En daarna komt er een chagerijnige persoon die iemand uitscheldquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:47 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten wat een productmanager hier uit deze discussiebagger kan halen. Het begint met een partij geflame, daarna zinloos gezwijmel over een of ander spel en wat kansloos gezwets.
Net als de PU E3 DVD, vind ik het raar gewoon op de TV continu fimpjes voorbij komen.BV: Ik speel wel is spel, kijk op Fok! forum ,down de nieuwe Metroid prime 2 movie, ga eff chatten, kijk film op TV en dan bekijk de nieuwe Resident evil.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:28 schreef Thomper het volgende:
Maar goed.. iemand hier die de E3 Access DVD heeft besteld? Die van IGN/GameSpy? Ik zie hem nu voor 20 euro zonder dat ik een creditcard nodig heb, en twijfel een beetje. Hoe top is ie?
Zie niet veel maar het ziet er wel cool uitquote:Op zondag 11 juli 2004 01:12 schreef Roi het volgende:
Scans van Paper Mario2
[afbeelding]
[afbeelding]
Die yoshi bij plaatje 2![]()
![]()
Ik denk dat ze em bewaren voor een hele kale maand (net zoals ze deden met Mario golf). Alles in 1 keer uitbrengen is niet goed voor de verkopen + slecht voor de consument.quote:Op zondag 11 juli 2004 03:58 schreef Wunk het volgende:
Wat is dit nou trouwens voor bullshit dat 4 swords voor de cube nog niet in europa uit is ????
Nog steeds geen releasedate hier bekend.., word toch maar tijd dat ik 'em ga importeren !!
aangepast!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:36 schreef Thomper het volgende:
Vergeet niet als opener van het volgende topic (wie dan ook) om eventjes de datum van Splinter Cell te veranderen in 29 juli.
En Mezzin: bij de Free Record Shop is Pikmin 20 euro: http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=346985
Top, behalve een dingetje:quote:Op zondag 11 juli 2004 12:09 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
aangepast!
nieuw opsource
http://www.mezzin.com/games/gctopic.txt
Echt belangrijk is het verhaal niet. Paper Mario was ook heel makkelijk te spelen als je de taal niet snapt. Mijn neefje van nu 7 heeft het spel zelfstandig uitgespeeld zonder dat hij ook maar een woord Engels spreekt. Af en toe weet je even niet welke kant je op moet en dat is het enige.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:13 schreef Thomper het volgende:
Paper Mario 2 wordt een must-have. Ik ga hem niet importen, moet je ook niet doen. Te veel Japans...
Ja, de humor is over het algemeen best goed in Mario RPG's. Beetje zonde om te missen. En om dan twee maandjes te wachten... laat maar.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:31 schreef koei het volgende:
[..]
Echt belangrijk is het verhaal niet. Paper Mario was ook heel makkelijk te spelen als je de taal niet snapt. Mijn neefje van nu 7 heeft het spel zelfstandig uitgespeeld zonder dat hij ook maar een woord Engels spreekt. Af en toe weet je even niet welke kant je op moet en dat is het enige.
Wel is het spel in het Engels natuurlijk veel leuker, ik wacht wel rustig op de Europese release behalve misschien als het meer dan 2 maanden scheelt met de Amerikaanse Release.
Tof man die W packs mogen ze hgier ook wel uit brengenquote:Op zondag 11 juli 2004 13:57 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Op 23 Juli brengt Nintendo of Japan namelijk een serie 'W' Packs uit. Dit zijn, simpelweg, bundeltjes van 2 topgames die eerder door Nintendo zijn uitgebracht, voor de prijs van 7,880 Yen (60 Euro).
Gameqube.nl
-edit-
Making of die Pikmin plaatjes/reclame:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paper Mario2 box
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
done sorryquote:Op zondag 11 juli 2004 12:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Top, behalve een dingetje:
We gaan ons opmaken voor deeltje 100 ! HomerJ en ik gaan een beetje overleggen wat we in de OP willen hebben, want nummer 100 krijgt een speciale OP, een samenvatting van al het moois dat tot nu toe langs is gekomen, en een vooruitblik op de toekomst. Ideeen, tips, suggesties en geld worden zeer gewaardeeerd![]()
Dat mag er wel uit, toch?
Ik vind DVD doosjes wel mooI altijd! Ze staan makkelijk en zijn stevig!quote:Op zondag 11 juli 2004 14:40 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik vind die Japanse speldoosjes veel mooier dan de Europese. (ondanks die mega grote letters die er altijd op staan) Lekker klein en ze zien er niet zo cheap-ass uit als die dvddoosjes die we hier hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |