestolen gevoeld tegen Heerenveen de laatste 3 jaar!
En Vitesse, wie hoopt nou niet dat ze eruit vliegen
Ik heb ze nota bene hoger ingeschat dan jijzelf.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:53 schreef DutchGooner het volgende:
Toch leuk om te zien dat bijna iedereen de nummer 18 fout heeft
Hmm, ik wens aan te passen tot:quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:01 schreef methodmich het volgende:
Leuk, weer zo'n voorspellijstje.
Ik zeg:
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. SC Heerenveen
5. Roda JC
6. FC Twente
7. AZ
8. Willem II
9. FC Utrecht
10. NAC Breda
11. NEC
12. RKC Waalwijk
13. Vitesse
14. FC Groningen
15. ADO Den Haag
16. RBC Roosendaal
17. De Graafschap
18. FC Den Bosch
Met name 6 t/m 13 zal weinig tussenzitten.
Laat me niet lachen, met Jamie Smith zijn we er echt een stuk op vooruit gegaan op de flank. Die weet tenminste nog dat voetbal een teamsport is en dat het dus wel eens handig is om een bal af te spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:44 schreef numero_uno het volgende:
15 - ADO Den Haag - Het zal wel weer een dubbeltje op zijn kant worden maar ook deze ¤0,10 cent zal in het voordeel van de geel groenen vallen, nu maar hopen dat ze het verlies van Castelen op kunnen vangen.
Hoi cultheldquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:08 schreef thetruth het volgende:
Gedurfd, maar ik verwacht dit:
Bekerwinnaar PSV
1 PSV
2 Ajax
3 sc Heerenveen
4 Feyenoord
5 AZ
6 Roda JC
7 Nec
8 Willem II
9 FC Twente