abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:42:31 #126
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20485370
Neem contact op met de klantenservice als je andere vragen hebt: 030 6097166
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:44:07 #127
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20485418
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:42 schreef Fliepke het volgende:
Neem contact op met de klantenservice als je andere vragen hebt: 030 6097166
Dat is de technische hulp!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:46:04 #128
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20485465
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:44 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat is de technische hulp!
okay, click met me mee.
www.nintendo.nl
linksboven, klantenservice.
kies Gamecube
als onderwerp productinformatie.

Zo kom ik er, als ik dan eigenlijk naar een 0900 nummer moet bellen, dan is die site kut.
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:46:37 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20485480
quote:
July 07, 2004 - Swingin' Ape Studios, of Metal Arms: Glitch in the System fame, has been appointed by Blizzard to henceforth develop StarCraft: Ghost, the oft delayed third-person action / adventure adaptation of Blizzard's acclaimed RTS franchise.

The news came as somewhat of a shock. Just two weeks earlier it was announced that Nihilistic, Ghost's former developer, would no longer be at the helm of the project. Nihilistic's departure was said to be the result of timing issues. Hours later Blizzard officially stated that the company would first "evaluate" potential third-party developers before ultimately deciding whether or not to finish the game in-house. That was one hell of an evaluation.

Not only will Swingin' Ape first finish development on StarCraft: Ghost, the agreement states that Swingin' Ape will in the future collaboratively develop multi-platform titles with Blizzard based off Blizzard licenses. This could mean more Diablo, Warcraft, and StarCraft for all platforms.

Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder, said: "The team at Swingin' Ape Studios is a very talented group of developers with a proven ability to deliver extraordinary games. We're confident that this partnership will result in titles that achieve the level of quality that players have come to expect from Blizzard products."
Dan komt het zeker wel goed met Ghost. Metal arms is ook een super vermakelijke game.
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:50:04 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20485560
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:46 schreef Fliepke het volgende:

[..]

okay, click met me mee.
www.nintendo.nl
linksboven, klantenservice.
kies Gamecube
als onderwerp productinformatie.

Zo kom ik er, als ik dan eigenlijk naar een 0900 nummer moet bellen, dan is die site kut.
De site is sowieso kut Maar 0900 - Nintendo bestaat geloof ik niet, die verzon ik ter plekke, omdat ik alleen de spellenlijn van Nintendo kende, en inderdaad de technische dienst.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:52:53 #131
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20485645
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De site is sowieso kut Maar 0900 - Nintendo bestaat geloof ik niet, die verzon ik ter plekke, omdat ik alleen de spellenlijn van Nintendo kende, en inderdaad de technische dienst.
Die lijn is trouwens ook kut hoor.
Je kunt op 1 drukken om de kosten van een reparatie te horen
op 2 om een reparatie aan te bieden (klinkt trouwens vreemd )
3 blabla
en 4 om direct met een medewerker verbonden te worden.
pi_20485689
Nu het over controllers gaat/ging. Weet iemand waar je een roze (originele) controller kan kopen??
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:56:07 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20485742
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:52 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Die lijn is trouwens ook kut hoor.
Je kunt op 1 drukken om de kosten van een reparatie te horen
op 2 om een reparatie aan te bieden (klinkt trouwens vreemd )
3 blabla
en 4 om direct met een medewerker verbonden te worden.
Laat me raden, je drukte op 4
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:54 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Nu het over controllers gaat/ging. Weet iemand waar je een roze (originele) controller kan kopen??
Een roze? Die zijn zeker en vast alleen in JPN uitgebracht, en dus zeg ik dan Lik-Sang.com. Dat is de beste mogelijkheid denk ik
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:56:08 #134
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20485743
hmm er is blijkbaar ook een AC site in het nederlands en onder het kopje connectiviteit reppen ze met geen woord over de e-Reader
http://www.nintendo-europ(...)lNL/connectivity.jsp

Staat natuurlijk tegenover dat er op de amerikaanse stie helemaal niks staat .
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:56:34 #135
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20485756
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:54 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Paarse? Een roze kan ik me niet herrinneren.
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:56:45 #136
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20485760
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Laat me raden, je drukte op 4
Ja natuurlijk, daar kies ik altijd voor ongeacht als ik eigenlijk 1 of 2 moet hebben.
pi_20486233
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:56 schreef BMH het volgende:

[..]

Paarse? Een roze kan ik me niet herrinneren.
officiele roze bestaan ook niet, misschien dat die er nog wel ooit komt

--edit--
enige roze die ik kan vinden:

alleen niet leverbaar, en om nu een hele console te importeren

[ Bericht 25% gewijzigd door Tain op 08-07-2004 12:19:06 ]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20486507
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:56 schreef Fliepke het volgende:
hmm er is blijkbaar ook een AC site in het nederlands en onder het kopje connectiviteit reppen ze met geen woord over de e-Reader
http://www.nintendo-europ(...)lNL/connectivity.jsp

Staat natuurlijk tegenover dat er op de amerikaanse stie helemaal niks staat .
Maar de e-reader komt ook helemaal niet meer in Europa uit dus dat ze hem niet noemen is wel logisch.

Van de e-reader kaarten zijn er een aantal series: de animal crossing kaarten, de pokemon kaarten en de nintendo-spel kaarten. De pokemon kaarten zijn al een tijd geleden in Nederland uitgekomen volgens mij. Als je in een speelgoedwinkel bent kan je zelf even kijken, er staat dan zo'n e logo op de verpakking. De spelkaarten zullen pas uitkomen als de e-reader zelf uitkomt, maar ik denk dat die kaarten niet meer zullen komen. Op deze kaarten stonden namelijk vooral nes spellen en die brengen ze tegenwoordig al uit voor de gba waarvoor ze veel meer geld kunnen vragen.

Wat ze met de animal crossing kaartjes gaan doen weet ik niet. Ik verwacht dat ze deze hier niet uit zullen brengen omdat men er niks mee kan en als ze die kaartjes uit zouden brengen dan is het ook rendabel op gelijk een e-reader uit te brengen en dat doen ze niet.

Ik verwacht dat ze gewoon tussendoor een heel aantal codes zullen geven waardoor je toch een aantal van de goodies in je spel kan krijgen en misschien brengen ze die kaarten / e-reader hier toch nog wel uit als het spel een succes wordt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_20486629
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Resi 4 footage Op IGN. Ik had het gecopy'd en wilde het pasten, maar dat is niet gelukt ofzo Zoek het nu zelf maar
[..]

Prima. Even alles op de schop nemen en kijken of er wat bijkan-wegkan.
En wat we van deze OP kunnen gebruiken staan erg goede dingen in!
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:45:45 #140
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20486931
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:25 schreef koei het volgende:

[..]

Maar de e-reader komt ook helemaal niet meer in Europa uit dus dat ze hem niet noemen is wel logisch.

Van de e-reader kaarten zijn er een aantal series: de animal crossing kaarten, de pokemon kaarten en de nintendo-spel kaarten. De pokemon kaarten zijn al een tijd geleden in Nederland uitgekomen volgens mij. Als je in een speelgoedwinkel bent kan je zelf even kijken, er staat dan zo'n e logo op de verpakking. De spelkaarten zullen pas uitkomen als de e-reader zelf uitkomt, maar ik denk dat die kaarten niet meer zullen komen. Op deze kaarten stonden namelijk vooral nes spellen en die brengen ze tegenwoordig al uit voor de gba waarvoor ze veel meer geld kunnen vragen.

Wat ze met de animal crossing kaartjes gaan doen weet ik niet. Ik verwacht dat ze deze hier niet uit zullen brengen omdat men er niks mee kan en als ze die kaartjes uit zouden brengen dan is het ook rendabel op gelijk een e-reader uit te brengen en dat doen ze niet.

Ik verwacht dat ze gewoon tussendoor een heel aantal codes zullen geven waardoor je toch een aantal van de goodies in je spel kan krijgen en misschien brengen ze die kaarten / e-reader hier toch nog wel uit als het spel een succes wordt.
ik hoop het .
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:57:48 #141
8758 P8R
Dat is goed...
pi_20488674
Even een vraagje tussen het gamen door, welke power up's kan ik bij VJ het beste eerst kopen?
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:58:44 #142
58560 Oksel
Gezellig.
pi_20488694
Hier in de gameshop in R'dam hebben ze gewoon Oranje controllers liggen.. voor 35 euro geloof ik. Verder hebben ze een witte gamecube staan, met zwarte streepjes, en een zwarte controller met een logo. Welk spel weet ik niet meer.. wel geil ding in ieder geval!

Mijn gamecube story..:

Omdat ik nog bezig was met de Zelda's op de N64 heb ik niet meteen een cube gekocht. Ook omdat hij nog te duur was voor me. Toen het Mario Kart pakket uit kwam, kon ik de verleiding niet meer weerstaan, en heb hem samen met mijn vriendin gekocht, omdat die er ook op wilde spelen!

Nouja, lekker mario kart gespeeld, Zelda, Pikmin etc. etc..

Toen een platinum cube gekocht, toen een platinum controller (extra) en een platinum GBA player geimporteerd.. om een mooie set te krijgen:

Roy! Lexie! Speknek! Binnenkort weer gamedag hier?
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:08:19 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20488936
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:58 schreef Oksel het volgende:
Hier in de gameshop in R'dam
WAAAAAR isdie? Is dat Future Zone?
quote:
Mijn gamecube story..:
bla bla Platinum set bla bla
quote:
Roy! Lexie! Speknek! Binnenkort weer gamedag hier?
Als je weer frieten gaat bakken
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:57 schreef P8R het volgende:
Even een vraagje tussen het gamen door, welke power up's kan ik bij VJ het beste eerst kopen?
Gewoon veel spelen zodat je alles kan kopen Dat probeer ik ook.
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:12:55 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20489048
Prince of Persia 2:

Ja, er staat er een dubbel, maar er waren maar 5 screens
pi_20489197
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

WAAAAAR isdie? Is dat Future Zone?
Future zone ja, daar heb ik ook idd oranje controllers zien liggen
pi_20489216
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:58 schreef Oksel het volgende:
Hier in de gameshop in R'dam hebben ze gewoon Oranje controllers liggen.. voor 35 euro geloof ik. Verder hebben ze een witte gamecube staan, met zwarte streepjes, en een zwarte controller met een logo. Welk spel weet ik niet meer.. wel geil ding in ieder geval!
Is dat die gameshop onderin bij de V&D? Daar moet ik ook altijd even naar binnen als ik in het centrum van Rotterdam loop. Fliepke, in deze winkel hebben ze e-readers en animal crossing kaarten (alleen zijn die AC kaarten best flink prijzig).

Ik heb daar ook een tijdje geleden een hori controller zien liggen voor 35 euro ofzo, maar dat vond ik toch nog best prijzig in vergelijking met de lik-sang prijs. Ik ben nogsteeds aan het twijfelen of ik 'm nu zal gaan halen of niet. Mn college's zijn toch afgelopen dus de komende maand ben ik toch niet in Rotterdam. Begin augustus pas weer dus voorlopig hoef ik er niet over na te denken...)
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:19:21 #147
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20489224
Ik werk een dagje en dan staat er dit er

Maar nu ga ik een X-box halen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_20489332
Er is trouwens wel degelijk een originele roze gamecube (JAP) toch?? Als ik geen roze kan vinden (lik-sang heeft em niet) dan neem ik denk ik maar die emerald blue/green controller

pi_20489557
mijn cube verhaal:

Tot 3 jaar geleden totaal geen interesse in nintendo gehad. Toen kwam echter de cube en kon ik ergens redelijk goedkoop een mooie N64 set overkopen en ben ik alle spellen die de moeite waard zijn voor de N64 gaan verzamelen. Ruim een jaar later zag ik toen een stukje van zelda in gammo en na wat meer plaatjes daarvan bekeken te hebben heb ik besloten om een cube te kopen. Bij zelda zat een mooie platinum cube dus dat was erg mooi meegenomen. Ik heb vervolgens ergens voor 5 euro een bon voor 50 euro korting gekocht en mn cube gereserveerd bij de plaatselijke speelgoedwinkel. Toen hoorde ik 2 dagen voor de release dat ze 'm al verkochten dus ik naar die winkel maar daar hadden ze 'm nog niet. Toen heb ik daar mn order gecanceld en 'm uiteindelijk maar bij de frs gehaald en vervolgens 3 weken lang dagelijks zelda gespeeld.

Ik had super monkey ball, SSBM, Luigi's mansion en pikmin toen al klaarliggen maar die konden zelda niet uit mn cube krijgen. Hoewel er veel commentaar is op het vele varen in Zelda WW vond ik dit spel toch leuker om te spelen dan OoT. Het spel ziet er veel vrolijker uit. Iets daarna heb ik met mn schoonvader geregeld dat hij animal crossing voor me zou bestellen bij dvdboxoffice en zo was de basis van mijn gamecube familie compleet.

Wat ik fijn vind aan de cube zijn de vrolijke kleurrijke spellen en de wavebird. De normale controller ligt al fijn in je hand maar zonder snoer is hij helemaal fijn. De gameboyplayer was ook een erg goede aankoop.

Wat ik minder vind aan de cube is het gebrek aan online ondersteuning, de te kleine memory cards (256 als grootste kaart is gewoon te weinig, maar hier komt verbetering in volgens mij) en het feit dat bij de Amerikaanse hoesjes de nintendo logo's onderaan op de zijkant staan waardoor ze niet zo mooi naast mijn andere (PAL) nintendo spellen staan. En ik mis de afstandsbediening
pi_20489563
Mijn ervaring met Nintendo

Mijn Nintendo verslaving kreeg ik eigenlijk van m’n neef en zus, mijn neef had namelijk een NES waar ik veel op gespeeld heb en mijn zus had een Gameboy. Toen de Nintendo 64 uitkwam heb ik hem meteen gehaald. Ik had op de N64 spellen zoals Zelda: OoT, Mario Party 1 en 2 enz. Ik heb tussendoor ook nog een Gameboy color gehaald waar ik veel plezier van heb gehad. Ik heb mijn N64 de deur uit gedaan waar ik verschrikkelijk veel spijt van heb omdat Nintendo met een nieuwe console zou komen, de dolphin (dat was de werknaam van de GC). Na lang wachten kon ik op 3 mei 2002 mijn gamecube verwelkomen in mijn huis samen met Luigi’s Mansion voor ong. 300 euro in totaal. Ook al is Luigi’s Mansion snel uit te spelen heb ik er toch veel plezier gehad, dat weekendje
De 2de game was dacht ik Super Monkey Ball, erg vermakelijke game, ik heb vooral veel plezier gehad met de single player en monkey target. M’n 3de game was pikmin, erg leuk maar op een gegeven moment heb ik er gewoon geen zin meer in, ik heb het spel dan ook nog steeds niet uitgespeelt . Mijn 4de game was Super Mario Sunshine, eindelijk weer een nieuw mario avontuur, erg veel plezier van gehad en ook erg verslavend, ik had hem in 4 weken uitgespeeld (zonder alle sterren). Mijn 5de game was Mario Party, erg verslavende game waar ik denk ik het meeste heb achter gezeten met een paar vrienden . De 6de en 7de game waren Super Monkey Ball 2 en Resident Evil Zero, ik heb ze allebei op dezelfde dag gehaald. Super Monkey Ball is een zeer leuke game, zowel de minigames als singleplayer. Ik schaam me dood voor RE 0 omdat ik nog steeds in de trein ermee ben , ik snap geen hol van dat spel. Ik heb tussendoor nog een GBA SP gehaald voor onder andere Mario en connectivity, ik heb nu de spellen Super Mario Advance 4: Super Mario Brothers 3, Mario vs Donkey Kong en Mario & Luigi: Super Star Saga. Mijn 8ste gamevoor de cube: de dag was eindelijk daar, de dag waarop ik Zelda: The Wind Waker ging halen, na lang wachten was het dan eindelijk zover, weer een nieuw 3D Zelda avontuur. Toen ik het eerst hoorde dat deze Zelda cell-shaded zou worden was ik nogal teleurgesteld maar toen ik wat meer filmpjes ervan zag zag ik toch wel in waarom ze Zelda cell-shaded hebben gedaan. Volgens mij de beste game die ik in m’n gamecollectie van de GC heb staan. De 9de game waar ik lang heb op gewacht is Mario Kart: Double Dash, erg leuk in multiplayer, ik heb het hele spel uitgespeeld samen met m’n broer. Soms zijn de battles modes ook leuk om te doen, er zit genoeg vernieuwing in om je een hele tijd bezig te houden. Mijn 10de game is Eternal Darkness, deze game heb ik bij een abonnement van een blad gekregen, voor deze game schaam ik me ook dood dat ik nooit ver ben gekomen, dit keer zelfs nog minder ver dan RE 0, ik ben er vandaag achter gekomen dat je die klok op een andere tijd moet zetten, dit soort spellen zijn echt niks voor mij. En als 11de game kwam Mario Party 5, erg vermakelijke game, ook al vind ik de 2 player minigames minder sterk dan in het vorige deel. Het bord en de 4 player minigames zijn daarin tegen veel beter geworden. Een echte aanrader om te kopen. De 12de game die ik heb gekocht was Metroid Prime, erg spannend en verslavend, in het begin is het gewoon klote omdat je erg weinig spullen hebt maar hoe verder je komt en hoe meer spullen je weer hebt gevonden hoe leuker het wordt. Gewoon spelen dat spel! En nu de laatste, mijn nieuwste aanschaf is Zelda: Four Swords Adventures, deze game laat echt goed zijn waarom Nintendo connectivity wou gebruiken tussen GBA en GC. Ook al balen er veel mensen dat ze geen GBA hebben, je kunt het spel ook gewoon zonder spelen maar het spel is wel minder leuk zonder GBA omdat je geen multiplayer kan doen. Ik denk overigens wel dat Zelda: Four Swords perfect is voor online gamen. Ik denk dan stiekem ook wel dat Zelda: Four Swords op de NDS uit komt. Dat zou perfect zijn met 2 schermen en je kan online via Wi-Fi, beter kan niet. En nou niet allemaal gaan roepen dat Nintendo alleen maar remakes op de NDS uit laat komen, want dit spel vind ik eigenlijk ook heel erg geschikt om online te spelen. De volgende nieuwe gamecube schijfjes die in mijn cube komen te zitten zijn: de nieuwe Zelda, Tales of Symphonia, Mario Party 6, Donkey Konga, Donkey Kong Jungle Beat, Metroid Prime 2: Echoes, Resident Evil 4 en Paper Mario 2.

Nou even wat min punten en plus punten opnoemen:

Pluspunten:
- Erg leuke en goede exclusive games
- Mooi design
- Spellen zijn niet al te duur.
- Mega goede games komen uit en zijn al uitgekomen.
- Geen 3th party multiconsole crap, hoewel veel mensen dit als een minpunt zien zet ik hem lekker tussen de pluspunten

Minpunten:
- Geen online mogelijkheden hoewel ik dit niet erg mis omdat ik een pc heb en dat ik daarvoor meer geschikte spellen voor het online gamen.
- euhm

ik heb gewoon net 916 woorden geschreven zonder dat ik het zelf door had

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')