Ik trek me stilletjes terug uit dit topic...quote:
Da's te ruim.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:09 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Een kapot is alles waar een hoekje vanaf mist. [afbeelding]
meer dan 12000 posts, en toch is het de eerste keer dat ik je hier ziequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:09 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoezo?
tis niet ruk, tis een iemand die de smiley verkracht op een manier zodat hij nog irritanter wordquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:13 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
hey ruk!
bewijsquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:15 schreef godard_k het volgende:
[..]
tis niet ruk, tis een iemand die de smiley verkracht op een manier zodat hij nog irritanter word
joh, bijna goed, maar dan heel anders.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:20 schreef El_Bartos het volgende:
iets blauw-grijs achtigs op een witte achtergrond
mag ik nu?
Ik zag er een blauwe glijbaan met blauwe lucht op een tropisch eiland met palmbomen in.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:28 schreef RedBitch het volgende:
[..]
is goed
http://www.xs4all.nl/~awwinkel/raadplaat2.jpg
Ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:29 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ik zag er een blauwe glijbaan met blauwe lucht op een tropisch eiland met palmbomen in.
weer zo een kutopgavequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:28 schreef RedBitch het volgende:
[..]
is goed
http://www.xs4all.nl/~awwinkel/raadplaat2.jpg
raad dit plaatje nu dan, dan mag jij er 1 verzinnenquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:36 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
weer zo een kutopgave
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:39 schreef Myster_E het volgende:
Een deel vh gezicht van een monster?
een bontjasquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:41 schreef RedBitch het volgende:
http://www.xs4all.nl/~awwinkel/zoek.jpg
is ie dan
heb je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel van die diertjes nodigquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef El_Bartos het volgende:
het dier waarvan de bontjas gemaakt is
wat een kutopgavequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:47 schreef RedBitch het volgende:
[..]
ja, idd
http://www.xs4all.nl/~awwinkel/Vlinder.jpg
ik ook niet, maar mijn bloemen in mij tuin wel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
wat een kutopgave
ik heb niet eens een vlinder
ik heb niet eens een tuinquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:49 schreef RedBitch het volgende:
[..]
ik ook niet, maar mijn bloemen in mij tuin wel.
Een kruisjequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:56 schreef haaahaha het volgende:
Geen bandje.
Iets duidelijkere foto
[afbeelding]
kom maar op met je plaatje!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:59 schreef El_Bartos het volgende:
wat een kutopgave
ik heb niet eens een joystick
echt???quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:01 schreef RedBitch het volgende:
[..]
kom maar op met je plaatje!
weet jij het antwoord?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:11 schreef RedBitch het volgende:
geen foto, geen ventiel, geen string ( string zeker niet, geeft namelijk niet zo mee)
ik weet idd, het antwoord, heb er in het dagelijks leven niet zoveel mee te maken, maar ken het welquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:12 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
weet jij het antwoord?
waarom vraag je het dan!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:13 schreef RedBitch het volgende:
[..]
ik weet idd, het antwoord, heb er in het dagelijks leven niet zoveel mee te maken, maar ken het wel![]()
een condoom!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef MisszJ het volgende:
het geeft mee en je hebt er in het dagelijkse leven niet zoveel mee temaken.....
nee, het geeft juist niet mee, en nee IK heb er in het dagelijks leven niet mee te maken, en ik denk velen van ons nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef MisszJ het volgende:
het geeft mee en je hebt er in het dagelijkse leven niet zoveel mee temaken.....
dus toch een dildoquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:18 schreef RedBitch het volgende:
[..]
nee, het geeft juist niet mee, en nee IK heb er in het dagelijks leven niet mee te maken, en ik denk velen van ons niet
nee, Pino is het nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Pino uit sesamstraat!
Ik iig niet!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:26 schreef MisszJ het volgende:
standaard, maar niet veel mee te maken
Vooruit, ik reken hem goedquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:30 schreef _GdR_ het volgende:
een buizen-koppelstuk
is zelfs een beter antwoord, maar goed, je bent duidelijk geen steigerbouwer (neem het je ook niet kwalijk) next pic. is jouw pakkie-anquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:31 schreef _GdR_ het volgende:
een stijgerpijp-koppelstuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |