*stormloopt*quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:25 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa Jump, zo werkt dat dus niet he... nieuw topic openen en dan meteen weg rennen!
Jah! En Karwei!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:21 schreef RonaldV het volgende:
Gamma!
Krijgen we meteen een slotje: jullie houden je niet aan de regelsquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:25 schreef Jumparound het volgende:
dat weet je niet.. zometeen komt er weer yvonne een mod en zegt dat we verkeerd tellen
Spammert!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Jah! En Karwei!
want die heeft nu de kluspasaktie!
Ik help je wel herinnerenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:28 schreef Eska het volgende:
Mèn, ik zoek me nog suf naar oude radio-fragmenten....gaat (nu) even niet lukken hoor. Jammer.
Hey, don't shoot the messenger, right!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef RonaldV het volgende:
Spammert!
I knowquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Jah! En Karwei!
want die heeft nu de kluspasaktie!
Slowchat topic... dus gewoon lullen over niets eigelijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:29 schreef Ghadir het volgende:
wat is dit eigelijk?
In 36? Hij was nog jaren premier. En heeft nog vele toespraken gehouden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:29 schreef Jumparound het volgende:
Waarom is die Colijn niet opgenomen in het rijtje... famous last words?
Er hebben wel meer dan 1 persoon het loodje gelegt toen....
Dus als ik die kabels van mijn zelfgetrokken netwerk goed weggewerkt wil hebben, heb jij tips voor mijquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
I knowNieuwe boormachine heeft gekocht en er al twee heeft*
Wat Shin met de Mac heeft, heb ik met doe-het-zelf-zaken
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:28 schreef RonaldV het volgende:
Ik help je wel herinneren
Klopboor? Die trillen lekker he?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaren 80 vooral. Curry & Van Inkel, Soulshow... dat soort radio.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:29 schreef Shinadul het volgende:
Radio fragmenten waarvan?
Weet jij het, weet ik hetquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:29 schreef Ghadir het volgende:
wat is dit eigelijk?
Hoi!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:29 schreef Ghadir het volgende:
wat is dit eigelijk?
leg je kabels en stort er beton overheenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dus als ik die kabels van mijn zelfgetrokken netwerk goed weggewerkt wil hebben, heb jij tips voor mij
Klinkt als de Zoetermeer-lijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:32 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoi!
Gezellige slowchatklets. Niks meer, niks minder.
't Is net een stoptrein die nergens naar toe gaat, je kunt altijd in- en uitstappen.
Woei! Good for you, girly!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee! dat is verbodenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef Beach het volgende:
Hier mag je dus wel slowchatten?
Nou, slow.... t KEN rap gaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef Beach het volgende:
Yupquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef Beach het volgende:
Hee, jij weet zaterdag waar mijn huis woont. Take a good look around... allemaal zelf gestuct en verbouwd he hier! In mijn uppie!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dus als ik die kabels van mijn zelfgetrokken netwerk goed weggewerkt wil hebben, heb jij tips voor mij
slecht plan, kabels lopen verticaalquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
leg je kabels en stort er beton overheen
Is zelfs verplicht!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef Beach het volgende:
* klusjesvrouw (m/v) zoektquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hee, jij weet zaterdag waar mijn huis woont. Take a good look around... allemaal zelf gestuct en verbouwd he hier! In mijn uppie!
Van die houten muren maken en beton erin storten...quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:34 schreef Shinadul het volgende:
[..]
slecht plan, kabels lopen verticaal
inclusief gebladderd gouden entree dankzij de verbouwcapaciteiten van de buurman?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hee, jij weet zaterdag waar mijn huis woont. Take a good look around... allemaal zelf gestuct en verbouwd he hier! In mijn uppie!
Een echte bikkel gaat door! (6.00uur d'ruit)quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:35 schreef Beach het volgende:
Mooi ik ben namelijk gek op slowchattenMaar ik ga zo slapen want ik moet er weer om 6.15 uit
![]()
Nog tijd zat dusquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:35 schreef Beach het volgende:
Mooi ik ben namelijk gek op slowchattenMaar ik ga zo slapen want ik moet er weer om 6.15 uit
![]()
Oeh, die ken ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef RonaldV het volgende:
Klinkt als de Zoetermeer-lijn.
* klusjesvrouw (v / !m) zoektquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* klusjesvrouw (m/v) zoekt
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:32 schreef Jumparound het volgende:
De bafaamde pocket klopboor
Dat (m/v) is wettelijk verpicht, hoorde ik vanavondquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:36 schreef Shinadul het volgende:
[..]
* klusjesvrouw (v / !m) zoekt
Slapen kan altijd nog joh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:35 schreef Beach het volgende:
![]()
Nah, kan je net zo goed opblijven met ons.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:35 schreef Beach het volgende:
![]()
idd in andere topics was men niet zo gek op mijquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Slapen kan altijd nog joh!
Maar je weet het iig te vinden nu.
Oh geinig, maar op sommige beroepen zijn vrouwen vereist en op sommige beroepen zijn mannen vereistquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat (m/v) is wettelijk verpicht, hoorde ik vanavond
Ow dear....quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:38 schreef Beach het volgende:
idd in andere topics was men niet zo gek op mij
secretaresse m/vquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:38 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Oh geinig, maar op sommige beroepen zijn vrouwen vereist en op sommige beroepen zijn mannen vereist
Hoe willen ze dat gaan oplossen dan?
neequote:Op donderdag 8 juli 2004 00:39 schreef Eska het volgende:
[..]
Ow dear....
Durf je ook te vertellen waarom?
Misschien met de toevoeging "de voorkeur gaat uit naar...."quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:38 schreef Shinadul het volgende:
Oh geinig, maar op sommige beroepen zijn vrouwen vereist en op sommige beroepen zijn mannen vereist
ja, dank dat je me even herinnert... moet morgen even achter de verzekering aan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
inclusief gebladderd gouden entree dankzij de verbouwcapaciteiten van de buurman?
oh dat gaat nog wel, maar wat dacht je van:quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:40 schreef Beach het volgende:
[..]
secretaresse m/v![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:40 schreef Beach het volgende:
nee![]()
Aanvullende eisen stellen. Voorbeeld:quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:38 schreef Shinadul het volgende:
[..]
ja, ik zou zeggen kijk eens bij mijn active topicsquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat mogen wij zelf gaan uitvinden?
Rood kruisquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:43 schreef Jumparound het volgende:
sorry, sorry, sorry....
dude, special for u...
[afbeelding]
Bikini model (zie ik een man nog niet doen)quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Misschien met de toevoeging "de voorkeur gaat uit naar...."
Maar is dat zo dan, dat er (nog) beroepen zijn waarbij het geslacht van zoveel belang is?
f5quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Rood kruis
ik zie geen rood kruis, ik zie helemaal niksquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Rood kruis
Hee, die boor heb ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:43 schreef Jumparound het volgende:
sorry, sorry, sorry....
dude, special for u...
[afbeelding]
Ik voldoe dus al niet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Aanvullende eisen stellen. Voorbeeld:
In het Amerikaanse leger mag je (net als hier) niet op sexe discrimineren. In Arabië mag een vrouw eigenlijk niets als haar man er niet bij is. Dus hoe adverteer je een functie voor een man in Saoedi? Simpel: In de aanvullende eisen zet je neer:
"must be able to drive a car without assistance.![]()
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Hee, die boor heb ikAls ik die nou meeneem naar de BBQ, kan ik dat plaatje dus realiseren
Voayeurisme!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:43 schreef Beach het volgende:
ja, ik zou zeggen kijk eens bij mijn active topics
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Voayeurisme!
Hmz, zolang je geen ernstige delicten hebt gepleegd kom je, wat mij betreft, gewoon blanco binnen hier binnen hoor.
uitsloverquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:46 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil jou ook wel blijmaken hoor. Speciaal voor jouquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
uitslover
ik zeg..... arnold swantznegger?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:41 schreef Shinadul het volgende:
[..]
oh dat gaat nog wel, maar wat dacht je van:
Surrogaat(baar)moeder.... dat wil ik een man nog wel eens zien nadoen
Maak me gek... jezus, wil je me tegen het plafond (moet nog gestuct worden trouwens) hebben??? Mag ik die afbeelding 300x200 voor boven mijn bed???quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:43 schreef Jumparound het volgende:
sorry, sorry, sorry....
dude, special for u...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel blijmaken hoor. Speciaal voor jou![]()
Uitsloverquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
pixels? of CM?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maak me gek... jezus, wil je me tegen het plafond (moet nog gestuct worden trouwens) hebben??? Mag ik die afbeelding 300x200 voor boven mijn bed???
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:43 schreef RonaldV het volgende:
Rood kruisFixed
Is nie goed geschreven zo....quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:45 schreef Eska het volgende:
Voayeurisme!
Hij is 800 x 436quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maak me gek... jezus, wil je me tegen het plafond (moet nog gestuct worden trouwens) hebben??? Mag ik die afbeelding 300x200 voor boven mijn bed???
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Uitslover![]()
Dquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Is nie goed geschreven zo....![]()
Kunnen we 't op het tijdstip gooien? Of eventueel iets anders? :')
POG?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Is nie goed geschreven zo....![]()
Kunnen we 't op het tijdstip gooien? Of eventueel iets anders?
Aquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Next try, please?![]()
Zit er bij jou dan ook dat ene leuke opschroefstukje op?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Hee, die boor heb ikAls ik die nou meeneem naar de BBQ, kan ik dat plaatje dus realiseren
POG yourself!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:50 schreef RonaldV het volgende:
POG?
Die is al onderweg naar jouquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zit er bij jou dan ook dat ene leuke opschroefstukje op?
Plots Opkomende Geilheidquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:52 schreef Eska het volgende:
[..]
POG yourself!![]()
geen ideeeeeeisdah
CU2... man van 37 ...quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ze er veelvuldig gebruik van maakt heeft ze een rood kruis ja![]()
Sorry.. was nog ff aan het MSN-en met een CU2-l@L-fok dame
ik moest ff reageren.. doeii
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
CU2... man van 37 ...![]()
![]()
Gooi 'm maar in een koker op de post. De postbode neemt mij al lang niet meer serieus.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hij is 800 x 436
U wou serieus genomen worden, mevrouw?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gooi 'm maar in een koker op de post. De postbode neemt mij al lang niet meer serieus.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:56 schreef Eska het volgende:
[..]K
E
Y
B
O
A
R
D
![]()
Ah!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:53 schreef RonaldV het volgende:
Plots Opkomende Geilheid
Kejje nagaan... hoe exclusiefquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:53 schreef Jumparound het volgende:
maar de roze zat er niet bij in het plaatje
[afbeelding]
ik welquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:57 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah!
En daar gaat men van typo-en?![]()
Vandaar ook het presentje!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Gooi 'm maar in een koker op de post. De postbode neemt mij al lang niet meer serieus.
Ik zit al sinds 2001 niet meer op CU2quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
CU2... man van 37 ...![]()
![]()
Volgaarne, als het u niet te zeer ontrieft?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
U wou serieus genomen worden, mevrouw?
Ik begrijp dat je je bed niet meer kunt vinden sinds de Biereco's?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 2001 niet meer op CU2
Dus toen was ik een stuk jonger
Ik ken nog maar 2 mensen van CU2.... dus het was niet een algehele verspilling
POG?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:58 schreef Shinadul het volgende:A
I
K
G
A
S
...
Dat gerieft mij vast welquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgaarne, als het u niet te zeer ontrieft?
Mag ik jou serieus nemen dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgaarne, als het u niet te zeer ontrieft?
Al sinds 2001 niet meer... toen was je 34... en je kent nu nog maar twee mensen van CU2... OMG, lig in een deuk hier, Sharkie toch...quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 2001 niet meer op CU2
Dus toen was ik een stuk jonger
Ik ken nog maar 2 mensen van CU2.... dus het was niet een algehele verspilling
Mits je het serieus doet: ja.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:02 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mag ik jou serieus nemen dan?
Ik was aan het kletsen met Ravenous.. die had ik een tijdje niet meer online gezien... ff bijkletsen..quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:00 schreef RonaldV het volgende:
Ik begrijp dat je je bed niet meer kunt vinden sinds de Biereco's?
Help jij Shin maar efkesquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:03 schreef Eska het volgende:
*discreet hoofdje even afwendt*
wel ff opschieten hè
quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Al sinds 2001 niet meer... toen was je 34... en je kent nu nog maar twee mensen van CU2... OMG, lig in een deuk hier, Sharkie toch...![]()
![]()
![]()
Ja erg he dat POG ..... vooral ehhh nee laat maarquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:01 schreef Eska het volgende:
[..]
POG?
Of zie ik iets weer niet?
Nee hoor, ik heb al heel lang een contract met dude... doe jij eska maarquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Help jij Shin maar efkes
quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:06 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al heel lang een contract met dude... doe jij eska maar
Zeggen we toch niet, jij bent juist uitverkoren boven al die damesquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:08 schreef Eska het volgende:
Hey, ik ben geen left-over hoor!
Mot je nou wel of niet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:08 schreef Eska het volgende:
Hey, ik ben geen left-over hoor!
Voor motten hebben we wel wat anders.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:10 schreef RonaldV het volgende:
Mot je nou wel of niet?
vrouwen...
Ik veeg hier de tranen van mijn wangen na die bekentenis van Sharkquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:08 schreef Shinadul het volgende:dude toch
Brrrr...quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:12 schreef Eska het volgende:
[..]
liever een man dan?![]()
Nou dan!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:14 schreef RonaldV het volgende:
Brrrr...
the horror!
Ja daarin ben je wel oprecht, maar ik heb toch het idee dat je hem uitlachtquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik veeg hier de tranen van mijn wangen na die bekentenis van SharkHet is dus stiekem gewoon een schatje, in al zijn eenvoud. CU2... toch leuke contacten aan over gehouden... OMG.
Ah nee, dat klinkt misschien niet aardig, maar ik bedoel het oprecht: Ik denk dat Shark best een lieverd is![]()
Ja mevrouw...quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Nou dan!![]()
Niet miepen over vrouwen dus!
Toelacht, Shin.... TOE-lachtquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:16 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ja daarin ben je wel oprecht, maar ik heb toch het idee dat je hem uitlacht
Oh is dat hetquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Toelacht, Shin.... TOE-lacht
Dat is helemaal waar Eska, maar heb je iemand verkeerd ingeschat dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:18 schreef Eska het volgende:
en toch hè, vind ik het soms verrekte lastig om mensen in te schatten, zo op het internet.
lijkt op een ander soort mensenkennis aan te komen dan IRL
vervelend als de plank wordt misgeslagen
Braaf....quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:17 schreef RonaldV het volgende:
Ja mevrouw...
* RonaldV stopt mes weer terug in keukenlaquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:19 schreef Eska het volgende:
[..]
Braaf....
en ja, ik heb ook ogen in mijn rug!![]()
Ja.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:15 schreef Piro het volgende:
Wordt hier ook al geslowchat?
Mogen reeksen weer?.
Ik twijfel soms behoorlijk, dat wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:19 schreef Shinadul het volgende:
Dat is helemaal waar Eska, maar heb je iemand verkeerd ingeschat dan?
Nee, écht niet!!! Ik heb een voetbal voor hem gekocht, hoe ernstig wil je het hebben zeg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:16 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ja daarin ben je wel oprecht, maar ik heb toch het idee dat je hem uitlacht
Daar kan ik mee leven.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja.
Als je je aan de regels houdt: niet over barbies praten en snijdt zo nu en dan de wereldvrede aan.
Verder alles cool hier![]()
Wees welkom dus!
Hoi!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:15 schreef Piro het volgende:
Wordt hier ook al geslowchat?
Mogen reeksen weer?.
Echte liefde!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, écht niet!!! Ik heb een voetbal voor hem gekocht, hoe ernstig wil je het hebben zeg.
Wauw.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:23 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoi!
Hier mag alles veel wat geslowchat worden ja.
Watje!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:20 schreef RonaldV het volgende:
* Eska stopt mes weer terug in keukenla
Ok dan... ook weer opgelostquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, écht niet!!! Ik heb een voetbal voor hem gekocht, hoe ernstig wil je het hebben zeg.
When you least expect it.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Watje!
Jij ging naar bedquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
When you least expect it.
Wie dan? Of wil/kan je dat niet zeggen? Wat me ook logisch lijkt trouwens.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik twijfel soms behoorlijk, dat wel.
Sommige mensen weten me steeds weer opnieuw op het verkeerde been te zetten.
maar misschien ligt dan ook (mede) aan mezelf
quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:23 schreef RonaldV het volgende:
Lui, iemand meldt me net (en geheel terecht) dat het inmiddels half 2 dreigt te worden. Ik smeer m!
Wat zei zij.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:24 schreef Eska het volgende:
Watje!
Er zitten wat dames me wakker te houden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:26 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Jij ging naar bed
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zitten wat dames me wakker te houden.
Eigenlijk alleen van 01:15 tot 01:30quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:24 schreef Piro het volgende:
Wauw.
Alleen nachtslowchat of overdag ook?
Alles wat niet met het gaarmaken van vless te maken heeft is een go-go!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:23 schreef Piro het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven.
Wat is het quasiverkaptegespreksonderwerp (Oe, scrabblewoord) van vanavond?
Mja, nee, nu in ieder geval niet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie dan? Of wil/kan je dat niet zeggen? Wat me ook logisch lijkt trouwens.
Meth en alcohol.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:30 schreef ArtyShock het volgende:
Mensen kom op... niet zo schreeuwen. Ik probeer hier ook te slapen maar ben nog steeds klaarwakker...
Tips ?
Cliffhangertjes houden een topic levendigquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:31 schreef Eska het volgende:
Mja, nee, nu in ieder geval niet.
damn, was niet mijn bedoeling er zoiets raadselachtigs van te maken....sorry.
Sorry, ik had mijzelve niet onder controle. Zal er op letten nuquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:30 schreef ArtyShock het volgende:
Mensen kom op... niet zo schreeuwen. Ik probeer hier ook te slapen maar ben nog steeds klaarwakker...
Tips ?
Ja, die's lekker. Ik bedoelde meer iets waarbij ik de volgende ochtend niet kwijlend in een coma lig.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:32 schreef Piro het volgende:
Meth en alcohol.
Als ze maar spannend genoeg zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:33 schreef ArtyShock het volgende:
Cliffhangertjes houden een topic levendig
Ik ben van het akelige soort dat daar niet gevoelig voor is.quote:En als mensen maar genoeg zeuren, dan vertel je 't uiteindelijk vanzelf toch ?
Volgende keer specifiek de vraag stellen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, die's lekker. Ik bedoelde meer iets waarbij ik de volgende ochtend niet kwijlend in een coma lig.
Hey fruittiepje !quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:33 schreef Eska het volgende:
Hey hoi, Arty!
Posten schijnt enorm goed te helpen, jongen!
Toe maar!
Ok dan, posten it is...quote:Mja, nee, nu in ieder geval niet.
Geeft niet meis, ik denk dat ik ergens wel weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:31 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, nee, nu in ieder geval niet.
Jij bent erg van de kunstmatige middeltjes hè. Aandeeltjes Bayers toevallig ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:36 schreef Piro het volgende:
Volgende keer specifiek de vraag stellen..
Slaappillen?
Niet kijken maar posten, is het credo!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:36 schreef Shinadul het volgende:ik zit hier buffy te kijken en val zowat in slaap, ondanks de behoorlijk pikante scenes
Hoechst, BAYER, BASF, IG Farben.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij bent erg van de kunstmatige middeltjes hè. Aandeeltjes Bayers toevallig ?
Maareh, slapen is nooit zo het probleem. Alleen het tijdstip waarop de maatschappij me dicteert wanneer dat zou moeten botst wat met m'n bioritme...
Nou ja goed, ik rook hem nu, dan nog alle lichtjes uit doen, tandjes poetsen, even lezen... dus voordat ik slaap duurt het nog wel even hoor!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:40 schreef Shinadul het volgende:
Sigaret voor het slapengaan? geniet er maar van dan
Hey, groente-hapje! (nog nooit gegeten, trouwens. tenminste, niet dat ik weetquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:37 schreef ArtyShock het volgende:
Hey fruittiepje !
Wat zeg ik nu net?!quote:Wil je het nu al vertellen ?
Is punniken helemaal de kinky trend deze zomer ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:39 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje, wat een activiteit nog zo op de late avond...
Ik kan met gepaste trots vertellen dat het wat bloed, weet en punniken gekost heeft, maar mijn jurkje is af!Pfew, nu kan ik met en gerust hard gaan slapen...
Gute nacht, Freunde... Ich rauch nog eine Sigarette... bladiabla
Trusten allemaal!
Oeh! pics?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:39 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje, wat een activiteit nog zo op de late avond...
Ik kan met gepaste trots vertellen dat het wat bloed, weet en punniken gekost heeft, maar mijn jurkje is af!Pfew, nu kan ik met en gerust hard gaan slapen...
Gute nacht, Freunde... Ich rauch nog eine Sigarette... bladiabla
Trusten allemaal!
Cliff Richards is okquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Als ze maar spannend genoeg zijn.
Dat de cliff zeg maar lekker hoog is en dat er heel eng gehangen wordt. En zo.
[..]
Ik ben van het akelige soort dat daar niet gevoelig voor is.
Zijn goed te doen. Beetje moeilijk gaar te krijgen, maar de bodems zijn voorgegaard te krijgen in pot of blikquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:42 schreef Eska het volgende:
Hey, groente-hapje! (nog nooit gegeten, trouwens. tenminste, niet dat ik weet
quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:42 schreef Eska het volgende:
Wat zeg ik nu net?!![]()
Nu ben ik weer benieuwd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Geeft niet meis, ik denk dat ik ergens wel weet wat je bedoelt![]()
En nu over tot de orde van de dag
Hey, omdat ik toevallig een tikkie traag tik, wil dat niet meteen zeggen dat ik er niet naar vraag hè.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:44 schreef ArtyShock het volgende:
Omdat anders iemand anders het wel vraagt: foto's !
Ouwe zemelaar modus: Cliff Richards is zeer zwaar niet ok.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Cliff Richards is ok
Volgens mij moeten wij hardcore aan de msn?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Nu ben ik weer benieuwd.
Hoe dan ook, orde van de de dag is altijd oké!
Vrouwen zijn gek op shoppen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:47 schreef Brighteyes het volgende:
ok, maak ik er een 2 minuten foto van... even mijn kop eraf shoppen...
Mja, ik weet het nog niet hoor. Staat mij iets bij over pizza?s die vooral zónder artisjokhartjes moesten. Zal niet voor niets geweest zijn, lijkt mij?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:46 schreef ArtyShock het volgende:
Zijn goed te doen. Beetje moeilijk gaar te krijgen, maar de bodems zijn voorgegaard te krijgen in pot of blik
Oeh, dat zou wat zijn!quote:Ja nou, weet ik veel... Misschien probeerde je ons wel op het verkeerde been te zetten.
Wow.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:50 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
*duikt weg en gaat op de klok zitten kijken...
quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:51 schreef Piro het volgende:
[..]
Wow.
Van wie is die set mooie benen?
Gewaagde outfit !quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:50 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
*duikt weg en gaat op de klok zitten kijken...
Wellicht wel, dear!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij moeten wij hardcore aan de msn?
Ik vind ze mooi.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]ik had veel verwacht, maar niet dat ik mooie benen zou hebben. Thanks, ik ga met een glimlach om mijn mond slapen strakjes
Ach... ouwe zemelaar inderdaad [/familie Knots modus]quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ouwe zemelaar modus: Cliff Richards is zeer zwaar niet ok.
Behalve toen met de young ones.
Maar die andere cliffhanger: Stallone... Is dat wat ?
Meer mag je er zelf bij verzinnen, het ging om dat jurkje!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:54 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi.
Meer?
Thanks!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:54 schreef Eska het volgende:
Wow! Hij is súper, Brighteyes!!
Heb je dat echt in één avondje geknutseld??
quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:49 schreef ArtyShock het volgende:
Maar die andere cliffhanger: Stallone... Is dat wat ?
Dat is klote.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meer mag je er zelf bij verzinnen, het ging om dat jurkje!
Ik vind het evengoed echtquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:56 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks!
Nee, 3 avondjes... Eentje is wel heel weinig.
Gelukkig, ik had toch erg getwijfeld aan mijn beeld van jou als je nu juist hem geweldig had gevondenquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach... ouwe zemelaar inderdaad [/familie Knots modus]
Ik heb niets met Stallone en wil tegen het slapen aan ook niet aan die man denken. Wat een engerd, dat lijf!!! Brrrr... hoe kan iemand dat mooi vinden, te érg gewoon, alsmede zijn hoofd. Ik gooi maar even wat in de groep, mijn mening moge duidelijk zijn.
Truste!
M'n moeder is daar ook handig mee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik vind het evengoed echt![]()
Gaaf hoor, dat je dat zo kunt.
Mèn, ik wou dat ik zoiets kon.
Thanks again. Zijn wel wat avondjes les aan vooraf gegaan hoor. Maar het is wel heel prettig dat ik het kan. Kan het tenminste volledig op maat gemaakt worden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar àls je het kon...quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:58 schreef Eska het volgende:
Laatste post: morgen even doen ja. Meld je even aan bij me of ik v.v.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:53 schreef Eska het volgende:
[..]
Wellicht wel, dear!
zal wel morgen worden, denk ik?
Tja, dat zet een mens aardig op het verkeerde beenquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:01 schreef Eska het volgende:
Ik loop achter met welterusten zeggen hè.![]()
Komt door al die mensen die zéggen dat ze gaan slapen, maar daar stiekem toch nog even mee wachten.
Is gezellig natuurlijk, dat zeker!
Maar o zo verwarrend.
Alles valt of staat met je interesse.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:00 schreef Piro het volgende:
M'n moeder is daar ook handig mee.
Ik kan 90% van alle mechanische troep in het huishouden versleutelen, maar ik weet nog steeds niet hoe die teringnaaimachine werkt.
Is oké! Truste dear!quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Laatste post: morgen even doen ja. Meld je even aan bij me of ik v.v.
Truste echt nu
Dus als de naaimachine stuk is, kun jij 'm niet maken ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:00 schreef Piro het volgende:
M'n moeder is daar ook handig mee.
Ik kan 90% van alle mechanische troep in het huishouden versleutelen, maar ik weet nog steeds niet hoe die teringnaaimachine werkt.
Ja hoor!quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:01 schreef ArtyShock het volgende:
Maar àls je het kon...
Zou je het dan ook aantrekken ?
Nee, dat zie je toch verkeerd. Gewoon in verwarring gebracht. Da's alles.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:02 schreef ArtyShock het volgende:
Tja, dat zet een mens aardig op het verkeerde been
Wel, water bij de vis dan. Eh, boter bij de wijn ! Oftewel, je valt pas door de mand als je je uitspraken geen kracht bijzet met fotootjesquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:06 schreef Eska het volgende:
|Ja hoor!
word ik nu geacht door e.o.a. mandje te vallen dan?
Nou, dan kun je wel fluiten naar die vogel in je hand, want ik heb dat jurkje dus niet hè.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:08 schreef ArtyShock het volgende:
Wel, water bij de vis dan. Eh, boter bij de wijn ! Oftewel, je valt pas door de mand als je je uitspraken geen kracht bijzet met fotootjes
Nah....quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:11 schreef ArtyShock het volgende:
Hmmm. Hier gaat om 7 uur de wekker weer. Ga nu toch maar eens aan weidse vlaktes met huppelende wolbalen denken.
Welte !en
Mij een beetje dood maken met een blije mus !quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:10 schreef Eska het volgende:
Nou, dan kun je wel fluiten naar die vogel in je hand, want ik heb dat jurkje dus niet hè. [afbeelding]
Hey, wie een kuil zaait voor een ander....zal zijn eigen boontjes oogsten!quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:14 schreef ArtyShock het volgende:
Mij een beetje dood maken met een blije mus !
Aan alle mooie eindes...quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:12 schreef Eska het volgende:
Nah....![]()
Slaap lekker, Arty!![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:18 schreef ArtyShock het volgende:
Aan alle mooie eindes...
En nu ga ik echt. Want anders sta je straks weer op een verkeerd been raak je weer zo verward
Dadelijk ook maar een poging tot verslapen doet, kijken of ik ook vrij kan krijgenquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:22 schreef -PatrickO- het volgende:
GVD... Vergeten wekker te zetten gisteravondNu ja, extra dagje vrij dan maar...
![]()
Zo laat gaan slapen en dan nu al present????quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen allen!
Je wil ook niet weten hoe... Echt te brak... Dan heb ik echt zo de pest aan mezelf met mijn fantastische zelfdiscipline.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo laat gaan slapen en dan nu al present????
Shit, te laat.. ik ben al op kantoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dadelijk ook maar een poging tot verslapen doet, kijken of ik ook vrij kan krijgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Quoi![]()
ook aan het werk of nog lekker aan het bijkomen
Zit eerst es ffkes aan een bakkie koffie, mail checken en alles........ Zo lekker aan de arbeid jah....quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Quoi![]()
ook aan het werk of nog lekker aan het bijkomen
Ja, over jouquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:54 schreef passie66 het volgende:
zozozo, goeiemorgen allemaal weer!!! hebben we het al over iets specifieks?
Leverworstquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:03 schreef Quoi het volgende:
Man o man....zo vroeg in de morgen en dan al een wereldsgroot dilemma......
Wat doe ik op mijn boterhammetjes???
Ow mèn....pure nostalgie, speculaas op brood!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Speculaas!
Goed he! Ze hebben hier van die poppetjes in de kantine en zo af en toe eens op brood. Jummie!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:14 schreef Eska het volgende:
[..]
Ow mèn....pure nostalgie, speculaas op brood! :')
*noteert op booschappenlijst*
Ik had zojuist uit het bedrijfslestaulant een ciabatta met filet americain met ei!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goed he! Ze hebben hier van die poppetjes in de kantine en zo af en toe eens op brood. Jummie!![]()
Geprakte banaan met suikerquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:29 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh passie en Eska.
hmmm.. tja.. als ik brood zou eten zou ik er aardbeien op doen... daar heb ik ineens zin in
ja daar krijg ik ook steeds zin in als ik die icoon van eska zie :-)quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:29 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh passie en Eska.
hmmm.. tja.. als ik brood zou eten zou ik er aardbeien op doen... daar heb ik ineens zin in
Yak! BIG yak!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Geprakte banaan met suiker![]()
Ja! Nooit gehad? Moet je echt eens proberen, is superlekker! Wel meteen eten anders wordt je speculaas zacht en is het niet lekker meer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
Speculaas op brood?
klinkt als iets voor 65+ersquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Geprakte banaan met suiker![]()
Nouhou, wit brood met geprakte banaan met suiker owndquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klinkt als iets voor 65+ers
Ja precies, met zo'n bekertje koffie erbij met verdikkingsmiddel erin tegen het verslikken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klinkt als iets voor 65+ers
al lang niet meer gehadquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
Speculaas op brood?
waarom prakken? kun je het zo niet verterenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nouhou, wit brood met geprakte banaan met suiker ownd
Nog nooit gehadquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ja! Nooit gehad? Moet je echt eens proberen, is superlekker! Wel meteen eten anders wordt je speculaas zacht en is het niet lekker meer.
Kan iemand zich hier nog de speculaaspasta herinneren van een jaar of 15-16 terug? Die was ook heel![]()
Ik schrik tegenwoordig heel erg als ik het over dingen heb van 15 jaar terug of zo.![]()
![]()
Nee, ik ben 65+ dus mn speisvertering is naar de teringquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom prakken? kun je het zo niet verteren
*boos kijkt*quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies, met zo'n bekertje koffie erbij met verdikkingsmiddel erin tegen het verslikken.
Van die koffie die dan nog stijver is dan het gemiddelde mona-puddinkje.
Hoi D.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:36 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjjjjj
Niets van aantrekkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nee, ik ben 65+ dus mn speisvertering is naar de tering
dus ook de korstjes van je brood af snijden dan hequote:Op donderdag 8 juli 2004 10:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nee, ik ben 65+ dus mn speisvertering is naar de tering
Ik weet zeker dat je daar punten mee gaat scoren bij ze!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog nooit gehad![]()
ik laat eerst wel de kinderen proberen , smullen ze probeer ik het wel
Ja. Omdat 15 jaar terug was toen ik 14 was... en dat je je toen dus wel bewust was van dingen die je deed en wat je erbij dacht en voelde enzo. Dat ik me het zo goed kan herinneren allemaal.quote:Waarom schrik je als je erover denkt? voel je je oud![]()
Ja, want je koffie is te dik om ze te kunnen soppen!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus ook de korstjes van je brood af snijden dan he
heb net kaas en roompate gehad, straks omelet met spek en kaasquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi D.![]()
wat doe jij allemaal voor raars op brood
FFS, daar heb je toch een blender voor!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, want je koffie is te dik om ze te kunnen soppen!
Zal toch wel meevallenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je daar punten mee gaat scoren bij ze!
[..]
Ja. Omdat 15 jaar terug was toen ik 14 was... en dat je je toen dus wel bewust was van dingen die je deed en wat je erbij dacht en voelde enzo. Dat ik me het zo goed kan herinneren allemaal.
Heel stom, maar dan voel ik de rimpels echt in mijn kop trekken.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
iik kom stiekem even kijken hier
hoi Missyquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
iik kom stiekem even kijken hier
Kaas en roompate bij elkaar?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb net kaas en roompate gehad, straks omelet met spek en kaas
dat zei ik nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kaas en roompate bij elkaar?![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
hoi Shin![]()
realiseer me net, als ik dadelijk klaar ben met werken heb ik weekend![]()
Het was dan ook een vraag Mupquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zei ik niet
ojeequote:Op donderdag 8 juli 2004 10:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
mogge
ik heb zo rijles
mn 2e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |