abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:32:50 #201
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20505291
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chi: Dat zijn artikels die we al kennen Als je ze echt wilt lezen moet je even Cube.ign.com kijken. (luie aarsch, sue me).

BMH, ik heb een dergelijk artikel (dat Ninty en M$ gaan samenwerken) verzonnen voor de 2e ronde voor games.fok. Ze moesten die vertalen en herschrijven. !
Ow lol!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:02:27 #202
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20506658
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit moet een aantal mensen bekend in de oren klinken
[..]

Ik heersch
Ik vind het trouwens sowieso een beetje vreemd dat ze gebruik maken van dezelfde fabrikant, het risico is natuurlijk dat ze ongeveer dezelfde console gaan bouwen....
Maar goed dat zullen we wel zien.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:32:38 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20508463
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:02 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens sowieso een beetje vreemd dat ze gebruik maken van dezelfde fabrikant, het risico is natuurlijk dat ze ongeveer dezelfde console gaan bouwen....
Misschien toch samenwerken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:41:10 #204
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20508659
Circuit City's $4,99 games!!
quote:
GC
007 Agent Under Fire
2002 FIFA World Cup
4x4 EVO 2
Aggressive Inline
All Star Baseball 2003
Baldur's Gate Dark Alliance
Batman Vengeance
Beach Spikers
Big Mutha Truckas
Bionicle
Bloodrayne
Bloody Roar Primal Fury
Bomberman Generation
Dead to Rights
Def Jam Vendetta
Defender
Die Hard Vendetta
Disney's Extreme Skate Adventure
Disney's Party
Dragon's Lair 3D
ESPN MLS 2002
Evolution Worlds
Extreme G3
F1 2002
Fairly Odd Parents: Breakin' Da Rules
FIFA 2003
FIFA 2004
Fire Blade
Freekstyle
Gauntlet Dark Legacy
Ghost Recon
Home Run King
Hot Wheels Velocity X
Hot Wheels World Race
Hunter The Reckoning
Ikaruga *
Jedi Outcast
Jeremy McGrath Supercross World
Jimmy Neutron Boy Genius
Jimmy Neutron Jet Fusion
Kelly Slater's Pro Surfer
Knockout Kings 2003
Legends of Wrestling
Legends of Wrestling 2
Lost Kingdoms
Lord of The Rings: The Two Towers
Madden 2002
Madden 2003
Mario Kart: Double Dash – only bonus disc version - YMMV *
Mario Party 4 *
Medal of Honor Frontline
Megaman Network Transmission
Minority Report
MLB Slugfest 2003
MLB Slugfest 2004
MOH: Frontline
Mortal Kombat Deadly Alliance
MX Superfly
Mystic Heroes
Namco Museum
Nascar Dirt to Daytona
NASCAR Thunder 2003
NBA Courtside 2002
NBA LIVE 2003
NBA Street
NFL QB Club 2002
NHL 2003
NHL Hitz 2002
Outlaw Golf
P.N.03 *
Pac-Man Fever
Phantasy Star Online Ep 1&2 *
Piglet's Big Game
Pikmin - NOT Player's Choice version *
Preview Disc
Rayman 3
Rayman Arena
Red Faction II
Resident Evil 2
Resident Evil 3 - ???
Resident Evil Code Veronica X
Rocket Power Beach Bandits
Rugrats Royal Ransom
Scooby Doo
Scorpion King: Rise of the Akkadian
Sega Soccer Slam
Shrek Extra Large
Simpsons Road Rage
Skies Of Arcadia **
Smashing Drive
Smugglers Run Warzones
Splinter Cell *
Spongebob Squarepants Flying Dutchman
SpyHunter
Star Wars Rogue Leader *
Summoner: A Goddess Reborn
Tarzan Untamed
Tetris Worlds
The Sims
Tiger Woods Pro Tour 2003
Timesplitters 2 *
Top Gun Combat Zones
Ty the Tasmanian Tiger
UFC Throwdown
Universal Studios Theme Adventure
Vexx
Viewtiful Joe ***
Wave Race
WWE Wrestlemania X9
X2: Wolverines Revenge
X-Men Next Dimension
Zoocube
Damn! Deze prijzen zijn alleen in de winkels, en niet voor de online winkel

[ Bericht 0% gewijzigd door BMH op 09-07-2004 12:53:26 ]
pi_20508865
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:02 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Zelfde fabrikant ja maar zelfde console lijkt me niet.... ja ze gebruiken de zelfde CPU ONTWERP. maar de snelheid hoeveel custom is is verschillen ... de GPU ontwerp met een aantal aanpassing zodat ze een advantage hebben over de concurent ze mogen dat wel van de zelfde leverancier komen maar daar houd de vergelijking op.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:29:09 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20509898
Ik vind de Cube controller ook vele malen fijner BMH, bij de Xbox controller krijg ik soms kramp en inderdaad vergis ik me ook weleens in de knopjes, vooral als ik van Ninja Gaiden naar RS3 ga.

Wat ook een nadeel is (bij RS3) is dat je de pookjes kan indrukken, hierdoor ga je nogal eens hurken of inzoomen als je in het heetst van de strijd (close combat) in paniek raakt.

Cube controller is veel fijner, één centrale knop voor de belangrijkste functies is gewoon goed. En inderdaad Twi, de SNES is wereldwijd bekroond om zijn design, maar is ondertussen wel verouderd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:58:18 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20510609
PN 03 is binnen Volgende week even spelen.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:25:54 #208
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_20511213
Nog een paar uurtjes en ik heb 3 weken vakantie , eindelijk tijd om eens lekker veel tijd aan m'n cube te besteden
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:42:46 #209
78189 Cleverkidr
sideshow character
pi_20511557
Ik heb net Spiderman2 gehaald. Hij is zeker goed. Alleen gaat dat webslingeren bij mij nog niet helemaal gecontroleerd genoeg --dit resulteert soms in chaotische beelden op mn TV.
Maar voorlopig vind ik het in ieder geval leuk om te spelen

"Hey Spidey! Get a job!"
I need you like Ben Affleck needs acting school...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:54:34 #210
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20511862
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:48 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Zelfde fabrikant ja maar zelfde console lijkt me niet.... ja ze gebruiken de zelfde CPU ONTWERP. maar de snelheid hoeveel custom is is verschillen ... de GPU ontwerp met een aantal aanpassing zodat ze een advantage hebben over de concurent ze mogen dat wel van de zelfde leverancier komen maar daar houd de vergelijking op.
Ja dat snap ik ook wel, en diegene die het meeste geld op tafel legt die krijgt ook het meeste, dus dan zul je waarschijnlijk zien dat microsoft wederom de krachtigste heeft van hun twee (ps3 is natuurlijk nog maar vaag met die cell technologie en wat allemaal nog meer).
De grote winnaars hiervan zijn natuurlijk IBM en ATI want die laten microsoft en ninty gewoon tegenelkaar op bieden voor de krachtigste console.

Een samenwerking zou ik trouwens allang prima vinden, het stukje van roy vatte wel goed samen waarom dat zo zou zijn.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:04:07 #211
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_20512118
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:54 schreef Fliepke het volgende:
Ja dat snap ik ook wel, en diegene die het meeste geld op tafel legt die krijgt ook het meeste, dus dan zul je waarschijnlijk zien dat microsoft wederom de krachtigste heeft van hun twee (ps3 is natuurlijk nog maar vaag met die cell technologie en wat allemaal nog meer).
Hoe meer geld ze op tafel leggen, hoe duurder de uiteindelijke console in de verkoop zal zijn.

Ik verwacht dat Microsoft met de opvolger van de Xbox winst wil maken of quite wil spelen, i.p.v. geld moeten toeleggen op elke verkochte console. Omdat ze hem waarschijnlijk voor een scherpe prijs willen kunnen aanbieden, kunnen ze niet klakkeloos met geld gaan smijten om maar de krachtigste specs te hebben.
Maar Microsoft is natuurlijk een meester in strategie, dus het zou me niks verbazen als ze er een betere deal uit weten te slepen dan Nintendo.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:07:13 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20512203
Nintendo leest mee...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:26:08 #213
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_20512655
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:54 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Een samenwerking zou ik trouwens allang prima vinden, het stukje van roy vatte wel goed samen waarom dat zo zou zijn.
Ik zou samenwerking vinden

quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo leest mee...
Bij deze dan.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_20512726
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:04 schreef chibibo het volgende:

[..]

Hoe meer geld ze op tafel leggen, hoe duurder de uiteindelijke console in de verkoop zal zijn.

Ik verwacht dat Microsoft met de opvolger van de Xbox winst wil maken of quite wil spelen, i.p.v. geld moeten toeleggen op elke verkochte console. Omdat ze hem waarschijnlijk voor een scherpe prijs willen kunnen aanbieden, kunnen ze niet klakkeloos met geld gaan smijten om maar de krachtigste specs te hebben.
Maar Microsoft is natuurlijk een meester in strategie, dus het zou me niks verbazen als ze er een betere deal uit weten te slepen dan Nintendo.
Geen enkel bedrijf maakt echt winst op de verkochte consoles, de winst wordt gemaakt door de verkoop van spellen. Ik zou dan ook niet weten waarom microsoft de xbox2 niet ook onder de kostprijs zal gaan verkopen (al zal dit in eerste instantie ook niet zo zijn denk ik). Volgens mij moet nintendo momenteel ook geld inleveren op elke verkochte console maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de verkoop van spellen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:32:56 #215
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20512830
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:29 schreef koei het volgende:

[..]

Geen enkel bedrijf maakt echt winst op de verkochte consoles, de winst wordt gemaakt door de verkoop van spellen. Ik zou dan ook niet weten waarom microsoft de xbox2 niet ook onder de kostprijs zal gaan verkopen (al zal dit in eerste instantie ook niet zo zijn denk ik). Volgens mij moet nintendo momenteel ook geld inleveren op elke verkochte console maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de verkoop van spellen.
Nintendo is een console bedrijf, ze moeten wel winst maken op de machine (altans bij de launch). M$ is een gigantisch software bedrijf. Ze hebben met de xbox de fanbase gebouwd, en kunnen met de xbox2 beginnen aan het echte geld verdienen. Ik neem aan dat ze niet weer ieder jaar 900 miljoen aan hun console willen verliesen.

Stel je voor: Strax word de xbox 2 een enorm succes, en koopt iedereen er 1. Dan gaat M$ failliet ..
pi_20512948
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:32 schreef BMH het volgende:

[..]

Nintendo is een console bedrijf, ze moeten wel winst maken op de machine (altans bij de launch). M$ is een gigantisch software bedrijf. Ze hebben met de xbox de fanbase gebouwd, en kunnen met de xbox2 beginnen aan het echte geld verdienen. Ik neem aan dat ze niet weer ieder jaar 900 miljoen aan hun console willen verliesen.

Stel je voor: Strax word de xbox 2 een enorm succes, en koopt iedereen er 1. Dan gaat M$ failliet ..
Dat nintendo een console bedrijf is wil niet zeggen dat ze winst moeten maken op de console. Nintendo krijgt geld voor elke verkochte game (ook de niet zelf gemaakte games zoals de fifa serie). Een verlies op de verkoop van een console wordt dus redelijk snel weer goedgemaakt door de verkoop van games. En niemand koopt een apparaat zonder games (behalve dan als het apparaat net zo makkelijk ombouwbaar is als de playstation/xbox maar zelfs dan koopt het meerendeel nog originele spellen om bijv. online te kunnen spelen)
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:43:33 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20513095
Game commercials: http://www.majkel.mds.pl/html/reklama/indexUKG.htm

Met dank aan Strolie
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:44:39 #218
58560 Oksel
Gezellig.
pi_20513114
Ja, maar koei, jij bent een vrouw.

Bovendien ben je een overloper, like Roy.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:48:13 #219
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_20513177
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:29 schreef koei het volgende:
Geen enkel bedrijf maakt echt winst op de verkochte consoles, de winst wordt gemaakt door de verkoop van spellen. Ik zou dan ook niet weten waarom microsoft de xbox2 niet ook onder de kostprijs zal gaan verkopen (al zal dit in eerste instantie ook niet zo zijn denk ik).
Dat de meeste winst uit de spellen komt klopt, maar geen enkel bedrijf zal zijn product onder de kostprijs aanbieden. Geen winst maken is niet hetzelfde als verlies draaien.

De reden dat Microsoft dit wel heeft gedaan is om een userbase te op te bouwen in een moeilijk toegankelijke markt. Het uitgangspunt daarbij is dat ze miljoenen dollars hebben geinvesteerd, maar dat ze deze investering binnen x aantal jaren terugverdienen, en daarna winst gaan draaien. Die winst zal zo groot zijn dat de investering als verantwoord kan worden beschouwd.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:57:12 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20513282
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:58:59 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20513302
X-Men Legends artwork:

Dit was toch die X-men RPG? Misschien wel interessant, even afwachten.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 16:07:29 #222
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20513374
1 van de beste commercials deze gen

Ik vind de muziek + voice over echt heel passend bij de sfeer van de game. Top!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 16:36:47 #223
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20513806
quote:
Capcom heeft de releasedatum van Resident Evil 4 verschoven van november 2004 naar begin 2005. Dit blijkt uit prijslijsten van diverse Amerikaanse winkels.

Verschillende Amerikaanse online winkels geven nu als releasedatum 1 februari 2005 op. Of de verschuiving ook van invloed is op de Europese releasedatum is nog niet bekend.
Joepie!!!
pi_20513859
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:44 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar koei, jij bent een vrouw.

Bovendien ben je een overloper, like Roy.
En doordat ik een vrouw ben ik dus beter op de hoogte, vrouwen weten nou eenmaal alles!

En een overloper ben ik niet, want ik laat de cube niet in de steek ofzo. Ik heb de xbox voor erbij, maar de cube is mijn hoofdconsole (en daardoor meest geldverslindende console). En om een echte overloper te zijn moet je een nintendo geschiedenis hebben en die heb ik ook niet (enkel een oude nintendo frustratie omdat mijn ouders nooit zo'n apparaat wilden kopen)
  vrijdag 9 juli 2004 @ 16:43:18 #225
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20513919
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 16:39 schreef koei het volgende:

[..]

En doordat ik een vrouw ben ik dus beter op de hoogte, vrouwen weten nou eenmaal alles!

En een overloper ben ik niet, want ik laat de cube niet in de steek ofzo. Ik heb de xbox voor erbij, maar de cube is mijn hoofdconsole (en daardoor meest geldverslindende console). En om een echte overloper te zijn moet je een nintendo geschiedenis hebben en die heb ik ook niet (enkel een oude nintendo frustratie omdat mijn ouders nooit zo'n apparaat wilden kopen)
Je klinkt als men moeder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')